|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

תחזית אסטרולוגית שבועית: 24.9.15-11.9.15

תשע"ו: תכנון, מחשבה ובנייה

מה טומנת בחובה שנת תשע"ו על ליקוי החמה שיתקיים ב-13.9 כלכלה: זמן לעסוק פחות בחומר אביגדור ליברמן בתהליך התפכחות התחזית האקלימית על-פי סודות האר"י הקדוש לשנה החדשה
11/09/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מציאות מאתגרת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אנחנו לפני ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 13.9.15, ערב ראש השנה. אני מקווה שלא התחלתם משהו חדש לפני כן. כזכור, תוכניות חדשות שמתחילות לפני הליקוי אינן מתפתחות כצפוי בהמשך. כולנו זוכרים את הבחירות האחרונות שהתקיימו בתאריך 17.3.15, כשלושה ימים לפני ליקוי החמה שהיה בתאריך 20.3. אומנם יום הבחירות עצמו היה בעייתי גם בגלל מבנה הכוכבים, אך בניגוד לציפיות התקשורת והסקרים, הוא הסתיים בניצחון גדול של הליכוד, בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "המהפך" היה הפתעה למפלגות השמאל, התקשורת הבטיחה להם מהפך, הן היו בטוחות שהניצחון הוא שלהן, וההשקעה של העמותות שבישרו על מהפך הפכו למפח נפש. אבל למרות התוצאה הברורה ראינו גם מה קרה בפועל ובאיזה קושי נתקל הליכוד בראשות נתניהו בהקמת הממשלה, מה שהיה אמור להיות משהו שצריך להירקם חיש קל, הפך להית מסורבל מאוד.

ליקוי החמה הזה היה גם בדיוק מול השמש בהורוסקופ האישי של יצחק הרצוג, מה שנעץ את המסמר האחרון בבלון הגדול שלו ושל ציפי לבני. זהו כוחו של ליקוי החמה על היקום ולכן כל מה שקרה בשבוע האחרון, וכל מה שעוד יהיה עד יום ראשון לא יענה על הציפיות, כולל הפתעות.

לדוגמה, אנו מביטים לכיוון וושינגטון, על ההצבעה, "ההישג של אובמה"... התקשורת, כדרכה אצלנו, מפמפמת ומספרת על "נצחונו" של הנשיא כשהמציאות מוכיחה לכל מי שיודע חשבון בכיתה אלף, שרוב הקונגרס וגם רוב אזרחי ארה"ב הם נגד ההסכם וכל ההישג שלו הוא טכני ומשפיע על דרך קבלת ההחלטות, אבל בעוד כמה שבועות נבין שזה לא בדיוק כמו שזה נראה עכשיו... משהו יהיה ויראה אחרת.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, בן מזל בתולה (אין שעת לידה), "התעורר" בשבוע האחרון וקרא תגר על יו"ר המחנה הציוני. חולדאי קיבל רוח גבית מכוכב יופיטר, אבל השיא הוא שהליקוי יגיע אל מקבץ הכוכבים במפה האישית שלו וזה יחזק אותו מאוד. השאלה עכשיו איך המילים שלו יקרמו עור וגידים, בגלל העיתוי הנוכחי. כוכב יופיטר יטייל בשנה הקרובה במזל בתולה ומן הסתם הוא לא ייעלם מהכותרות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לבריטניה בתאריך 9.9, היענות לביקור שם בימים שהם בתוך השבוע שלפני הליקוי. זה לא אידיאלי להישגים, סביר להניח שהבטחות והסכמות וההבנות שיתקבלו עכשיו, יקבלו צבע אחר בהמשך.

ההצהרות של מנהיגי אירופה, המציאות החדשה, המילים ו"הרצון הטוב" שאנחנו שומעים, נחכה לראות מה משמעותם - והתוצאות בהמשך. (מפת איחוד אירופה מציגה "בלגאן", ארחיב באחת הרשימות הבאות.)

