|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

האם הברית החילונית נפרמת

לפיד: "תיקפו את ליברמן"

בשיחה עם פעילי כחול לבן, הורה יאיר לפיד לצייר את ליברמן כמי שמזגזג ואינו דובר אמת ויישב עם המשיחיים והקיצוניים לפיד מכחיש, אך ליברמן תוקף חזרה וטוען לתיאום בין כחול לבן לחרדים
05/09/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
ליברמן וולפיד. תחילתו של קרע? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן) נמנע מלתקוף עקבית את אביגדור ליברמן, ולומר בפומבי מה הוא חושב על יושב-ראש ישראל יתנו. אולם בשיחות פנימיות שקיומן נחשף (יום ד', 4.9.19) בכאן חדשות, הוא נשמע מתחנן בפני הפעילים: "תתקפו אותו".

על-פי הדיווח של הכתב מיכאל שמש, בשיחה שקיים בימים האחרונים עם פעילי כחול לבן ביקש לפיד מהפעילים לתקוף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, ולצייר את ליברמן כמי שמזגזג ואינו דובר אמת, בעיקר ביחסו לחרדים: "יש עשרה מושבים של מתנגדי מדינת הלכה, וליברמן מצליח לקחת אותם. תתקפו את ליברמן, תגידו שעד לפני זמן קצר לא הייתה לו בעיה לשבת עם המשיחיים והקיצוניים, והוא גם יישב איתם אחרי הבחירות".

לפיד מצידו מכחיש כי אמר את הדברים וטוען כי "לא היה ולא נברא. נקים ממשלת אחדות חילונית עם הליכוד ועם ליברמן".

כזכור, חתמו שתי המפלגות על הסכם עודפים. אתמול הודיע גנץ על שינוי קו ההסברה והחל לתקוף את החרדים. ליברמן, שחושש שהתפנית תוביל לנגיסה האלקטורט החילוני, תקף חזרה.

"נודע לנו שההודעה מטעמו של גנץ הייתה במסגרת תיאום מוקדם בינו לבין ליצמן וגפני, שחיכו עם תגובות מוכנות מראש שיצאו דקה אחרי ההודעה של גנץ", נמסר בהודעה מטעם מפלגתו של ליברמן.

"ברור שהגורמים שהכי חוששים מהתחזקות ישראל ביתנו הם המפלגות החרדיות וכחול לבן, ושיתוף הפעולה ביניהם רק מחזק את הכוונות האמיתיות של גנץ לאחר הבחירות, שכבר נתן לחרדים 'קארט בלנש', טוענים במפלגה. "היחידה שיכולה למנוע הקמת ממשלת הלכה ולהשאיר את החרדים בחוץ זו אך ורק ישראל ביתנו".

שקד: מאמינה גדולה בשילוב של החרדים

מנגד, מכנה יושב-ראש ימינה, איילת שקד, את הקמפיינים של יאיר לפיד ואביגדור ליברמן נגד החרדים מכנה שקד הסתה לצרכים פוליטיים. בראיון שצפוי להתפרסם בסוף השבוע בישראל היום, היא אומרת: "הגישה שלי הפוכה מהגישה של ליברמן ולפיד. כמי שאינה דתייה ועומדת היום בראש גוש של מפלגות דתיות, ונמצאת בקשר טוב מאוד עם החרדים, אני מאמינה גדולה בשילוב של החרדים בחברה הישראלית".

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הגיב: "כואב ומצער שגנץ נגרר אחרי לפיד וליברמן ובחר בדרך של שנאה, התנשאות ושיסוי ציבור בציבור רק כדי לקושש קולות", צייץ יו"ר ש"ס, אריה דרעי. "בני גנץ, בחרת לפסול ולהחרים את האחים והאחיות שלך, מאות אלפי ישראלים, רק בגלל אמונתם ואורח חייהם ואתה תישא באחריות אישית לקרע ולשסע בעם!".

