|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
מליאת הכנסת. תפוזר היום [צילום: הדס פרוש, פלאש 90] נפרדים מהכנסת ה-20 [צילום: הדס פרוש/פלאש 90] אדלשטיין. סיכמנו דברים ברורים [צילום: דוברות הכנסת: יצחק הררי]

לקראת פיזור הכנסת ה-20

אדלשטיין: "הישיבה לא תינעל כל עוד החוק לא יאושר"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הבהיר במליאה שהחוק לפיזור הכנסת יעבור ב-3 קריאות למרות הניסיונות הדחייה ח"כ זוהר: טובת המדינה מצריכה דחייה; ח"כ חסון: נתמוך בהדחתך
26/12/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות

יו״ר הכנסת, ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין הודיע (יום ד', 26.12.18) במליאה כי הצעת החוק לפיזור הכנסת תעבור בשלוש קריאות, למרות נסיונות בוועדה לדחות את פיזורה. "הישיבה לא תינעל ולא ישתנה סדר יומה כל עוד החוק לפיזור הכנסת לא יחוקק סופית בקריאה שנייה ושלישית", הבהיר אדשלטיין.

"לפני יומיים כניסתי בלשכתי את כל ראשיהמפלגות וסיכמנו דברים מאוד ברורים: דבר ראשון שסוכם זה שהבחירות יתקיימו ב-9.4, דבר שני שסוכם הוא שבמהלל יום רביעי, כלומר היום, החוק לפיזור הכנסת יעלה למליאה, ירד לוועדה ויחוקק בקריאה שנייה ושלישית" אמר אדשלטיין.

שר התיירות יריב לוין, המשמש גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת, אמר לח"כים: "אנחנו משלימים כאן כהונה של ארבע שנים מלאות. ארבע שנים של תנופה ועשייה גדולה, של הישגים עצומים, גם של הממשלה וגם של כלל הקואליציה שפעלה כאן בכנסת".

ראש האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני אמרה: "זו שעת חרום למדינת ישראל". לדבריה, "אני לא יודעת מה יהיה בבחירות, אני יודעת מה צריך לקרות בבחירות ומה שישראל זקוקה לו - ישראל זקוקה למהפך. הוא אפשרי וקריטי לעתידה של מדינת ישראל".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמר: "בחירות 2019 הן בחירה בין חירוב לחיבור. בין מי שמנסים לשמר את הדיכוי והמלחמה לבין מי שרוצים לקרב. זו הייתה ממשלת הגזענות והשיסוי. היא הפכה אותנו רשמית לאזרחים סוג ב'. נתניהו מבין היטב שכשהרשימה המשותפת מגדילה את כוחה, היא מאיימת להפיל את ממשלת הימין הקיצונית

קודם לכן אישרה ועדת הכנסת הליך חקיקה מהיר לפיזור הכנסת. יו"ר ועדת הכנסת, חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד), ניסה במהלך הדיון בוועדה לפעול לדחיית פיזורה. "טובת המדינה וטובת הליכוד מצריכות את דחיית המהלך", אמר זוהר בדיון. עוד הוסיף ח"כ זוהר: כי "יש מס חוקים חשובים מאוד למי ששלח וישלח אותנו. פניתי לרה"מ בבקשה לסיים את החקיקה למס' הצעות חוק כגון: הטבות מס לפריפריה, הסדר הימורים, לשכת עורכי הדין - המתמחים, מרקם ההתיישבות ביו"ש. לא יו"ר הקואליציה ולא רה"מ עובדים אצל האופוזיציה. כל עוד הכנסת לא פוזרה אין ועדת הסכמות. אל תכתיבו לנו מה לעשות".

יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה, ח"כ יואל חסון: "יש פה הסכמות בין שני צדי הבית שהושגו בתיאום עם היו"ר. אנו מבקשים שתכבד אותן. אם היית דואג לעם ישראל ולא לעצמך לפריימריז כדי שידברו עליך ב-48 השעות האחרונות, ולא חושש מבחירות, היית מפזר את הכנסת מיד".

עוד הוסף ח"כ חסון כי "מיקי זוהר לוקח את אזרחי ישראל בני ערובה בוועדת הכנסת. ח"כ זוהר משחק מלוכלך ולא מאפשר להתפזר וללכת לבחירות המיוחלות". ח"כ חסון פניה ליו"ר הקואליציה אמסלם ואמר: "אני אומר לח"כ אמסלם שתרצה לפעול להדיח את יו"ר ועדת הכנסת מיקי זוהר אנחנו נתמוך בכך".

