|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

חדשות היי-טק (8)

עיקר החדשות מס' 278 לשבוע של ה-10.6 - 17.6
10/06/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
 קישורים
  ראיון השבוע - עם נורית אניב מנכל"ית נובל ישראל

   רשימות קודמות
  ראיון השבוע - עם ערן לסר, מנכ"ל משותף במנטרג'י
  חדשות היי-טק (7)
  ראיון השבוע - עם גיל אלון, מנכ"ל השלוחה הישראלית של היידריק אנד סטראגלס
  חדשות היי-טק [7]
  חדשות היי-טק (6)


מינויים חדשים


מינויים חדשים במנטרג'י ובג'ון ברייס הדרכה


אהובה פיינמסר מונתה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח אסטרטגי וניהול הידע בקבוצת מנטרג'י

בתפקידה תהיה אחראית לקידום שיתופי פעולה ומיזמים אסטרטגיים, והעשרת פעילות הקבוצה בתחום החינוך, ההדרכה וה- e-Learning . בפן השני של תפקידה, תהיה אהובה אחראית לקידום וליישום נושא ניהול הידע בכלל הקבוצה.


נעם וקלסר מונה לסמנכ"ל תפעול בג'ון ברייס הדרכה

נעם וקסר מונה לסמנכ"ל תפעול בג'ון ברייס הדרכה, כחלק מהמאמצים לשיפור השרות ומתן מענה להתפתחות העסקית של החברה המחייבת הערכות לוגיסטית ותפעולית ייחודית. בתפקידו הקודם בג'ון ברייס הדרכה ניהל נועם את תחום אורקל, DBA ,יוניקס ותשתיות חומרה ותוכנה.

שרון ישראל מונתה למנהלת פיתוח עסקי בקבוצת ג'ון ברייס הדרכה

במסגרת תפקידה תהיה אחראית על נושא פיתוח עסקים ותחומי פעולה חדשים של הקבוצה וטיפוח שיתופי פעולה עם חברות חדשות ושותפים עסקיים. בנוסף תהיה אחראית על פיתוח הסניף בתורכיה (KocBryce) , ותעניק שירותי פיתוח עסקי עבור חטיבת האפליקציות/ערוצי ידע.

עיקר החדשות

אבנט תקשורת

טל: 03-7658688 פקס: 03-7658666
לפרטים: רותי רוזנטל
כתובת אינטרנט: www.abnet.co.il

אבנט תקשורת תפיץ את מוצרי חברת SMC Networks

אבנט תקשורת, מחברות ההפצה למוצרי מיחשוב הגדולות בארץ, תחל להפיץ את פתרונות רשתות התקשורת של חברת SMC Networks. SMC Networks האמריקאית הינה יצרנית וספקית מהמובילות בעולם בתחום פתרונות תקשורת מבוססי רשתות LAN (Local Area Networks) עבור ארגונים קטנים ובינוניים. לחברה מגוון רחב של מוצרי תקשורת הכולל מרכזיות, מתגים, כרטיסי רשת , ראוטרים ומוצרי wireless עבור מחשבים שולחניים וניידים.
____________________________

אדאנת מקבוצת איי.די.בי

טל: 03-5333555 פקס: 03-5333777
לפרטים: רפי פורן
כתובת אינטרנט: www.adanet.co.il
פרייס וווטרהאוס קופרס בהולנד בוחרת ב- PacketShaper
פרייס וווטרהאוס קופרס (PWC) בחרה במערכת ניהול רוחב פס PacketShaper של חברת Packeteer המיוצגת בישראל ע"י אדאנת תקשורת, כדי להבטיח איכות שירות (QoS) עבור יישומיה הקריטיים המסופקים על רשת מרחבית (WAN) IP בהולנד. המערכת מאפשרת ל- PWC לשלוט על עלויות הקשורות להרחבת הרשת שלה, כולל הוספת רוחב-פס העולה כסף רב.
____________________________

