|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

תחזית אסטרולוגית ל-6.12.2018-2.11.2018

סער, אל תתפתה לעצות אחיתופל

המתח הביטחוני ימשיך ללות אותנו. גדעון סער אולי במעין אופטימיות של "יהיה בסדר, אני בסדר", כדאי שילמד לסמוך רק על עצמו בקבלת החלטות. אי-השקט במערכת הפיננסית בעולם ממשיך. אופטימיות ואכזבות לסירוגין. מומלץ להעזר במסננת כשאתם שומעים מידע חדש, בכל המישורים - האישיים, המקצועיים וגם התקשורת והפוליטיקה
02/11/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

הוונוס חזרה למזל מאזניים (בנסיגה), ותשהה בה עד תחילת דצמבר. ונוס הגיעה לביתה, ומציגה תקופה של נינוחות, במערכות יחסים בעיקר אחרי ש"השלימה" את המולות לאורנוס. הנסיגה, מקשה על היכולת להבין למה אתם מצפים ממערכת יחסים, ואיך לבטא את הרגשות המתלווים. אבל המיקום של הוונוס במאזניים עוזר לחזק את הקשרים הקיימים, ברמה האינטימית. הסיבה, הנסיגה מעמיקה את התחושות. אתם מעזים להכנס לרבדים העמוקים ביותר שיש, משהו שלא תעשו בשגרה. אבל במערכות היחסים שיש בהן בעיות, המעבר הנוכחי יעזור להתבונן לעומק, להבין את אופי השייכות ולבחון את ה"ביחד". השתדלו לחשוב לפני שאתם מדברים, העדיפו את הכנות והפתיחות. בני מזל מאזניים הם פסיבים אגרסיביים, ולא תמיד מבטאים את עצמם בישירות, לכן חשובה הדרך שתבחרו לבטא את עצמכם, ואת מה שחולף לכם במוח. היו ערניים לכל מילה, כך שלא תיקלעו למצב שבו יבינו אתכם בדרך שגויה.

הזהירות מתבקשת גם בהסכמים ובחוזים (ונוס), בעיקר התייחסות לפרטים הפיננסיים. כל חוזה והסכם, כדאי ונכון לבחון אותו שוב כשיתאפשר.

כוכב מרקורי עבר למזל קשת, המחשבה נפתחת, והנטייה להגזים עם פרטים בתיאורים ובסיפורים, למרות ששומרים על האמת בתכנים. אבל יש גם נטייה לרפרף, בעיקר אם אתם מתלהבים, לכן בהכרות עם האחר, סביר להניח שאינכם יודעים הכל, לכן נסו להאט לפני שאתם קופצים "פנימה".

בין 31.10 ל-7.11, התקופה תהיה קצת יותר מורכבת. מבני הכוכבים מכילים כמה נקודות אמצע של כוכבים. מארס/נפטון שישפיעו על סאטורן/אורנוס. הצירוף מזהיר מהונאה. תהיו חשופים לתרמיות יותר מתמיד, מישהו עלול להוליך אתכם שולל. תוכניות שהתחלתם עלולות להגיע לפח, בגלל שלא הובלתם אותן במסלול הנכון. הכוכב כרונוס נמצא על סאטורן/פלוטו, ועלול להשפיע על מנהיגים וממשלות, שימצאו את עצמם עם קשיי נזילות כספית. ב-2.11 כוכב מרקורי יאתגר נקודת אמצע מארס/נפטון. תתקשו להסביר החלטות שעשיתם. עדיף שתמתינו כשבוע עד שתעשו מאמץ מחודש.

ב-6.11 האורנוס יחזור למזל טלה. על-פי רוב ליום כזה יש משמעות. אני חושבת על הבחירות לקונגרס באותו יום, זה גורם לשינוי תודעתי! מבחן לאירועים החשובים, כולל אירועים מאכזבים. אורנוס אוהב לזעזע, לאתגר בדרך לא צפויה, וגם לשנות מסלול (לא הרסני). אנשים יעזבו, ישנו מקום. תבינו שמיזמים שעסקתם בהם, מיצו את עצמם. היו כנים עם עצמכם, לפני שאתם מצטערים, האם כל אלה נחוצים לכם עוד? אולי זה שיעור? רמז שתלמדו לשחרר כשמגיע הזמן לעשות זאת.

