|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

תחזית אסטרולוגית ינואר 2019

בנט יינזק מהפיצול

לפנינו שנה עם קושי בעימותים, קושי באמון הדדי, הרבה ידיעות כוזבות. מה עתידו של "הימין החדש". המתח הביטחוני ימשיך ללוות אותנו. תזכורת על כחלון ומפלגת העבודה
11/01/2019  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
[צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]

החודש, השפעת ההיבט בין הכוכבים יופיטר ונפטון תהיה קדימון לשנה הקרובה. אופי הכוכבים האלה מציג פסיביות, התחמקות מעימותים או מתחים. אנשים יעדיפו לברוח ממצבים שידרשו מהם התחייבות או אחריות. המבנה הזה יקשה על תהליכים שיזרמו "חלק" ובלי בעיות. ההסברים שנקבל, מאנשים הקרובים לנו בעבודה וחוגים חברתיים, ויתכן גם במשפחה המורחבת, לא תמיד יהיו אמינים, לעיתים בגלל הצורך להתגונן. גם אנשים מכובדים ככל שיהיו, שיש להם השפעה על דעת הקהל, לדוגמה, כלכלנים, אנשי רוח ודת, פוליטיקאים וכמובן אנשי התקשורת בכל המישורים, עלולים להשמיע לנו שמועות מזויפות, חלקן רק רכילות חסרת בסיס, או ידיעות כוזבות או "מהונדסות" בחדשות. כן, השילוב של היופיטר במנעד המתוח לנפטון הם אלה שמומחים ביצירת חדשות הכזב (ה"פייק ניוז"). כמובן, שרק חלק מהן יתאמו להגדרה ולא כולן. הבעיה תהיה של אלה ששומעים, האם הם ידעו מה האמת ואיפה הכזב?

אנשים יחפשו יותר מתמיד דרכים כדי להרחיק את עצמם מהאשמות שווא, או ההפך, להתרחק מדברים או מעשים שעשו, והם חוששים מהתוצאות שלהם. אנשים צפויים להיות פגיעים אם יבינו שניצלו אותם, או שיקרו להם. זה הזמן להעזר באינטואיציות. הקשיבו לתחושות הבטן שלכם, אלה על-פי רוב יאותתו לכם למי להאמין ולמי לא.

היופיטר ונפטון יחזקו את הביטחון העצמי, אבל מומלץ להזהר, כי זה עלול להיות לא פעם בהגזמה. הקושי יהיה להודות בשגיאות, להודות שלא מכבדים גבולות. כל אחד מכם יהיה משוכנע שהוא יודע טוב יותר מאחרים. שימו לב, יופיטר ונפטון, יוצרים מבוכה, אשליה, רעיונות שווא. אלה כוכבים המעצימים תקוות אבל רק עד שאלה יפגשו במציאות.

כדאי לשים לב, שזו לא העת להתחיל עסקים חדשים. השיקולים הכלכליים מוטעים. ההתפוררות בהמשך תהיה בגלל שאנשים לא ניתחו נכון מצבים. האופטימיות והאופוריה יטשטשו את הפרטים החשובים.

המבנה הזה יעזור לאלה שאוהבים הרפתקאות, להרגיש חופשיים ולפרוש כנפיים, אבל בלי לחשוב על התוצאות שעלולות להגיע בגלל חוסר מודעות. נסו לחשוב לפני הכל, עם איזה סיכונים אתם מוכנים להתמודד, איפה הגבולות האמיתיים שלכם - אל תתעלמו מהמציאות.

אלה הכוכבים הטובים לאנשים העוסקים ביצירה בכל המישורים, אלה מציגים השראה, אמונה ואמנות.

נסו להבין את התקופה, גם אם הכל נראה לכם מושלם, היו מוכנים לכך שהמציאות עלולה להשתנות.

נסו לשמור על פרופורציות בכל המישורים, להאמין בטוב אבל עם קורטוב של חשדנות. כך תשמרו על עצמכם.


זמני ירח בטל:

יום שישי 11.1. הירח בטל משעה 16:23 עד למחרת שבת בשעה 10:17.

יום שני 14.1 הירח בטל משעה 17:57 עד 20:30.