אוטודסק ישראל

טל: 03-6138786 פקס: 03-6138788
לפרטים: אופירה תמיר
כתובת אינטרנט: www.autodesk.com

Autodesk Inventor: המוצר הטוב ביותר

המגזין CADALYST הכתיר את הגרסה הרביעית של תוכנת Autodesk Inventor בתואר המוצר הטוב ביותר בתערוכת NDES 2001 למתכננים ומהנדסים שהתקיימה בשיקאגו. על פי המגזין, יישום התלת-ממד של התוכנה מחזק את מעמדה כמוצר התכנון הטוב ביותר עבור הרכבות גדולות ומסובכות, על ידי הוספת פונקציית הוספת חלקים להרכבות, אילוצים אינטליגנטיים (iMates) ההופכים את הוספת החלקים לאוטומטית וכלי רישום מתקדמים בדו-ממד.
____________________________

אורקל ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

תחשוף לראשונה בפני שותפיה העסקיים את בסיס הנתונים החדש Oracle9i

חברת אורקל ישראל תחשוף לראשונה את בסיס הנתונים החדש Oracle9i בכנס מקצועי לשותפים העסקיים, החברים בתכנית העולמית OPP- Oracle Partners Program. הכנס מתקיים לפני ההכרזה הרשמית של אורקל העולמית שתיערך בכנס Open World בברלין בתאריך 18-21 ביוני.
____________________________

אינטל

טל: 07-6666376 פקס: 07-6666014
לפרטים: קובי בכר
כתובת אינטרנט: www.intel.co.il

22 בוגרי אופק הצטרפו לעבודה במפעל אינטל בקריית גת

22 בוגרי אופק (מהם 14 נשים) הצטרפו לעבודה במפעל אינטל בקריית גת מיד עם תום הטקס שהתקיים במפעל. בכך מגיע מספר מסיימי אופק עד כה ל- 103 מתוכם השתלבו בעבודה באינטל 102 בהצלחה גדולה ואילו 1 בחר להמשיך ללימודים גבוהים יותר. פרוייקט "אופ"ק 4" המנוהל בשיתוף אינטל ומשרד העבודה, הכשיר במשך עשרה חודשים דורשי עבודה מאזור קריית גת והסביבה. מטרת הפרוייקט להכשיר ולאפשר לדורשי עבודה מאזור קריית גת והדרום ללמוד ולהשתלב בעולם ההי-טק.
____________________________

אינפראסופט

טל. 03-7535730, פקס: 03-7523907
לפרטים: מיכאל סטאר

WebGain הכריזה על Quality Analyzer

חברת WebGain, ספקית תוכנה למיכון e-business המיוצגת בישראל ע"י אינפראסופט מקבוצת ג'ון ברייס מוצרים, הכריזה על Quality Analyzer - מוצר מבוסס ג'אווה המאפשר לצוותי פיתוח לשפר את האיכות והביצועים של יישומי ג'אווה ארגוניים.
____________________________

א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

Sun חושפת את פרוייקט JXTA למחשוב Peer to Peer

חברת המחשבים Sun חשפה את פרוייקט JXTA כפרוייקט אב-טיפוס לדור הבא של מחשוב רשת, שיאפשר גישה קלה לעמיתים ומשאבים ב- "Web המורחב" הרב-ממדי שמתפתח במהירות. Sun גם השיקה את אתר jxta.org, בו יכולים מפתחים לשתף פעולה כדי לפתח את פרוייקט JXTA וליצור שירותים מבוזרים חדשניים ויישומים המאפשרים למשתמשים למצוא, לקבל ולהשתמש במידע בטבעיות ובמהירות.
____________________________

ברוד-נט

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

סירס העניקה לברודויז'ן את פרס השותפים העסקיים

ברודויז'ן, הספקית המובילה של יישומי e-business בהתאמה אישית, המיוצגת בישראל ע"י ברוד-נט, הוכתרה ע"י קונצרן סירס רובאק כ- Partner in Progress לשנת 2000. סירס רובאק היא קמעונאית מובילה בארה"ב של ביגוד, מוצרים ושירותים לבית ולמכונית, עם הכנסות שנתיות של יותר מ-40 מיליארד דולר. החברה משרתת משפחות ברחבי ארה"ב דרך כ-860 בתי כלבו, כ-2,100 חנויות קמעונאיות מתמחות, ומגוון שירותים מקוונים הנגישים דרך אתר החברה: www.sears.com.
____________________________

ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

ג'ון ברייס הדרכה פותחת מרכז הדרכה בתורכיה

ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מנטרג'י (לשעבר גילת תקשורת), הקימה מרכז הדרכה בתורכיה בשם "קוץ'-ברייס" על מנת לספק את כל שירותי הלימוד וההכשרה בתחום הייטק. ג'ון ברייס הדרכה הקימה את מרכז ההדרכה בשיתוף עם חברת קוץ' סיסטם (Koc System) , חברה בקבוצת קוץ' התורכית ומובילה בתחום המחשוב.
____________________________

ג'ון ברייס מוצרים

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: אלדד בר-אדון
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

מלם במו"מ למכירת אחזקותיה בג'ון ברייס מוצרים למיחשוב ישיר

מלם מערכות, בעלת השליטה בחברת ג'ון ברייס מוצרים, הודיעה כי היא מנהלת מו"מ עם חברת מיחשוב ישיר לישראל למכירת כל מניותיה בחברה, לפי שווי חברה של כ- 34 מיליון ש"ח, וכי העסקה מותנת בבדיקת נאותות, חתימה על הסכם סופי ואישור הממונה על הגבלים עסקיים.
____________________________

הי-טק סיטי

טל: 03-6255292 פקס: 03-6255245
לפרטים: ענת גלעדי
כתובת אינטרנט: www.hitechjob.co.il.

למעלה מ-20 אלף איש ביקרו ב"הייטק CITY" ב-48 השעות הראשונות

למעלה מ-20 אלף איש ביקרו ביריד התעסוקה הוירטואלי "הייטק city" שעלה לאויר ביום ראשון האחרון. כ-%48 מהמבקרים ביריד העבירו באמצעותו קורות חיים למשרות פנויות שהציגו החברות המשתתפות ביריד. "הייטק city" הינו יריד תעסוקה ראשון מסוגו , שכן החברות המציגות בו מציגות את המשרות הפנויות לצד אפשרות להתכתב בצ'ט עם נציג בכיר מהחברה קרי מנכ"ל, מנהל משאבי אנוש ונציגים נוספים. כמו כן החברות המשתתפות מאפשרות לבקר וירטואלית בחברה עצמה תוך הצגת הטבות למינהם, ניתוחים פיננסים ועוד.
____________________________


VNC


טל: 03-5377006 פקס: 03-5377008
לפרטים: עופר ירדן
כתובת אינטרנט: www.vnc.co.il

יוצאת בקמפיין באנרים בעקבות כניסתה לתחום האאוטסורסינג

VNC, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום מערכות ה- IT, יוצאת בקמפיין באנרים. הקמפיין עלה לאוויר ב-3.6.01 בדה-מרקר ויאהו. עופר ירדן, מנכ"ל VNC, אומר: "הקמפיין בא בעקבות השינוי העסקי אשר נעשה לאחרונה בחברה. עד היום עסקנו בפיתוח טכנולוגיות לסטארט-אפים בתמורה לאקוויטי בלבד. לאחרונה נכנסה החברה לתחום האאוטסורסינג. הערכותינו הן כי עקב הפעילות החדשה הכנסות החברה לשנת 2001 יגיעו לכ-3 מיליון דולר".
____________________________

יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

יוניסיס ו- BEA חתמו על הסכם לשיפור פתרונות טרנזקציות

הסכם חדש לשילוב מערכות בין יוניסיס ו- BEA Systems, ממנף את מיומנויות הליבה של שתי החברות כדי לספק פתרונות טרנזקציות רבי-ערך לסביבות עסקים כלל ארגוניים ובכך משפר את היכולת לטפל בנפחים גדולים של טרנזקציות מקוונות במהירות וביעילות. במסגרת ההסכם משולבים שירותי האינטגרציה של יוניסיס עם פלטפורמת ה- e-businessשל BEA כדי ליצור פתרונות e-business המאפשרים התרחבות, זריזות ואבטחה בתוך מערכות ארגוניות של לקוחות.
____________________________

