|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית חג לבני כל המזלות ותחזית שנתית לבני מזל שור החוגגים החודש יום הולדת
17/04/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

שלום וחג פסח שמח. הפעם נגיד מזל טוב לילידי מזל החודש - שור, ואת התחזית כיצד נרגיש בחג הפסח - נוכל למצוא בתחזית הכללית לילידי כל המזלות.


מזל שור

תאריך המזל: מה-21.4 ועד ה- 21.5

אלמנט: אדמה

איכות: יציב

איבר רגיש בריאותית: צוואר

נאמנות: יציבים ברגשות וביחסים.

מקצועות מתאימים: עיסוק באומנות, אסתטיקה, אדמה ונדל"ן לסוגיו השונים.

סמל המזל: ראש של שור.

תכונות חיוביות: אנשים מעשיים, יציבים, יצירתיים, שלווים, הולכים בתלם, ארציים, מאמינים במה שרואים ובמה שאפשר לחוש, מהימנים, חושניים, אוהבים נוחיות, אסטטיים, אוהבים בילויי איכותי, אוהבי אומנות.

תכונות שליליות: רכושניים, רודפי בצע, רודפי תענוגות, עקשנים, בעלי חשיבה איטית, לא אוהבים שינויים, לא זורמים עם הנסיבות, איטיים, מגושמים, קשה להם להחצין רגש, חסכניים, מאמינים רק בקיים ולא יכולים לראות דברים שמעבר.


תחזית כללית שנתית לילידי המזל

כבני מזל שור תעדיפו את הנוחות והביטחון על פני מלחמות על יעדים ופסגות. התכליתיות והמעשיות היא הקו המנחה שלכם, כיאה לאלמנט אדמה, ויאפיין את בחירותיכם בחיים בתחומים השונים.


שפע
בשנה זו נכנס כוכב השפע למזל גדי; עובדה זו מעולה עבורכם כיוון שגם אתם נכללים במזלות האדמה שיתברכו השנה בהתחלות חדשות. המקום בו תרגישו את זה בצורה הבולטת ביותר הוא המקום המקושר עם חו"ל ולימודים.
כל תחומי הלימוד אותם רציתם לפתח וללמוד כדי להתקדם, יעמדו מחדש על הפרק - ואולם הפעם לעומת פעמים קודמות תוכלו לממש ולהחצין את האישיות הפנימית שלכם דרך לימודים, שישנו את כל תפיסת עולמכם בהמשך.
כמובן שגם עבודה בחו"ל תהיה מעשית והכול מורה על כך, שהחיים מושכים אתכם לכיוונים של נסיעות עם אפשרות לשהייה ממושכת.

זוהי שנה שבה תוכלו למצוא את עצמכם פעמים רבות בחו"ל, אם דרך נסיעה לטיול, או דרך בן/בת הזוג. אל תהססו - זה הזמן שלכם לנסוע ולטעום את טעמו של העולם הגדול, ייתכן ואף תישארו בחו"ל במידה והתנאים יבקשו זאת.
בין מאי לספטמבר, ייחתכו הדברים ותדעו היכן אתם עומדים.


קושי
בתקופה זו נכנס כוכב סאטורן המביא איתו מחויבות וצורך בהסתגלות למסגרת, אל בית היצירה שלכם. מאחר ותהיו כל כך עסוקים בדרישות של חיי היום יום, הרי שייתכן ותרגישו חסומים בדרך היצירה שלכם וביכולת שלכם ליהנות מדברים פשוטים...

ייתכן גם ותאלצו להתרכז בעשייה פרקטית, וכל תשומת הלב שלכם תתועל לשם כך. ואולם העשייה שלכם עומדת להיות מלאת תועלת, ובמידה ותמשיכו להיות מעשיים ותכליתיים, תוכלו גם ליהנות מפרות הצלחתכם.

אלו מכם הקרובים לילדים, תיאלצו להעניק להם יותר זמן איכות כדי לחסום את העובדה שההתקדמות שלכם באה על חשבונם והם "משלמים" את המחיר.

מבחינה רגשית לא תהיו מוכנים בזמנים אלו ליחסים קלילים ולא עמוקים, כך שתחפשו את המחויבות והמסגרת בכל מקום. ייתכנו קשיים בקשרים בין אישיים, במידה ולשני הצדדים יהיו צרכים שונים בזוגיות ובשותפות.

החודשים מאי ועד דצמבר 2008, יהיו אלו שיתנו את השפעותיהם גם לשנה שאחרי, ולכן הקפידו על בחירות נכונות.



תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה


את פני החג תקבלו בתחושה של התלבטות בין עשייה של מה טוב לכם ובין עשייה הטובה לזולתכם. בדרך כלל אתם פותרים בעיה כזו בזריזות עם עשייה הנוחה לכם, ואולם הפעם תנסו לרצות את הקרובים לכם בגלל תחושת החג ולכן הימים ילוו בהתלבטויות. ונוס מלכת היחסים הבין אישיים נמצאת במזל שלכם ותעזור לכם להנעים את הזמן. הפינוקים אותם תשאפו לקבל - אכן יגיעו, ויגרמו לכם להיפתח ולרצות להעניק לזולת.