גם מזג האוויר של הימים האחרונים, האבק והאובך, זו "מתנה" של ליקוי החמה באזורנו, שכזכור יש לו השפעה על איתני הטבע.

ליקוי החמה הפעם יהיה מושפע גם מכירון, וזה יביא לפריצת דרך מחשבתית. הרעיונות יכולים לצמוח לחשיבה שהיא יותר גבוהה ולהשראה. אבל השילוב של הליקוי (במזל בתולה) עם כירון ואורנוס עלול גם לעורר ענייני בריאות, אם ברמה אישית, או אצל מישהו הקרוב אלינו, וייתכן גם משהו יותר כללי.

תזכורת: ליקוי חמה משפיע כשלושה חודשים לפני המופע עצמו. מספיק שמגיעים כוכבים למעלות הליקוי, מתדלקים אותו ורומזים על אופי האירוע הצפוי בעתיד. אירועים המתרחשים כשבוע לפני הליקוי מתפתחים בדרך לא צפויה ויידרשו בהם שינוים אחר כך. גם לאלו החוגגים יום הולדת ביום הליקוי, או יומיים-שלושה אחריו, צפויה שנה עם אירועים מעניינים. לדוגמה כוכב מארס עומד להגיע ל-20 בתולה ב-27-29.10.

בין הימים 20.9-12.9 הכוכבים אינם מאפשרים סדר, הכל משתבש והאופטימיות המוגזמת עלולה להסתיים באכזבה בהמשך. אלה ימים המביאים אווירה יותר רוחנית אצלנו, כיוון שזו תקופת החגים.

זו רצועת זמן מתמשכת שחלק מאיתנו כבר חווים אותה מאז שכוכב יופיטר עבר למזל בתולה. כוכב יופיטר במזל בתולה אינו מרגיש במיטבו, ובימים אלו, הוא נמצא מול כוכב נפטון, שמרגיש בשיאו במזל דגים. כוכב יופיטר דוחף את הגבולות, אוהב לצאת "החוצה" כדי שיהיה לו הרבה מקום וכוכב נפטון ממוסס את אותם גבולות. המולות הזו יוצרת תחושה של "אין שליטה". יש כמה דברים שתבינו שאין ברירה אלא להשתחרר מהם ולתת להם ללכת. זכרו שגם הוונוס סיימה את ההתכנסות שלה ועתה היא משתחררת, ומאחר שהיא זו המשפיעה על מערכות יחסים, לכל אלה שהיו להם סימני שאלה בנוגע למקומם בתוך המערכת, או בנוגע ליחסי האמון ההדדיים, התשובות עולות וצפות לכאן או לכאן. אם שרדתם את הקשיים ופתחתם ערוצי תקשורת, גם אם מתחת לפני השטח, אתם יודעים שיש לכם מערכת יחסים חזקה. אם לא, כל אחד משתחרר ומשחרר והולך לדרכו.

יש יותר אופטימיות, ההוצאות בלי שליטה, אולי גם הימורים לא שקולים. זיכרו, אנחנו לא רואים את המציאות כמו שהיא באמת.

הגענו לתקופת "הצל" של מרקורי בנסיגה. הנסיגה עצמה מתחילה בין 16-17.9 ועד 9-10.10. כזכור, אנו מושפעים כחמישה ימים לפני הנסיגה וחמישה ימים אחריה. זמן נסיגת מרקורי מביא איתו משבר בתקשורת, גם ברמה בינאישית, דחיות בלתי צפויות, תסכולים בגלל הקושי לעמוד בלוח זמנים, קשיים שצצים ממקום לא צפוי וגוררים אכזבות במציאות היומיומית. זו תקופה שקשה לעקוב בה אחר חשבונות, הפרטים מתפספסים ולכן ההמלצה היא לא לחתום על חוזים או להתחיל משהו חדש, כמו מקום עבודה וכד'. בעת הזו מרקורי במנעד עם סאטורן וזה מתאים לביקורת, החשיבה רצינית ולעיתים גם קיימת פסימיות. אין זה הזמן לקחת סיכונים. בתקופה זו עלולים להיות קלקולים במכשירים מכאניים ואלקטרוניים. נסיגת המרקורי תתקיים במזל מאזניים, חשיבה חוזרת הבוחנת מסקנות על שותפויות ומערכות יחסים וזוגיות. לא במקרה המלצתי לכם להמתין, להתניע ולחדש רק בתקופה של "אחרי החגים" והפעם בלי קריצה. היינו בתקופה ארוכה שבה חווינו את הוונוס בנסיגה, אחריה מגיעים ליקוי החמה, מרקורי בנסיגה וליקוי לבנה - הצפוי בחג סוכות, כך שאם רוצים לדייק בהחלטות, מומלץ לפעול אחרי התאריך 18.10.

