|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

חברי האופוזיציה נעדרו מההצבעה

חוק המצלמות נפל בקריאה ראשונה

בקריאה ראשונה נפלה הצעת חוק המצלמות שמקדם רה"מ נתניהו, לאחר שהליכוד לא הצליח להשיג רוב נתניהו: ליברמן מפיל סדרתי של ממשלות ימין ח"כ עודה הוצא מהאולם לאחר שהצמיד מצלמת סלולרי לפניו של רה"מ
11/09/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
נתניהו. "להצביע בעד החוק" [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת]

הצעת חוק המצלמות בקלפיות לא אושרה. 58 הצביעו בעד, אך 62 ח"כים, בהם ישראל ביתנו, לא נכחו בהצבעה. לא הושג הרוב הדרוש לאישור הצעת החוק בקריאה ראשונה (61 תומכים). גם ח"כ רועי פולקמן נעדר מההצבעה.


הכנסת התכנסה (יום ד', 11.9.19) על-פי בקשת הממשלה, לישיבת פגרה מיוחדת, כדי להצביע בקריאה ראשונה על הצעת "חוק המצלמות" שמקדם רה"מ נתניהו. ‏יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הבהיר בפתח הדיון במליאה כי עמדת היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון מחייבת, והחוק יוכל לעבור רק ב-61 תומכים. ההצבעה תיערך למרות ששלשום נכשלו המאמצים להליך מזורז לקידום הצעת החוק. בהצבעה שהתקיימה בישיבת הוועדה המסדרת, נפלה ההצעה. 12 ח"כים תמכו מול 12 מתנגדים.

שר המשפטים אמיר אוחנה אמר בפתח הדיון: "מי שיוצא נגד הצעת החוק יוצא נגד אזרחי ישראל. לא מדובר בתצלום רנטגן ולא בהפרת פרטיות. הבוחר מאחורי הפרגוד ולא יפגע בחשאיות הבחירות".

ח"כ איימן עודה הוצא ממליאת הכנסת לאחר שהתקרב לרה"מ נתניהו והצמיד לפניו את מצלמת הסלולרי שלו. חברי הכנסת מהליכוד הסתערו לעברו, ויו"ר הכנסת הרחיק אותו מהאולם. יו"ר הכנסת יולי(יואל) אדלשטיין אמר בתגובה לתקרית: "התנהגותו הביריונית של ח"כ איימן עודה במליאת הכנסת, תוך איום פיזי על ראש הממשלה, היא מבישה ומבזה. לא אתן יד להתנהלות כזו בכנסת ישראל".

ראש הממשלה נתניהו תקף במליאת הכנסת את יו"ר ישראל ביתנו וכינה אותו "מפיל סדרתי של ממשלות ימין". נתניהו הוסיף כי ליברמן "הפיל ממשלת ימין רק לפני כמה חודשים, מנע ממשלת ימין לאחרונה ועכשיו הוא חובר ללפיד, גנץ ולמפלגות הערביות כדי להקים ממשלת שמאל". קודם לכן, קרא נתניהו לליברמן להתעשת: "לא לחבור ללפיד-גנץ אחמד טיבי ואיימן עודה, להגיע לכנסת ולהצביע בעד החוק החשוב הזה שימנע זיופים וגניבת בחירות".

ליברמן השיב לקריאת רה"מ: "אין לך שום כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ את הבחירות. אתה לא מתכוון להציב מצלמות, לא במאה שערים ולא בבני ברק, אלא לשבש את הבחירות בקלפיות שישראל ביתנו חזקה בהן, באמצעות מצלמות, באמצעות בריונים ובהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות".

יאיר לפיד, אחד מראשי כחול לבן תקף את ראש הממשלה בדיון על חוק המצלמות במליאת הכנסת: "את מה שאתם רואים פה היום אפשר לסכם בארבע מילים: יותר מדי שנים בתפקיד. את מה שראיתם אתמול על הבמה באשדוד אפשר לסכם באותן ארבע מילים. את כל מערכת הבחירות המשונה הזו אפשר לסכם בארבע מילים: יותר מדי שנים בתפקיד...בעוד ששה ימים אנחנו יכולים להיפרד ממנו. 13 שנה כראש ממשלה זה יותר מדי. קורה לך משהו. הוא עייף. הוא טועה כל הזמן. הלך הקסם".