ח"כ רועי פולקמן אמר "ברגע שהוחלט על הפיזור, נורתה יריית הפתיחה של מערכת הבחירות. לכולם יש חוקים חשובים, גם לי ולמפלגה שלי יש בלי סוף חוקים חשובים וחלקם אף מוסכמים. אולם אני חושש שמה שיקרה, זה חקקת בחירות מוחלטת".

אתמול אישרה ועדת השרים לחקיקה את הצעת חוק פיזור הכנסת לאחר שהתקיים סבב טלפוני שנערך בין השרים. ח"כ זוהר הודיע כבר אתמול כי יפעל לדחות את פיזור הכנסת. "ישנם דברים שכרגע מתחוללים בכנסת, ואם לא נסיים אותם, נפגע באזרחים ובציבור גדול מאוד שהחוקים ישפיעו עליו". הוא הוסיף: "אני מבקש להאריך את דיוני הכנסת כדי להספיק להעביר בקריאה סופית שורה של חוקים חדשים ובהם חוק הטבות מס, חוק המתמחים וחוק המועצה להסדר הימורים".

תאריך:  26/12/2018   |   עודכן:  26/12/2018
מירב ארד
+ח"כ בן ראובן: ברק יכול להיות חלק מההנהגה אך לא יו"ר
00:43 27/12/18  |  איציק וולף
חבר הכנסת איל בן ראובן (המחנה הציוני) טען כי אהוד ברק יכול להיות חלק מהנהגת המפלגה, אך לא לעמוד בראשה. ביחס ליו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, אמר בן ראובן כי קשה לגבאי שלא לראות את עצמו בראש, אך הוא רואה "מציאות אחרת", כלשונו.
+ארדן: ביקשתי לשריין את גל הירש ברשימת הליכוד
23:04 26/12/18  |  איציק וולף
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ביקש מראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשבץ את גל הירש כאחד מן השיריונים שמוקנים לנתניהו בהרכבת רשימת הליכוד לכנסת.

"פניתי הערב לראש הממשלה וביקשתי ממנו לשריין את גל הירש ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. גל הוא קצין אמיץ, ערכי וראוי שכל חייו פעל למען בטחון ישראל ולצערי נעשה לו עוול שמנע את מינויו למפכ״ל. אני בטוח שיכולותיו וערכיו יחזקו את רשימת הליכוד ואת אמון הציבור בכנסת", כתב ארדן (יום ד', 26.12.18) בחשבון הטוויטר שלו.

מוקדם יותר הודיע הירש כי החליט להיכנס לפוליטיקה, אך לא ציין במסגרת איזו מפלגה הוא מתכוון לעשות זאת. ההערכות הן שהוא מתכוון להצטרף לליכוד.
+מרכז האיחוד הלאומי יבחר יו"ר ב-14 בינואר
23:00 26/12/18  |  איציק וולף
הנהלת מפלגת האיחוד הלאומי הודיעה (יום ד', 26.12.18) כי מרכז המפלגה יקיים ב-14 בינואר בחירות לתפקיד יו"ר המפלגה ולהרכב רשימת המפלגה לכנסת ה-21. ההודעה נמסרה בתום ישיבה שקיימה הנהלת המפלגה בירושלים.

