|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?
קבוצת ירדן
אירועים ואירוח במלונות אטלס
[צילום: freepik]

על תהליך הפקת סרטון אנימציה לעסק

24/11/2022  |   קבוצת ירדן   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

הוא לגמרי הדבר הבא, הוא מפתיע תמיד וכשהוא יוצא לאור זה מרגש עד דמעות. סרטון אנימציה הוא אחד המהלכים המוצלחים ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם. הרבה עסקים כבר הבינו שעל כלי שיווקי חזק אסור לוותר. אבל בשביל שהוא באמת יהיה שווה את זה, הוא צריך להיות מושקע.

רוצים לדעת איך הקסם מתרחש? מה הם כל השלבים החשובים ליצירת סרטון אנימציה מוצלח? סטודיו אנימייד כאן כדי להסביר שלב אחר שלב, במיוחד בשבילכם, איך סרטון אנימציה נולד.

שלב ראשון: הצורך בהפקת סרטון אנימציה לעסקים

כמו שהצורך בשיווק וחשיפה אף פעם לא נגמר, כך גם הצורך ביצירת תוכן מקורי ואיכותי רק מתגבר.

אופי מהלכי השיווק עברו שינוי משמעותי וכיאה לתחום, השינויים ממשיכים להתרחש. אנחנו כבעלי עסקים, צריכים להישאר מעודכנים ולדאוג לעלות על הגלים החדשים שמגיעים.

בעידן הטכנולוגי אנחנו מקבלים הזדמנויות פז לחשיפה יחד עם אתגרים לא קטנים. היום כמעט לכל עסק יש דף עסקי כמעט בכל רשת חברתית, יש אתר ולרוב יש גם שירות משלוחים. היום לעסק בבאר שבע יכולים להיות לקוחות מקרית שמונה או אפילו מחו"ל (שלא לדבר על חנויות אינטרנטיות המתנהלות ללא חנות פיזית).

בקיצור, היום גם השמיים הם לא הגבול. אך לצד כל השפע, התחרות הפכה עצומה ובמגרש מצטרפים כל הזמן עוד ועוד שחקנים חדשים. בשורה התחתונה - אנחנו צריכים להיות מיוחדים ויצירתיים כדי להצליח להתבלט. אנחנו צריכים למתג את עצמנו ולסקרן את הגולשים שגם ככה מוצפים במידע משתנה.

אנחנו צריכים סרטון אנימציה לעסק לא פחות ממעולה שיגרום לכולם לרצות לשתף אותו!

שלב ראשון פלוס: מציאת סטודיו לאנימציה

יחד עם ההארה המדהימה לגבי הצורך שלנו בייחודיות, הגיע הזמן להתחיל לחפש את הקוסמים שיגרמו לזה להתממש. אז כשמדבירם סרטון אנימציה כמובן שמדברים על חיפוש אחר סטודיו לאנימציה עם אנימטורים שיהיו איתנו באותו הראש וכמובן שנוכל להתחבר לסגנון העבודה שלהם. אז אתם מיד רצים לספר "דפי זהב" ומתחילים לחפש סטודיו מתאים. סתם. אנחנו רגע מקפסולות זמן במקום רכבים, אבל בינתיים נסתפק בגוגל. בחיפוש קצר בגוגל נפגוש מספר גדול מאוד של אפשרויות. מה שיהיה חשוב לכם במיוחד הוא תיק עבודות - אתם הולכים לראות סרטוני אנימציה נפלאים אבל תזכרו שסגנון העבודה צריך להיות מתאים לאופי העסק שלכם. הדבר השני הכי חשוב באותה המידה כמו הראשון - צוות האנימטורים. אתם רוצים לעבוד עם מקצוענים שכיף לעבוד איתם. אז זה עובד ככה, באתם לפגישה והקפה עליהם? קחו אותם. סתם. תוודאו שהתקשורת עובדת טוב כי תצטרכו אותה לשלבים הבאים.

שלב שני: הגדרת המטרה ואופי הסרטון

אחרי שמצאתם סטודיו לאנימציה שמציע לכם קולה עם מלא קרח, הקשבה וסבלנות - אפשר להתחיל לעבוד.