לקראת ה-25.9 וכמה ימים אחריו, כשכוכב פלוטו נעצר בהיבט למרקורי, שימו לב למילים הזורמות בתוך התקשורת הבינאישית, היו זהירים בתכנים שאתם מדברים עליהם ובמה שאתם כותבים. יש נטייה לכפות את דעתכם, להשתמש במניפולציות. או שמישהו אחר עושה את זה לכם. שימו לב למידע פיננסי שאתם שומרים בסודיות. חשבונות בנק או חשבונות והשקעות אחרות, או מידע על נושא כספי שחשוב לכם לשמור קרוב לחזה. תבדקו עם עצמכם שאכן הוא כך. זה מצב כוכבים הגורם לאבד שליטה. שימו לב, גם נושאים הקשורים במשכנתאות, ביטוח לאומי ומידע הקשור בפנסיות, כל אלה חייבים להיות מוגנים כדי שאיש לא יוכל לגנוב את הזהות שלכם לעסוק בנושאים הנ"ל. כוכב פלוטו חודר אל מתחת לפני השטח, מגיע לרבדים עמוקים מאוד וזה עלול לגרום לכך שאחרים יאכזבו אתכם בקלות. נסיון העבר מעיד שעצירת כוכב פלוטו מלווה בסכנות.

בין הימים 24.9-23.9 השמש תהיה על מעלת אפס מאזניים, מעלת העולם, כוכב מארס עובר למזל בתולה במנעד כבד עם סאטורן, וזהו היבט לא קל שעל-פי רוב מביא שריפות, פציעות, שברים וכו'.

אנו צפויים למופע ליקוי לבנה בתאריך 28.9.15, בחג סוכות. הכללים החלים על מופע ליקוי החמה זהים. הימנעו מעשייה או מהחלטה בעלת משמעות בשבוע שלפני.

בתאריך 23.9 השמש עוברת למזל מאזניים, זהו יום השוויון המסמל את בואו של הסתיו.

אצלנו: מצבי הכוכבים מצביעים על פגיעות מתמשכת וזה ממשיך גם לאורך חודש ספטמבר. אנו בתקופת הליקויים, ליקוי חמה ערב ראש השנה, ליקוי לבנה (אדום) בחג סוכות, ובין לבין כוכב מארס "במיטבו" על ציר 2-8, וסאטורן על ציר 1-7.

אנו שומעים כל יום על פיגוע או ניסיון לפיגוע, מה שקוראים אצלנו "מפגע בודד", אבל ראינו שבנוסף לבקבוקי תבערה גם אבן פוצעת ויכולה להרוג. במבחן התוצאה, המתחים בנושא הביטחון מתמשכים. עם 2-8 שמופעל כל הזמן, המוכנות חייבת להיות כל הזמן.

מומלץ להיזהר גם ברמה האישית, בנהיגה, בחציית כביש, ולשמור על ערנות בכל תחום.

