חברת ש. שסטוביץ, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבא, לראשונה בישראל, את מותג הבישום היוקרתי לגבר - "John Varvatos".
החברה מעלה, בימים אלו, קמפיין גדול של שילוט חוצות ברחבי הארץ, פרסום באינטרנט, וכן יבוצעו פעילויות קד"מ בברים ובמוקדי מוזיקה מרכזיים, בהם יחולקו דוגמיות התנסות של הבושם החדש. תקציב קמפיין הפרסום ופעילויות הקד"מ, מוערך בכ-1.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין מציג את הגבר של "ג'ון וארווטוס", כגבר אשר יודע מה הוא רוצה, אלגנטי ונחשק, בעל חושניות מרומזת.
כמחווה למעצב האופנה המצליח מניו-יורק, ג'ון וארווטוס, שהוא גם חובב רוק מושבע, הבושם החדש הושק, באירוע הפתיחה, בהופעת כוכבי הרוק הידועים: מאור כהן ופיטר רוט, עם מופע רוקנ'רול ישראלי.
אירוע הפתיחה נערך בנוכחות מנהלי רשתות, אנשי כלכלה, עסקים וחברה.