|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

מדינת כל גזעניה

המדינה שלנו קיבלה מידע מודיעיני יקר מפז מידיד ביטחוני: על-פי מקורותיו העלומים הוא צופה שאנו עלולים להיהפך בקרוב למדינת אפרטהייד האם ההתרעה הספיקה להגיע בזמן?
04/05/2014  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   תגובות
שיעברו לסוריה[צילום: AP]

שמעתי את אזהרתו של קרי לכך שאנו עלולים להפוך למדינת אפרטהייד ומיד נדרכתי. לא יכולתי שלא להזכר בהודעתו של המלך חוסיין לגולדה שעומדת לפרוץ מלחמה. הנה שוב מקור יודע דבר חושף בפנינו מידע חשוב. נרעשתי כולי: מתי זה יקרה? מה עלינו לעשות? כיצד עלינו להיערך?

בטרם אאבד שליטה עקב פאניקה היסטרית, ניסיתי לנתח את המידע המודיעיני המבהיל. איך ארה"ב הצליחה לגלות אותו? האם מערכות ההאזנה המתוחכמות שלה הצליחו לחשוף את הסכנה בטרם עת? האם מרגלים שהיא הצליחה להשתיל בעורף האויב? אולי לוויני ביון של פרויקט מלחמת הכוכבים זיהו משהו חשוד? התעלומה גרמה לניצוצות של מתח חשמלי באויר, רק דליפת גז הייתה חסרה לפיצוץ.

התחלתי לכסוס את ציפורני כשלפתע עלתה על דעתי שאלה נוספת: מה זה בכלל? (לפני שנכנסים להיסטריה מרוב פחד, מומלץ להבין ממה מפחדים). אז מה זה אומר שנהיה מדינת אפרטהייד? מה בדיוק עומד לפרוץ כאן? האם ערבים יחויבו על-פי חוק ללכת עם טלאי צהוב? האם בתי עסק ידרשו לתלות שלטים "הכניסה לערבים וכלבים אסורה"? האם נפסיק לאכול חומוס באבו גוש? האם חברי הכנסת הערבים יחויבו לקיים את שבועת נאמנותם למדינה? שטויות, זה לא יכול להיות.

אז מה הולך להיות כאן? מה חשף מערך המודיעין המפואר של אמריקה שלא ידענו? שום דבר. מאום לא ישתנה כאן, אבן נגולה מעל לבי. אז איך נהפוך למדינת אפרטהייד? סתם עניין של הגדרה. פשוט מיסטר קרי ומיסיז אשטון יחד עם שאר חבריהם האנטישמים יגדירו אותנו כך.

במילים קצת יותר ברורות הידיד הגדול שלנו מאיים עלינו שאם לא נכנע לאויבינו וניתן להם כל מה שהם רוצים פלוס בונוסים, אז העולם יטיל עלינו חרם. רק מטעמי נימוס הוא העדיף במקום לאיים, דווקא לנסח זאת כאילו הוא מסכן, אין לו ברירה, פשוט הוא עלול להיות מופתע בקרוב לגלות שאנחנו מדינת אפרטהייד ואז לא תהיה לו ברירה והוא ייאלץ להחרים אותנו. אהה, כעת זה קצת יותר ברור...

התחלתי לחייך מתחת לשפם, נזכרתי בנתניהו שהעדיף לירוק בפרצופי המשפחות השכולות תוך הכרזה: "דם יהודי הוא הפקר", כדי להמנע מהקפאת התנחלויות. היה ברור שזה רק עניין של זמן (לא הרבה מדי), עד שהוא גם יאכל את הדג המצחין וגם יגורש מהעיר. מי שהתרגל להתרפס והוכיח את עקביותו בעניין, ידרש להמשיך עם "מדיניות" זו עד תהום.

קרי לא כל כך מטומטם כפי שהוא נראה (למרות שיש לו פרצוף כזה). הכל היה מתוכנן מראש. הוא צפה את הכשלון וכעת את השלב הבא הוא שלף ישירות מן המגירה. אינני יודע איך לנסח זאת בצניעות, אך כבר מזמן היה ברור לי שאין מנוס מחרם ולכן כתבתי מה הייתי עושה לו הייתי ביבי (את הקישור אצרף כרגיל בתגובות).

די לכיבוש

כמה יפי נפש לא התאפקו לסייע לאויב והסבירו שקרי רק היה נחמד כי בעצם כבר מזמן אנחנו מדינת אפרטהייד, שכן ב"שטחים" יש המוני ערבים תחת כיבוש. ללא אזרחות וללא זכויות דמוקרטיות. זו בהחלט טענה קשה שיש להתמודד עמה באופן מכובד, יסודי, מורכב ומעמיק.