שר התקשורת דודי אמסלם: "אני לא מבין את טרוניית האופוזיציה. רובינשטיין כיו"ר ועדת הבחירות כתב דוח מסכם והמליץ להציב מצלמות ושוטרים בקלפיות. והיועצים המשפטיים מונעים מהכנסת ומהממשלה לחוקק חוק. זה אירוע חריג ביותר. היועמ"ש ענה לי: זה לא אני, מלצר כותב שזה יעשה "ברדק". בונים את הטיעונים לפי מה שרוצים למשוך. אני מזועזע מהיועץ המשפטי לממשלה ומיועמ"ש הכנסת. בושה וחרפה. שיטענו טענות משפטיות. אין להם כאלה. חוות הדעת האלה אבסורדיות ומביישות אותם. שלא יהיו משרת של מישהו אחר".

ח"כ עמיר פרץ (העבודה): "אנחנו לא נשב בממשלת נתניהו. נקודה. צריכה להישמע כאן אזעקת צבע אדום חברתית. כיפת הברזל הצילה את ראש הממשלה כמה וכמה פעמים, אולי גם תציל אותנו מכהונה נוספת שלו".

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) פנה מעל הדוכן לח"כ ליברמן שלא הגיע לדיון: "אתה שקרן ומשקר לאורך כל הדרך. אמרת שאתה שונא אותנו וזה שקר, אתה חבר שלנו. או לפחות סבור כך. אתה יודע שאין זיופים במגזר החרדי. שיאים של צביעות בבניין הזה. מה זאת אומרת ממשלת אחדות חילונית?"