זמני הירח הבטל לשבועיים
(חופשה עד 25.9.15)
יום שישי, 11.9 - הירח בטל משעה 15:54 עד שעה 16:55.
יום שני, 14.9 - הירח בטל משעה 04:58 עד 05:41 לפנות בוקר.
יום רביעי, 16.9 - הירח בטל משעה 07:21 עד שעה 18:42 בערב.
יום שישי, 18.9 - הירח בטל משעה 22:50 עד למחרת בשעה 06:31 בבוקר.
יום שני, 21.9 - הירח בטל משעה 11:58 עד 15:32 אחר-הצהריים.
יום רביעי, 23.9 - (יום כיפורים) הירח בטל משעה 02:14 עד 20:51 בלילה.
יום שישי, 25.9 - הירח בטל משעה 07:01 עד שעה 22:43 בלילה.

כלכלה ושווקים

זה זמן לעסוק פחות בחומר, אם בטוב ואם ברע. מבנה הכוכבים הזה ילמד אתכם שחומר שנמצא היום כאן ומחר הוא איננו. ההיבט המדויק יהיה באמצע ספטמבר ועד תחילת אוקטובר, אבל השפעתו כבר קיימת!

אנו עדיין לפני מבנה כוכבים שישפיע על חוסר ודאות גם בספטמבר והלאה, כולל נובמבר. הנדנדה בין אשליות ואכזבות ממשיכה לעלות ולרדת.

נסיגת מרקורי תחל בתאריך 18.9-17.9. באותם ימים צפוי גם דיוק המולות בין נפטון ויופיטר. אופיים גורם ל"איבוד שליטה". הנדנדה בין אופטימיות לפאניקה לא תפסיק וצפויים לנו עוד ימים "מעניינים". שימו לב!

לפנינו תקופה שהתנודתיות בה ממשיכה, ליקוי החמה (13.9) וליקוי הלבנה (28.9) יוצרים בעיות גם בתחום הפיננסי. חישבו בזהירות מאחר שההשפעות הן לפני ואחרי, ודברים לא מתנהלים כפי שמצפים.

החלטות הפדראל רזרב עומדות להתפרסם באמצע החודש, גם הן בתוך לוח זמנים לא אידיאלי.

ואני שוב כותבת, סין! הכלכלה שנחשבת חזקה היא סוג של בועה. המורכבות היא גבוהה ואנסה להיכנס לתוך הנושא באחת הרשימות הבאות.

אצלנו: לקראת שנה חדשה

למעשה, בכל הרשימות השבועיות, אני מעדכנת אתכם, אבל אתם הקוראים תמיד מצפים ל"תחזית שנתית".

אנו נמצאים בתקופה שבה יש תכנון, מחשבה ובנייה לטווח ארוך, התמקדות במטרות עתידיות, אבל כל אלה מתפתחים בלי להתעלם מהמציאות המיידית המאתגרת כל פעם מחדש, מצבים היוצרים אי-ודאות לפעמים מפתיעים עד שהם מתבהרים. כל פעולה והתפתחות תהיה על בסיס הערכים שלנו, לצד תמרון שמטרתו גם לקבל הכרה ולגיטימיות מול העולם (זה מרגיז כאשר במציאות הנוכחית אנחנו רואים ויודעים שכל מדינה באירופה דואגת רק לעצמה, אלה מכם המקשיבים להצהרות "החבויות" על מיכסות אנשים באותיות הקטנות, העדפה של הנוצרים ואלה לא בכותרות הגדולות, מבינים בדיוק למה אני מכוונת). ייתכן שתתקבל החלטה אצלנו (נבין כשזו תגיע) שתהיה לה תמיכה רחבה במדינה שלנו וזו תתבטא במישור הפורמלי ותעזור לנו כאן במדינת ישראל וכנראה גם במישורים הבינלאומיים.

התחום הכלכלי עומד במסגרת ברורה, תוכנית כלכלית תוך שמירה וטיפוח קשרים עסקיים ובינלאומיים, תוך שימוש בכישורים וביכולות שיניבו תוצאות טובות על-פי רוב. יש קשרים בשווקים שדרכי הפעילות שלהם מוכרים וההצלחה מגיעה בגלל אינטרסים דומים. יש הבנות העוזרות לשמור על יציבות סטאטוס קוו בקשרים כלכליים העוזרים לשמור על הקשרים המתפתחים בהרמוניה.