יום רביעי 16.1 הירח בטל משעה 20:32 עד 02:59 אחר חצות.

יום שבת 19.1 הירח בטל משעה 03:34 עד 05:43.

יום שני 21.1 הירח בטל משעה 03:51 עד 05:54.

ביום שני 21.1 צפוי מופע ליקוי לבנה מלא בשעה 07:13 בבוקר.

יום רביעי 23.01 הירח בטל משעה 03:20 עד 05:21.

יום חמישי 24.1 הירח בטל משעה 15:43 עד למחרת בשעה 06:02.

יום ראשון 27.1 הירח בטל משעה 07:22 עד 09:30.

יום שלישי 29.1 הירח בטל משעה 00:35 עד 16:32.

יום שישי 1.2 הירח בטל משעה 00:35 עד 02:46

יום ראשון 3.2 הירח בטל משעה 12:55 עד 15:02.

יום רביעי 6.2 הירח בטל משעה 02:01 עד 04:01.

יום שישי 8.2 הירח בטל משעה 00:05 עד 16:33.

כלכלה ושווקים

השווקים היו סוערים בעיקר בחלק האחרון של השנה האחרונה, אוקטובר-דצמבר 2018. כאן ברשימות נכתבה אזהרה ולא פעם אחת. ההמלצה על חגורות בטיחות בזמן נהיגה, חזרה על עצמה, ותחזור לאורך 2019 בכל פעם. למי שיש לב חלש, כדאי שיחפש אפיקים שמרניים, ושלא יגיד אחר כך "חבל שלא ידעתי".

למעשה במהלך 2019 תהיה השפעה של הכוכבים יופיטר ונפטון, כזו הנותנת מצד אחד אשליה שהכל אפשרי, ואז מתנהלים בלי חשבון, ומצד שני, הונאות וטריקים. כך שתתקשו לשמור על הצד הריאלי כדי להבין לאיזה כיוון השווקים הולכים (דרך אגב זה ישפיע גם במישורים אחרים בחיים). זכרו שאלה הכוכבים בה"א הידיעה לבועות צבעוניות, וכל אחד מכם יודע מה סופן של בועות.

כוכב מארס שהגיע למזל טלה תהיה לו השפעה מקיפה. כוכב מארס ידליק את ליקוי החמה ב-21.1-2.2, זה ישפיע על חוסר יציבות פוליטי וכלכלי ברחבי העולם. למצבים כאלה על-פי רוב השווקים מגיבים מיד.

בהמשך המארס "יעבוד" בעזרת הכוכבים ב-10.2-12.2. נזכור שההשפעה יכולה להיות יום יומיים לפני ואחרי.

אורנוס שיכנס למזל שור, ב-5.3.19 יטלטל, ואחר כך בחודשים אפריל-יוני תהיה לו השפעה גם בגלל שייפגש עם כוכב ונוס במפת הבורסה בניו-יורק.

אורנוס במזל שור יביא איתו עוד החלטות חדשות של הבנקים. את חלק מההחלטות כבר אנחנו מכירים (האורנוס היה כבר במזל שור בין מאי 2018 לנובמבר, וחזר למזל טלה). אורנוס המסמל טכנולוגיה גבוהה, מחשבים וסייבר, נכנסו לנישות חדשות בבנקים. הפקידים נעלמים בהדרגה ובמקומם מעמידים אותנו מול מכונות, מחשב, ישומונים וכד'.

מבנה הכוכבים יופיטר ונפטון במהלך 2019 מוביל למבנה כוכבים משמעותי ב-2020, עם הכוכבים, סאטורן, פלוטו במזל גדי שאליהם מצטרף גם היופיטר. מזל גדי זה צימצום. כך שהצפי הוא שהכלכלה העולמית תעבור התכווצות. ההתפכחות בוא תבוא! עם הרבה כאבי ראש. ייתכן שהתובנות יגיעו כבר לקראת סתיו 2019.

מוסדות פיננסיים, כולל בנקים בכל בעולם, שלא תיקנו את הליקויים מאז 2008, ישלמו על כך מחיר, במשבר נוסף.

