חברת "מחלבות גד" יוצאת בקמפיין פרסום חדש. הכוכבת הראשית בקמפיין הינה "משפחת הריקוטה" - 4 מוצרי מדף במשקל של 250 גרם:
ריקוטה טבעית,ריקוטה מלוחה,ריקוטה עזים וריקוטה פלפלים.
וריקוטה במשקל שנמכרת במעדניות ובשוק המקצועי למסעדות,בתי קפה,בתי מלון וחברות קייטרינג.
הקמפיין הינו תוך הדגשת המסר של הטעם והייחודיות של גבינת הריקוטה והערך המוסף שהריקוטה הינה גבינה עשירה בסידן מכל גבינה אחרת.
כמוכן ריקוטה טבעית 250 גרם עשירה בסינרג'י 1 שהינם סיבים פרה ביוטיים המוכחים מדעית כמגבירי ספיגת הסידן ב-20%,
הקמפיין ממשיך את מסורת הקמפיינים של גד המשדרים ומדגישים את הערכים של משפחתיות, מסורת ושמחה באווירה בלקנית.
הקמפיין יכלול:סרט של 35 ו - 20 שניות בטלוויזיה.
וכמוכן עלוני מתכונים מיוחדים שכוללים את המסר "כל הטעמים כל היתרונות" שיודבקו על-גבי האריזות.
תקשורת ופעילות בנקודות המכירה ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובחרות.
פעילות יחס"צ שתתמקד ביתרונות של גבינת הריקוטה והערך המוסף של יתרונות הסידן.
מחלבות גד השקיעה תקציב של כ-2 מיליון ש"ח.
משרד הפרסום- פוגל אוגלבי
מנהל מחלקת פלנינג- שרון ישראלי
תקציבאי- רם שריזלי
ארט-תומר זכאי
קופי- פול פשקובסקי
מנהל קריאייטיב-גיא גורן
סופרווייזר- חזי זמיר
מפיקת משרד- איריס ישראלי