|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

לפעמים נסיגה יכולה להיות חיובית

נסיגת הכוכב מרקורי - תפקידה להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן - הנסיגה - שלילית? לא בהכרח תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
01/09/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

נושאי תקשורת שוב עומדים להיות בנסיגה בתקופה הקרובה. בתאריך ה-6 לחודש זה ייכנס כוכב מרקורי האחראי על התקשורת לנסיגה (רטרו) למשך כשלושה שבועות ועד לתאריך ה-29 לחודש. הפעם תתרחש הנסיגה במזל מאזניים ובתולה.

מי שיחוש אותה במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש הראשון של המזל ובמזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים וגדי. שאר האנשים יחוו אותה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים. כבר כשבוע לפני תאריך כניסת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.

חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכולי. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי תקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית, וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד. ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא "תיתפסו" לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים, אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על-ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית.

ולסיכום, כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מתאים לכם להשקיע יותר זמן, מרץ ומשאבים בנושאי עבודה. ככל שתשקיעו יותר כך תתוגמלו בהמשך וגם בני הבית יבואו לקראתכם.

בתולה
בתקופה זו אתם דוחפים מאוד בכל הקשור לנושאי עבודה כיוון שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים לעשות, אלא שבכל פעם צץ לו דבר אחר ומעכב את עשייתכם. ולכן, כדי להתמודד מול הדברים מומלץ לכם להפעיל את חשיבתכם הייחודית והמעמיקה ולנסות להבין כיצד בכל זאת לגרום לדברים לנוע בדרך שתתאים לכם. לאחר יום ההולדת תוכלו לממש את תוכניותיכם ביתר קלות.

מאזניים
הכוכב מרקורי האחראי על תקשורת ועשייה יבקר משבוע זה במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ואף יבצע נסיגה. זהו זמן בו עליכם לבדוק שבעתיים שכל מה שאתם אומרים מובן כנכון לזולת. הקפידו בכל מה שאתם עושים ועיברו פעמיים על כל דבר כיוון שיש לכם עכשיו נטייה לשכוח יותר מאי-פעם. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל תהליך של לקיחת החלטות והרשו לעצמכם להיות במקום הראשון.

עקרב
מבחינה חברתית אתם נמצאים היום במקום מצוין כיוון שהנה סוף סוף אתם נמצאים במקום שמתאים לכם יותר מבחינה מנטאלית. אין הדבר אומר שלא תצטרכו להשקיע גם כאן יוזמה ומעוף כדי להוכיח את עצמכם, ואולם נקודת הפתיחה שלכם תהיה הרבה יותר טובה ומקצועית בגלל הניסיון הקודם שצברתם ואשר יוכיח את עצמו בהמשך. את דעותיכם, במידה שאינן מתאימות לכלל, שימרו לעצמכם והמשיכו בדרך שהתחלתם.

קשת
כוכבים מאוד משמעותיים נמצאים אצלכם בבית הקריירה ולמרות התחושה שהנה נפתחות בפניכם אופציות חדשות, הרי שעדיין אינכם יכולים לממש את תוכניותיכם כפי שהייתם רוצים. למעשה, עד לחודש נובמבר, שזהו גם הזמן בו עובר סטורן למזל מאזניים, הרי שתמשיכו לחוש את תחושת הקיפאון. ואולם, אם תזכרו ותפנימו שבשעת קושי עליכם לעצור כדי לפנות לדרך אחרת, הרי שיקל עליכם.

גדי
בתקופה זו נפתחות בפניכם האפשרויות לקשור קשרים עם ארצות מעבר לים והנה, למרות הפוטנציאל, עדיין אינכם מממשים את יכולותיכם. למעשה, לא מומלץ לכם לבצע שום שינוי כל עוד כוכב השפע נמצא בנסיגה ובבית הכספים, וזאת עד לחודש אוקטובר. היזהרו מאוד לא לפעול בצורה אימפולסיבית כיוון שנראה שאתם נמצאים במצב כזה בו נמאס לכם כבר מהתחושה של דריכה במקום.