צניעות גדולה תידרש מממשלות ברחבי העולם בתכנון תקציבים. ההגירה ממדינות עניות ונכשלות החלה להשפיע כבר בכמה מדינות, מציאות שרק תחמיר ותשפיע על המציאות החברתית גם (לא במובנים חיוביים).

נמשיך להתעדכן.

המצב הביטחוני אצלנו

ב-21.1.2019 צפוי מופע ליקוי לבנה על ציר דלי-אריה, מעלה 0.51. זהו ציר 4-10 של מפת המדינה. האורנוס הנמצא בבית 7 במפת המדינה, מציג בין השאר את האויבים הגלויים שיש לנו (חמאס, חיזבאללה וגם אירן). האם זה רמז על הפתעה שצפויה לנו?

מבנה מפת הליקוי, משפיע על מפת המדינה בלידה וגם המקודמת. כוכב מארס שנכנס לטלה בתחילת ינואר, יגיע להיבטים עם סאטורן (אש) ופלוטו בהמשך. למעשה מ-13.1.2019 ולאורך פברואר, יש כמה מבנים של כוכבים שלא יהיו נוחים לנו במדינה במושגים של ביטחון (גם תאונות דרכים קשות).

עוד בדצמבר 2017, כתבתי ברשימות השונות, שמעתה (2018) המתח הביטחוני ילווה אותנו כל הזמן. בנוסף ציינתי שאנחנו נמצאים במלחמה, אבל אחרת (כמעט שלא צריך לרוץ לממ"ד, בזכות צבא הגנה לישראל, המוסד והשב"כ) זה אכן מה שקרה לאורך השנה האחרונה וימשיך להיות כך גם במהלך השנה הקרובה. ולא את כל הפעולות של צה"ל אנחנו יודעים!

כירון הנמצא על מעלה 29 בדגים במנעד לאורנוס של המדינה. במפת המדינה, בית 6 מסמל גם את השרות הצבאי. השילוב הנ"ל אינו מעיד על שקט.

כוכב מארס מתדלק גם את מפת ליקוי החמה מאמצע ינואר 2019 לסירוגין עד תחילת פברואר.

ראש דרקון/מארס נמצא על ציר 2-8 במפת המדינה בין 17.01.2019 ל-28.1.2019

ראש דרקון/כירון נמצא על ציר 2-8 במפת המדינה בין 1.1.2019 ל-31.1.2019.

מארס על ציר 2-8 יגיע בסוף ינואר 2019 עד 2.2.2019.

מארס/כירון על ציר 2-8 לקראת סוף פברואר 2019 גולש למרס.

וכוכב סאטורן על ציר 2-8 עד תחילת פברואר 2019.

יש בהמשך עוד כוכבים שאינם נחמדים, אבל נשאיר זאת לרשימות הבאות.

המתח הביטחוני ימשיך ללוות אותנו גם ב-2019.

הפוליטיקה אצלנו

מפלגת הימין החדש

במוצאי שבת 29.12.2018 הודיעו נפתלי בנט ואיילת שקד, על פרישה מ"בית היהודי" והקמת מפלגת "הימין החדש". הכוכבים מספרים לנו שהעיתוי לא היה נכון, ולפי המפות, נפתלי בנט, יינזק מהמהלך, יותר מאיילת שקד. קשה להתעלם מהמפגש מארס/כירון בית 8 בהצהרה על הקמת "הימין החדש". מלחמה ואכזבה.

המפה המשולבת של המפלגה החדשה עם המדינה, מעידה על עצמאות מדומה, עם הכוכבים נפטון ויופיטר ירחיים (מפת לילה) בבית 4, היציבות איננה. כלומר, צפוי קשר בעייתי עם המדינה. במפה ניתן לראות הבטחות מעל ומעבר, הבטחות שהם יתקשו לממש. הסאטורן ופלוטו שמשיים (מפת לילה) בבית 2. השניים יבינו מהר מאוד את מגבלות כוחם - מה שישפיע על האהדה הציבורית, בלשון המעטה.

במפה האישית המקודמת (נתונים מלאים ומדויקים) של איילת שקד מתקבל רמז עבה, שהיא עצמה לא מרגישה נוח עם המהלך. המארס המקודם והירח מלידה במפגש. ייתכן גם שזו האכזבה שלה על שנפרדת מהתפקיד שלה בשנים האחרונות כשרת המשפטים.