חשוב יהיה להיות מעודכנים כל הזמן, לשמור על ערוצים פתוחים למידע עסקי מגוון, לסנן את מה שרלוונטי למדינה, לבחור את זה ששווה להשקיע בו זמן, אנרגיה ומשאבים. להיות מעודכנים כל הזמן בנושאי הסייבר האינסופיים לדוגמה, אבל גם להתפלת המים וחקלאות יש ביקוש לידע של מדינת ישראל בהרבה מדינות. הביקוש לידע כבר מגיע וקיים גם ממדינות שאין לנו קשרים גלויים איתן. מבנה הכוכבים המשולב על ציר 2-8 וציר 5-11, מעיד שיש שילוב בין הצד הקונסרבטיבי, שמשמעותו לחזק את מה שכבר קיים, להמשיך ולהשקיע בו, עם דגש חזק על ההזדמנויות החדשות שיגיעו, התפתחות כלכלית, לצד שיתופי פעולה בינלאומיים לאורך השנה הקרובה (2016). אי-אפשר להתעלם מחלונות הזמן המציגים פוטנציאל שיש בו חדשנות בשנה הבאה עלינו לטובה (אורנוס על ציר 5-11).

ראש דרקון/כירון על ציר 5-11 מציג דברים לא צפויים ואלה גורמים להתעורר ולהבין שמדינת ישראל אינה נמצאת בבועה, אלא בעולם תחרותי, ועל כולם לצאת מראייה חד ממדית (מתווה הגז?). אנחנו בתוך תקופה דינמית, מתקדמים ונסוגים עד ינואר 2016. כשרוצים להתמקד ולהגיע לביצוע חייבים לבחור את הטוב האפשרי ואין כאן פשרות אלא קריאה נכונה של המציאות.

השווקים שלנו פתוחים גם מעבר לים, עם כוכבים על ציר 3-9, התחום השיווקי, ביצועי ומסחרי ממשיך ומתפתח לאורך השנים הבאות. על-פי מצבי הכוכבים, אין סיבה לחשוש מחרם או מבידוד, כמו שמנסים גורמים אינטרסנטיים "לפמפם" לנו האזרחים. הקשרים הדיפלומטיים לצד קשרים מסחריים עם גופים כלכליים ממשיכים להתקיים.

למעשה האתגר של מדינת ישראל הוא לעשות את הכי טוב שיש בתוך האפשרויות הקיימות. יהיה עלינו לזכור שהעולם נכנס לתוך האטה כלכלית, אבל זו לא תעצור אותנו.

יש סוג של המתנה עד פברואר 2016 ואחריה היערכות חדשה. ייתכן שאז כללי המשחק ישתנו בגלל מתח ביטחוני, תגובה לכל מה שקורה מסביבנו על הגבולות. לצערי הרב, מהאביב צפוי המתח הביטחוני להתחדד.

ח"כ אביגדור ליברמן
מציאות חדשה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ח"כ אביגדור ליברמן מתראיין לאחרונה ומצהיר הצהרות כאילו הוא "הנביא" בשער, והיה מעניין לחזור לרשימה מתאריך 2.1.2015, שהתפרסמה כאן לפני הבחירות שהיו בתאריך 17.3.2015;

"עד לאחרונה הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על 'עסקים כרגיל', לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה, ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על נסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד.

"רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על ציר 6-12, מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרוב ההשפעה שלו תרד, גם אם מהחקירות הפליליות של חברי המפלגה לא יצא דבר, הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי.

"המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו, עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו, כך שאולי גם לא יהיה לו לאן לחזור, אולי גם בגלל שמישהו אחר יכול לעלות על הבמה שלו. נזכור שאנחנו בתקופה של מהפכים שהשפעתם תתבטא בשנים הבאות. המציאות עכשיו משאירה את כולנו עם סימני שאלה. קצב השינויים שלא פעם מפתיע באופיו, נכון גם כאן..."