ח"כ עודה מצמיד מצלמה לפניו של רה"מ [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת]
תאריך:  11/09/2019   |   עודכן:  11/09/2019
מירב ארד
+נתניהו: מצוקת ילדי שדרות תיפתר במערכה גדולה
00:43 12/09/19  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי השאלה אינה אם לתקוף בעזה אלא מתי. בראיון בערוץ 20 אמר: "מצוקת ילדי שדרות תיפתר במערכה גדולה. המערכה מתוכננת, בנויה ומלאת הפתעות. יש לנו עוד זירות. אני לא יכול להיכנס לכל השיקולים".
+רוסיה: הצהרת הסיפוח עלולה להוביל להסלמה
23:54 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ערב פגישתם ה-13 של ראש הממשלה ושל נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הודיע משרד החוץ הרוסי כי הצהרת נתניהו אודות כוונה לסיפוח הבקעה וצפון ים המלח עלולה להוביל להסלמה במתיחות באזור
(פוטין ונתניהו. 5 ימים לבחירות [צילום: לע"ם])
+דרעי: שומרי שבת - אאוט, אוכלי חזיר - אין
23:33 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ש"ס טען כי אם מפלגתו לא תהיה גדולה מספיק - יילך נתניהו עם כחול לבן ועם ישראל ביתנו  ▪  "הוא יכנע לסחטנות של ליברמן ויקים איתו ועם כחול לבן ממשלה נקיה מיהדות ונקיה מדתיים"
(דרעי, הערב בחולון)
+יונתן אוריך ייחקר על הצהרת הסיפוח
20:48 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יועץ ראש הממשלה לתקשורת זומן לדיון בוועדת הבחירות המרכזית וצפוי להיחקר על התצהיר שהגיש בשם הליכוד לפני שידור הצהרת נתניהו אודות נכונותו לסיפוח הבקעה אם יהיה שוב ראש ממשלה
(אוריך. "התגעגעתי למלצר")
+גנץ: נתניהו ובן-גביר מתואמים ב-100%
20:05 11/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "‏אל תאמינו לסחריר היומי של נתניהו. בן גביר ונתניהו מתואמים ב-100%. האחד יקבל את תיק המשפטים - השני יקבל בתמורה חסינות".
+עוצמה יהודית נגד נתניהו: "החליט להקים ממשלה עם גנץ"
19:53 11/09/19  |  עידן יוסף
עוצמה יהודית תוקפת את ראש הממשלה נתניהו על תחזיתו כי לא תעבור את אחוז החסימה: "נתניהו החליט להקים ממשלה יחד עם גנץ, וויתר על הקמת ממשלת ימין. כעת כל הסקרים מוכיחים שכניסה של עוצמה יהודית לכנסת משנה לחלוטין את מפת הגושים ויוצרת מפץ פוליטי שמאפשר הקמת ממשלת ימין".
+הקולות לבן-גביר יילכו לפח
19:44 11/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הטלפון הראשון יהיה לימינה, אבל לא חייבים את אורית סטרוק בפנים  ▪  מבטיח לספח את E1 ולפתוח את השוק בחברון  ▪  "אנחנו בדרך למוטט את שלטון החמאס. לצערי, זה יהיה כרוך במערכה"
(נתניהו. שואב קולות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בן-גביר רומז שיתמודד שוב גם אם לא יעבור את אחוז החסימה
18:52 11/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר התראיין לגלי צה"ל וסירב להתחייב שיפרוש מהחיים הציבוריים ושלא יתמודד שוב בבחירות אם עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה. לדבריו, 2.5% ממצביעי עוצמה יהודית לא יסכימו להצביע למפלגה אחרת. לשאלת יעקב ברדוגו, מדוע הוא תוקף רק את ימינה ולא את ש"ס ואריה דרעי אותו תקף בעבר על תמיכתו בהסכמי אוסלו, השיב כי יש חשש שנפתלי בנט יחדש את הברית עם לפיד כפי שעשה ב-2013, ואילו חשש כזה אינו קיים לגבי ש"ס. עוד הוסיף כי גם אם עוצמה יהודית לא תצטרף לקואליציה, היא תתמוך בממשלה מבחוץ למעט בפינוי שטחים. לדבריו, ידרוש שעל כל רקטה תירה ישראל עשרות טילים על עזה.
+שפיר: שקד - חברתו הטובה של קלוגהפט
18:37 11/09/19  |  עידן יוסף
סתיו שפיר, המחנה הדמוקרטי, בתגובה לנאום של שקד בכנס הג׳רוזלם פוסט: "העליבות של שקד. המשווקת הראשית לפשיזם, חברתו הטובה של קלוגהפט הקמפיינר הכי מסית שהיה כאן, שהשוותה את השמאל לארגון טרור, המציאה שקרים על יריבים (בשיטת 'זרוק עליו בוץ, משהו יתפוס'), ולפתע? היא הקורבן. אף כתב לא שואל - את מתחרטת על כל השנים שהפצת פה שנאה? ספוילר: לא, זה כל מה שיש לה".
+נתניהו מתראיין בערוץ 20
18:34 11/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, העניק ראיון שישודר בערוץ 20 וראיון נוסף לשרון גל ולרני רהב שישודר בערב שבת בערוץ 13. מדובר באזורי נוחות מבחינה תקשורתית.
+בן גביר על עודה: "בפעם הבאה הוא עלול להוציא סכין"
14:24 11/09/19  |  מירב ארד
יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, אמר בתגובה לסרטון בו נראה ח"כ איימן עודה מתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה נתניהו: "בפעם הבאה בה איימן עודה יתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה מטווח אפס הוא כבר עלול להוציא סכין. איימן עודה הוא האיש שמצדד ברצח חיילי צה"ל, שמקומו בסוריה ולא בכנסת ישראל".
+ח"כ זוהר: "עודה התחכך ברה"מ בניגוד לרצונו. קמתי להגן עליו"
14:18 11/09/19  |  מירב ארד
ח"כ מיקי זוהר על התקרית במליאת הכנסת: "מדובר בתקיפה! ח"כ עודה התקרב לרה"מ והתחכך בו בניגוד לרצונו. אני לא סומך עליו ולכן מיהרתי להפריד בינו לבין רה"מ. חבל שהמאבטחים לא הגיעו אליו לפניי. צריך לטפל בעניין הזה באופן ברור ובהול".
+נתניהו: "אביא להחלטת הממשלה את הסדרת מבואות יריחו"
12:46 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה, בנימין נתניהו הודיע (יום ד') במליאת הכנסת: "אני מתכוון להביא להחלטת הממשלה הסדרת הישוב מבואות יריחו. זהו צעד המשך להכרזה על הריבונות. זה מה שנכון לעשות, זה מה שצריך לעשות".
+נתניהו: "לא יודע איפה צהלו יותר - בעזה או אצל גנץ ולפיד"
12:42 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון על חוק המצלמות: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ. אני לא יודע איפה צהלו אתמול יותר אצל עזה או אצל לפיד וגנץ?". נתניהו הוסיף "ליברמן מהפחד אפילו לא נמצא כאן".
+החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה
12:32 11/09/19  |  מירב ארד
החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה. ‏יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין אמר בפתח הדיון במליאהכי עמדת היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון מחייבת, והחוק יוכל לעבור רק ב-61 תומכים.
+הודעה בשם רה"מ בפייסבוק: "הערבים רוצים להשמיד את כולנו"
12:28 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הליכוד בתגובה: "טעות של עובד מטה. רה"מ לא ראה את הדברים ולא אישר אותם"  ▪  איימן עודה: "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים""
(ההודעות בפייסבוק אשר יוחסה לרה"מ [צילום: מסך])
+ראשי כחול לבן באשקלון: "הביקור שלנו מאופל"
12:00 11/09/19  |  עידן יוסף
ראשי כחול לבן, חברי הכנסת בני גנץ, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי הגיעו לביקור באשקלון. דוברות כחול לבן הוציאה הודעה כאילו חל איפול תקשורתי על הביקור למרות שהצנזורה אינה מגבילה דיווחים על סיורים פוליטיים בערי הדרום.
+חדו"ש: ש"ס מבטיחה הבטחות למצביעים בניגוד לחוק
11:34 11/09/19  |  עידן יוסף
עמותת חדו"ש פנתה למפלגת ש"ס במכתב התרעה דחוף על תעמולת בחירות אסורה. במכתב הובהר למפלגה כי היא מפיצה בעמוד הפייסבוק שלה סרטונים המפרים את הוראות הסעיף בחוק הבחירות לכנסת לפיו "המשדל אדם להצביע או להמנע מלהצביע... בדרך של השבעה, קללה, נידוי, חרם, נדר, התרת נדר, הבטחה להעניק ברכה או מתן קמיע...דינו 5 שנות מאסר או קנס". בסרטונים של ש"ס מבטיחים רבנים למצביעים עבור המפלגה ברכות והבטחות אסורות. הודגש בפנייה כי ש"ס עושה זאת תוך ניצול רגישותם של רבים בציבור למשמעות התקופה של חודש אלול והימים הנוראים כימי דין וגזירת גורלות, ורצונם של המצביעים להבטיח להם ולמשפחותיהם פרנסה, בריאות וכד'.
+ליברמן לנתניהו: "אין לך כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ אותן"
11:28 11/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן משיב לקריאת רה"מ בנימין נתניהו להצביע בעד חוק הצבת המצלמות בקלפי: "שני הגורמים היחידים שיש להם עניין בליבוי אש, באמצעות הצעת חוק זיוף הבחירות שהגשת לכנסת, הם הרשימה המשותפת ואתה. אין לך שום כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ את הבחירות. אתה לא מתכוון להציב מצלמות, לא במאה שערים ולא בבני ברק, אלא לשבש את הבחירות בקלפיות שישראל ביתנו חזקה בהן, באמצעות מצלמות, באמצעות בריונים ובהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות".
+עו"ד יואב ללום פרש רשמית מרשימת צדק של אבי יאלו
11:20 11/09/19  |  עידן יוסף
