|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
27/12/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל גדי, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא......לשאר המזלות.
אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

טלה עם גדי - שילוב זה ככל שיכול להיות מאתגר עשוי להיות גם קטלני. יחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות . הגדי יותר סבלני ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח בכל הקשור ליחסים הדורשים יציבות, ובמיוחד בכל הקשור לנושאים החומריים. הכול ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. לא מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של שני המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה וישתעמם מהר מאוד . סביר להניח שכל צד חסר במקצת את תכונות הצד שכנגד, אך בכל זאת לא מומלץ!.

מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. הסרטן עשוי לצאת מדוכא ונפסד מהקשר. מתסכל!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל באהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.!

מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך, הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!.

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכול עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות והנוקשות הפרקטית של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות אם כי צריך עצבים חזקים !

מזל גדי עם מזל גדי - שילוב זה עשוי להצליח אצל אנשים שאוהבים סדר, משמעת וארגון. בזוגיות זו לא תמצאו הפתעות ותמיד תדעו היכן אתם עומדים. מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה. תוכלו תמיד לסמוך על השותפים לכם בחיים. מומלץ לאוהבי יציבות !

מזל גדי עם מזל דלי - למרות ששני אלו שני מזלות עוקבים בגלגל המזלות ולמעשה בכל אחד מכם יש במקצת את תכונות האחר, הרי שלטווח הרחוק מערכת כזו אינה יכולה להחזיק מעמד בגלל הצרכים השונים מדי של כל אחד מהצדדים. לא מומלץ !

מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי !

טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע ייכנס הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת חסרת יציבות אל בית הכספים שלכם. זהו זמן שבו עליכם לחסוך בהוצאות.

טלה - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים עם נושאי הקריירה שלכם כיוון שאתם מאוד רוצים להתקדם ופועלים לשם כך במלוא המרץ. למרות זאת, נראה שיש לכם התלבטות האם אתם אכן מתנהלים נכון בנושאי הקריירה שלכם והאם אכן תצליחו לקדם את עצמכם כפי שהייתם רוצים. בתקופת מהלך הנסיגה של כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם, יהיה נכון לבדוק אופציות נוספות שאולי נשכחו מכם.

שור - במהלך כל התקופה הקרובה חשוב מאוד שתהיו מאוד מרוכזים בנושאים לימודיים כיוון שזה בדיוק הזמן הנכון שלכם להצליח בתחומים אלה. במידה ותצטרכו לנסוע רחוק יותר על-מנת להצליח בתוכניותיכם, זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם. אתם מאוד קשובים לתת המודע שלכם ולכן יהיה זה נכון עבורכם לפעול על-פי תחושות בטן למרות שבדרך כלל אתם מעדיפים לשמוע לקול ההיגיון.

תאומים - הכוכב שלכם מרקורי שנמצא עכשיו בנסיגה משפיע מאוד בכל מה שקשור לנושאי הכספים שחשבתם שתקבלו עבור מטלות ומשימות מסוימות. אתם מוכנים לעבוד קשה מאוד מבחינה מקצועית ולכן כל סטייה מהתוכנית המקורית יכולה לגרום לכם לחוסר ביטחון וודאות. אל תצפו לסגור עכשיו קצוות בכל מה שקשור לתחומים הכספיים שלכם, כיוון שעדיין ישנה בעייתיות סביב נושאים אלה.

סרטן - אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית ובעיקר של חשבונות נפש שאתם מאוד רוצים לעשות בנושאים רגישים של המעגל המשפחתי הראשון שלכם. ייתכן שתיקלעו למצבים שבהם תצטרכו להחליט במקומם של אחרים שקרובים אליכם כיצד החיים צריכים להיראות עבור כולכם ועובדה זו תכניס אתכם השבוע למתח משמעותי.

