מיליארד ליש"ט – זהו פדיון השיא של הסוחרים בבריטניה בערב חג המולד המולד. העיתון דיילי מייל צופה שהקניות היום (26.12.17) – מה שמכונה בבריטניה Boxing Day - יגיעו גם הן לשיא.
הקונים ברחבי בריטניה נהרו לחנויות בשבת האחרונה: אחד מכל שלושה מבוגרים יצא לקניות והבריטים הוציאו 1.7 מיליארד ליש"ט. הדבר לא מנע מהם להמשיך ולהוציא כסף בחג המולד עצמו, וכאמור נראה שידם עוד נטויה. היום שלאחר חג המולד מאופיין בהנחות גדולות, המגיעות עד כדי 88%, ומכאן הציפייה שהמכירות בו יהיו גבוהות עוד יותר. המכירות המקוונות צפויות להגיע – בשילוב של חג המולד והיום שאחריו – ל-895 מיליון ליש"ט, עלייה של 11% לעומת השנה שעברה. המכירות בחנויות צפויות להגיע ל-105 מיליון ליש"ט שיוציאו 1.5 מיליון קונים.
הביקוש כה גבוה, עד שכמה אתרי אינטרנט אינם עומדים בו. כך למשל קרס האתר של רשת בוטס, המוכרת בעיקר קוסמטיקה. הקונים המתוסכלים פנו כמובן לרשתות החברתיות. בציוץ אחד נאמר: "חיכיתי 40 דקות להיכנס לאתר שלכם". מישהו אחר סיפר: "החותנת שלי חיכתה 45 דקות שהאתר יעלה, ואז נאמר בו: אנחנו מאוד עסוקים, תחזרו בבקשה מאוחר יותר. מגעיל!". אחרים צייצו צילומי מסך המראים את זמן ההמתנה. בוטס הסבירה, כי מדובר בביקוש חסר תקדים לאתר שלה, שגרם לבעיות שאילצו את הרשת לסגור את האתר לזמן קצר כדי לפתור אותן. האתר של בוטס ביצע מכירות של 932,000 ליש"ט לדקה ב-16 השעות שקדמו לחג המולד.
המכירות המקוונות הגיעו לשיא החל מהשעה 10 בבוקרו של חג המולד, כאשר החוגגים פתחו את כרטיסי המתנה והשוברים שקיבלו. הקניות הפופולריות ביותר הן של מוצרי חשמל, ואילו
אמזון צופה שהביקוש הגבוה ביותר יהיה לסרטים ומוזיקה. לחגיגת הקניות תרמה העובדה, שהאתרים של חלק ניכר מן הרשתות החלו את מכירות אחרי-חג-המולד כבר בערב החג.