|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

במפלגת ימינה משיבים אש:

"התקפות הליכוד פרועות - פניו לממשלת שמאל"

גורמים בליכוד: שקד לא תצביע בעד חסינות לנתניהו - כנקמה על כך שנמנעה הצטרפותה לליכוד סמוטריץ': "‏האסטרטגיה החדשה של נתניהו - לפוצץ את נגמ"ש הימין"
14/08/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
שקד. הליכוד התייאש מהימין [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

"תגידו שהיא ציפי לבני החדשה"
עידן יוסף
נתניהו מתדרך בכירים בליכוד לתקוף את יו"ר ימינה איילת שקד: "לומר שהיא קופצת ממפלגה למפלגה ושלא תתמוך בי לראשות הממשלה אם המפלגה בראשותה תקבל יותר מעשרה מושבים"
לרשימה המלאה

מפלגת ימינה מגיבה (יום ד', 14.8.19) למתקפות של הליכוד נגד יושב-הראש איילת שקד, ואומרת כי "ההתקפות הפרועות של הליכוד עלינו מלמדות שהם התייאשו מהימין, ופניהם להקמת ממשלה עם השמאל".

הדברים נאמרים בתגובה לפרסום בכאן חדשות, לפיו בליכוד מאשימים את שקד בכך שהיא מתכוונת למנוע חסינות מראש הממשלה בנימין נתניהו, אם נושא חסינותו יגיע להצבעה בכנסת. לטענת חברי כנסת בליכוד, שקד אמרה להם שלא תצביע בעד חסינות לנתניהו לאחר שזה מנע ממנה הצטרפות לליכוד לפני כמה שבועות.

חברי כנסת בליכוד שמקורבים לנתניהו טוענים שבשיחות איתם אמרה להם יו"ר ימינה שהיא מתכוונת להצביע נגד הענקת חסינות לראש הממשלה, אם וכאשר הדבר יהיה רלוונטי ויגיע להצבעה בכנסת. לא מדובר בהצבעה על שינוי חוק החסינות אלא בהצבעה על הענקת חסינות מפני כתב אישום על-פי החוק הקיים. לטענת אותם חברי כנסת בליכוד, שקד הסבירה כי תנהג כך לאחר שנתניהו מנע את כניסתה לליכוד לפני כמה שבועות ולכן תתנגד להענקת חסינות בתגובה, כנקמה.

שקד מכחישה את הדברים וטוענת שאמרה שהיא תתנגד לשינוי חוק החסינות. לגבי שאלת החסינות עצמה, אמרה שקד שהיא טרם החליטה כיצד תנהג ותגבש החלטה רק אם הדבר יהיה על הפרק וכל הפרטים יהיו מונחים לפניה.

תאריך:  14/08/2019   |   עודכן:  14/08/2019
עידן יוסף
+ח"כ סער: לא מבין למה לא נסגר תיק חיים כץ
21:55 14/08/19  |  
ח"כ גדעון סער (הליכוד) נחלץ להגנת השר חיים כץ וטען כי כץ לא עשה שום דבר לא בסדר. "אני קראתי את ההודעה. אני רואה פה התערבות בפעם הראשונה בתולדות המדינה כתב אישום הקשור לענייני חקיקה בנושא שוועדת האתיקה קבעה שאין פה אפילו עבירה אתית. אני מצטער, אני מתקשה להבין מדוע לא נסגר התיק", אמר לחדשות 13.
+רון קובי הורחק מההופעה בעפולה
21:34 14/08/19  |  
ראש עיריית טבריה, רון קובי, הורחק על ידי שוטרים לאחר שהגיע להופעה המתקיימת בעפולה עבור הציבור החרדי. מן המשטרה נמסר כי "נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור".
+נדחתה הבקשה לפסילת רשימת כחול לבן בבחירות
21:04 14/08/19  |  
ועדת הבחירות המרכזית דחתה את ההצעה לפסול את רשימת כחול לבן בבחירות לכנסת ה-22. 3 מחברי הוועדה הצביעו בעד הפסילה ו-28 הצביעו נגדה.
+יו"ר העבודה: טעות הביאה לאישור מפלגה גזענית, נעתור מחר לעליון
20:41 14/08/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, הודיע כי מפלגתו תעתור לבית המשפט העליון בבקשה לפסול את רשימת עוצמה יהודית מריצה בבחירות. זאת, לאחר שנציג העבודה נעדר מן ההצבעה באופן שהביא לאישור ריצת הרשימה.