אחרי הבחירות (שהיו במרס האחרון), הצטמקות מפלגת "ישראל ביתנו" הוכיחה במבחן המציאות את המשפט "מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי". ליברמן האמין שלמרות הכל הוא יהיה זה שיקבע את אופיה או דרכה של המנהיגות והשקיע אנרגיה עקרה במאבקי כוח, לעיתים באופן בוטה, במקום להוריד פרופיל.

חזרתי השבוע למפה המשותפת של ליברמן עם מדינת ישראל. הכוכבים על הצירים ממליצים שינסה לשמור על הקיים, כלומר על מה שהשיג בבחירות, לשמור על פרופיל נמוך ולא לנסות "הרפתקאות" חדשות. בינו לבין עצמו הוא חווה הרבה התלבטויות, מאחר שהציפיות שלו מתנפצות לאורך זמן (נפטון/פלוטו על ציר 1-7).

בחודשים הקרובים כוכב סאטורן המלווה אותו על ציר 1-7 במעגל אחד מעיד שהוא עובר תהליך התפכחות, וכדאי שיבין שנכון לחודשים הקרובים במעמדו הפוליטי הוא נמצא במצב שאין לו פתרון, ובמעגל אחר עם ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 לאורך כמה חודשים (לסירוגין גם לאורך 2016) הוא לא ירגיש נינוח, הרצון להיות עם עצמו מתחזק. התחושה של צמצום המרחב האישי תתחזק והכל ביחד יביא לחוסר סבלנות, עם רצון לשים גבולות, מה שלא יביא אותו למקום שהיה רוצה להיות בו ולהשפיע. במהלך 2016 ייתכן שאביגדור ליברמן יבחן מגוון אפשרויות חדשות כדי ללמוד מה יהיה נכון לעשות או כיצד עליו לפעול במציאות חייו החדשה, האם יהיה מוכן להישאר עוד אחד מחברי הכנסת באופוזיציה?

התחזית האקלימית
[צילום: AP]

על-פי סודות האר"י הקדוש, לשנת התשע"ו - 2.10.16-14.9.15
▪ ▪ ▪

"חורף גשום מאוד וקר ביותר וקיץ בעל מכות חום קטלניות ודליקות ענקיות בייחוד בתאריכים 6-5 ביוני 2016 ובתאריכים 6-5 ביולי 2016. שנה עם רעשי אדמה, הגשם ימטיר בראשית השנה ולא ירדו שלגים בעולם בחשוון וכסלו (ועם מעט גשמים) בין התאריכים 10.12.15-14.10.15 ויהיה הרג רב בבני אדם (גם מתאונות) ובלבול, קטטות ומרידות. ליקוי החמה בחודש אדר יבשר על דליקות גדולות... כמו-כן לא ירדו גשמים ברוב העולם בתאריכים 25-21 בדצמבר 2015 המסמלים את הבצורת הקטלנית של שנה הבאה (2017). בשנה זו התשע"ו, יתרבו הדגים ובני צאן. החורף בעל קור גדול וקיץ בעל חום קטלני בעל דליקות. השנה להיזהר מנפילות מניות".

דרך אגב, בתחזית משנת התשע"ה נכתב: "יהיה נזק בשליטי המערב... תהיה רעה אחר רעה שתי שנים...". האם זו הייתה הנבואה לנדידת העמים לאירופה? עוד נאמר: "ב-6.10.2015 ירדו גשמים חזקים שיסמלו את השנה הגשומה".