כל הפקה של סרטון אנימציה מוצלח מתחיל מבסיס חזק. יחד עם צוות מנוסה עליכם להגדיר את קהל היעד של העסק, מהלך זה יקבע גם את אופי הסרטון. ישנם עסקים הפונים לבני נוער תוססים וצבעוניים ואופי הסרטון צריך להיבנות בהתאם. מצד שני, ישנם עסקים הפונים לקהל מבוגר ורציני

יותר וכך בעצם נוכל להתאים אותו לצופים הרלוונטיים. מטרת הסרטון אנימציה גם היא צריכה להיות ברורה, האם אתם רוצים להציג מוצר מסוים או שירות? האם אתם רוצים ליצור סרטון אנימציה תדמיתי לעסק חדש? צריכים שיתופים, תגובות, השארת פרטים? כמובן שיש מקום ליותר ממטרה אחת, אך כדאי לנסות לדעת כמה שיותר לפני שמתחילים להפיק סרטון.

שלב שלישי: כתיבת תסריט

זהו אחד השלבים הקריטיים ביותר ביצירת סרטון אנימציה מוצלח וויראלי. בשלב הזה אל תתפשרו ואל תקלו ראש. המתכון לתוצאה טובה באמת, נשען במידה רבה מאוד על תסריט יציב ובטוח. זה הזמן להעלות שלל רעיונות, להתייעץ, לא להתבייש! תעשו הכל כדי להגיע למצב בו יש לכם תסריט שלם, בלי קצוות פתוחים, כזה שאתם שלמים איתו ובאמת חושבים שהוא טוב וממצה. זו גם הסיבה שהתקשורת עם העורכים חשובה מאוד. חשוב לציין - איש לא מצפה שתביאו מיליון רעיונות בביטחון, אז אל תצפו זאת מעצמכם. תסמכו על העורכים שתעבדו איתם שיכוונו אתכם, יציעו ויסייעו לכם להבין את הכיוון וההתנהלות מול זה. תמיד יש מקום לכל השאלות והתהיות. תמיד. אל תשכחו - סרטון אנימציה לעסק צריך לשרת את העסק ואת המטרה שלמה הפקתם אותו, אל תפחדו למחוק רעיונות יצירתיים אם הם לא קולעים למטרה!

שלב רביעי: מתחילים לקבל צורה

כן כן, זה הזמן להתחיל להתרגש. הדמויות שיככבו בסרטון האנימציה שלכם נוצרות ממש בשלב הזה. זהו הזמן בו העורכים מתחילים לעשות את מה שהם הכי טובים בו. התכנון הגרפי הראשוני של הדמויות והסרטון עצמו נקרא Storyboard. יחד עם הכיף וההתרגשות מעצם העובדה שהתסריט שלכם מקבל אופי ויזואלי, זה גם זמן מבחן.

בשלב זה, כשאתם יכולים לראות את התכנון הגרפי הראשוני, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות חשובות:

  • האם הנתונים הויזואליים מתאימים לתסריט, למטרה ויכולים להחזיק סרטון מעניין באמת?

  • האם הייתה הבנה נכונה בינכם לבין העורכים או שצריך ליישר קו לרגע?

  • האם התסריט שלכם מספיק חזק או שניתן לראות בו נקודות חלשות?

  • האם אתם מתחברים לדמויות? האם הן מתאימות לאופי העסק?

אל תתביישו לשתף את העורכים בתהיות שלכם, בשאלות שעולות ולנסות יחד להגיע לתוצאה שתעלה לכם חיוך. הרי בסוף זה סרטון אנימציה שמייצג את העסק שלכם והוא לגמרי ראוי להתייחסות הזו.

שלב חמישי: מקליטים

כל סרטון אנימציה הוא בעיקר כלים ויזואליים והם בהחלט מהווים נפח רציני ביצירה. אבל בשביל תוצאה טובה באמת והשלמת הסרטון - ששש… מקליטים.