תאריך:  05/09/2019   |   עודכן:  05/09/2019
עידן יוסף
+גלגלי הצלה ומצלמות בהיכל
13:53 05/09/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
המצלמה היא רק עין, ומעתה תעשיה אדירה שצריכה לברר מה עין זאת ראתה משנסת מתניה ועושה בתוך הציבור ולעיני המצלמות של מהדורות החדשות ומול מדליפים את מלאכתה מעוררת החמדה
(תהליכים הרסניים [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+השרה גמליאל: "אם היו מצלמות בפעם הקודמת אולי לא היו בחירות"
13:15 05/09/19  |  מירב ארד
השרה גילה גמליאל מהליכוד בראיון כאן חדשות: "אם היו מצלמות בפעם הקודמת אולי לא היינו במערכת בחירות. אפילו השופט מלצר בעצמו קבע שתופעת הזיופים מסוכנת וצריך להילחם בה, אז אפשר להתווכח על הדרך אבל חייבים לעשות מעשה"
+זכות הציבור לדעת לפני הבחירות
12:57 05/09/19  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
איפה עובר הגבול בין חשד למניעת מידע מן הציבור לבין חשדות לשיתוף פעולה עם החשוד נתניהו? זה מערער את אמון הציבור
(החשוד נתניהו [צילום: מרק ישראל סלם])
+נתניהו: "ערוץ 12 כבר לא מתבייש לומר שהוא מגוייס לתעמולה נגד הימין"
12:40 05/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד ועידת המשפיעים: "אף אחד לא מופתע מכך שערוץ 12, ערוץ התעמולה של השמאל, מקיים היום ״כנס אנטי-ביבי״, כמה ימים לפני הבחירות. ומי מממן את הכנס? ארגון השמאל ״מפקדים למען ביטחון ישראל״ - ארגון שמאל שפעל נגד נאומי החשוב בקונגרס האמריקני לביטול הסכם הגרעין המסוכן עם איראן. זה אותו ארגון שפועל נגד החלת ריבונות על נחלת אבותינו ביהודה ושומרון. ומי עוד? קק״ל, שהעבירה 1.5 מיליון שקלים לערוץ התעמולה 12. למה קק״ל מעבירה מכספי הציבור לערוץ 12?. ערוץ 12 כבר לא מתבייש לומר בפה מלא שהוא מגוייס לחלוטין לתעמולה נגד הליכוד והימין. הרי כמעט כל הדוברים בכנס מגוייסים למטרה אחת: להכפיש אותנו, אם במרומז או במפורש. תקשורת מגוייסת".
+אהוד ברק: "הימין בישראל שכח מה זה להיות ציונים"
12:22 05/09/19  |  מירב ארד
יו"ר משותף במחנה דמוקרטי, אהוד ברק בוועידת המשפיעים: "הדמוקרטיה הישראלית במצב של סיכון ממשי. השורש של העניין היא העובדה שהימין בישראל שכח מה זה להיות ציונים. מי שפועל כדי להחליש את ביהמ"ש, מדכא זכויות אדם משתק את התקשורת ומכרסם בערכי צה"ל - האנשים האלה שכחו מה זה להיות ציונים".
+"מבקר המדינה עובד בשביל רה"מ נתניהו"
12:12 05/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התחייב: "לא אשב תחת נתניהו בממשלה. נקודה"  ▪  קרא לרה"מ להפסיק את המסעות בעולם וללכת לקריית שמונה  ▪  הוסיף: "נתניהו הופך עצמו לקורבן של התקשורת"
(גנץ. נתניהו קורבן של התקשורת [צילום: אבשלום ששוני וגדעון מרקוביץ' עבור חדשות 12])
+בכירי זהות יביעו תמיכה בימינה
12:03 05/09/19  |  מירב ארד
שני חברי מפלגת זהות, גלעד הלפר וליבי מולד, צפויים להכריז הערב על תמיכתם בימינה במסיבת עיתונאים משותפת עם שקד ובנט.



+השר פרץ: "המטרה שלנו היא ממשלת ימין בראשות נתניהו"
11:50 05/09/19  |  מירב ארד
שר החינוך הרב רפי פרץ בכנס 'בשבע': "עשינו בתחילת הדרך חיבורים בכדי לגרום לממשלת ימין חזקה. הפעם הקודמת עשינו את זה עם עוצמה ובפעם הזאת עם הימין החדש. המטרה שלנו היא ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו שיהיה לה 61 והיא תוכל לדאוג לארץ ישראל", אמר השר פרץ.
+גפני: "כנראה שהתמיכה שלנו בנתניהו פוגעת בנו פוליטית"
10:57 05/09/19  |  מירב ארד
ח"כ משה גפני מודה (יום ה') בראיון בגלי צה"ל: כנראה שהתמיכה שלנו בנתניהו פוגעת בנו פוליטית. "יכול להיות שזו הייתה טעות מבחינת מקח וממכר פוליטי, אבל אנחנו לא כאלו, אנחנו אומרים את דעתנו".


