|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
נתניהו. נפסלו שלוש בקשות של שרים אחרים למימון המשפט [צילום: מרק ישראל סלם]
יועמ"ש מבקר המדינה עוקץ:

"נתניהו רוצה לערער רק בתקשורת"

יועמ"ש הוועדה לביקורת המדינה: "פרשנות יועמ"ש משרד רה"מ לחוק המתנות צרה מאוד. ראוי היה שמשרד המבקר יקבע נורמות ברורות ונוהל מפורט לשרים ולראש הממשלה"
17/12/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
נדחתה בקשת נתניהו לסיוע במימון הגנתו
איתמר לוין
ביקש להסתייע באיש העסקים ספנסר פרטרידג' ובבן-דודן נתן מיליקובסקי * הוועדה קבעה שאין הצדקה לחריגה מהכללים * פרקליטי נתניהו: זו אינה ההחלטה הסופית
לרשימה המלאה

הוועדה לביקורת המדינה דנה (יום ב', 17.12.18) בפעילות הוועדה למתן היתרים במשרד מבקר המדינה, מימון הוצאות משפט של נבחרי ציבור בידי תורמים - כללים למניעת ניגוד עניינים של שרים וסגני שרים.

הפרופסור יורם רבין, היועץ המשפטי למבקר המדינה, אמר כי "עורכי הדין של ראש הממשלה, ד"ר וינרוט ז"ל ועו"ד עמית חדד, לא פירטו בבקשה להיתר בכמה כסף הם מבקשים להתרים את פרטרידג' ומיליקובסקי. הטענה לחוסר סמכות גם נדחתה. לדעתו של וינרוט, הסמכות של הוועדה היא רק כשניתן בעבור משהו ספציפי ואילו כאן מימון המשפט זה מתנה. היועהמ"ש כן העביר את זה למגרש של ועדת ההיתרים. שמענו על כך שנתניהו רוצה לערער רק בתקשורת. אין ערכאת ערעור במשרד המבקר - אפשר לפנות לבג"ץ שסמכותו חובקת לאין שיעור".

רבין סיפר בוועדה כי במקביל לנתניהו נפסלו בחלוף השנים מקום הוועדה עוד שלוש בקשות של שרים אחרים למימון הוצאות משפט.

היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שולמית ברנע פרגו: "ראש הממשלה פנה בתחילה לצורך המימון משני חבריו ליועץ המשפטי לממשלה, והוא ביקש את חוות דעתי. השבתי כי חוק המתנות לא חל כאן על מימון מפרטרידג' ומיליקובסקי כי רה"מ הוכיח שהם בקשר אישי איתו שנים רבות. מר מליקובסקי הוא בן דוד של ראש הממשלה ובקשר קבוע. על פטרידג' ראיתי מראש הממשלה כי הם כבר 19 שנה בקשר חברי ורצוף. הן קשר טלפוני והן מפגשים מעת לעת גם של בני המשפחה".

עו"ד דני חורין מטעם היועץ המשפטי לממשלה: "היועהמ"ש קבע שיש שני מקורות נורמטיביים ובתוכם חוק המתנות שאינו אוסר אלא כשניתן באשר הוא עובד ציבור ולכן אינו רלוונטי. המקור השני זה כללים אשר שהולכים מעבר לחוק זה. שם נקבע שעובד ציבור לא יקבל מימון גם כאשר אין זה ניתן על היותו עובד ציבור".

היועהמ"ש של ועדת ביקורת המדינה, תמר רוזנר: "ראוי היה שמשרד המבקר יקבע נורמות ברורות ונוהל מפורט לשרים ולראש הממשלה כפי שוועדת האתיקה של הכנסת קבעה נוהל מפורט כזה שלפיו חברי הכנסת מתנהלים. הוועדה תודיע מראש מהן הנורמות וכך השרים ידעו לכלכל את צעדיהם.

