חברת לנדרובר יוצאת בקמפיין פרסום מכירתי, במסגרתו יוצע לראשונה מבצע מכירות של דגם דיסקברי 3 ברמת גימור מפוארת בגרסת חמישה מקומות ישיבה. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, בהיקף כספי של כ-400 אלף שקלים.
הקמפיין יכלול דיוור לקוראי גלובס וכלכליסט, קמפיין אינטרנטי ומודעות פרינט. דגם זה מיובא לישראל לראשונה במלאי מוגבל, ומבצע המכירה במחירים מיוחדים יימשך עד גמר המלאי.
רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת המזרח, יבואנית לנדרובר לישראל, "דגם דיסקברי 3 בגרסת חמישה מקומות ישיבה מיועד ללקוחות, שאינם זקוקים לשבעה מקומות, אך מעוניינים באותה רמת גימור מפוארת. עד היום ניתנה ללקוח הישראלי האפשרות לרכוש את גרסת חמשת המקומות בפורמט פחות מפואר. אך הביקושים הגבוהים לאבזור מתקדם ומפנק בקרב פלח השוק, שמעוניין בחמישה מקומות בלבד, האיצו את יבוא הדגם המיוחד גם לישראל".
"לאחרונה השקנו אולם תצוגה חדש בתל-אביב במטרה להיחשף לקהלים נוספים, והקמפיין מהווה צעד נוסף בתהליך", הוסיף וקסמן.