7-8.11 צפויים ימים של אי-שקט, חברתי, דתי או פילוסופי. (מפגש מאתגר בין אורנוס ויופיטר). קצת בלאגן (ייתכן גם "חדשות" אחרי בחירות האמצע בארה"ב) והרבה רעש. ברקע ה-T בין אורנוס וראש/זנב דרקון.

כזכור מבנה ה-T משפיע עד סוף דצמבר, מעצים כל ארוע, כאבי לב, אלימות, תאונות וגם טרור (כמו שהיה בשבת שעברה בפיטסבורג, אצלנו התאונה המחרידה בדרך לים המלח) השילוב עם ראש/זנב דרקון מעורר דאגה הנובעת מחוסר ודאות (הזכרתי את המבנה ברשימה הקודמת גם בקשר אלינו, ההשפעה על מפת המדינה המקודמת).

ב-8.11 יעבור כוכב יופיטר למזל קשת וישהה בו 13 חודש עד 2.12.2019. האופטימיות חוזרת. השפעת המעבר בכל מפה אישית תהיה לפי המקום שבו נמצא מזל קשת. בית 2, ירחיב הכנסות, בית 9, לימודים וטיולים ועוד דברים טובים ונחמדים. יופיטר מרחיב את הגבולות, נותן הרגשה שיש יכולת גם לצלוח אותם. אל תגזימו בביטחון העצמי.

12-19.11 כוכב מרקורי כבר מאט ומדשדש בדרכו לפני עצירה ותחילת הנסיגה, ב-6-17.11, ולכן גם גורם למנעד המתוח עם הנפטון לאורך כמה ימים. הדמיון יהיה במיטבו, יעזור לאלה הכותבים ומציירים. אבל הריקוד בין הכוכבים האלה "עוזר" לתת לאמת צבעים שונים ומגוונים, שעלולים להביך אתכם ואת הסובבים. הזהרו כשאתם חותמים על מסמכים, או מתכננים תוכניות חדשות, כולל תוכנית לנסיעה. בדיקה חוזרת לא תזיק.

מרקורי שעוצר, ומתחיל בנסיגה, מהתל על-פי רוב במציאות. תקלות מוזרות, חוסר הבנה, וגם כאן ההמלצה שיהיה נכון לברר אם הפרטים שקיבלתם נכונים. בזמן מרקורי בנסיגה, הרכילות והספינים צוברים תאוצה. מומלץ להעזר במסננת כשאתם שומעים מידע חדש, בכל המישורים - האישיים, המקצועיים וגם התקשורת והפוליטיקה. לא נורא שתטילו ספק במה שמספרים לכם, כך תוכלו לשמור על עצמכם מהטעיה.

זוכרים, מרקורי בנסיגה, לא רוכשים מכונית חדשה, מקרר, מחשב גם טלפון נייד עלול לאכזב. דאגו לגיבוי המחשבים. וקבלו בחיוך תקלות, זה צפוי.

ב-16.11 כוכב מארס עובר למזל דגים.

באותו יום הוונוס נעצרת וחוזרת למסלולה. היא תשפיע על שינויים ותחזיר את האיזונים לחיים. נושא הפיננסים יקבל את הערכים הנכונים שלו.

14-21.11 מפגש מתוח בין המארס ויופיטר, האנרגיה במיטבה. הבעיה שהרצון בעשייה עלול להוליך לעשייה ולחשיבה אימפולסיביים, פעילות שלעיתים מבוססת על אמונה עיוורת באידיאלים שיכולים להיות גם אוניברסליים.

הוונוס שחוזרת על עקבותיה תגיע שוב למולות עם אורנוס, כבר מה-23.11 עד תחילת דצמבר. תשפיע על ריגושים, ייתכנו גם חוויות חדשות - אתם נחשפים לרגשות לא מוכרים. אולי מפגש ברור יותר עם אותה חוויה שכבר חוויתם לקראת סוף חודש אוקטובר כשהוונוס הייתה בנסיגה. ההמלצה בימים אלה היא לא לתת לרגשות לשלוט בכם. זכרו שכוכב מרקורי גם בנסיגה, והוא "עוזר" לאבד כיוון.

מבנה הכוכבים ב-20.11-30.11 מרמז על גל אלימות וטרור קשים סביב העולם.