יעל תכנה ומערכות

טל: 03-5310333 פקס: 03-5323195
לפרטים: שמעון כהן
כתובת באינטרנט www.yaelsoft.com

יעל תכנה עוברת למשכנה החדש בכפר סבא

יעל תכנה ומערכות עברה ב-27 למאי למשכנה החדש ברחוב עתיר ידע 9, אזור תעשייה סנטרל פארק בכפר סבא. מספר הטלפון החדש בחברה יהיה 09-7639333 ומספר הפקס החדש 09-7660444. "המעבר למשרדים החדשים הוא תוצאה של גידול בכוח האדם. גידול זה כשלעצמו, נובע מהתרחבות הפעילות של החברה", מסר נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תכנה ומערכות. המשרדים החדשים משתערים על שטח כולל של 6000 מ"ר הגדול פי שלוש מהמשרדים הישנים.
____________________________

לוסנט

טל: 09-9608804 פקס: 09-9608819
לפרטים: אילת זלצמן
כתובת אינטרנט: www.lucent.com

לוסנט משיקה חבילת שירותים כוללת עבור רשתות IP חכמות

חברת לוסנט טכנולוגיות השיקה חבילת מוצרי שירות בתחום רשתות התקשורת על גבי פרוטוקול אינטרנט (IP) ברמת ביצועים גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. החבילה החדשה תאפשר לספקי שירותים להציע ללקוחות ארגוניים מגוון שירותי IP מאובטחים עבור יישומי תקשורת שונים דוגמת רשתות וירטואליות פרטיות (VPNs) ותקשורת משולבת קול ונתונים. כמו כן, שירותי אאוטסורסינג לתשתית הרשת עבור לקוחות ארגוניים. באופן כזה ניתן להוריד באופן משמעותי את הוצאות התפעול וליהנות מרמת איכות שירותים ויכולות ניהול תעבורת רשת גבוהה ביותר.
____________________________

מחקר אלגוריתמים

טל: 03-9279500 פקס: 03-9230864
לפרטים: איילת פורת
כתובת אינטרנט: www.arx.com

פיתוח ישראלי: כרטיס אבטחה ראשון בעולם הפועל ללא מגע בחומרה

חברת מחקר אלגוריתמים, העוסקת באבטחת מידע בתחומי המסחר האלקטרוני והבנקאות המקוונת, וחברת OTI, ספקית כרטיסים חכמים ללא מגע, תפתחנה כרטיס אבטחה חכם, הראשון מסוגו בעולם, הפועל ללא מגע בחומרה (contactless). הכרטיס ישלב את טכנולוגיית ה- contactless של OTI ואת שיטת ההצפנה PKI (שיטת המפתח הציבורי) של מחקר אלגוריתמים. הכרטיס הוא רב שימושי ויספק פתרון אבטחה מלא ליישומי מסחר אלקטרוני ומסחר רגיל.
____________________________

מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

SAS נותנת לענקית הציוד המשרדי סטייפלס עוצמה בחיזוי דגמי קנייה

סטייפלס (Staples), חלוצת חנויות הענק לציוד משרדי המבצעת כ-150 מיליון טרנזקציות של לקוחות מדי שנה בחנויות, קטלוגים מודפסים ובאינטרנט, פנתה לחברת התוכנה SAS כדי לתת משמעות לנפח העצום של נתונים הנאספים על-ידה.
____________________________