אריה - בחודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים בכל הקשור לנושאי עבודה כיוון שתרצו להוכיח את עצמכם בתחומים אלה. ייתכן שעובדה זו תכניס אתכם לכעסים ואף למתחים מיותרים כיוון שהצורך שלכם להוכיח את עצמכם לא מרפה מכם ומכניס אתכם לעיתים קרובות מדי למצבים של תחרות עם אחרים הקרובים אליכם בדעותיכם. המטרה שלכם לקבל תשומת לב לא יכולה לבוא על סיפוקה המלא בשלב זה.

בתולה - אתם עדיין מאוד עסוקים מבחינה כספית בכל מה שקורה סביבכם בתחומים אלה וברצון שלכם להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים לפרנס ולהתפרנס בזכות עצמכם ואף לעשות את זה בצורה טובה יותר ממה שהורגלתם עד עכשיו. הפרפקציוניזם שלכם עלול לעיתים לגרום לקרובים לכם לחוסר נוחות כיוון שלא תמיד הם יכולים לעמוד בציפיות הגבוהות שאתם מציבים.

מאזניים - הכוכב מארס שמביא איתו עשייה אינטנסיבית עובר השבוע לבית הכספים שלכם כך שנראה שתקופה זו עמוסה במיוחד עבורכם מבחינה כלכלית ואתם נמצאים בחובות שלא תכננתם אותם מראש מצד אחד ומצד שני אתם גם לא יכולים להימנע מההוצאות שעכשיו אתם נדרשים לשלם עליהן. הסביבה מאוד מפרגנת לכם על העשייה שלכם ולכן תמצאו עזרה דרך חברים קרובים.

עקרב - בשבוע הקרוב יגיע הכוכב מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם לבקר אצלכם למשך כל החודש הקרוב ולכן תקופה זו עומדת להיות עמוסה מאוד . נראה שתקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול כפי שבאמת הייתם רוצים ומומלץ לכם לנצל אנרגיות חדשות אלה להתחלות שכבר מזמן שאפתם אליהם והנה עכשיו אתם כבר יודעים שהגיע הזמן שלכם לביצוע.

קשת - הכוכב וונוס שאחראי לכספים ומערכות יחסים נכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ובהחלט יביא לכם התחלות חדשות ונעימות במיוחד בכל הקשור למערכות יחסים שביניכם לבין האחרים. זה הזמן לנסות ולמצוא לעצמכם זמן איכות עם אנשים שייתכן שבעבר מצאתם אותם כבלתי מענייני,ם אך עכשיו במצבכם הרגשי והחברתי החדש מומלץ לכם לבחון תחומים אלה מחדש.

גדי - אתם ילידי יום ההולדת בחודש זה חווים כבר תקופה ארוכה של התחלות חדשות ומתלבטים כיצד להתנהג בזמן זה של חייכם כיוון שאתם יודעים שאתם מאוד מעוניינים להצליח, אך לא מוכנים לשלם את המחירים הנדרשים לכך במידה ותידרשו להוציא אנשים מחייכם וייתכן שגם להכניס אנשים חדשים. כוכב התקשורת יבצע את נסיגתו החודש אצלכם ולכן חכו עם הצורך להתחלות חדשות.

דלי - כוכב התקשורת מרקורי יבצע את נסיגתו בחודש הקרוב בבית תת המודע שלכם ולכן תקופה זו קשה במיוחד בגלל היותה מכניסה למצבים רגשיים עמוקים שיש בהם הרבה מתח פנימי. זוהי תקופה טובה יותר להתכנסות פנימית ומומלץ לכם לא לתכנן עכשיו פעולות חדשות אלא לזרום עם הקיים. כמו-כן, זה הזמן להיות קשובים לתחושות הבטן שלכם שאף פעם לא הטעו אתכם.