הליווי הקולי של הסרטון חשוב מאוד לאיחוד הסרטון כולו למקשה אחת. אם מדובר במציאת הקולות המתאימים לדיבוב הדמויות עצמן או מנגינת רקע תואמת למה שמוצג בסרטון, אתם כנראה תרגישו מתי זה יושב בול. בנוסף יש סיבה לכך שבחרתם לעבוד עם מקצוענים, אתם לגמרי יכולים לסמוך על הניסיון והידע של העורכים שאיתכם, הם יעזרו לכם לדייק את הקולות והמנגינה.

שלב שישי: בוקר אור בארץ הפלאות הפרטי שלנו

כמו שניתן לנחש - הגיע הזמן לגרום לדמויות שיצרנו לקום לתחיה ולככב בסרטון אנימציה שלכם. אם חשבתם שהשלבים הקודמים היו מרגשים, פה אתם בוכים. בטוח. אחרי כל שלבי ההכנה המוקפדים: בניית תסריט יציב ומושקע, יצירת דמויות מיוחדות והתאמת קריינות וצלילים שיושבים בול, הסרטון אנימציה ייראה לכם ממש כמעט מושלם. בשלב הזה אתם כבר אחרי הרבה תיקונים ודיוקים אך אל תהססו לבחון מחדש את הכל שוב דרך סרטון האנימציה הטרי.

כעת תוכלו לראות בבירור אם הדמויות תואמות את התסריט והאופי וכן אם הסרטון משרת את המטרה. גם בשלב הזה ניתן עוד לבצע תיקונים ושינויים במסגרת המגבלות.

שלב שביעי: נוסיף עוד קיסם למדורה

אנחת רווחה, הפקתם סרטון אנימציה מהמם והוא כבר אפילו הולך לבד! עכשיו אפשר להשתעשע קצת וליהנות מהשכלולים שמציעה לנו הטכנולוגיה. זה השלב בו אתם מביטים בעורכים שלכם עם חיוך ערמומי ומאתגרים אותם בשליפת עוד שפן מהכובע. אל תדאגו, לא מאיימים על אנימטור עם אפקטים!

אפקטים ושדרוגים זה כיף, חשוב מאוד לא להגזים אבל אל תתביישו גם לעוף: ) מבולבלים? לא נורא. בשלב השביעי לתהליך אתם כבר תהיו מומחים ותדעו בדיוק מה אתם רוצים.

שלב שמיני: בא לשכונה בחור חדש!

נכון במלך האריות רפיקי מרים את סימבה מקצה הצוק ומשוויץ בו? אז עכשיו תורכם. הגיע הזמן להכין את התותחים הכבדים, לברר נתוני רייטינג כמו מתי הכי כדאי להעלות את הסרטון הכי טוב שיצא בעשור האחרון (הסרטון שלכם, כן?!) ולהפגיז בשיווק, שיתופים ופרסומים. כן, שלחו גם לקבוצה החופרת של המשפחה, לקבוצה של גינת הכלבים הקרובה ותשתדלו רק לא להציף מידי. תסמכו על הסרטון אנימציה שלכם שהוא מספיק מעולה בשביל לגרום לכל מי שצופה בו להיות גם המפרסם שלו.

שלב תשיעי ואחרון: שמפנייה מבעבעת וחיוך מנצנץ למעריצים החדשים ;)

אפשר גם מסיבת תה ברגוע, מה שהולך. עשיתם את זה! יש לכם סרטון אנימציה לעסק ואס שיווקי חשוב!

עכשיו מה שנותר הוא לראות תוצאות מדהימות ולהתחיל לתכנן את הסרטון הבא.

בהצלחה!