עורך הדין יואב ללום הודיע על פרישתו מרשימת 'צדק בראשות אבי ילאו' התפטר מרשימת המועמדים בשל מחלוקות עם מקימי המפלגה שאינם ברשימה לכנסת בנושאי דת ומדינה והיחס לציבור החרדי. ההתפטרות הרשמית הייתה לפני ימים אחדים. מועמדים נוספים שהודיעו על פרישה: ח'ליל טנוס מרשימת 'התנועה הנוצרית הליברלית', רפעאת אסדי ועיסאם אבו ראס מרשימת 'כראמה ומוסאוא - כבוד ושוויון' ושלמה אדלר מרשימת 'אדום לבן - הבלתי משוחדים'.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אוסאמה סעדי / osama  saadi   אוסנת הילה מארק / Osnat  Mark   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי פרומן / orly  fruman   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איימן עודה / Eiman Ode   איל ינון / Eyal Yinon   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אנטאנס שחאדה / Mtanes  Shihadeh   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריאל קלנר / Ariel  Kallner   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   היבה יזבק / Heba  Yazbak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חוה (אתי) עטייה / Hava-Etty  Atia   חיים כץ / Haim Katz   טל  רוסו / Yal Roso   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יהדות התורה והשבת   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יזהר ניצן שי / Izhar Shay   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יעל גרמן / Yael  German   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   כמאל מריח ע'דיר / Kamal-Mreeh Gadeer    מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיכל שיר סגמן / Michal=Shir Segman   מיקי חיימוביץ' / Miki  Haimovich   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מנסור עבאס / Mansour Abbas   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   ניר ברקת / Nir  Barkat   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עוזי דיין / Uzi  Dayan   עומר ינקלביץ / Omer  Yankelevich   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קטרין שטרית / Kathrin  Shitrit   קרן ברק / Keren  Barak   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roee Folkman   רועי פולקמן / Roei Folkman   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רם שפע / Ram Shefa   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שוסטר אלון מתן / Shuster Alon   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק המצלמות נפל בקריאה ראשונה
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישמעאל
11/09/19 16:13
2
תמונה נפלאה.
11/09/19 18:09
3
דר
11/09/19 19:39
4
ישמעאל
11/09/19 21:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
בליכוד הגיבו לטענות לפיהן חשבון הפייסבוק של רה"מ שולח למשתמשים הודעה שבה נטען כי "הערבים רוצים להשמיד את כולנו", וטענו כי מדובר "בטעות של עובד מטה".
11/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
"החשש הגדול שלי הוא שכשתונח על השולחן תוכנית המאה ראש הממשלה יתקשה מאוד לעמוד מול הנשיא טראמפ. טראמפ הוא חבר ויש לזה יתרונות רבים. אבל גם גלומה בכך סכנה - לחברים קשה הרבה יותר לסרב". כך אמר (יום ד', 11.9.19) שר התחבורה, ח"כ בצלאל סמוטריץ', בכינוס הבחירות של קבוצת הג'רוזלם פוסט-מעריב.
11/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
מפלגת נעם מעלה (יום ד', 11.9.19) קמפיין חדש בעלוני השבת - "בנט ושקד עושים עלינו סיבוב נוסף - הפעם הולכים עם הלב, בוחרים במדינה יהודית."
11/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
ביבי,
11/09/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
פסילתם של שלושה ממנהיגי הכניסטים, אך הותרת הרשימה הכהניסטית כחוקית - כשרק עו"ד איתמר בן גביר הוא מנהיגה, מעלה שאלות פוליטיות ומשפטיות. בנתיים - חודשים לאחר שאיווט ליברמן האשים את בן גביר כ"שמפניה", הרי שבן גביר לא עתר נגדו לתביעת דיבה. יש כאן משהו קונספירטיבי אבל בבחינת "כבדהו וחשדהו".
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 21  /  מי ומי  
הנגבי: הריבונות לא תכלול שטחים מחוץ לישובים  /  עידן יוסף
סקרי הערוצים: גוש הימין מתחזק, עוצמה יהודית עוברת  /  עידן יוסף
"אחיל ריבונות על הבקעה וצפון ים המלח"  /  איציק וולף
הקרב על הדמוקרטיה כבר כאן  /  מרדכי ליפמן
נותנים חדשות  /  אפרים הלפרין
המודל ושברו  /  ציפי לידר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il