|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

אדום אדום עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה

- הודעה מטעם חברת אדום אדום
19/03/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורית ארד  |    |  שלמור תקשורת
שייקה לוי [צילום: יח"צ]

אדום אדום של תנובה משנה אסטרטגיה ועולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לעידוד הצריכה של בשר טרי. כוכב הקמפיין - הגשש שייקה לוי. בהשקעה כוללת של חמישה מיליון שקלים.

ליעד כהן, יו"ר אדום אדום: "לאחר יישום תוכנית ההבראה ושינוי המודל העיסקי אנו עוברים לשלב הבא באסטרטגיה שלנו - חיזוק מעמד המותג והגדלת הצריכה של בשר טרי איכותי". את הקרדיט למפנה זוקף ליעד כהן למנכ"ל אדום אדום, דוד מטלון.

דוד מטלון, מנכ"ל אדום אדום: המפעל עבר שינוי משמעותי באמצעות שלושה מהלכי ייעול מרכזיים ששינו את פני החברה בכל הפרמטרים".

חברת אדום אדום של תנובה בוחרת באסטרטגיה חדשה ועולה עם קמפיין טלוויזיה ראשון מאז הקמתה, במטרה לחזור ולהתמקד במוצרי הליבה של אדום אדום הנמכרים בקצביות ברשתות השיווק.

לדברי דוד מטלון, מנכ"ל אדום אדום: "במהלך השנה האחרונה ביצענו מספר מהלכים עסקיים חשובים אשר הביאו את החברה לראשונה למצב של איזון כלכלי. התחלנו מהמקום החשוב ביותר - מה הצרכן רוצה וצריך. השינוי המרכזי הוא החלטה לרכז את כל הפעילות בתוך הקצביות ברשתות השיווק ולנטוש את מוצרי המדף כתוצאה מכך שונתה האסטרטגיה השיווקית והחברה יוצאת לראשונה בקמפיין המדגיש את יתרונות הבשר הטרי והאיכותי על פני הבשר מופשר".

עם מינויו של דוד מטלון למנכ"ל החברה לפני כ-10 חודשים, החלו בחברה בישום מספר מהלכים עסקיים אסטרטגיים במטרה להתאים את המוצרים לדרישות השוק. המהלך המרכזי והעיקרי שהוביל את אדום אדום לצמיחה הוא ההתמקדות במוצרי הליבה ומעבר ממוצרי מדף למוצרי קצביה. מהלך זה איפשר תמהיל מוצרים חדש התואם את ביקושי השוק וצימצם פחת גדול שגרם בעבר להפסדים. מדובר במהלך רחב היקף, שלווה בהדרכות מקצועיות לקצבים, תוך שיתוף פעולה מלא עם הרשתות הקמעונאיות.

המהלך השני הוא טיפול מקיף ויסודי בשרשרת האספקה של החברה, שכלל התייעלות רוחבית בתהליכי העבודה במפעל, צמצום משמעותי של רמות הפחת במוצרים השונים וצמצום רמות המלאי. הייעול במערך ההפצה צמצם את עלויות ההפצה ב-60%.

המהלך השלישי בו טיפלה החברה הוא שרשרת הערך. במסגרת מהלך זה יושם מודל התקשרות חדש עם מגדלי העגלים, נבנה מערך תמרוץ למגדלים מצטיינים (שיפור המוצר ועלויות נמוכות) ונבנה מערך הדרכה ובקרה למספר מצומצם של מגדלי בקר (6 במקום 20) מובחרים, שכל תוצרתם מועברת לאדום אדום.

על הקמפין בכיכובו של שייקה לוי

אדום אדום מעלים לראשונה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום החדש שלהם גליקמן נטלר סמסונוב. הקמפיין ברוח הומוריסטית מאוד ויככב בו שייקה לוי מהגשש בדמותו של קצב בסופר במתחם הקצבייה, המסביר לקונים על ההבדל בין בשר טרי לבשר מופשר תוך שימוש בתיאורים מצחיקים. סיסמת הקמפיין: "לא מתפשרים על בשר מופשר. עוברים לאדום-אדום. טרי אמיתי".

על שוק הבשר בישראל:

  • לפי נתוני סטור נקסט על השוק המאורגן, נתח השוק של אדום אדום מתוך שוק הבשר הטרי הכשר בחודש 12/08 עומד על 56% כמותי.

  • היקף שוק הבשר הטרי עומד על כ-9000 טון בשנה ואנו מהווים קצת יותר משליש ממנו עם כמות של כ-3,200 טון לשנה.

  • בשוק הבשר הטרי פועלים מספר שחקנים אך אדום אדום הוא המותג היחיד.

  • היקף שוק הבשר כ-1.4 מיליארד שקלים, היקף השוק הטרי הכשר כ-300 מיליון שקלים.

תאריך:  19/03/2009   |   עודכן:  19/03/2009
אורית ארד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השנה חל יום ההולדת ה-200 להולדתו של דארווין, ו-150 שנה לפרסום מוצא המינים, ספר ששינה את השקפת האדם על העולם ועל עצמו.
19/03/2009  |  לאה אינגבר  |   הודעות כלליות
תיאטרון "המרתף" בו פועלים בני נוער בסיכון, ישתתף בפסטיבל ירושלים לאמנויות. המרתף, שהינו חלק מפרויקט ארצי למען נוער בסיכון בשם "נקודת מפנה" אותו מוביל הבנק הבינלאומי, יעלה את "פאוסט" ב-28 במרס ב-21:00 באולם המעבדה, דרך חברון 28.
19/03/2009  |  הילה אפרתי  |   הודעות כלליות
חברת מדינטק זכתה במכרז של המוסד לביטוח לאומי לאספקת שירותי בקרת חשבונות רפואיים. ההסכם נחתם לתקופה של ארבע שנים, עם אפשרות הארכה לשלוש שנים נוספות. מול חברת מדינטק התמודדו במכרז החברות פמי וי.ת.ב.
ביום ראשון ה-29 במרס, תיפתח בשנקר בית ספר גבוה להנדסה ולעיצוב, בשיתוף עם המכון האיטלקי לתרבות ושגרירות איטליה, תערוכת תכשיטים שעוצבו על-ידי מרצים וסטודנטים בבית הספר לצורפות עכשווית "אלכימיה" שבפירנצה, איטליה. במסגרת הביקור תגענה לארץ דוריס מנינגר, לוצ'יה מאסיי ואורסטה אנדראוטי, האומניות המייסדות והמובילות את "אלכימיה". השלוש, תקיימנה סדנאות במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, וכן, הרצאת אורח, פתוחה להשתתפות הקהל הרחב.
אתמול (ד', 18.3.09) נחתם הסכם שיתוף פעולה מחקרי בין האוניברסיטה העברית לבין המרכז הלאומי למחקר מדעי בצרפת (CNRS) - מוסד המחקר הגדול באירופה בנוגע למעבדה האירופית המשותפת למדעי המוח.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il