דגים - אתם עובדים קשה מאוד ואין לכם זמן לפעילויות אחרות ולכן אנשים קרובים עלולים לחשוב שאתם מזניחים אותם ולא משקיעים במשפחתיות ו/או בזוגיות. קשה לכם מאוד מבחינה חברתית וניכר שאנשים קרובים די מאוכזבים מכך שאינם תופסים אצלכם מקום יותר משמעותי בחיים. זה בדיוק הזמן שבו עליכם לקחת פסק זמן ולתכנן לעצמכם סדרי עדיפויות.

תאריך:  27/12/2015   |   עודכן:  27/12/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"המלך שאול" הוא מחזמר-כיס מקורי, העולה בסוזן דלל בנוה צדק בתל אביב, השזור 11 שירים ועם טקסטים שנונים, המתארים בזוית קומית-טראגית את עלייתו ונפילתו של המלך שאול. המחזמר מלוהק בידי 5 שחקנים וזמרים כישרוניים, המלווים בידי פסנתרן מעולה.
27/12/2015  |  חיים נוי  |   כתבות
חופים רחבים של חול בלובן של קמח, בשולי צבע טורקיז של מי האוקיינוס ההודי, שוניות אלמוגים ולהקות של דגים טרופיים צבעוניים בינתם, מפרצי צלילה במי בדולח, צבי ענק בבריכות עמוקות, דולפינים שמזמינים שחייה איתם, שלל של עצים טרופיים, שמורות של חיות בר, ביניהם קוף הקולבוס האדום, חוות פרפרים מרהבים בצבעיהם, בוסתני בשמים וכפרי נופש מסוגננים מפוארים ונוצצים לאורך החוף. זאת זנזיבר ככותרת לתיאורים ארוכים על יפי וקסם של האי. אלה מופעים בלווי תמונות מרהיבות,בפרסומים כתובים ווירטואליים של סוכנויות התיירות. זאת אמת. אבל לא כול האמת .
27/12/2015  |  צבי גיל  |   כתבות
כאשר עורך דין מייצג את עצמו - מעבר לשאלה האם הדבר נכון (ידועה האמרה: "עורך דין המייצג את עצמו מעניק שירות גרוע ללקוח טיפש") - ביכולתו לנקוט הליכים אשר בן תמותה רגיל לא ינקוט. הסיבה פשוטה: לעורך הדין זה לא יעלה כסף אלא רק זמן. אבל יש מי שמשלם את המחיר: המדינה.
27/12/2015  |  איתמר לוין  |   כתבות
שקריו של פרקליט המדינה, שי ניצן, מתחילים להדאיג עוד יותר מכפי ששקרים מדאיגים בלאו-הכי. וזה לא רק בגלל התפקיד המאוד-מאוד-בכיר שהוא ממלא, אלא גם ובעיקר משום שהם הפכו להיות סדרתיים. נוצר הרושם מעורר החלחלה, לפיו או שניצן מזלזל לחלוטין באמת, או שהוא אינו יכול לשלוט בשקרים היוצאים מפיו. לפניכם המקרים הבולטים מהשנתיים בהן ניצן מכהן בתפקידו. תחליטו אתם האם מדובר בצירוף מקרים, האם אנחנו רודפים אותו לחינם, או שמא יש דברים בגו.
27/12/2015  |  איתמר לוין  |   כתבות
בשבוע הבא ייכנסו אנשיו של יאיר שבירו לביתו של אחד מעשירי סביון ויתחילו בעבודה. הם יתקינו חלונות, מקלחונים, מעקה באורך 10 מטרים, מדרגות ומראות, הכל מזכוכית, 300 מ"ר. בעל הבית ישלם 700 אלף שקל. זו תהיה אחת העסקות הגדולות של חברת שבירו-חולון, יצרן זכוכית מוביל, בצד פניציה הוותיק. "המגמה בשנה האחרונה היא להתקין קירות וחיפויי זכוכית גם בתוך בית המגורים, דבר שגם מביא לעלית שווים". כך אומר בעליה של החברה, שבירו (52) בראיון ל-News1.
25/12/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il