מיחשוב ישיר מערכות

טל: 03-5390314 פקס: 03-5363344
לפרטים: נורית יסקרוביץ

Cellution הישראלית חתמה על הסכם עם מפעילים סלולריים בדרום אמריקה

חברת Cellution מקבוצת מיחשוב ישיר מערכות, המתמחה באספקת פתרונות סלולרים, חתמה על הסכם להטמעת מערכותיה עם קבוצתTelecom America, המאגדת שישה מפעילים סלולריים בדרום אמריקה. חברת ATL, שהינה המפעיל הסלולרי הגדול בריו דה ז'נרו, הובילה את ההסכם שנחתם. לקבוצת America Telecom יש כיום מעל 10 מיליון לקוחות סלולריים והמפעילים הבולטים בקבוצה הם ATL , TESS , Americell ו- Teleti . שווי העסקה הצפוי לשלוש השנים הקרובות מוערך בכ-5 מיליון דולר.
____________________________

מלם טכנולוגיות מידע

טל: 03-5312172 פקס: 03-5312323
לפרטים: דבורית סער גן-מור
כתובת אינטרנט: www.malam.com

ההכנסות ברבעון הראשון של השנה עלו ב- %27.7 לעומת הרבעון הקודם

הכנסות מלם מערכות ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בכ- 111.9 מיליון שקל, לעומת 87.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה של %27.7, מהן תרמו החברות הבנות כ- 53.9 מיליון שקל. הגידול נבע מפעילות מחשוב הבחירות, הרחבת פעילות חברת הבת מלם תקשורת, ואיחוד לראשונה של חברת בת בדוחות החברה.
____________________________


מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)


טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

Veritas נרתמת ביחד עם יבמ לספק פתרונות DB2 בזמינות גבוהה

חברת Veritas הודיעה על שיתוף פעולה עם יבמ בפיתוח פתרונות שיעזרו להבטיח זמינות גבוהה של מסד הנתונים DB2. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. פתרונות אלה ימנפו את שרת האשכול של Veritas ופתרון DB2 של יבמ ויספקו מסד נתונים בזמינות גבוהה לארגונים. DB2 היא תוכנת מדף המציעה ללקוחותיה פתרון קל להתקנה היוצר בסיס לפעולות הארגון ומבטיח זמינות לסביבת DB2.
____________________________

מנטרג'י

טל: 03-9255010 פקס: 03-9255123
לפרטים: יעל באלי

ג'ון ברייס הדרכה זכתה במכרז השנתי של חברת מיקרוסופט

מנטרג'י, לשעבר גילת תקשורת, ספקית פתרונות מתקדמים ללימוד מרחוק, הודיעה כי חברת הבת שלה, ג'ון ברייס הדרכה, זכתה במכרז הקורסים השנתי של חברת מיקרוסופט ישראל. במסגרת המכרז תעביר חברת ג'ון ברייס הדרכה קורסים מוזמנים עבור לקוחות מיקרוסופט במספר רחב של נושאים מתקדמים. כמו-כן ישתתפו אנשי מיקרוסופט ולקוחות נבחרים במסגרת הקורסים הציבוריים של חברת ג'ון ברייס הדרכה במימון חברת מיקרוסופט.
____________________________

נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

מפעילה את תוכנית Premium Service באזור EMEA ובישראל

נובל, הספקית המובילה של תוכנות תשתית לקישוריות ולאינטרנט, הודיעה על הפעלת תוכנית Premium Service המעודכנת שלה ללקוחות באירופה, מזה"ת ואפריקה (EMEA), כולל ישראל.
נובל כבר נהנתה מגידול משמעותי במכירות שירותים באזור, עם עלייה של %42 בהכנסות בין שנת העסקים 1999 לשנת העסקים 2000.
____________________________

ניו אפליקום

טל. 09-9598895 פקס. 09-9598822
לפרטים: גיל כהן
כתובת אינטרנט: www.newapplicom.co.il

האסטרטג הראשי ב-BMC: "BMC תרכוש חברות ישראליות נוספות בשנה הקרובה"