"הפרשנות של היועהמ"ש של משרד רה"מ לחוק המתנות היא צרה מאוד. אילו הטעם היחיד האוסר היה רק משום היותו איש ציבור זה נכון. אבל החוק מדבר שאסור כאשר זה הטעם הדומיננטי.

"בנוסף, עצם זה שנקבע בהחלטות ממשלה להקים ועדה במשרד המשפטים שמאשרת מימון הגנה מהמדינה למי שצריך בכך, יש כאן הסדר שלילי שזו הדרך ואין בלתה לקבלת תמיכה חיצונית למימון".

יושב-ראש הוועדה ח"כ שלי יחימוביץ': "הוועדה קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להבהיר לראש הממשלה שהוא אינו יכול לגייס תרומות מבעלי הון לצורך מימון משפטו, הן ברמה העקרונית והנורמטיבית הכללית, והן בנסיבות העניין הזה, שבהן עצם ההליכים המשפטיים נגדו קשורים ישירות לקשריו עם בעלי הון. יצוין שכל הסאגה הזאת הייתה נמנעת לו היועמ"ש היה אומר מפורשות לראש הממשלה שגיוס תרומות כזה הוא פסול, ולא מגלגל זאת בחזרה ליועצת המשפטית של משרד רה"מ עו"ד שלומית ברנע-פרגו, ולאחר מכן למבקר המדינה. אין ספק שחוות הדעת של היועמ"ש חסרה התייחסות לנורמות כלליות מעבר לחוק המתנות. כמו-כן, ראוי שוועדת ההיתרים אשר החלטתה היא ערכית ונחרצת, וטוב שכך, תקבע גם קריטריונים ברורים שימנעו פניות מסוג זה בעתיד. בנוסף, אציין כי לו היה מדובר בשר או רה"מ שמוצו ההליכים המשפטיים נגדו והוא נמצא זכאי מחוסר אשמה ועלות הוצאות המשפט הייתה כבירה והיה ברור שהוא אינו יכול לעמוד בהוצאות אלה - אולי היה מקום לשקול חריג. זה כמובן אינו קיים במקרה זה שבו רה"מ הוא אדם עשיר מאוד ומימון הוצאות המשפט מכיסו לא יפגע בעושרו".


ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "המצב המשפטי מאוד פשוט וברור וזה שהממשלה לא מיצתה כללים, זה לא אומר אחרת. כלל איסור המתנות אינו מתנכל לאיש ציבור. הוא רק קובע נורמות הגיוניות שאסור לטשטש אותן. ההבחנה במתנה לראש הממשלה הוא בבירור בגל היותו עובד ציבור".

ח"כ מיכל רוזין (מרצ): "איך ייתכן שעל קבלת מתנות עומד ראש הממשלה לחקירה פלילית, ועל זה אתם סבורים שיש לאשר לו קבלת מתנות לשם מימון הגנה משפטית?"

ח"כ משה מזרחי (המחנה הציוני): "לי לא מציעים סיגרים ואני גם מעשן. מדוע? למה לי אין חברים כאלו? ברור הדבר שהכל מתקבל בגלל היותו 'איש ציבור'".