שור

השתדלו לא להעביר את ימי החג במחשבות על נושאי עבודה ונושאים שהייתם צריכים לסיים אותם, אך עדיין לא הספקתם לעשות זאת. מחשבות מעין אלו רק יעכירו לכם את מצב הרוח ויורידו אתכם אנרגטית. ייתכן ובימים הקרובים תצטרכו להסתיר את מחשבותיכם ולא תוכלו לשתף אחרים בהתלבטויות שלכם. עובדה זו קצת תפריע לכם, אך עדיף לנהוג בדרך זו מאשר לספר את תוכניותיכם ולא לקבל את מלוא התמיכה שהייתם רוצים.


תאומים

מבחינה חברתית אתם חווים עכשיו התחלות חדשות ויכולת לקדם את עצמכם. ייתכן ובגלל העובדה שאתם נמצאים בתוך תהליך אינכם יכולים לראות את העובדות עד הסוף, ואולם כך הם פני הדברים. את ימי החג תנסו להעביר בנעימים עם אנשים קרובים ותהיה זו גם הזדמנות לפתח קשרים שהחלו להיווצר בתקופה האחרונה. ייתכן שתצטרכו להיות מחויבים גם לבית בימים אלה, אך נראה שתוכלו למצוא את השילוב הנכון.


סרטן

את ימי החג הראשונים תעבירו בחיק הבית והמשפחה ובצורך הפנימי שלכם לאחד בין כולם ולראות את כולם נהנים. נראה שמוטב לכם להתעורר אל מול המציאות ולהבין שלא תוכלו לקבל את כל מה שאתם רוצים וייתכן שתיתקלו בהתנגדות. בנושאי זוגיות ויחד, אתם חשים שהנה אתם מקבלים הרבה תשומת לב, אך יחד עם כך אתם מרגישים לא מסופקים כיוון שהיחד אותו אתם מקבלים, הוא לא היחד האמיתי שהייתם רוצים לעצמכם.


אריה

בימים אלה של החג, באווירת המשפחתיות תוכלו להיות יותר קרובים אל האני הפנימי שלכם, ולנסות להבין מה אתם מצפים ורוצים מעצמכם ומהסביבה הטבעית לכם בשלב זה בחייכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים מבולבלים ובכל פעם שאתם בטוחים שהגעתם להחלטה, יש כבר אחרת המחליפה את קודמתה. הדבר הנכון הוא לא להחליט, ולתת לחיים לזרום במסלול הטבעי שלהם, כך שבדרך זו תגיעו למקום המתאים לכם.


בתולה

ימי החג יהיו עמוסים מאוד רגשית עבורכם ואחד הנושאים היותר בעייתיים בתקופה זו, הוא הנושא הכלכלי שלכם. נראה שלאחרונה בגלל הצורך שלכם לשפר את חייכם, נכנסתם לבעיות כלכליות, שעכשיו קצת קשה לכם בגללם. ואולם, בגלל היכולת שלכם לקחת אחריות על חייכם ובגלל העובדה שאינכם בזבזנים, הרי שתוכלו לצאת מהמצב שנקלעתם אליו ובמידה רבה שלא באשמתכם.


מאזניים

ימי החג יעברו עליכם בניסיון לחבר בין כולם ולהיות החוט המקשר המנעים את הזמן. כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית השותפויות, ולכן נושא זה מאוד דומיננטי אצלכם בימים אלה. ההתלבטות שלכם תהיה איך לארגן את החג כפי שאתם חושבים שצריך לנהל אותו, וכיצד לרתום את כולם לנושא. מאחר ובדרך כלל אתם מעדיפים את דעתם של האחרים, הרי שמומלץ לכם בכל זאת להיות קשובים גם לעצמכם ולצרכים שלכם.


עקרב

ימי החג יעברו עליכם בעבודה קשה ובצורך להדביק פערים ולענות על כל הציפיות. ייתכן שלא תאהבו עובדה זו כיוון שהיא מכניסה אתכם ללחצים מיותרים. יש לכם יכולת ליצור לעצמכם חברויות חדשות דרך העבודה ולכן אל תפנו עורף לאלו שזקוקים לכם ובמיוחד בימים הקשים כדי להשלים חסרים. זה הזמן שלכם להתעלות ולהוכיח את עצמכם בתחומי עבודה ויחסים הבין אישיים.


קשת

ימי החג המתקרבים יעברו עליכם בנעימים בחיק אנשים קרובים ואוהבים. בהחלט ייתכן שאלו אנשים שאינם קשורים איתכם בקשר דם, אך היחסים שלכם איתם חמים ונעימים. גם הצורך שלכם בלשנות את סגנון העבודה שלכם גורם לכם להתקרב אל אנשים חדשים במטרה לנסות ולראות האם יש אופציה לעבודה משותפת בסגנון אחר, שתעזור לכם לצאת מסגנון חייכם הנוכחי לאחר שכבר מאסתם בו.