שקלתי את העניין בכובד ראש והנה תגובתי: עברנו את פרעוש, נעבור גם את הפשפש הזה. זה מה שמדאיג אותך, מר עולם? אין לערבים החיים באזור C מספיק זכויות? אפשר לפתור את הבעיה בקלות. שלח אותם לדמשק, שם הם יוכלו ליהנות מזכויות דמוקרטיות מלאות הצמודות לאזרחות הסורית, יחד עם חביות נפץ ו"כלבים חמים" עם כרוב כבוש ברוטב חרדל, שלפעמים מופיע במצב צבירה גז...

כל "כבוש" שישאל מה הוא מעדיף: דמוקרטיה ערבית או כיבוש יהודי? לא יהסס. הם הרי טפילים החיים על הכיבוש, הם נושמים אותו, הם לא יכולים להתקיים בלעדיו. ללא הכיבוש הם לא יהיו צדיקים הרוצחים את כובשיהם, הם כבר לא יהיו ילדים מפגרים שאינם אחראים למעשיהם.

שלח אותם לקהיר שם גם הם יוכלו ליהנות מזכויות דמוקרטיות מלאות כשהם יצטרפו למיליונים החיים יחד עם המתים בבתי קברות. זה מה שמטריד את מנוחתך? כך אתה רואה את תפקידך כמנהל העולם האחראי על מצבה של האנושות? מאפשר לקוריאה הצפונית, שהיא מחנה ריכוז אחד גדול, לגדל עשרות מיליוני בני אדם כבהמות משא לצרכי ביזנס, או כחיות שעשועים לצרכי פלז'ר לכל קפריזה של האליטה המופרעת במשך עשרות שנים ללא הפרעה.

חוקי השריעה וכריתת האיברים לא מפריעים לך, החוקים הפדופילים, אפליית הנשים, מילת הנשים, הכאת הנשים, הסתרת הנשים, ריבוי נשים, תרבויות המבוססות בגלוי על פשעים כנגד האנושות. רק בלי להחרים את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון לא תוכל לישון טוב בלילה? אתה מוזמן לקבל שי צנוע: כרטיס טיסה הלוך לעזה, יחד עם חבריך האנטישמים, השמאלנים והערבים. תבלו ותהנו.

אזרחים מהסוג השלישי

המנהיג העולמי הדגול הזה אץ רץ להביא "פתק מההורים": איך הוא הצדיק את תרחיש האפרטהייד? גם ציפי ואהוד אמרו. נו טוף, אם הם אמרו אז הוא בטח צודק. בנוסף הוא גם טרח להסביר מה יקרה בפועל: יהיו אזרחים סוג א' ואזרחים סוג ב'. זה מזעזע, אין ספק, אוי ובוי, רעד בלתי נשלט עובר בגופי.

ומה שכחנו? גזענות מעמדית! האם היום אין אזרחים סוג א' וסוג ז'? הרי על-פי הקפיטליזם החזירי מי שעשיר נחשב בן אלוהים ומי שעני נחשב בן כלב. זה לא מדאיג אותו. זו לא גזענות? נכון, גזענות ממוסדת, כדת, כדין, מעוגנת בחוק, הכל מסריח וכשר למהדרין, אבל עובדתית זה מעמדות, אזרחים ממעמד עליון ותחתון. אז מה, לאיש דת הנאורות חשובות מאוד הזכויות הדמוקרטיות של הערבים בכנען, וכל יתר העולם יכול ללכת מצידו לעזאזל. להזכיר איזה שי צנוע יאה לו?

אתה יודע מה איינשטיין אמר עליך ועל חבריך עלובי הרפש? "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים, אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום בנוגע לכך"!!!

פתרון הסכסוך

כל שמאלן יודע שאין לסכסוך פתרון מלבד התרפסות וכניעה לטרור, אבל לי יש הפתעות. הפתרון המוצהר של ישראל צריך להיות הפתרון הבא: מאחר שהעולם ערבי סירב לקבל את החלטת האו"ם 181 וקם עלינו להשמידנו, והוא מנסה לעשות זאת כבר למעלה ממאה שנה, הרי שהוא האחראי לכל מערכות ישראל על השלכותיהן! עליו לפצותנו על זוועותיו וכן על גירוש יהודי ערב, וכמובן לפתור את הבעיה הפלשתינית שיצר. נראה לי שאפשר לסגור על טריליון דולר פיצוי פלוס טרנספר מרצון, והבעיה מאחרינו.