מבנה המפה המשותפת של נפתלי בנט ואיילת שקד, וגם ההצהרה שלהם על הקמת המפלגה, הם עבורי כאסטרולוגית הרגע בו "הוקמה" המפלגה שלהם. לפי המפות השונות הקשורות לשניהם, הם יהיו זקוקים לעזרה כדי להתקדם. עד כה "השתמשו" במפלגת "הבית היהודי", עכשיו יצאו ל"עצמאות". וזה יהיה מבחן להתפתחותם כמפלגה.

מבנה הכוכבים המלווה את המפה המשותפת שלהם, הוא 4-10, 5-11 ו-6-12. מבנה המעיד על איחוד שהוא שונה בהתנהלות שלו מהנורמה וכללי המשחק המקובלים (הימין החדש). הם יבססו את עצמם, דרכם ושמם, ביציבות ובנייה לטווח ארוך עם שמירה על ייחודיות. במעגל נוסף מבנה הכוכבים 1-7, 2-8 וגם 5-11, 3-9, מה שמציג התחלה חדשה, אחרי ניתוק. הבעיה, שהמבנה הזה לא מבטיח יציבות, ולא נהיה מופתעים אם בהמשך, יחליטו לבחון שוב את הכיוון שבחרו בו.

שר האוצר משה כחלון בן מזל עקרב (המפה עם נתונים מלאים). ברשימות שלי, כתבתי עליו לא פעם. כך לדוגמה, עוד לפני הבחירות ב-12.12.14 נכתב: "למעשה קיים 'באג' בין המפה שלו ומפת המדינה, כך שאם לא יידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לו הצלחה מסוימת, אבל גם כאן, לאורך הזמן, אירועים אזוריים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמה, הבנקים) שלא יצלח... הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבוש של הדברים שהוא מתכנן להוציא לפועל".

ב-9 בספטמבר 2017 עברתי שוב על הנתונים, אחרי שעברו קצת יותר משנתיים, בתפקידו כשר אוצר. התחזית מדצמבר 2014, הוכיחה את עצמה כנכונה. מגבלות ודחייה, מס דירה השלישית שלא עבר, הניסיון להוריד את מחירי הדיור (מחיר למשתכן) די צולע והתוכנית שלו "נטו למשפחה" לא בטוח שהגיעה לקהל..."

היום בתחילת 2019 אנחנו יודעים שהניסיון שלו להשפיע על שוק הדיור לא הצליח.

בהשוואה בין המפה האישית שלו ומפת המדינה, אי-אפשר להתעלם מכך שצמד הכוכבים מרקורי-נפטון נמצאים על זנב דרקון של המדינה בבית 2 (כספים, טריטוריה). האם החשיבה ה"יצירתית" של כחלון "החזירה" את המסגרת הכלכלית לתוכניות מהעבר שכבר לא מתאימות יותר למדינה? המחשבה האסטרולוגית היא שמבנה כזה עלול "לתקוע" את הפוטנציאל הכלכלי הקיים, כלומר לעצור את ההתפתחות.

לפי מצב הכוכבים, המפה שלו עם המדינה, ל-2019 (אם ימשיך בתפקידו), לא מומלץ שיצא עם רעיונות חדשים או לשדה חדש, הכוכבים 10-4, 8-2 ו-12-6 שכבר מלווים וימשיכו ללוות אותו יחייבו אותו בקודים וכללי משחק פיננסיים שישפיעו על ההחלטות שיקבל. במצב כוכבים כזה אין מקום לביטוי הרצונות שלו. יהיה עליו להבין שהוא בתוך מסגרת שבה המסלול שרוצה ללכת בו מוכתב! ועליו ללכת רק "על בטוח".

היום כבר ברור שההבטחות שלו או התקווה שלו לעשות מהפך בשוק הדיור, יתפוגגו, הוא לא ייזכר כשר אוצר שיקבל הערכה על פועלו לשפר את הכלכלה של המדינה. למעשה החשיבה שלו עם מרקורי נפטון על זנב הדרקון של מפת מדינת ישראל, גרמה להאטה במשק ונסיגה בשוק הדיור. הפרסומים לאחרונה מקשרים אותו לגירעון שנוצר כאן, אותו מנסה "לצבוע" (נפטון) בנתונים קצת אחרים. לסיכום, המדיניות הכלכלית שהביא איתו הפכה לכישלון גדול. נקווה שהשיעור נלמד, ושר האוצר הבא לא יהיה משה כחלון.