דלי
הכוכב ונוס, האחראי על מערכות יחסים וכספים, נכנס אליכם אל בית השותפויות והזוגיות כך שנראה שצפויה לכם הקלה מכיוונים שלא חשבתם. בדרך כלל אתם רגילים לסמוך על עצמכם ואולם הפעם אתם מקבלים עזרה ממקומות שלא ציפיתם והגורמים לכם להבין שאכן מגיע לכם לקבל והגיעה שעתכם לכך. אלה מכם שנולדו בסוף המזל עדיין צריכים להיזהר ולקבל כל עזרה בבחינה ובבדיקה מדוקדקת.

דגים
נראה שהחיים אינם פוסחים עליכם בשום תחום. גם אם חשבתם פעמים רבות שהנה כל הקשיים מאחוריכם, הרי שבכל פעם מגיע אירוע אחר שגורם לכם להבין שאינכם יכולים לסטות מקו החשיבה שכבר קיים אצלכם ושלחיים יש דינאמיקה משלהם. הדבר שיכול לעזור לכם הוא ההבנה שגם אתם כאנשים שרגילים לתת לזולת, יכולים לקבל את המקום שלכם בקדמת החיים ולצפות שהאחרים יבואו לקראתכם.

טלה
בית העבודה והבריאות מופעל אצלכם בצורה מאוד בולטת על-ידי ריבוי כוכבים והעובדה שהכוכב סטורן נמצא במזל שלכם. בדרך כלל, מצב כזה אמור לדחוף אתכם אל ההצלחה והעשייה שלכם תהיה יותר מבורכת למרות שתגיעו לזה בדרך הקשה. ואולם, היבט נוסף לכוכב סטורן הוא שכל המחשבות והרגשות שלכם במידה שאינם יוצאים החוצה, עלולים לצאת בהיבט השלילי על-ידי ירידה אנרגטית. שימרו על עצמכם.

שור
מאחר שאתם נמצאים בתקופה פחות טובה במובן האישי המקצועי, הרי שחייבת להיות עוד דרך נוספת כדי לפתור את חששותיכם, והיא - להתמקד בדברים שעושים לכם טוב וממלאים אתכם אנרגטית. נראה ששינויים רבים מתחוללים בעבודה ואתם אינכם יודעים כיצד לייחס זאת אליכם. קודם כל, מומלץ לכם לפנות לייעוץ מקצועי ובכך לצמצם את הנזקים שאתם עלולים לקבל במידה שלא תפעלו נכון.

תאומים
אתם בשלב של החלטות והתחלות חדשות והסף שלכם קצר מאוד. הינכם פועלים תחת מעטה של הצורך בהישרדות ולכן הדרך שבחרתם נראית לכם כנכונה. קיימת עוד דרך והיא היכולת שלכם לפעול בהרמוניה עם האחרים מתוך שיתוף. מבחינה כספית זה הזמן לעבוד קצת יותר ולהרוויח כסף גם ממקומות לא צפויים. יש לכם תקשורת טובה וידיים מוכשרות הפעילו אותן לצורך התקדמות.

סרטן
הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ולאט לאט יגרום לכם ליותר העזה ועשייה כך שאין צורך לשקוע במצב רוח קודר. הכוכב ונוס מבקר גם הוא בבית הכספים שלכם כך שתהיה לכם התעוררות כלכלית מצד אנשים קרובים לכם והמעוניינים לעזור על-ידי כך שיעזרו לכם בעשייה. ייתכן שסף הסבלנות שלכם יהיה קצר יותר, אך אין לכם ברירה, כדי לקשור את כל הקצוות עליכם לפעול בזהירות ובחוכמה.