על תפקיד יושב-ראש הבית היהודי יתמודדו היו"ד הנוכחי, שר החקלאות אורי אריאל, וח"כ בצלאל סמוטריץ'.
+סופית: הכנסת ה-20 פוזרה
20:49 26/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת פיזור הכנסת  ▪  102 חברי כנסת הצביעו בעד הפיזור  ▪  חברי הכנסת גליק ומזוז התנגדו
(בחירות ב-9 באפריל [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+מסתמן: שיתוף פעולה בין יעלון לגנץ
20:42 26/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מגעים בין השניים משמעותיים ביותר וקיימות ביניהם הבנות ראשוניות על מיזוג רשימות לאחר שהשניים ירשמו בנפרד את מפלגותיהם
בני גנץ. סדר יום ביטחוני [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
יעלון. לא במקום הראשון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+האם הפנסיה למאות אלפי גמלאים תקוצץ
19:57 26/12/18  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
כמעט כל המהלכים הכלכליים בתחומי הנדל"ן והביטוח יוקפאו בחודשים הקרובים  ▪  האם הפנסיה למאות אלפי גמלאים תוקטן בחודש יוני ב-1.25%  ▪  צפויות הקפאה או האטה בהליכי מחיר למשתכן והסכמי גג
([צילום: מרטין מגיה/AP])
+ח"כ יצחק וקנין לא יתמודד לכהונה נוספת
18:58 26/12/18  |  
חבר הכנסת יצחק וקנין (60) הודיע כי לא יתמודד בכנסת ה-21 לכהונה נוספת. וקנין, ששימש כיו"ר ועדת האתיקה וכסגן יו"ר הכנסת במושב הנוכחי, פורש אחרי 15 שנה מהכנסת.
+יו"ר הכנסת "נפרד" מחנין זועבי ומג'מאל זחאלקה
18:48 26/12/18  |  
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בטוויטר: "‏בלי זועבי ובלי זחאלקה. ובעזרת השם, גם בלי בל״ד כולה. המפלגה הזו לא תורמת דבר לכנסת, להפך, פוגעת בציבור הישראלי כולו".
+דיווח: בעבודה נעשה ניסיון לשריין מקום לעמיר פרץ
18:33 26/12/18  |  
‏בכירים בעבודה אמרו כי "לאחרונה עלה לשולחן שיח מחודש בין גבאי לפרץ בדבר אפשרות של שריון מקום ברשימת המפלגה לעמיר פרץ". הכתב ספי עובדיה שהביא את הידיעה מסר כי לאור מצב המפלגה בסקרים, היתכנות השריון אינה סבירה. פרץ מסר בתגובה כי הוא "לא מגיב לספקולציות". עוד דיווח עובדיה כי היום נועדו יו"ר התנועה ציפי לבני ויו"ר העבודה אבי גבאי ללבן את המחלוקות ביניהם.
+"נתניהו ניסה להוריד אחוז החסימה בהליך בזק"
18:25 26/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ניסה אתמול לקדם את הורדת אחוז החסימה בהליך בזק לפני הקדמת הבחירות  ▪  בלשכת נתניהו מכחישים את הדיווח  ▪  התקבלה בקריאה ראשונה הצעת החוק לפיזור הכנסת
נתניהו בהצבעה על פיזור הכנסת. מחטף שנמנע? [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]
+ח"כ טלב אבו עראר מעריך: נגיע ל-17 מושבים
18:20 26/12/18  |  
ח"כ טלב אבו עראר (הרשימה המשותפת) מעריך כי הרשימה המשותפת תגיע בכנסת הבאה ל-17 מושבים.
+מסתמן: ססמת הבחירות של יש עתיד תהיה "הגיע הזמן"
18:05 26/12/18  |  עידן יוסף
יש עתיד הודיעה כי מנהל מסע הבחירות שלה הוא הפרסומאי רמי יהודיחה, שניהל את מסע הבחירות של הליכוד בבחירות 2015. נראה כי ססמת הבחירות של יש עתיד במערכת הבחירות הנוכחית תהיה "הגיע הזמן ל...". זאת לאחר שבמהלך מתורם, עלו חברי הכנסת של יש עתיד לנאום במליאה, ובמהלך נאומיהם שילבו צמד מילים זה.
+ח"כ מסעוד גנאים הודיע שלא ימשיך בכנסת ה-21
17:41 26/12/18  |  