מפלגת העבודה: תזכורת מ-2.6.2017

בהורוסקופ של מפלגת העבודה (נכתב על כך כאן ברשימות לא פעם), השמש המסמלת את ראש המפלגה, מבודדת. כלומר, בשפה אסטרולוגית אין לה תמיכה מאף כוכב, לכן אנחנו שומעים פעם אחר פעם על נסיונות הדחה... כל פעם אדם אחר מנסה לזכות ב"תפקיד הנכסף". עוד הארה מופיעה באותה מפה, זהו מיקומו של כוכב נפטון (ירחי) על ציר 4-10. כלומר הנפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7. ובשפה אחרת, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. תמיד יש מישהו שמתעורר במפלגה וחושב שאולי צריך לנווט אחרת, כי המפלגה צריכה להיות במקום טוב יותר, כדי להגיע להישגים המבוקשים. אבל עם נפטון? אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המסגרת של המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל במציאות אין קשר בין התנהלות יו"ר המפלגה (לא חשוב מי עומד בראשה!) והמפלגה עצמה, ביום-יום. אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה, לפרק הכל, בלי להשאיר דבר. כמו שהיום עושים להבדיל "פינוי בינוי" ולהתחיל מהתחלה, בתאריך שיתן לגוף החדש, תוכן, תקווה ופוטנציאל לממש את השליחות שהם מאמינים בה.

ומעבר למה שנכתב לעיל, כוכב סאטורן על ציר 2-8 במהלך 2019 מקשה מאוד על המפלגה במתכונת הנוכחית להרחיב מעגלים. כלומר, אם לא יהיה איזשהו מהלך משמעותי שבו תתחבר מפלגת העבודה למפלגה נוספת, מספר התומכים בה לא יגדל.

ביום הבחירות, אם אכן יתקיים ב-9.4.19, השמש תעבור על הסאטורן במפה של המפלגה (התכווצות).

"הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב וְלַטּוֹב רָע שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר". (ישעיהו ה)

תאריך:  11/01/2019   |   עודכן:  11/01/2019
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
פוליטיקאים קופצים ממפלגה למפלגה משיקולים אופורטוניסטיים אנשים חסרי ניסיון מתיימרים להנהיג את המדינה מי החל את הטיפול ברכוש יהודי מדינות ערב כיצד מגיבים טוקבקיסטים ההודעות התקשורתיות של הממונה על המאבק בגזענות גם התקשורת חוטאת בקיצורי דרך
11/01/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
השרים נפתלי בנט ואיילת שקד הציגו (יום ו', 11.1.19) מועמד נוסף שישובץ ברשימת מפלגתם, הימין החדש, בבחירות לכנסת ה-21: מתן כהנא, שהיה חברו של בנט בסיירת מטכ"ל ולאחר מכן הפך לטייס ולמפקד טייסת F-16.
11/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת אגודת ישראל מחויבת לתקן בתוך שלושה שבועות את תקנונה, כך שתוסר המגבלה הפורמלית המונעת מנשים להיות חברות בה. עם זאת, המפלגה הבהירה לבג"ץ, כי בפועל תמשיך שלא לקבל נשים לשורותיה. כך עולה (יום ה', 10.1.19) מפסק דינה של נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.
10/01/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, הצהיר כי לא יאפשר למפלגה לשבת בממשלה יחד עם בנימין נתניהו, וקרא ל-4,000 חברי ועידת המפלגה לתמוך בעמדתו ובהצעתו לשינוי תקנון המפלגה.
10/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, סבור שניתן להחיל חלקית מאוד על תעמולת בחירות באינטרנט את הכללים החלים על תעמולת בחירות מודפסת. מדובר על פרסומים הדומים למודעות מודפסות, ולא על הפרסומים האופייניים לרשת, כגון בלוגים ופוסטים.
10/01/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il