המצב הביטחוני אצלנו

המתח ימשיך ללוות אותנו
. (אנחנו במלחמה אבל "אחרת") השמש המקודמת במעלה ראשונה אריה במפת המדינה מאותגרת על-ידי כוכב אורנוס במזל שור, אי-השקט וההפתעות בתוך מצבים שאינם מבטיחים יציבות הם חלק מההקצנה שאנחנו חווים כאן ומתבטא בהקצנה גם בתוך החברה שלנו. ראש/זנב דרקון במנעד מתוח לאורנוס משפיע על המבנה הזה וגורם לסגנון אלים וחסר סדר.

בנוסף יש התפתחויות שלא תמיד בשליטה שלנו. לאורך החודשים הבאים עם כירון/סאטורן על ציר 1-7. מצב לא פשוט, התפכחות והבנה שלא ניתן להזיז את התהליכים. יש כאן שמירה על אינטרסים של המדינה, מחשבה של "אם אין אני לי מי לי". התגובות קיצוניות למתרחש. בעיקר של "לבד" כששומרים על הערכים שלנו מול כמה מדינות באירופה (לא בידוד מדיני!!!).

מקבצי כוכבים על ציר 2-8, מופיעים בכמה מעגלים וגורמים לצער וגם לאלימות. הדבר מסייע לצערי לפעולות טרור, המצב ממשיך להיות נפיץ.

גם כוכב הסאטורן על ציר 2-8, ממקד את התחושה הכבדה, יש תסכול, בעיקר בגלל ארועים שאינם מקריים. אלה יוצרים מצוקה רגשית, שאותה אנו חווים בינינו לבין עצמנו בחברה הישראלית. ואת התסכול ניתן לראות גם ברשתות החברתיות.

ראש דרקון/כירון על ציר 2-8 ישפיע עד אוגוסט 2019. הפגיעות שלנו גבוהה. מבנה הכוכבים הזה מקשה על הצבת גבולות. ולמעשה זו עוד סיבה לחיכוכים הסוערים גם בתוך החברה הישראלית.

המארס על ציר 2-8, מצטרף ו"מחמם" את האווירה, ב-5.11.18 עד סוף נובמבר.

כל אלה אינם מעידים שצפויה מערכה צבאית. אולי בנובמבר תהיה פעולה "רצינית" יותר וממוקדת, ואני משערת שהמשמעות תהיה בפעולה של חיל-האוויר.

"...טוֹבָה חָכְמָה, מִכְּלֵי קְרָב" אמר קהלת (פרק ט).

תמונת המצב אצלנו, עם כוכב נפטון על ציר 1-7 יוצרת קושי "לחתוך" מצב. השפעתו תהיה עד פברואר 2019. הוא מפריע לגבש החלטות, מבלבל ויוצר מבוכה שגורמת לדחייה של החלטות. נפטון על הציר הזה מספר על אנרגיה הזורמת מתחת לפני השטח, המערערת את היציבות (הגופים והאישים הפועלים נגד המדינה מתוכה גם). אבל עם התפוגגות ההשפעה של נפטון, גם הפעולות שמטרתן לפגוע ביציבות של המדינה שלנו יאבדו את כוחן ומשמעותן. למרות האתגרים וההתמודדות, אלה מצבים שיוצרים צמיחה.

זמני ירח בטל:

יום שישי 2.11
הירח בטל משעה 06:32 עד 07:47

יום ראשון 4.11 הירח בטל משעה 09:32 עד 11:00

יום שלישי 6.11 הירח בטל משעה 10:18 עד 15:01

יום חמישי 8.11 הירח בטל משעה 12:42 עד 20:58

יום ראשון 11.11 הירח בטל משעה 05:37 עד 05:54 (אין טעות)

יום שלישי 13.11 הירח בטל משעה 17:15 עד 17:44 (אין טעות)

יום שישי 16.11 הירח בטל משעה 06:00 עד 06:40

יום ראשון 18.11 הירח בטל משעה 10:02 עד 17:55

יום שלישי 21.11 הירח בטל משעה 0:48 עד 01:42

יום חמישי 22.11 הירח בטל משעה 11:51 עד למחרת בשעה 06:09.

יום ראשון 25.11 הירח בטל משעה 07:32 עד 08:37

יום שלישי 27.11 הירח בטל משעה 09:23 עד 10:34

יום חמישי 29.11 הירח בטל משעה 11:48 עד 13:07

יום שבת 1.12 הירח בטל משעה 16:33 עד 16:48 (אין טעות)

יום שני 3.12 הירח בטל משעה 20:17 עד 21:54

יום רביעי 5.12 הירח בטל משעה 23:52 עד למחרת בשעה 04:48

כלכלה ושווקים

הוונוס בנסיגה מאז 6.10 והשפעתה הייתה יומיים-שלושה לפני.

