מגזין "Premium" של בנק לאומי מצטרף לחטיבת מגזיני קונספט
מקבוצת "ידיעות אחרונות". "פרימיום"- המגזין לניהול פיננסי אישי מיועד ללקוחות הנבחרים של בנק לאומי.
המגזין "פרימיום" מצטרף לשורה ארוכה של מגזינים אשר מופקים ע"י המחלקה. בין לקוחותיה הבולטים: קופת חולים לאומית, מי עדן, תנועת ויצ"ו ועוד.
המגזין עוסק בנושאים כלכליים מגוונים ומתמקד בעיקר בניהול פיננסי אישי. הגיליון הקרוב יעסוק בזיהוי טרנדים להשקעה, טעויות פיננסיות שניתן להימנע מהן, ראיון עם אישיות כלכלית בכירה ועוד.
תדירות: רבעונית.
קהל יעד: לקוחות פרטיים נבחרים של בנק לאומי בגילאי: 45-65 ממעמד סוציו אקונומי גבוה, קהל מתוחכם המתעניין בכלכלה המקומית והגלובלית. קהל אשר מחפש אפיקי השקעה נוספים.
תפוצה: 100,000 (בדיוור ישיר ללקוחות הנבחרים של הבנק).
פורמט: 36 עמודי כרומו . גודל- A4.