תאריך:  17/12/2018   |   עודכן:  17/12/2018
עידן יוסף
+האופוזיציה הפילה הצעת חוק צרכנית מטעמים פוליטיים
22:33 17/12/18  |  
האופוזיציה הפילה הצעת חוק של הקואליציה לפיה קבלני שיפוצים יחויבו לתקופת אחריות. מדובר בהצעת חוק אחריות לעבודות שיפוצים, התשע"ט-2018, של ח"כ רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. לאחר שבקריאה השנייה תמכו 65 ללא מתנגדים, בקריאה השלישית הצביעה האופוזיציה נגד וכך תמכו 37 והתנגדו 44 וההצעה נפלה. ההצבעה נגד נעשתה על-מנת לגרום לקואליציה להפסיד בהצבעה, וזאת למרות שמדובר בהצעת חוק צרכנית.
+תובע יוכל לבקש למנות מומחה מטעם ביהמ"ש בתביעות על עבירות מין
22:31 17/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס' 96), התשע"ט-2018. מדובר בהצעה ממשלתית של משרד המשפטים, אליה מוזגה הצעה פרטית של ח"כ אילת נחמיאס ורבין. שר המשפטים הוסמך לקבוע, באישור ועדת החוקה, חוק ומשפט, הוראות בדבר מינוי מומחה מטעם בית המשפט לבקשת התובע בנושאים רפואיים בתביעות אזרחיות על עבירות מין.
+חלקה "תלת-ממדית" תאפשר הפרדת בעלות על קרקע לצורך בניית מנהרות ותשתיות
22:30 17/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המקרקעין (תיקון מס' 33), התשע"ט-2018. הצעת החוק היא תוצר של עבודה בין-משרדית שנעשתה בהובלת משרד המשפטים - מחלקת ייעוץ וחקיקה (אזרחי), והאגף לרישום והסדר מקרקעין("טאבו"), המרכז למיפוי ישראל ומינהל התכנון. כזכור, הצעת החוק עלתה להצבעה לפני כחודש אך הופלה על ידי האופוזיציה ברוב של 47 מתנגדים ו42 תומכים, וכעת הועלתה להצבעה מחדש. חוק המקרקעין התשכ"ט-1969 יתוקן, וכן יתוקן, בתיקון עקיף, חוק התכנון והבנייה, התשכ"ה-1965, במטרה לאפשר את הפרדת הבעלות בקרקע ליחידות מרחביות (חלקות תלת־ממדיות) שיהוו נושא נפרד לעסקאות ולזכויות, ולאפשר רישום עסקאות רצוניות ואף הפקעות ביחידות אלה, המתבססות על תכניות מאושרות, ברבדים שונים של הקרקע - תת-הקרקע ומרחב הרום.
+בטיחות בתחבורה: מספר הפקחים יעלה ל-8
21:58 17/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה צפויה לאשר תקנות שיסדירו את תפקיד קציני הבטיחות בתעבורה  ▪  בראש סדר העדיפות: משאיות כבדות, אוטובוסים וציי רכב גדולים  ▪  לנוכח העובדה שהוועדה לא קיבלה נתונים מספקים ממשרד התחבורה - החליט היו"ר כבל שלא לדון בתקנות המטפלות באופן ההעסקה
(אבנר פלור [צילום: פוטו נגבה])
+מינוי נתניהו לשר הביטחון אושר במליאת הכנסת
21:03 17/12/18  |  
בתום דיון ממושך בו רבים מחברי האופוזיציה הביעו התנגדות חריפה, אישרה (יום ב', 17.12.18) מליאת הכנסת את מינוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לתפקיד שר הביטחון. לאחר הצבעה שמית זכתה בקשת הממשלה לרוב של 59 תומכים מול 56 מתנגדים.
+הפחתה של 25% מריבית הפיגורים לחייבים העומדים בתשלומים
19:12 17/12/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בנוסף יקוצר מועד תחילת החוק ל-9 חודשים מיום פרסומו במקום בתוך שנה כפי שהוצע בהצעת החוק.
(הוצאה לפועל [צילום: איתמר לוין])
+145 צווי סגירה הוצאו לאתרי בנייה בהם התרחשו תאונות
16:32 17/12/18  |     |   לרשימה המלאה

