מותג נעלי סקצ'רס יוצא עם קמפיין קיץ בסגנון אומנות הקומיקס היפנית "מנגה", תחת הסלוגן SKECHERS everything goes. מדובר בקמפיין המשך לקמפיין הקומיקס היפני של המותג בעונה הקודמת, אשר לאור הצלחתו הוחלט להמשיך עם אותו הקונספט. הקמפיין החדש מאופיין בצבעוניות קיצית שמחה ותוססת והוא כולל מוטיבים חזותיים המאפיינים את סגנון ה"מנגה" דוגמת עיניים גדולות ושיער צבעוני בעיצובים ייחודיים.
את קמפיין החברה מובילה הדוגמנית אליסיה גוררי, זוכת תחרות הסופר-מודל היוקרתית בארץ ובחו"ל. בתחרות שנערכה במונטנגרו, זכתה גוררי בחוזה דוגמנות בינלאומי בשווי 150 אלף דולר בסוכנות פורד העולמית.
קמפיין סקצ'רס יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ויכלול: עיתונות ארצית, עיתונות מקומית, מגזינים, פרסום בנקודות מכירה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקלים.
עדי שפריר, מנהלת השיווק והפרסום של חברת MGS, יבואנית סקצ'רס בישראל: "לאור הצלחת הקמפיין בעונה הראשונה, החלטנו להמשיך עם אותו הקונספט שמצליח לקלוע לקהל הלקוחות של המותג. הקמפיין שומר על השפה העולמית של סקצ'רס, שהיא צעירה, רעננה, מפתיעה, צבעונית ובינלאומית ובהתאם לכך גם נבחרה הפרזנטורית החדשה".
קרדיטים:
משרד פרסום: ענבר-מרחב-שקד, מנהל קראייטיב: רובי ניסן, ארטדיירקטור: שרון כהן, קופירייטרית: מורן אלתרמן, תקציבאית: קרן מויאל, סופרוויזרית: קרן אשכנזי, משרד יח"צ: רוני ארנון תקשורת, צלם: שי יחזקאל, סטיילינג: מזל חסון.