עד שזה יקרה, עלינו להבין את שורשי הסכסוך ולהפסיק לחזור על טעויות: בגלל שאנחנו לא ברברים כמו אויבינו לא עשינו להם את מה שהם ניסו לעשות לנו. אלוהים איזו טעות, ועוד חזרנו עליה פעמיים. על טעויות כידוע משלמים, ואנחנו לא מפסיקים לשלם בהרבה דם וסבל.

מה שמזכיר את הסבתות החכמות שמזהירות: אל תהיו טובים! כמה אנשים עצרו לעזור להחליף גלגל ונדרסו, התערבו בקטטה ונדקרו, עצרו לטרמפיסטים ונחטפו, חשפו שחיתות ונכוו. מתי נקלוט? אסור להיות טובים!!! בקיצור, זה אומנם נראה מאוחר מדי, אך אין לדעת מה ילד יום.

אולי יהיה ג'יגה פיגוע, אולי העולם יהיה עסוק בקרבות עם אירן, אולי תהיה שעת כושר? פעמיים הם ניצלו לרעה את הטעות, לא חייבים לטעות פעם שלישית. שלום אינו פתרון משום שאפילו בתרחיש האידיאלי הוא לא פותר את בעיית הצביון. יש גם פתרון אחר, פחות חביב אמנם, אך עבד היטב במשך אלפי שנים משחר קיומה של האנושות. הם כל כך רוצים מלחמה? למה לסרב כל הזמן? בהצלחה.


  • הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.

תאריך:  04/05/2014   |   עודכן:  04/05/2014
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדינת כל גזעניה
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סיריוס
6/05/14 05:51
 
אהרון שחר
6/05/14 19:00
 
גועל נפש
7/05/14 18:29
 
אהרון שחר
9/05/14 09:56
2
ד"ר רון בריימן
6/05/14 15:52
3
ashco
7/05/14 11:41
4
אהרון שחר
9/05/14 09:12
 
אהרון שחר
9/05/14 21:21
5
אהרון שחר
9/05/14 09:18
 
אהרון שחר
9/05/14 21:33
6
ilan levy
13/05/14 20:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האם לא מזכיר לכם אותו ג'ון קרי את ג'וחא המפורסם? לא התאים הרשלה שהיה גיבור יהודי אמיתי ועני, המצליח בסיוע חוש ההומור להתמודד עם עשירים גבירים ופריצים. דווקא ג'וחא מתאים, שלרוב מרמים אותו, מעין שוטה הכפר שהוא גם נוכל וגם תמים שבסופו של דבר נופל בפח שהוא מטמין לאחרים.
04/05/2014  |  משה חסדאי  |   מאמרים
העומס הרב המוטל על בתי המשפט הוא עובדה מוכרת וידועה. כחלק מהמגמה לסיים תיקים לפני מתן פסק דין, נתקלים בעלי הדין ועורכי הדין לא פעם בשופטים המנסים להביא את הצדדים לפשרה. במסגרת ניסיונות אלה מביע לעיתים בית המשפט עמדה "מחוץ לפרוטוקול" בנוגע לפשרה הראויה ממנה ניתן, מן הסתם, להקיש מהי דעתו של השופט על התובענה שבפניו. בדרך כלל, לפחות אחד הצדדים אינו מרוצה מהאופן שבו בית המשפט רואה את המצב בתיק (ולעיתים שני הצדדים אינם מרוצים). קיימים מקרים, בהם אחד הצדדים מבין שבית המשפט לא התרשם מטיעוניו ועלול לפסוק לחובתו.
04/05/2014  |  עו"ד איל דורון  |   מאמרים
זוכרים את השיר של אריק איינשטיין: "כל אחד רוצה להיות זמר, אם לא זמר אז שחקן, או ליצן. כל אחד רוצה להיות שחקן, אם לא, אז כוכב, אם לא אז בדרן, או מנחה או חקיין, או מליין, או במאי או צלם או משורר... כל אחד רוצה להיות מנכ"ל או מזכ"ל או משהו או מישהו". וכך סובב השיר שמילותיו חוכמה פשוטה על תאוות האדם להיות חשוב ובראש הצמרת...
04/05/2014  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - חתרן, כרטיס אדום, קרב כבד, תאוצה ומראה
04/05/2014  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
פשע שנאה ראוי לכל גינוי. הוא פסול ומכוער מכל בחינה, בין אם הוא נעשה ממניעים אתניים, או דתיים, או מיניים, או כל מניע אחר. יש להיאבק במי שמבצע פשע שנאה, יהיו מניעיו אשר יהיו ויהיה מעמדו אשר יהיה. יש להיאבק במי שמבצע פשע שנאה, בין אם הוא יהודי, מוסלמי או נוצרי, ובין אם נשוא הפשע הוא יהודי, מוסלמי או נוצרי.
04/05/2014  |  רון בריימן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il