+תוארך בשנתיים הוראת שעה שהוסיפה מאות שקלים בחודש לאימהות יחידניות
15:59 17/12/18  |  
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שתאריך בשנתיים הוראת שעה להפחתת קיזוז בקצבאותיהן של אימהות יחידניות. משנת 2003 קוזזו קצבאות המזונות והבטחת ההכנסה של הורים עצמאיים, רובם המכריע אימהות חד הוריות, באחוזים גבוהים ביחס להכנסתם ועד כדי 60% מהקצבה. הוראת שעה מ-2017 הפחיתה את משמעותית את הקיזוז לעד 25% בלבד, במטרה למנוע פגיעה בהכנסותיהן של האימהות ולעודד אותן לצאת לעבוד ולהתפרנס. ממחקר שערך הביטוח הלאומי בקרב 45,000 נשים הנכללות בהגדרות הוראת השעה, עולה כי בעקבות השינוי עלתה הכנסתן במאות שקלים בחודש. בקרב הזכאיות להבטחת הכנסה נרשמה עלייה ממוצעת בהכנסות של כ-600 שקל בחודש ובקרב הזכאיות למזונות - עלייה של 430 שקל בממוצע. העלייה בהכנסות נובעת הן מפערי הקיזוז והן מעלייה בשכר העובדת (כ-290 שקל בממוצע), שנובע על פי הערכה כתוצאה מעלייה בהיקף התעסוקה של הנשים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר נתניהו / Yair Netanyahu   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה מזרחי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניגוד עניינים   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמית חדד / Amit Hadad   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"נתניהו רוצה לערער רק בתקשורת"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
משפטן קטן
18/12/18 09:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
סיור מיוחד של חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת בראשות ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) נערך (יום א', 16.12.18), נוכח האירועים הביטחוניים האחרונים בחבל בנימין.
17/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט המשיכה (יום ד', 12.12.18) להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 124) (עבירות המתה), התשע"ו-2015. הצעת החוק נועדה ליצור מדרג חדש של עבירות המתה בחוק העונשין. להצעת החוק הממשלתית מוזגה הצעת החוק שיזמו יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי וח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני). הוועדה קיימה כבר מספר דיונים במדרג המוצע לפיו תיקבע עבירת רצח בסיסית שבצידה עונש מאסר עולם, ובעבירת הרצח בנסיבות מחמירות שהעונש בצידה מאסר עולם חובה. הוועדה חזרה היום להתמקד ברצח בנסיבות מחמירות, נסיבות שמבטאות את דרגת האשמה החמורה ביותר ושבהתקיימותן תתגבש העבירה החמורה ביותר.
12/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים המשיכה (יום ד', 12.121.18) בהכנת הצעת חוק סמכויות פיקוח ואכיפה על עיסוק בקנביס לצרכים רפואיים ולמחקר, שיאפשר ייצוא קנביס, לקריאה שנייה ושלישית. הכנת החוק תקודם (וקרוב לוודאי שתושלם), ביום א' הקרוב.
12/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת קראו מעל 20 חברי כנסת למנוע פגיעה במענקים הניתנים למתמחי רפואה בבתי החולים בפריפריה, שתביא לדבריהם לפגיעה ישירה בעתיד מערכת הבריאות בישראל. הדיון התקיים ביוזמת ח"כ עליזה לביא, ח"כ אורלי לוי אבקסיס, ח"כ טלב אבו ערר, ח"כ יצחק וקנין וח"כ איילת נחמיאס ורבין, לאחר שנודע כי מאות מתמחים שהחלו את ההתמחות השנה לא יהיו זכאים למענקים מהמדינה על ביצוע ההתמחות בפריפריה.
12/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
השר איוב קרא (ליכוד) התעלף בכניסה למליאה, קיבל טיפול רפואי במקום ע"י ח"כ ד"ר אחמד טיבי, פראמדיק רה״מ, ח״כ דני סידה ומשה באגד, יועצו של השר לענייני דת; ופונה אחר כך בהכרה על-ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים הדסה עין כרם.
12/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי  
"חוק גדעון סער" אושר בקריאה טרומית   /  מירב ארד
מיליוני שקלים נוספים יוזרמו לחולים הפסיכיאטרים   /  מירב ארד
חוק הפורנו אושר להצבעה בקריאה ראשונה  /  מירב ארד
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il