|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

תקציב חדש לציבלין תקשורת צעירים

- הודעה מטעם ציבלין תקשורת צעירים
06/05/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלי לבנשטיין  |    |  איתן לבנשטיין תקשורת

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, קיבל את תקציבי הטיפול בתחום הצעירים ותחום שיתופי הפעולה של רשת צומת ספרים.

במסגרת הפעילות ירכז ציבלין תקשורת צעירים את שיתופי הפעולה של צומת ספרים עם החברות המרכזיות במשק. בימים אלה כבר נרקמים שיתופי פעולה ראשונים בין צומת ספרים לקבוצת בזק, אסם, דרימוורקס ורבים נוספים, אשר יבואו לידי ביטוי בחנויות הרשת בחודשים הקרובים.

אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים, מסר עם חתימת ההסכם: "אנו בציבלין תקשורת צעירים מקפידים לעבוד עם לקוחות ומוצרים מובילים, שאנחנו אוהבים. צומת ספרים היא הכוכב העולה, ששינה את שוק הספרים בישראל. החנויות המעוצבות, תפיסת בתי הקפה בחנויות, פינות הילדים, ובעיקר ההתחשבות בכיסו של הצרכן - הופכים את צומת ספרים לרשת 'הסקסית' ביותר לשיתופי פעולה".

ציבלין תקשורת צעירים חתום על שורה של מבצעי מכירות מוצלחים בתחום הספרים, ביניהם מבצעים של בנק הפועלים ("תקרא תצליח") ואסם ("במבה של סיפור") - בהם נמכרו על-פי דיווחים מאות אלפי ספרים. המבצעים גובו בקמפיינים טלוויזיוניים בהיקף של מיליוני שקלים.

ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, הוא משרד הפרסום והתוכן המוביל בישראל לצעירים. על לקוחות המשרד נמנים: בנק הפועלים, סידס, אסם, בזק, בראץ, לגו, מיני ישראל, משקה האנרגיה XL, טויס אר אס, אל על, קק"ל, דואר ישראל, פיקוד העורף ועוד.

רשת צומת ספרים מונה 79 חנויות ספרים, בפריסה ארצית מלאה. חלק מהחנויות משלבות בית קפה עם פינות קריאה.

תאריך:  06/05/2009   |   עודכן:  06/05/2009
שלי לבנשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מותג נעלי סקצ'רס יוצא עם קמפיין קיץ בסגנון אומנות הקומיקס היפנית "מנגה", תחת הסלוגן SKECHERS everything goes. מדובר בקמפיין המשך לקמפיין הקומיקס היפני של המותג בעונה הקודמת, אשר לאור הצלחתו הוחלט להמשיך עם אותו הקונספט. הקמפיין החדש מאופיין בצבעוניות קיצית שמחה ותוססת והוא כולל מוטיבים חזותיים המאפיינים את סגנון ה"מנגה" דוגמת עיניים גדולות ושיער צבעוני בעיצובים ייחודיים.
ויה ארקדיה - רשת חנויות לעיצוב הבית מקבוצת חגיי, בשיתוף עם חברת בר- עמי, ישיקו בקרוב את החנות לעיצוב הבית הגדולה ביותר בירושלים, בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. החנות תשתרע על-פני שטח של כ-2000 מ"ר, תכלול חלל ענק בקומת הכניסה וכן קומת גלריה, ותיתן מענה לקהל הבונים והמשפצים וכן ליזמים ואדריכלים.
מנהלת כספים חדשה לחברה העירונית עזרה ובצרון - עדנה עידן. משנת 2005 עסקה עידן בייעוץ פיננסי, בניית מערך ניהול כספים, שכר והנה"ח, נושאי מס והכוונה בניהול התקציב, בין השאר לרשתות שיווק מרובות סניפים, חברות ועצמאיים וחברות ציבוריות ופרטיות.
05/05/2009  |  מיטל הראל  |   הודעות כלליות
לקראת יום הפג השלישי, שיצויין בישראל ב-12.5 בגני התערוכה בתל אביב, פותחת עמותת לה"ב (למען הפגים בישראל), בקמפיין התרמה - קודש למאבק לרווחת הפגים בישראל. במסגרת הקמפיין ניתן יהיה לתרום סכום של 10 שקלים באמצעות שליחת SMS עם המילה "פגים" למספר 2255.
05/05/2009  |  גלי לב  |   הודעות כלליות
לאחר שביססה את מעמדה כמובילת השוק ביפן, תשווק כעת חברת הייסנס את מוצר הדגל שלה בייבי-סנס, לבתי חולים ליולדות בדרום קוריאה - הכלכלה הרביעית בגודלה באסיה.
05/05/2009  |  שרון ברנד  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אמיר רוזנבלום
אמיר רוזנבלום
שוק השכירות מאותת כבר היום על עליות מחירים, ובעיצומה של המלחמה, מהווה חיזוק משנה לתרחיש עליית המחירים הצפוי
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המחשבה שתגובה לפרובוקציה תשנה את ה-דנ"א של אויבנו המוסלמים היא מחשבת סרק    עלינו ליטול את היוזמה לידיים ולתקוף בהתמדה בנקודות הכי כואבות    התגובה והנקמה הן נשק של עניים, ואנו לא כא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il