גדי

ימי החג יעברו עליכם במתח, בגלל העובדה שתרגישו צורך למלא ציפיות ולבקר כמה שיותר בני משפחה. העובדה היא שלא תוכלו לעמוד בציפיות כך שתצטרכו להתפשר. התנהגות כזו תמיד גורמת לכם לתסכול מסוים כיוון שהציפיות שלכם מעצמכם הם להיות בסדר עם עצמכם ועם הזולת. בימים אלה הרשו לעצמכם להשקיע יותר זמן איכות בבית עם היקרים לכם, ולהשאיר בצד את כל הקשור לעבודה.


דלי

נושאי עבודה מאוד משמעותיים ודומיננטיים אצלכם עכשיו ולמעשה כבר תקופה ארוכה שאתם מנסים לעשות סדר בחייכם בנושאים אלו. יש לכם תוכניות ורצון להתאוורר במקום חדש, ואם הדבר כרוך בנסיעה לחו"ל, הרי שאתם ממש בעד נושא זה. תתפלאו לגלות כמה הסביבה הקרובה לכם תומכת בכם ובתוכניותיכם. פעלו לאט ובזהירות כיוון שנראה שמבחינה כספית עדיין לא יצאתם מהתקופה בה סבלתם מחוסר יציבות.


דגים

בתקופה האחרונה אתם מרגישים שאתם מקבלים פיצוי מבחינה כלכלית לתסכולים שונים שהייתם עדים להם בתקופה האחרונה. אתם משקיעים יותר מרץ, זמן ואנרגיה ולכן אתם מקבלים את התוצאות המבורכות עבורכם. מבחינה אישית אתם עדיין בתקופה בה אינכם יכולים להעיד שהיא התקופה הטובה שלכם, כיוון שעדיין אתם נאחזים בעבר ולמעשה זוהי אחיזה בקנה רצוץ... אך עדיין אינכם מוכנים לשחרר את העבר.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  17/04/2008   |   עודכן:  17/04/2008
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בית מחוקקים טוב הינו כזה אשר מגיב בזמן לשינויים, ומתקן הוראות חוק אשר נמצאות כגורמות חוסר צדק או אבסורד. כך למשל בעניין הצ'קים החוזרים במלחמת לבנון השנייה; כידוע, בתקופת הלחימה הפסיקו חיי במסחר בצפון כמעט לחלוטין, ואזרחים רבים אף נאלצו לעזוב את מקום עבודתם ולהתגייס באופן מיידי לשירות מילואים. בשל המצב נפגעה פרנסתם (לרובם בטווח המיידי, ולחלקם - עד כדי קריסת עסקיהם), ולרבים מהם "חזרו" צ'קים.
לא פחות משההגדה של פסח היא סיפור יציאת מצרים - היא גם סיפור הגאולה: זו שהייתה פעם מציאות וזו שעתידה להיות כזו בכיסופיו של עם ישראל. המזיגה ביניהם באה לידי ביטוי בהגדה כולה - בנוסח שלה ובציוריה, בתוספותיה ובפיוטיה. חלקה הראשון מוקדש, בעיקר, לסיפור יציאת מצרים, בעוד חלקה השני - לגאולה שלעתיד לבוא. הציורים בהגדה מתארים, בפתיח שלה, את העבדות במצרים, ובסיומת שלה את אליהו הנביא, תוקע בשופר החרות ומבשר את בוא המשיח.
17/04/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
ביום חמישי עתיד בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לקיים דיון משמעתי בהתייחס לעבירות המשמעת שבוצעו, לכאורה, על-ידי קהל האוהדים של קבוצת בית"ר ירושלים שהתפרץ לכר הדשא בדקה ה-86 במשחק נגד קבוצת מכבי הרצליה. כזכור, שופט המשחק אלון יפת החליט, בעקבות התפרצות האוהדים, שלא לחדש את המשחק.
16/04/2008  |  ד"ר אסף הראל  |   מאמרים
עיתון מעריב בחר לתת בסוף השבוע במה נרחבת לשופט (בדימ.) אהרן ברק ולאפשר לו לשפוך את כל מררתו על השר דניאל פרידמן ועל השינויים שהוא מנהיג.
16/04/2008  |  עו"ד תמר הר-פז  |   מאמרים
קבלו ציטוט: "אם בית"ר ירושלים, שאוהדיה פרצו לדשא, תקבל עונש לא חמור מספיק, יתכן כי אפעל להרחקתה מהליגה" (שר הספורט ראלב מג'אדלה רומז להתאחדות על הענישה הנכונה, ידיעות-אחרונות, 16.4.08).
16/04/2008  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il