תאריך:  24/11/2022   |   עודכן:  24/11/2022
קבוצת ירדן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתם מתחילים לראות ירידה במכירות? מאוד יכול להיות כי הסיבה לכך היא שאין לכם חנות וירטואלית. כיום באופן מוכח ניתן לראות כי רוב הלקוחות הפוטנציאלים מעדיפים לבצע רכישה דרך האינטרנט. אם בעבר החנויות הפרונטליות היו המקום המושלם, המציאות הנוכחית שונה בתכלית. זוהי הסיבה שבגינה אתם צריכים לבצע התאמות שונות, כך לא תמצאו את עצמכם משתרכים מאחור. אז מה אתם צריכים לעשות בשביל להקים את החנות המושלמת? ישנם כמה שלבים חשובים שיביאו אתכם אל המקום הרצוי מבחינתכם. הכנו לכם רשימה של 7 שלבים חשובים לשם פתיחת חנות וירטואלית.
בוודאי כבר שמעתם או שאתם מכירים אישית פנסיונרים ופנסיונרית בגיל השלישי, שהחליטו לא מכבר לעבור לדיור מוגן. לעבור בימינו לדיור מוגן בגיל השלישי, זה תופעה רווחת למדי. אם אתם שוקלים בעניין או חושבים האם להמליץ על כך להורים המבוגרים, הדברים הללו יעניינו אתכם במיוחד. אלה השיקולים המובילים, שמניעים אנשים לעזוב את הבית המוכר, ולעבור לדיור מוגן איכותי.
בשיתוף דרונט בניית אתרים
בשיתוף בטיפולנט
יש הרבה דברים שיכולים לגרום לנו להתרגש מאוד, אין ספק שאחד הדברים שיכול לגרום לנו להתרגשות רבה זה יציאה לחופשה. חופשה היא דבר מרענן, שמחדש אצלנו את האנרגיות, עוזר לנו לגלות מקומות חדשים, לראות נופים ועוד. יש כמובן כל מיני סוגים של חופשות. יש כאלה שאוהבים חופשות שופינג, יש כאלה שאוהבים חופשות עם טיולים שבהם אפשר לראות נופים מיוחדים, יש כאלה שאוהבים חופשות שבהן בעיקר נחים ומתפנקים ועוד. בדרך כלל כאשר חושבים על חופשה, נוהגים לחשוב על קיץ או מזג אוויר שמשי וחמים, אלא שגם עונות הסתיו והחורף הן תקופות מצויינות לטיולים ולחופשות וניתן למצוא מקומות ואתרים שמתאימים מאוד לחופשות לכל השנה. דוגמה לכך היא למשל צימרים בצפון. צימרים בצפון יכולים להתאים לכל סוג של חופשה. אם למשל אתם אוהבים חופשה של פינוק ומנוחה, אז אתם יכולים למצוא מחבר של צימרים בצפון שמתאימים בדיוק למטרה זו. אם למשל אתם אוהבים את השקט והפרטיות, אתם יכולים למצוא צימרים בצפון עם בריכה פרטית. לאוהבי הפינוקים יש גם צימרים עם ג'קוזי פרטי בחדר שיכול להתאים גם לחופשה זוגית רומנטית. אם אתם יותר בקטע של תנועה ורוצים חופשה שבה אתם יכולים לטייל באתרים מעניינים ולראות נופים מיוחדים, אין ספק שהצפון יספק לכם שלל של אפשרויות יחד עם לינה בצימר מפנק. ישנם כל כך הרבה אתרים ושמורות טבע בצפון, בין אם זה בגולן, בגליל העליון, אצבע הגליל, גליל מערבי ועוד. היתרון של צימר בצפון הוא בכך שאם אתם אוהבי טבע ומחפשים חופשה שבה אתם יכולים לשלב גם טיולים, צימר הוא מקום לינה שמשתלב היטב עם הנוף וישנם בצפון הרבה צימרים שנמצאים סמוך לאתרי טבע ומסלולי טיול. צימרים בצפון יכולים להתאים גם לטיולים משפחתיים או טיולים עם חברים מכיוון שאתם יכולים למצוא צימרים בצפון שיכולים להכיל מספר אנשים ואפשר גם למצוא מתחם צימרים שיכול לארח את כולכם ביחד בכמה צימרים סמוכים אחד לשני.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
נעזוב לרגע את אי-תפקוד המנהיגות האזרחית והצבאית כאחת בחוסר הכוננות המינימלית הנדרשת ומאי-תפקודן בזמן הטבח עצמו; חוסר המנהיגות וחוסר ההיגיון בתפקוד נמשך עד עצם היום הזה
דן מרגלית
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il