למעשה מאז חודש יוני אנחנו בהשפעת נסיגות, וכל אלה השפיעו על התגובות של אנשים, גם במסחר. בכל נסיגה יש שינוי בדרך המחשבה. וכשהנסיגה מסתיימת, שוב שינוי - וכל אלה גורמים לתנודתיות בשווקים.

14.11 ייתכן שנשמע על תגלית בתחום הרפואה, משהו שיביא איתו תקווה לעולם הרפואה.

ונוס תסיים נסיגה ב-16.11 ותחזור לנתיב שלה.

המעבר של ראש דרקון למזל סרטן ב-17.11 בהיבט מתוח לאורנוס גם הוא עלול לגרור טלטלה בשווקים.

כוכב יופיטר יעבור למזל קשת ב-8.11 וישהה בו כ-13 חודשים. היסטורית למעבר הזה יש השפעה טובה מאוד, והוא מביא את השווקים לשיאים חדשים.

הבעיה עלולה לצוץ במישור הכלכלי בתחילת 2019, בגלל האתגר שיתפתח בין היופיטר ונפטון, מה שמסמל על-פי רוב אינפלציה. החודשים ינואר 2019, יוני וספטמבר יושפעו מהשילוב הזה בעיקר - שילוב של מבוכה, אשליות ופחדים גם.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב-16.11. על-פי רוב, השפעתו היא קצרה, אבל תמיד צריך לזכור שהוא כמו הג'וקר - מפתיע ומהתל בעיקר עם מידע שקשה להבין אותו מיד, אם הוא נכון או לא. אבל החודש בנוסף, צפויה מבוכה בעולם, בגלל העצירה הוא במנעד מתוח עם כוכב נפטון בדגים. ייתכן שיחשפו כמה "תגליות" שישפיעו על השווקים.

ונוס מול אורנוס סביב ה-30.11, היבט לא קל לשווקים. ונוס מסמלת כסף. אבל אורנוס כמו אורנוס עלול להפריע לתהליכים להתקדם כהלכה.

החודש אינו מבטיח יציבות. למי שיש לב חלש, כדאי לא לעלות על הכביש עם המכונית, מוטב להישאר בחנייה.

דרך אגב, כדאי לעקוב אחרי איטליה. ב-2019 פלוטו יאתגר את הצמידות וונוס/סאטורן, על הציר המסמל את הפיננסים. גם הנפטון יגיע וישפיע על השמש. הבנקים שם כבר מצאים בבעיה, וייתכן שיעלו סימני השאלה לחברות שלהם באיחוד האירופי, בגלל שהם שוקעים ויהיה עליהם למצוא דרך להתייעל כדי לא להגיע לחדלות פרעון.

גדעון סער מחפש את דרכו

התבוננות על המפה האישית של גדעון סער (נתונים מלאים), קל לראות שהוא אדם שלאורך דרכו היה ויהיה חצוי בין הרצוי והמצוי (תכונה שלא משתנה). חיפוש אחר משהו שמקשה עליו להתמיד.

במהלך חודש אוקטובר 2018, הגיע כירון לציר 1-7, וישפיע עד פברואר 2019. כירון תמיד מפתיע. הוא מוריד מסיכות, בלתי צפוי ועלול ליצור משבר מתגלגל שעלול להוביל למשהו אחר גדול יותר. גם מריבה סתמית עלולה להוליך להינתקות מפתיעה - תהליך מכאיב שיביא אותו לעשות הערכה מחדש, להבין שעליו לשנות עמדה ביחס למציאות שנקלע אליה. שינוי של כללי המשחק יתבקש. גם בתהליך של קבלת ההחלטות יצטרך להיות מהיר מתוך הבנה שהתמיכה שסבר שיש לו, לא נמצאת ועליו להיות ער לכך שיחס סנטימנטלי בכל הקשור לאנשים ולמצבים יזיק לו.

מבנה הכוכבים על המעגל הראשי בהורוסקופ הוא 1-7, 2-8, 6-12 הוא זה שילווה אותו בחודשים הקרובים, ילמד אותו שאינו יכול לתת אמון באנשים שחשב. חוסר אמון ישפיע. אין זה זמן גם להתעמת חזיתית בגורמים שיכולים להיות חזקים ממנו. עם כוכבים על ציר 6-12 גדעון סער חש קרבן, בגלל שאינו יכול להוציא את האמת שלו לאור. וההמלצה בעת הזו לחפש אולי את הפשרה.