"לאחר בירור מהיר התברר כי טעות אנוש של נציג מפלגתי הביאה לצערי את אישורה של מפלגה גזענית לריצה בבחירות הקרובות. מנהיגות אחראית לוקחת אחריות על טעויות ופועלת לתקנן במהירות. כך יעשה. כבר מחר נפעל בנחישות לתקן את האירוע המצער בעתירה לבית המשפט העליון", צייץ בטוויטר.
+ח"כ עודה: ביבי הכניס את הכהניזם לליבת הימין
20:24 14/08/19  |  
ח"כ איימן עודה טען כי ועדת הבחירות דחתה את ההצעה לפסול את הרשימה המשותפת אבל הליכוד הספיק להצביע בעד כנסת טהורה לעד. "הכהניסטים לא יעברו את אחוז החסימה אבל ביבי כבר מזמן הכניס את הכהניזם לליבת הימין", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+ארדן דחה ההצעה למינוי כשגריר באו"ם
19:54 14/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השר לביטחון פנים הודיע כי שקל את הצעת ראש הממשלה להתמנות לשגריר ישראל באו"ם והחליט להישאר בישראל כדי להביא לניצחון הליכוד בבחירות
(ארדן. התלבט במשך חודשים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+לפיד: לא אשב בממשלה שלא תתמוך בנישואים אזרחיים
19:30 14/08/19  |  איציק וולף
יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הצהיר כי לא יישב בממשלה שלא תתמוך בנישואים אזרחיים, או בממשלה שלא תבטל את חוק המרכולים. "אין לי שום דבר נגד עולמה של תורה, אבל לא יכול להיות שרק תקציבי הישיבות יהיו מוגנים, בזמן שמקצצים בחדרי מיון וכיתות לימוד״, אמר.
+גנץ: שיח על חסינות לשר כץ מעיד על ריקבון שלטוני
19:20 14/08/19  |  
יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הביע תקווה שהשר חיים כץ לא יבקש חסינות אישית ויפעל לפי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה שקבע כי יהיה עליו להתפטר ברגע שיוגש נגדו כתב אישום. "לצערי, בממשלת החשודים של נתניהו כולם צפויים לקבל חסינות והשחיתות תחגוג. עצם השיח על שמירת חסינות אישית, מעיד על הריקבון השלטוני שאליו מוביל נתניהו", אמר.
+יהדות התורה: נצביע בעד פסילת כחול-לבן
18:59 14/08/19  |  
מפלגת יהדות התורה הודיעה כי נציגיה בועדת הבחירות המרכזית לכנסת יצביעו בעד פסילת מפלגת כחול לבן, זאת בשל השותפות הקיימת בה עם יאיר לפיד. "לא נשתוק נוכח ההסתה נגדנו", אמרו.
+יו"ר הכנסת: ניסיון לכפות ערכים בבית המשפט צריך להיפסק
18:14 14/08/19  |  
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ברך על החלטת ביהמ"ש בעניין עפולה. ‏"אני מברך על החלטת בית המשפט החשובה היום. באופן אישי אלך גם לאירועים מעורבים, אבל אני יודע ומכבד את העובדה שיש בישראל אנשים עם דעות אחרות. קיומנו המשותף תלוי בין היתר בכבוד לאותם אנשים. הניסיון לכפות דעות וערכים על כל מי שחושב שונה - פסול ומיותר, והגיע הזמן שייפסק", אמר.
+גופשטיין ומרזל יוכלו להתמודד בבחירות
17:52 14/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ההצבעה על פסילת מפלגת עוצמה יהודית הסתיימה בשוויון - 15-15 ובשל כך אושרה התמודדות המפלגה בבחירות לכנסת ה-22  ▪  לא הושג גם רוב לפסילה אישית של איתמר בן גביר, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין  ▪  עוצמה יהודית: השמאל ניסה בכל כוחו לפגוע בעוצמה יהודית ונחל מפלה
(בנצי גופשטיין. יתמודד לכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ סילמן: העברת הסמכויות לעיריית עפולה - תהליך נכון
17:21 14/08/19  |  
ח"כ עידית סילמן (ימינה) ברכה על החלטת בית המשפט לאפשר לעיריית עפולה לקבוע את אופי האירוע שיתקיים הערב בהפרדה בעיר. "העברת סמכויות בנושאים אלו אל הרשויות המקומיות היא תהליך מבורך שיבטא באופן נכון יותר את רצון הציבור בנושאים שנויים במחלוקת. זהותה היהודית של מדינת ישראל תתחזק מתוך חירות ולא מתוך כפייה", אמרה.
+ש"ס: השכל הישר ניצח היום בבית המשפט
16:59 14/08/19  |  
מפלגת ש"ס הגיבה על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בנצרת שקבע כי ניתן יהיה לקיים אירוע בהפרדה מגדרית בעפולה ואמרה כי מדובר בניצחון של השכל הישר.