מתפילת ראש השנה: "שִׂים שָׁלוֹם טוֹבָה וּבְרָכָה, חֵן וָחֶסֶד וְרַחֲמִים, עָלֵינוּ וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל עַמֶּךָ. בָּרְכֵנוּ אָבִינוּ, כֻּלָּנוּ כְּאֶחָד בְּאוֹר פָּנֶיךָ... בְּסֵפֶר חַיִּים בְּרָכָה וְשָׁלוֹם וּפַרְנָסָה טוֹבָה, נִזָּכֵר וְנִכָּתֵב לְפָנֶיךָ אֲנַחְנוּ וְכָל עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל לְחַיִּים טוֹבִים וּלְשָׁלוֹם"

תאריך:  11/09/2015   |   עודכן:  11/09/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האובך הכבד מסרב לעזוב, ושמיים כחולים נראים כחלום רחוק. המלצות חוזרות ונשנות להישאר בבתים ולבטל טיולים הורסות לנו את התוכניות. אבל האם האבק הצהוב באמת כל כך מסוכן? ד"ר חגי לוין, רופא אפידמיולוג וראש המסלול לבריאות וסביבה בבית הספר לבריאות הציבור של האוניברסיטה העברית בהדסה, אומר שבהחלט יש ממה לחשוש.
10/09/2015  |  תמר שטרצר  |   כתבות
בפאתי דרום מזרח קיבוץ בית אלפא, נושק להר הגלבוע, שוכן בית העלמין בית אלפא-חפציבה המשותף לקיבוצים בית אלפא וחפציבה. קבורים בו ילדים ומבוגרים מאז ימי ראשית בית אלפא בשנות ה-20 של המאה הקודמת.
10/09/2015  |  אלי אלון  |   כתבות
מחקר שנערך בנושא תחושת בדידות בקרב קשישים ותוצאותיו פורסמו במאי 2015 במגזין Gerontology and Geriatric Medicine, מגלה כי 28% מהקשישים סובלים מבדידות קשה ו-27% מבדידות המוגדרת כ"מתונה".
10/09/2015  |  ד"ר רון בן-יצחק  |   כתבות
מזה זמן משקיעה רוסיה מאמצים דיפלומטיים ניכרים להחיות הידברות בין הפלגים הניצים בסוריה. לאחרונה קוימו בחסותה שני מפגשים בין הצדדים וסבבים נוספים אמורים להתקיים בקרוב. במקביל לתמיכתה במשטרו של בשאר אל-אסד, רוסיה מקיימת מגעים אינטנסיביים עם גורמי אופוזיציה סוריים, ראשי ובכירי מדינות ערב וכן עם ארצות הברית ומדינות אירופיות, במאמץ לקדם תהליך שיביא, אולי, בשיתוף האו"ם, לסיום המשבר. במקביל, רוסיה הכריזה, כי היא מצטרפת למאבק נגד 'המדינה האיסלאמית'. מהלכים אלה יש לבחון על-רקע מאמציה של רוסיה לשקם את מעמדה במזרח התיכון, אשר התערער בשנים האחרונות. וזאת, גם כחלק מהאסרטיביות המוגברת שמגלה מוסקבה בזירה הבינלאומית, אגב חיכוך עם המערב בעיקר בנושא המשבר באוקראינה.
10/09/2015  |  צבי מגן, שרה פיינברג  |   כתבות
שקט, דממה. באצטדיון ארנה בירושלים כחמש מאות נשים, שהגיעו מכל קצוות הארץ, מחכות בסקרנות לשיאו של הערב. הזמרת דין דין אביב עולה על הבמה, עטויה בכיסוי ראש ובלבוש צנוע שמשווים לה מראה אצילי, ומתחילה. העיניים שלה עצומות, ונדמה שהיא שטה שם על הבמה, לא זקוקה לאף אחד, גם לא ללהקה המרשימה שהצמידו לה, כדי לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: לשיר. תוך שתי דקות כבר אפשר לראות כמה עיניים דומעות בקהל, ועוד כמה מאות נשים, שנסחפות לחלוטין אחרי העוצמות האדירות שלה, שוכחות עולם ומלואו ומתמכרות למוזיקה.
10/09/2015  |  אפרת כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il