יטר ארמסטרונג, מנהל אסטרטגיה ראשי של חברת התוכנה האמריקאית BMC SOFTWARE, המפתחת פתרונות ניהול מערכות מתקדמים, אמר בשבוע שעבר בכנס מנהלי מערכות מידע שערכה חברת ניו אפליקום באילת, ש- BMC תמשיך במדיניות הרכישות שלה בישראל בתקופה של 6-12 החודשים הקרובים. BMC היא חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם עם מחזור מכירות של כ- 1.8 מיליארד דולר בשנת 2000.
____________________________


NPI


טל. 03-6966242 פקס. 03-6960079
לפרטים: צבי קושניר
כתובת אינטרנט: www.networkprograms.co.il

IDC: הודו היא המקום הטוב ביותר לפיתוח תוכנה בחו"ל

מחקר שערכה IDC לאחרונה קובע, כי ארה"ב תוציא יותר מ-17.6 מיליארד דולר על אאוטסורסינג של פיתוח תוכנה בחו"ל בשנת 2005 - פי שלושה מהמקובל כיום. "הודו היא בעלת תשתית מבוססת, אנשים בעלי שליטה מלאה באנגלית, השכלה גבוהה ומאגר עצום של אנשי תוכנה מוכשרים. עובדות אלו הופכות את הודו למקום הטוב ביותר לפיתוח תוכנה באאוטסורסינג", אומרים אנאליסטים של IDC.
____________________________

סאפיינס

טל: 08-9382862 פקס: 08-9382855
לפרטים: משה שמיר
כתובת אינטרנט www.sapiens.com

סיימה את פרוייקט ההסבה לאירו ב- 3M צרפת 10 חודשים מוקדם מהמתוכנן

סאפיינס אינטרנשיונל סיימה את פרוייקט ההסבה לאירו ב- 3M צרפת, חברה בת של 3M, 10 חודשים מוקדם מהמתוכנן. הפרוייקט שהסתיים בהצלחה מאפשר לחברת 3M צרפת לעשות שימוש במטבע האירו בכל יישומיה העיקריים. הפרוייקט המקיף כלל יישומים עסקיים קריטיים כגון ניהול לקוחות, ספקים והנהלת החשבונות הארגונית. 3M יכולה כעת לעבד את כל הפונקציות הללו באירו או בפרנקים צרפתיים, לפי העדפת הלקוח.
____________________________


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: גלית עופרי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

ד.ה. בראון מדרגת את 8 Solaris כמערכת הפעלה יוניקס מס' 1

מערכת ההפעלה 8 Solaris של חברת המחשביםMicrosystems Sun, דורגה כמערכת יוניקס בעלת הביצועים הגבוהים ביותר בסקר ההשוואתי של חברת האנליסטים ד.ה. בראון ושות' (D.H. Brown Associates). המחקר, שבחן חמש מערכות הפעלה מובילות מבוססות יוניקס ואת יעילותן בסביבת שרתים מסחריים, דירג את 8 Solaris כמובילה הבכירה בשוק.
____________________________

קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

קומפאק ישראל זכתה ב- 11 פרוייקטי mySAP.com בהיקף של כ- 25 מיליון ש"ח

קומפאק ישראל זכתה השנה ב-11 פרוייקטים למחשוב מערכות הארגון המבוססים על טכנולוגיית mySAP.com, בהיקף של כ-25 מיליון ש"ח. קומפאק מספקת בפרוייקטים תשתיות חומרה ושירותים, כולל שירותי הקמת תשתיות טכנולוגיות של SAP ((SAP Basis ושירותי תמיכה. בין הלקוחות החדשים שבחרו לבסס את מערכת ה- SAP שלהם על תשתיות קומפאק ניתן למנות את קבוצת הביטוח מגדל, תדיראן מוצרי צריכה, ענקית האנרגיה סונול, שרלוט ווב מתחום ההיי-טק וכן גופים נוספים מתחומי הבריאות והממשלה.
____________________________

קומפרייס

טל: 09-9598921 פקס: 09-9567282
לפרטים: פרי גונן
כתובת אינטרנט: www.comprise.co.il