מבנה נוסף של כוכבים נותן לו תחושה שיש ביכולתו להתבסס דרך קשרים וקיצורי דרך. אבל זה לא מה שיעזור לו להיות במוקד קבלת ההחלטות.

המפה המשותפת שלו עם המדינה, מציגה נפטון 1-7, כבר מאוגוסט האחרון סוג של "אידיאליזיה" אולי אופטימיות של "יהיה בסדר, אני בסדר". אבל למרות המוטיבציה שהוא חש, לא יזכה בתמיכה. כלומר, קשה לבנות על הפוטנציאל לטווח ארוך. במצבים כאלה יתקשה לגבש החלטה שיהיה ניתן לממש אותה, גם אם ינסה לקדם שיתופי פעולה עם נפטון 1-7, סביר להניח שאלה יאכזבו בעתיד. כך שאם ה"סיפור" נכון, וגדעון סער בנה שיתופי פעולה, במהלך החודשים האחרונים, אלה כבר לא רלווונטיים. עם כוכבים על ציר 1-7 גם לא נכון לקחת תכנון ארוך טווח.

כוכבים נוספים על 6-12 מרמזים שיש גורמים חיצוניים מאחורי הקלעים שפעלו נגדו, גם עם דיסאינפורמציה. יש כמה אנשים חזקים במפלגה (שגם הוא יודע מי הם) שאינם מוכנים לראות אותו עולה ומדלג מעליהם (מצטערת שאני רומזת, אבל גם אנשי התקשורת יודעים מי הם אלה ש"עזרו" לו ב-2014 לצאת ולקחת פסק זמן מהליכוד וזה לא היה רה"מ). אם יצפה לעזרה, זו לא תגיע (מאחר שאין כוכבים על ציר 5-11) לכן גם אם הוא דובר אמת וטמנו לו מלכודת, אין לו כוכבים מתאימים בתוך ארגז הכלים שלו להוכיח זאת.

במעגל נוסף, בקומפוזייט שלו עם המדינה נמצאים הכוכבים על ציר 1-7, 5-11, 6-12, אלה מציגים חוסר ודאות, מצבי מבחן ואולי בחירה להעיז ללכת נגד הזרם. אבל בזמנים שבהם השם שלו עומד למבחן. כל עזרה שחושב לקבל, תהיה זמנית. התחשבנויות לא יועילו. המלצה לוותר ולאתר מסלול מחדש. סבלנות תידרש ממנו, אולי להתרחק ולחשוב על הכיוון מחדש. מומלץ בעת הזו שיידע לשמור על חופש ועצמאות מחשבתית, כדי לקבל החלטות נכונות שישרתו אותו. עם כוכבים על ציר 6-12 עצות של "חברים" אינן מומלצות.

אנגלה מרקל

אנגלה מרקל התפטרה מראשות המפלגה, ולא תתמודד לכהונה נוספת. זה המחיר שהיא משלמת על ש"הבינה" שלרצון הטוב שלה יש מחיר, גרמניה שהוצפה בפליטים שאינם משתלבים בחברה, וכמו שהיא עצמה אמרה כבר ב-2010, "הרב-תרבותיות נכשלה". ואזרחי גרמניה, אינם סולחים לה. העוינות שמצטברת נגד המהגרים שם, המצפים שיחזירו את החומות והשערים לארצם. מפת גרמניה המאוחדת מ-3.10.1990 קיבלה "מכה" ממופע ליקוי הלבנה שהיה ב-27.7.18 על האופק של מפת גרמניה. בנוסף כוכב סאטורן ישפיע על השמש במאזניים, ובמהלך השנה הבאה הנפטון יגיע לירח במזל דגים (הירח במפת מדינה מסמל את העם). מופע ליקוי החמה ב-6.1.2019 גם "יפגע" בכוכב סאטורן בהורוסקופ שם, כל אלה יחד מצביעים על שינוי המנהיגות.

העם בגרמניה יצפה לשינוי בעיקר במערכת הכלכלית, שתתאים לאזרחים בגרמניה.

בשלב הראשון סאטורן העובר על ציר 1-7, לאורך השנתיים הקרובות מעיד שגרמניה מתמודדת עם בעיה שבשלב הזה אין לה פתרון.