"נאבקנו והצלחנו להבטיח שכל אדם יוכל לחיות על פי אמונתו ואורח חייו וללא כפיה כלשהי. אנו גאים ושמחים על כך שהובלנו את הדרך של אחדות וחיים ביחד ושל התחשבות הדדית בין כל הציבורים ולא של שיסוי ציבור בציבור", אמרו במפלגה.

+בן גביר: התנועה הרפורמית הציגה לוועדת הבחירות מסמך ערוך
16:35 14/08/19  |  איציק וולף

עו"ד איתמר בן גביר חשף בדיוני ועדת הבחירות המרכזית כי התנועה הרפורמית ערכה מסמך שהגישה לוועדת הבחירות באופן שניסה להשחיר את פניו של ברוך מרזל, החבר ברשימת עוצמה יהודית.

המסמך, הוא צילום מסך של מודעה שהועלתה בדף הפייסבוק של ברוך מרזל. במודעה נראה הכיתוב: "ימין אמיתי יוציא מכאן את האויב", כאשר מעליו מופיעים ברוך מרזל וד"ר בן ארי. אלא שבתמונה האמיתית, מתחת למודעה מוצג האויב עליו מדובר במודעה - המון מפגינים המניפים דגלי אש"ף.

נציגת התנועה הרפורמית ניסתה להתעלם מהדברים וטענה כי "הם לא קריטיים". השופט מלצר הורה לנציגי התנועה הרפורמית להגיב לדבריו של בן גביר, ואמר כי אם אכן חתכו את המודעה מדובר בדבר חמור.
+שר החינוך פרץ: "האוצר לא יכול לשבת בחיבוק ידיים מול המשבר המתחולל החינוך המיוחד"
14:52 14/08/19  |  
שר החינוך רפי פרץ התייחס לדיון בוועדת החינוך בנוגע למשבר בחינוך המיוחד ואמר כי "משרד האוצר לא יכול לשבת בחיבוק ידיים מול המשבר המתחולל החינוך המיוחד - אלפי תלמידים לא מקבלים את הצרכים להם הם זקוקים". עוד אמר השר פרץ כי "מנכ"ל משרדי שמואל אבואב וכל הדרג המקצועי של המשרד עמלים כבר שבועות על מנת למצוא פתרון, אך פתיחת השנה עלולה להשתבש אם התקציב לא יעבור. קורא לראש הממשלה להתערב בנידון, יש כאן תלמידים שזה חיים ומוות עבורם".
+בן גביר יגיש תביעה נוספת נגד סתיו שפיר
13:05 14/08/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הודיע שיגיש תביעה נוספת נגד שפיר על סך חצי מיליון ש"ח  ▪  בן גביר: "הגיע הזמן לעצור את ההסתה הפרועה שלה"
(שפיר. נזיפות ותביעות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+בנט: "מפלגת ימינה תמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה"
12:43 14/08/19  |  
שר החינוך לשעבר נפתלי בנט בשידור בפייסבוק: מפלגת ימינה תמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה, נקודה. אני אומר זאת על דעת כל ראשי המפלגה. אנחנו לא כמו ליברמן, שמשחק משחקים ועלול להביל לממשלת שמאל. אנחנו כשמנו - ימינה. נתניהו חייב להיות ראש הממשלה אבל חייב מנוע רעיוני חזק לחיזוק הזהות הזהות היהודית, וימנע מסירת שטחים ושחרור מחבלים".
+האם אהוד ברק התחרפן
12:21 14/08/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
נראה שאהוד ברק החליט להחליף תפקידים עם עו"ד ברק כהן והחליט שהגיע הזמן שבית המשפט יטפל גם בו
(ברק. איבד את הבלמים [צילום: פלאש 90])
+סתיו שפיר הורדה מבימת הנואמים
12:07 14/08/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שפיר תקפה את בן גביר כי קיבלה איומים על חייה ונזקקה לאבטחה  ▪  השופט מלצר ביקש שתסיים את דבריה ותרד, אך שפיר המשיכה גם לאחר שסגרו לה את המיקרופון עד שלבסוף הוציאו אותה הסדרנים מהאולם  ▪  שפיר בתגובה: "הכהניסטים לא ישתיקו אותי"
(שפיר. מתעקשת להמשיך לנאום [צילום: מסך])
+לוין לפרקליט המדינה: לפתוח בחקירה נגד אהוד ברק בשל התבטאויותיו נגד מבקר המדינה
11:13 14/08/19  |  
השר יריב לוין מהליכוד הגיש בקשה לפרקליט המדינה, שי ניצן, לפתוח בחקירה נגד אהוד ברק בשל התבטאויותיו נגד מבקר המדינה. במכתבו כותב לוין: "נדמה שלא יכול להיות חולק כי במידה ואמירה כמו זו של מר ברק, אשר נאמרה בתחנת רדיו אשר רבים מאוד מאזינים לה, תעבור לסדר היום, הרי שפירושו של דבר ריקון הוראת סעיף 288 לחוק העונשין מכל תוכן".