+שקד: "להצביע רק למפלגות שעוברות את אחוז החסימה"
10:54 05/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ימינה איילת שקד בכנס בשבע: "עדיף שמי שמתלבט להצביע למפלגת נעם יצביע ליהדות התורה. צריך להצביע רק למפלגות שעוברות את אחוז החסימה".
+"הופתעתי שנתניהו לא החזיר את המנדט"
10:52 05/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: "כאזרח מס' 1 אעשה הכל שלא יהיו בחירות שלישיות"  ▪   ▪  על האפרות שיבקש להקים ממשלת אחדות של הליכוד ושל כחול לבן: "האפשרויות כמובן תלויות בתוצאות הבחירות"
(ריבלין. להישמר מפני עריצות הרוב [צילום: פלאש 90])
+לפיד לליצמן: "הציבור הישראלי לא יכנע לפילוג ולהסתה"
10:49 05/09/19  |  מירב ארד
ח"כ לפיד בתגובה ליעקב ליצמן: "הציבור הישראלי לא יכנע לפילוג ולהסתה של ליצמן והעסקנים החרדים. אין להם מונופול על היהדות והם לא יטיפו לנו על אנטישמיות. ליצמן חושב שיותר ממיליון מצביעי כחול לבן הם ״מחלה״ - התשובה תהיה בקלפי".
+"יש לעצור את חקיקת חוק המצלמות"
10:45 05/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מבהיר במכתב: "הצבת מצלמות ע"י גופים פוליטיים היא מפלה"  ▪  "נותנים לנתניהו ואנשים יכולת לעורר פחד בקרב הציבור הערבי"
(פרץ. חשש ורתיעה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+התדרדרות חמורה בשלטון ביבי
09:59 05/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מתניהו הפועל כמו ת"פ של נתניהו איבד את הלגיטימיות שלו  ▪  אני קורא לכל עמיתיי לפעול כפי שידענו כולנו בעבר ולמצוא את הדוח האסור, ולצפצף ולפרסם אותו כמו בתקופת העיתונות החשאית-מחתרתית ברוסיה הסובייטית
(מתניהו. אין צורך להכביר מילים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+ארדן: מי שלא מתכוון לזייף את הבחירות לא צריך לחשוש מהצבת המצלמות"
09:46 05/09/19  |  מירב ארד
השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בראיון לגלי צה"ל: "מי שלא מתכוון לזייף את הבחירות בדרכים שונות לא צריך לחשוש מהצבת המצלמות. כל המשפטנים שמודאגים מפיקוח המדינה על דברים, בחיים לא עשו דבר נגד גוגל, פייסבוק וחברות שונות. פתאום כשרוצים למנוע זיופים זה הופך להיות הדבר המרכזי".
+ליצמן: "לפיד הוא מחלה מדבקת"
09:13 05/09/19  |  מירב ארד
סגן השר יעקב ליצמן בראיון לכאן חדשות: "יאיר לפיד הוא מחלה מדבקת שהדביקה גם את גנץ. מי שיש לו שנאה נגד הדת - אני מאמין שיש בו אנטישמיות".
+"קידום הצעת חוק הצבת המצלמות - יגרום לכאוס"
09:07 05/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ראש ועדת הבחירות המרכזית הסביר כי למרות התנגדותו הוא אינו שולל הצבת מצלמות. הבהיר: "הקמנו מתווה מיוחד לעניין"  ▪  הוסיף: "זו פרקטיקה לא נכונה שבזמן האחרון לא שומעים לדברי היועץ המשפטי לממשלה"
(מלצר. מבקש מהח"כים להמתין [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+החלה ההצבעה לכנסת בנציגויות ישראל בעולם
23:02 04/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בשעה 22:00 החלה ההצבעה בנציגות ישראל בניו-זילנד  ▪  עד ליום שישי תתקיים ההצבעה בכל 97 הנציגויות הישראליות  ▪  5,080 עובדי מדינה, חיילים, ועובדי סוכנות, קק"ל וקרן היסוד יטילו את פתקי הבחירה שלהם ל-99 קלפיות
([צילום: אורי לנץ/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד: "תיקפו את ליברמן"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מוטי הקרייתי
5/09/19 06:45
2
מייק
5/09/19 07:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ההצבעה בבחירות לכנסת ה-22 מתחילה הערב (יום ד', 4.9.19) בשעה 22:00 (שעון ישראל) בנציגויות ישראל ברחבי העולם.
04/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר בחברון והצהיר על כך שישראל לא תיסוג מן העיר לעולם, אך ספג ביקורת קשה על כך שלא ניצל את ביקורו להנגשת מערת המכפלה לנכים, ולאישור בניית שכונה יהודית בשוק בחברון.
04/09/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מתנגד נחרצות לתיקון לחוק שיאפשר להציב מצלמות בקלפיות כבר בבחירות הקרובות. לדעת מנדלבליט, קיימת מניעה משפטית מאישור החוק - מונח שמשמעותו שהוא לא יגן עליו בבג"ץ, ושטובים הסיכויים שבג"ץ יפסול אותו.
04/09/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
בליכוד אומרים (יום ד', 4.9.19) כי עמדת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נגד חקיקתו בתקופת בחירות של חוק הצבת מצלמות בקלפיות מדאיגה, במיוחד לאור העובדה שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר קבע, שתופעת הזיופים מסוכנת ושיש להילחם בה, ואף העביר קלפיות מהבחירות האחרונות לבדיקת המשטרה.
04/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
במהלך שידור חי בפייסבוק משותף של יושב-ראש ימינה איילת שקד ושר התחבורה ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, ענו השניים לשאלת הגולש יאיר נתניהו האם ימליצו על אביו לראשות הממשלה. זאת לאחר שהאב טען כאילו נשמע גמגום מצד ימינה בעניין.
04/09/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il