ח"כ מסעוד גנאים (הרשימה המשותפת) הודיע שלא ימשיך בכנסת ה-21, וזאת על פי הנוהל במפלגתו. לדבריו, הוא גאה בכך שהוא מאפשר לדם חדש וצעיר לזרום במפלגה. הוא הודה למנגנון הכנסת על האפשרות שניתנה לו לשרת את הציבור. עוד אמר כי חלומו היה בכלל להיות מורה ולא חבר כנסת.
+ריבלין: לשמור על תהליך דמוקרטי הוגן
17:38 26/12/18  |  
נשיא המדינה מאחל בחירות הוגנות ונקיות. נקיות מהסתה, נקיות מניצול לרעה. בנאום בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה, אמר ראובן ריבלין: "בעולם שבו אנחנו חשופים להתערבות גוברת של כוח, של אינטרסים, התערבות שמקבלת היום גם כלים טכנולוגיים, שצבא סבר עומד לרשותה במטרה להטות את סדר היום הציבורי, להסיח את הדעת מן העובדות, אל חדשות הכזב, אל השערוריות ההערכות וההשמצות. בעולם כזה אנחנו צריכים להבטיח את היכולת שלנו לשמור על התהליך הדמוקרטי הוגן. לעמוד על הזכות שלנו, האזרחים, לנגישות לעובדות, לדעות, ללא עיוותים״. עוד אמר: ״אני מאחל לכולנו שתקופת הבחירות הקרובה, תחזק אותנו ולא תחליש אותנו כחברה, תחמיא לדמוקרטיה הישראלית ותעצים אותה״.
+נחמן שי: לא מתפצל למרצ
17:17 26/12/18  |  
ח"כ נחמן שי מגיב לפגישה שדלפה על כונה להתפצל מהמחנה הציוני ולהצטרף למרצואמר: "חברות וחברים, לכל מי ששאל: אני לא מתפצל. לאזרחי מדינת ישראל ניתנת הזדמנות לבחור ממשלה אחרת ורה"מ שאני מקווה שהוא יהיה אבי גבאי, כדי שנוכל להעניק סוף סוף לתושבי מדינת ישראל ואזרחיה דרך אחרת. אנו נמשיך, ביחד, להילחם למען החלפת הממשלה הזאת". בהעדר מספיק חברי כנסת, נסתם הגולל על רעיון ההתפצלות.
+מיקי זוהר: פיזור הכנסת - היום
17:13 26/12/18  |  
ח״כ מיקי זוהר אמר במשדר "מהדורה ראשונה": פיזור הכנסת יקרה היום.
+סופה לנדבר הורדה מן הדוכן לאחר שכינתה את החרדים בריונים
15:54 26/12/18  |  
חברת הכנסת סופה לנדבר (ישראל ביתנו) הורדה מן הדוכן לאחר שבנאום במליאה אמרה בהתייחסה לחרדים כי אינה מבינה כיצד בריון עם כיפה על הראש לא צריך לשרת בצה"ל. סגן יושב ראש הכנסת אמר כי אין מקום לשימוש במילה זו כלפי ציבור, הורה להוריד אותה ואמר כי תוגש נגדה תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת.
+ח"כ סלאח סעד הגיע למליאה אחרי ניתוח לב פתוח
15:50 26/12/18  |  
15 ימים בלבד אחרי ניתוח לב פתוח, ובניגוד לעצת רופאיו, הגיע ח"כ סלאח סעד (המחנ"צ) לנאום במליאה. בנאומו פנה לבני המיעוטים וקרא להם להתחשבן עם הפוליטיקאים שבגדו בהם וכעת באים לחזר אחריהם.
+בוטלו כל ישיבות ועדת הפנים, למעט אחת
15:41 26/12/18  |  
בעקבות פיזור הכנסת כל ישיבות ועדת הפנים שנקבעו - מבוטלות. עם זאת, התווספה ישיבה ביום ראשון בנושא הצעת חוק שדה התעופה דב הוז.
+דני דנון: לא הודעתי על התפטרותי
15:30 26/12/18  |  
מטעמו של השגריר דני דנון נמסר כי הפרסומים האחרונים בדבר התפטרותו אינם נכונים. לדבריו, לאחר שתתקבל ההחלטה בכנסת, הוא יודיע על כוונותיו.
+ריבלין: "שנצליח לעבור מפוליטיקה של זהויות, לפוליטיקה של רעיונות"
14:37 26/12/18  |  
נשיא המדינה ראובן ריבלין נשא (יום ד') דברים בכינוס דב לאוטמן למדיניות החינוך: "אני מקווה שנצליח לעבור מפוליטיקה של זהויות, לפוליטיקה של רעיונות. למערכת פוליטית שבה שותפות אידיאולוגית כמו גם שותפות אינטרסים, היא המצע שעל פיו יתגבשו לא רק קואליציותאלא גם מפלגות"". עוד אמר הנשיא ריבלין: "אני רוצה לאחל לנו בחירות הוגנות ונקיות. נקיות מהסתה, נקיות מניצול לרעה".