הכוכבים אורנוס/נפטון, אורנוס וגם פלוטו על ציר 1-7 מרמזים גם שבעיה שניסו להתעלם ממנה, חוזרת ועולה ולכן יגיע גם השינוי. אנחנו עכשיו בקדימון לסרט. במהלך השנתיים הקרובות נוכל לצפות בשינוי הדרמטי שגרמניה תעבור.

"כִּי אָדָם, אֵין צַדִּיק בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה טּוֹב, וְלֹא יֶחֱטָא. גַּם לְכָל הַדְּבָרִים אֲשֶׁר יְדַבֵּרוּ, אַל תִּתֵּן לִבֶּךָ" (קהלת פרק ז).

תאריך:  02/11/2018   |   עודכן:  02/11/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסיון להשכחת המהומות של העדה הצפון אפריקנית על-רקע האפליה והקיפוח בעיר האם תגובה זו, המהומות, הייתה כעיין תגובת נגד לאידאולוגיה של השמאל (מפא"י-מפ"ם) באותה תקופה?
01/11/2018  |  חנינא פורת  |   כתבות
סרטן זו לא מחלה אחת, אלא מכלול מחלות שונות, שההתייחסות אליהן שונה, הטיפול בהן שונה והפרוגנוזה (הערכת מהלך המחלה ותוצאותיה) שלהן שונה. התהליך של פגיעה ב-דנ"א, הגורם לחלוקה פרועה ולא מבוקרת של התאים, יכול להתחיל מסיבות שונות, לא תמיד ידועות וברורות, ולהימשך על-פני שנים, כך שהתפרצות המחלה היא כבר שלב מאוחר יחסית בתהליך ארוך ולעיתים בלתי מורגש.
01/11/2018  |  אולגה רז  |   כתבות
כל באי תיאטרון היידשיפיל שהורגלו לסוג מסוים של מחזות ביידיש, זכו הפעם להפתעה שלא שיערו. אומנם הסיפור על המכשפה המתערבת בגורלות, אלמנט מיסטי שקיים עד היום, עומד בבסיס ההצגה. אך העיבוד החדשני הבלתי רגיל של הבימאי עטור הפרסים אלכסנדר האוזפטר הרומני הבינלאומי, השתמש בסיפור כבסיס, אך הביצוע המבריק של הלהקה הצעירה והמחוננת -עצם היות הסיפור מוגש במחול ותנועה בלתי פוסקת שעיצבה מיטל דמארי הראויה לכל התשבוחות; תנועה שהרבגוניות שלה העניקה לכל שחקן אפשרות להחצין את מירב עושר הבעותיו; השימוש בצילומי הוידאו ארט של אנדריאנה לובינה שלמדה בבלגרד ואמשטרדם, שהיו טובים יותר ומרהיבים מכל תפאורה רגילה שזקוקה להזזות; שפע התלבושות העשירות של דליה פן לרנר המתחלפות בקצב כזה שמעניקות לכל שחקן להרשים בדמויות שונות. המוזיקה המקורית הנפלאה שכתב אורן סלע ולתוכה יצק את עיבודיו לשירים הנודעים מהמחזה המקורי - כל אלה מעלים הצגה מרהיבה שלא ביידישפיל ולא בהצגות בתיאטרון הישראלי בכלל ניתן לראות עד היום.
01/11/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
האירוע המרגש, שכלל "מפגש עם סופר עברי" ואשר התקיים בשבוע שעבר לשמחת הילדים והוריהם, מהווה שלב שותפות נוסף בקשר ההדוק בין אשר וינשטיין, המשורר הוותיק ובעל עיטור "קסת הזהב" לשנת 2015 מטעם "אגודת הסופרים העברים במדינת ישראל", המתגורר ויוצר ברחובות, לבין ילדיי מתנ"ס קריית משה, בניהולם של גולן ביטון מנהל המתנ"ס ושל יפעת יצחקי מנהלת הגיל הרך במתנ"ס, זאת השנה הרביעית ברציפות.
31/10/2018  |  אשר וינשטיין  |   כתבות
המלחין, המנצח והמעבד רפי בן-משה, מהמוזיקאים הבולטים בישראל, מציין בימים אלה 90 שנה להולדתו את השירים שכתב אנו שרים ואוהבים, אולם לא תמיד יודעים שהוא זה שהלחין אותם בין שיריו הידועים: "לילה ראשון בלי אמא", "בנצי השמן", "שלא לאהוב אותך איך אפשר", "סיירת שקד", "מי אוהב את השבת", "דרך הטבק" ועוד רבים וטובים
31/10/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il