מותג הבירה המוביל בעולם, היינקן, הודיע כי ייצא במהלך שיווקי רחב במטרה ולקדם את משחקי ליגת האלופות בישראל. היינקן הינה נותנת החסות העולמית למשחקי ליגת האלופות בכדורגל.
במהלך חודש פברואר תצא היינקן במבצע שיווקי רחב היקף, במסגרתו יוגרלו כרטיסי טיסה ואירוח למשחקי שלבי ההכרעה של ליגת האלופות. במקביל, תשיק היינקן בישראל סדרה ממותגת של פחיות 1/2 ליטר ובקבוקים, בהשראת ליגת האלופות.
במסגרת הפרויקט, תעניק החברה חסות לאולפן ערוץ הספורט אשר ישדר את משחקי ההכרעה, ולאתר האינטרנט sport5.
לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת הבירות של טמפו, "ליגת האלופות הינה מותג כדורגל יוקרתי ובינלאומי המתחבר לשפה ולערכי המותג של היינקן ברחבי העולם ובישראל. השקת הסדרה תלווה בקמפיין חווייתי ברשת המחבר בין מותג הבירה לליגת האלופות".
שיאו של הפרויקט יהיה במסגרת אירוע הקרנת הגמר המסורתית אשר מתוכננת להתקיים במהלך חודש מאי, אליו יוזמנו אוהדים, ללא תשלום.
בירה היינקן, הנמכרת בלמעלה מ-170 מדינות, תופסת נתח של 15% משוק הבירות בישראל. מדובר בבירת פרימיום הנמכרת ביותר בעולם.