+נתניהו, הימין והמדיה החברתית: המאבק על חייו הפוליטיים
09:07 14/08/19  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
... והנה דומה שחל שינוי  ▪  לפתע התבהרו השמיים. יש פרצות בחומה שנבנתה בשקדנות כה רבה סביב נתניהו  ▪  יש שברים ראשוניים בסצינה הפוליטית שהחלה לסגור ולהתעבות סביבו  ▪  הפרצה החשובה מכולן היא העיתונות האינטרנטית והמדיה החברתית  ▪  לכאן יכול מושך קולמוס להגיע, להביע ולנמק את דעותיו, לזכות בקוראים, ובעיקר לומר: 'אני כותב משמע אני קיים!'
(נתניהו. שנוא [צילום: פלאש 90])
+סמוטריץ': נתניהו התייאש; פניו לממשלת שמאל
01:07 14/08/19  |  
השר בצלאל סמוטריץ' בטויטר: "‏האסטרטגיה החדשה של נתניהו לפוצץ את נגמ"ש הימין מלמדת שהוא התייאש מהקמת ממשלת ימין ושפניו להקמת ממשלת שמאל אחרי הבחירות. צריך להודות בכאב: הפעם הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל. אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין".
+כחול לבן שיפצה סרטון תעמולה של הליכוד
23:47 13/08/19  |  
סרטון תעמולה של הליכוד בו נראה נתניהו כמציל בחוף הים ששומר על בטחון ישראל שופץ בידי כחול לבן, והוכנס לתוכו צילום של רקטה שנורתה לעבר חוף באשקלון שבו מתרחצים, וברקע נשמעת אזעקה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"התקפות הליכוד פרועות - פניו לממשלת שמאל"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רמון
14/08/19 12:01
2
ארי כספי
14/08/19 18:23
3
מריח זיוף
19/08/19 13:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, תומך כצפוי בפסילת מועמדותם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין (עוצמה יהודית) בבחירות הקרובות. מנדלבליט מתנגד לפסילתם של עוצמה יהודית כולה ושל איתמר בן-גביר, וכן לפסילתן של יש עתיד והרשימה המשותפת של המפלגות הערביות.
13/08/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
הבטחות של פוליטיקאים, גם כאלה שטוענים בעקביות כי "מילה שלי זו מילה", אינן יותר מאשר מס שפתיים. על-מנת לדעת למי להצביע יש להביט על העשייה ולא על הבטחות ודיבורים. בכך אינו שונה יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, שמהתל בציבור בניסיון לקושש את הקול החילוני.
13/08/2019  |  עידן יוסף  |   מאמרים
מפלגת העבודה מבטיחה לעם היושב בציון הרים וגבעות: מאות אלפי דירות ציבוריות לחלק חינם, מחלקות חדשות בבתי חולים, העלאת משכורת המינימום והקצבאות, ביטול תשלומי הורים בבתי ספר, ועוד ידה נטויה. רבים סבורים שזה סתם, רק כדי לקושש כמה מנדטים בבחירות הקרובות, אך ראשי המפלגה רציניים ביותר. יש להם משנה סדורה אותה הם נחושים בדעתם לממש כשיגיעו לשלטון.
13/08/2019  |  יורי מור  |   יומני בלוגרים
עמותת לביא לזכויות אזרח ולמינהל תקין עתרה (יום ג', 13.8.19) לבית המשפט העליון בבקשה לקבלת צו על תנאי שיורה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ולפרקליט המדינה שי ניצן להשיב מדוע לא יורו לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ בני גנץ בגין חלקו בהתקשרויות חברת הממד החמישי עם משטרת ישראל ובהצגת מצגי שווא ביחס לחברה, לניסיונה וללקוחותיה.
13/08/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס בוועידת ישראל לרפואה לתשתית הראייתית שהתגבשה נגדו בפרשת המורה הפדופילית מלכה לייפר ופרשת בית העסק לממכר מזון. ליצמן אמר: "מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה והועברה ע"י המשטרה לפני מספר ימים לפרקליטות ולהחלטת היועמ"ש. כמובן איני יכול להתייחס לדברים מלבד האמירה אותה השמעתי מתחילת הדרך שמצפוני נקי ושחלילה לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים".
13/08/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il