+השמאל תמיד קונה שלטון בכסף
14:25 26/12/18  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה
לא מבקר המדינה, לא היועץ, לא שאר שומרי הסף, שומרי המצוות ושומרי הדיאטה לא מבחינים בפיל בחדר, מתעסקים בקטנות. לא רואים, או שעוצמים עיניים בכוונה, ולא רוצים לראות - איזה קמפיין אדיר השווה מיליארדים - מקבלים חלק מהפוליטיקאים והמפלגות מהעיתונים, מאתרי האינטרנט ומהתקשורת האלקטרונית
(מגמה ברורה [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+יו"ר האופוזיציה, ח"כ לבני: "זו שעת חירום למדינת ישראל"
13:37 26/12/18  |  
יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני אמרה: "זו שעת חירום למדינת ישראל. אני לא יודעת מה יהיה בבחירות, אני יודעת מה צריך לקרות בבחירות ומה שישראל זקוקה לו - ישראל זקוקה למהפך. הוא אפשרי וקריטי לעתידה של מדינת ישראל".
+יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה: "זו הייתה ממשלת הגזענות והשיסוי"
13:35 26/12/18  |  
יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמר בדיון פליזור הכנסת: "בחירות 2019 הן בחירה בין חירוב לחיבור. בין מי שמנסים לשמר את הדיכוי והמלחמה לבין מי שרוצים לקרב. זו הייתה ממשלת הגזענות והשיסוי. היא הפכה אותנו רשמית לאזרחים סוג ב'".
+ח"כ ג'מאל זחאלקה לא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה
12:39 26/12/18  |  
ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) לא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה. ערוץ 7 מדווח כי החלטתו של זחאלקה לפרוש, התקבלה ככל הנראה בשל התקנון של המפלגה שקובע כי חבר כנסת יכול לכהן ארבע כהונות בלבד.
+דני דנון התפטר מתפקידו כשגריר ישראל באו"ם
12:37 26/12/18  |  
שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, התפטר מן האו"ם על-מנת להתמודד במסגרת הבחירות המקדימות בליכוד.
+הבחירות כבר הוכרעו
11:05 26/12/18  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
ביום הבוחר, בעוד כמאה ימים, יצטרך הבוחר להכריע מי יישב בממשלה הבאה בראשות נתניהו לצידו, ומי יישאר בחוץ
(נתניהו. קפיצת סאלטה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אדלשטיין: "הישיבה לא תינעל כל עוד החוק לא יאושר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
מי שעקב השובוע אחר אמצעי התקשורת וההתבטאויות של העסקנים ושל האיש ברחוב, יכול היה להבחין שהציבור די מאוחד סביב אותן תובנות. הראשונה שבהן היתה, שהבחירות הקרובות תהיינה One Man Show, והתוצאה כבר הוכרעה.
26/12/2018  |  מנחם רהט  |   מאמרים
ח"כ אורלי לוי אבקסיס חשפה את שם מפלגתה החדשה - מפלגת גשר. חשיפת השם נעשתה בהעלאת תמונות לפרופיל שלה ברשתות החברתיות. השימוש בשם גשר אינו מקרי. מדובר בשמה של מפלגה היסטורית שייסד אביה של אורלי לוי אבקסיס, שר החוץ לשעבר דוד לוי.
25/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ מיקי זוהר, הודיע כי יעלה מחר בוועדה את בקשת הממשלה לקבלת פטור מחובת הנחה לחוק פיזור הכנסת, על-מנת שהצעת החוק תובא להצבעה בקריאה ראשונה. זאת, לאחר שטען כי לא יאפשר דיון בחוק אם לא יקודם חוק הפורנו שהוא מבקש לחוקק.
25/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכספים, בראשות ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אישרה (יום ג', 25.12.18) העברות תקציביות בהיקף של כ-1.04 מיליארד שקלים, במסגרת ההעברות הרבות שהונחו לפתחה לקראת סוף השנה.
25/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
שר הביטחון לשעבר משה יעלון הודיע (יום ג', 25.12.18) על הקמת מפלגה חדשה. ״הבטחתי ואני מקיים. אני יוצא לדרך בראש מפלגה. זאת תהיה מפלגה בלי 'קונצים'. כל חיי הייתי החייל של המדינה. אני קורא לכם להיכנס יחד איתי מתחת לאלונקה״, אמר יעלון. הוא יפרסם בקרוב את רשימת המתמודדים ברשימתו.
25/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
לפרסם החלטות מנדלבליט לפני הבחירות  /  איציק וולף
גאולה אבן סער: פורשת מהחדשות  /  מחלקה ראשונה
רמון: ארבע שנות אפסות אופוזיציונית  /  איציק וולף
חוק האינדוקציה קובע: גבאי ראש הממשלה הבא  /  יעקב עמר
מדבר סקר תרחק   /  איתמר לוין
מכת בחירות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il