בורלנד משיקה את JBuilder 5 בעולם ובישראל

חברת התוכנה בורלנד, ספקית פלטפורמות להטמעת e-business המיוצגת בישראל ע"י קומפרייס, הציגה את הגירסה העדכנית ביותר של סביבת פיתוח ג'אווה הרב-פלטפורמית שלה, JBuilder 5, המדורגת מס' 1 בשוק. JBuilder 5, שתיחשף בישראל באירוע מיוחד אותו תקיים חברת קומפרייס, נציגת בורלנד בישראל, ב- 19 ביוני במלון שרתון סיטי טאואר רמת-גן, מאפשרת למפתחים ארגוניים לפתח ולפרוס יישומי e-business ממבחר מערכות הפעלה, סביבות צוות ושרתי יישומים מובילים, כשהיא מצוידת בתמיכת פיתוח מלאה משולבת עבור שפת XML.
____________________________


COMMIL


טל: 03-9217770 פקס: 03-9217707
לפרטים: ירון סופר
כתובת אינטרנט: www.commil.com

קומיל הדגימה פתרון לתקשורת בתוך בניינים ב- 2001 Bluetooth Congress

בכנס העולמי השנתי 2001 Bluetooth Congress, שהתקיים ב-5-8 ביוני במונטה קרלו, הדגימה קומיל העברת וידאו ואודיו בין מכשיר נייד המצויד ברכיב Bluetooth לבין רשת דמוית רשת סלולארית המנצלת את יתרונותיה של טכנולוגיית ה- Bluetooth כדי לאפשר תקשורת בתוך בניינים תוך ניידות מלאה. על בסיס הפתרון שפיתחה מתכוונת קומיל להקים מערכות תקשורת אלחוטיות לחיבור טלפונים ומכשירים אחרים המכילים את שבב ה-Bluetooth למערכות טלפוניה ותשתיות מידע ללא שימוש בתדרים הסלולריים.
____________________________


TNT


טל: 03-5761301 פקס: 03-7522182
לפרטים: אודי כספי
כתובת אינטרנט: www.tnt.com

למרות המצב הבטחוני TNT ממשיכה להעביר משלוחים גם לרשות הפלשתינית

TNT, הודיעה היום כי למרות המצב הבטחוני בישראל היא ממשיכה להעביר באופן סדיר מטענים מישראל לעולם וההיפך. כמו כן שרות המטען לתחומי הרשות הפלשתינית ממשיך כסדרו. אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל מסר כי "TNT מחויבת להעניק באופן סדיר ושוטף שרות ללקוחותיה ועל כן, למרות המצב הבטחוני אין אנו משנים דבר בסדר היום העיסקי שלנו.
אנו ממשיכים 7 ימים בשבוע להוציא מידי יום טיסה מישראל למסוף הלוגיסטי של TNT בליאז' שבבלגיה, ובחזרה שם נעשה המיון ואיסוף המטענים הנשלחים באמצעותנו".

תאריך:  10/06/2001   |   עודכן:  12/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חוק המים של ליברמן; רוני מאנה בנה ללא היתר;
המשפחה הלוחמת; היכן מוחמד דחלאן; נתיב הכסף
08/06/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
אריאל שרון הפיק לקחים מכישלון מלחמת לבנון. עכשיו, אחרי שהוא הצליח להקים ממשלת אחדות לאומית בראשותו, הוא פועל עתה להסכמה לאומית רחבה, שתכשיר את הקרקע למחוץ את הרשות הפלשתינית;
יש חשש כי השקעת אנרגיית-יתר בכך, לא תשאיר לשרון די אנרגיה להכין את מערכת הביטחון למלחמה
08/06/2001  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   מאמרים
עלילות חושם; בשם הבת;
מוסקי זתים והשועלים המחבלים בכרמים
בעקבות שינוי השם של חברת גילת תקשורת למנטרג'י
03/06/2001  |    |   מאמרים
החדשות מס' 277 לשבוע של ה - 10.6-3.6
03/06/2001  |    |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il