אריה
הכוכב ונוס הנמצא במזל שלכם ייתן לכם כמה רגעים של נחת בשיתוף העובדה שאינכם מוכנים להיות כפופים תחת רצונם של אחרים ובמיוחד אם אינכם מבינים בהגיון מה התועלת לכך. מבחינה כספית אתם נמצאים במצב בו אתם חייבים לבדוק את סך כל ההכנסות שלכם ולפעול לחיזוק המצב הכספי שלכם. קניית נכסים תהיה נכונה כיוון שאינכם נוטים בתקופה זו לאימפולסיביות והמחשבה שלכם רצינית יותר.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפעמים נסיגה יכולה להיות חיובית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הרשלה
1/09/09 20:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חודשים מספר לפני תחילתו של 'מבצע שלמה' ההיסטורי, להעלאת אחינו היהודים מאתיופיה, נפלה בידי הזכות הגדולה לקחת חלק בהיסטוריה המדהימה שרשמה מדינת ישראל, לתפארת העם היהודי כולו (ראה: "הקשר האפריקני", מאת: דני בז בהוצאת משרד הביטחון-2005). הייתי אז מפקד ההכשרה לכוחות המיוחדים של אתיופיה ('הדיביזיה המוטסת), כחלק ממספר תנאים שהציב שליט אתיופיה דאז מנגיסטו היילה מאריאם ליציאת היהודים מארצו. כשותף סוד, ידעתי מהי מטרת המבצע המכין עליו הופקדתי, אך לא שיערתי בנפשי עד כמה עמוקה ורחבה תהיה המעורבות הישראלית במאמץ הלאומי להציל את יהדות אתיופיה.
01/09/2009  |  דני בז  |   מאמרים
חלמתי שחזרתי לביתי אחרי היעדרות ממושכת ושכן עוין החל ממרר את חיי: איים, גידף, שבר שמשות. השכנים טענו שבגללי אין שלום בשכונה ובאו אלי במשלחת. העניין הוא, הסבירו, שהשכן רוצה את אשתי והם, למען השלום, מציעים פתרונות פשרה - טריטוריאליים, פונקציונליים, ולתקופת המו"מ - הקפאת היחסים ביני לבינה. "השתגעתם?", התפרצתי עליהם, וגירשתי אותם מהבית. לעיתונאים שחיכו בחוץ "לפריצת דרך" דיווחו השכנים שאני "שונא שלום". הקיצותי בבהלה. שונא שלום? הלא רק אוהב אני את אשתי...
01/09/2009  |  אליקים העצני  |   מאמרים
האחד בספטמבר יהיה תמיד תאריך היסטורי. אצל רבים הוא נקשר לסוף החופשה ותחילת שנת הלימודים. לאחרים הוא יום קשה. יום פלישת גרמניה הנאצית לפולין, מה שסימל את תחילת מלחמת העולם השנייה. השנה זה יוצא תאריך עגול, בדיוק 70 שנה.
01/09/2009  |  יוסי ריבלין  |   מאמרים
הרמב"ם הוא הראשון שקבע כי על-ידי שינויים בחלוקת הדם באיברים השונים, הבאים כתוצאה מתחושות המשפיעות על הגוף, נוצרות ההשפעות על חלקי הגוף לטובת הבריאות או לרעתה חלילה. כלומר, ההרגשה הנפשית של האדם משפיעה על תנועת כלי הדם, המתכווצים או מתרחבים בהתאם לתחושותינו. בכך מושפעים איברי הגוף. הנה ידוע על אנשים הטוענים ש"מרוב לחץ קיבלו אולקוס", מרוב לחץ חלו בסכרת, מרוב לחץ, חלש ליבו. זה הכל בהשפעת כלי הדם בגופנו המושפעים מתחושות האדם: שמחה, עצב, כעס, אושר, רגיעה ועוד.
01/09/2009  |  צפורה בראבי  |   מאמרים
כמחצית משירותי הצבאי, סדיר וקבע, עשיתי בלבנון, בתקופת מלחמת של"ג. בימים ההם, של לפני למעלה מעשרים וחמש שנים, נהגתי לכתוב בלילות שירים ומכתמים, שרובם עסקו במלחמה ההיא ובהימצאותנו אז בתוך ארץ הארזים. באותה תקופה, למיטב זכרוני, הפכה לבנון מ"פריז של המזרח התיכון" ל"דרזדן של גרמניה". אז, כולם שנאו את כולם, כולם היו נגד כולם: שיעים נגד דרוזים, מרונים נגד סונים, לבנונים נגד סורים, מוסלמים נגד נוצרים, צד"ל נגד חיזבאללה (שהיה, למיטב זכרוני, בהתהוות ראשונית). אבל לכולם היה גם מכנה משותף אחד רחב: הם שנאו אותנו הישראלים, וזה מה שאיחד אותם אד הוק.
01/09/2009  |  עמוס שריג  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il