|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

רגע לפני פיזורה

הכנסת אישרה הגבלת עישון וזנות

אושרו בקריאה שנייה ושלישית הגבלת פרסום של מוצרי טבק ושיווקם איתן כבל על איסור צריכת זנות: "אחד החוקים הכי קשים שהעברתי בימי חיי"
31/12/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מול כל לחצי הטייקונים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 31.12.18) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגבלת הפרסומת והשיווק של מוצרי טבק (תיקון מס' 7), התשע"ט-2018 של חברי הכנסת איתן כבל, יהודה גליק, איל בן ראובן וקבוצת חברי כנסת. כמו-כן אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק איסור צריכת זנות (הוראת שעה ותיקון חקיקה), התשע"ט-2018. מדובר בהצעה ממשלתית של משרד המשפטים ובהצעות פרטיות של חברות הכנסת עליזה לביא ושולי מועלם רפאלי.

הצעת החוק כוללת תיקון מקיף לחוק הגבלת הפרסומת והשיווק של מוצרי טבק, ובמסגרתו מוצע להרחיב את תחולת החוק, החל היום רק על טבק ומוצריו, כך שיחול על מוצרי עישון נוספים דוגמת סיגריה אלקטרונית. בנוסף, מוצע לקבוע איסור כולל על פרסומת למוצרי עישון, למעט רשימת חריגים מצומצמת של פרסומות מותרות, הכוללת בין היתר פרסומות בעיתונות המודפסת בכפוף להגבלות ובהן פרסום מודעה בדבר נזקי העישון, השווה בשטחה לשטח הפרסומת. כמו-כן מוצע לקבוע הגבלות ואיסורים נוספים לגבי ייצור ושיווק מוצרי עישון, ובכלל זה איסור הצגת מוצרי עישון למכירה למעט בחנויות ייעודיות או בחלק נפרד בחנות שאינו גלוי לעין; הגדלת שטחי האזהרה שחובה לכלול בפרסומות מותרות ועל גבי אריזות מוצרי העישון; תנאים לייצור ושיווק של סיגריה אלקטרונית שריכוז הניקוטין שבה גבוה מהריכוז שנקבע בדירקטיבה האירופית; חובה לייצר ולשווק מוצרי עישון בחפיסות ובאריזות אחידות וחובות דיווח של יצרנים ויבואנים של מוצרי עישון אודות רכיבי המוצר והסכנות הכרוכות בהם.

ח"כ איל בן ראובן: "זהו יום היסטורי וניצחון חשוב במלחמה שאני מנהל נגד תופעת העישון בישראל. הצעה זו נכתבה מתוך תחושת חובה להציל את גופם ונפשם של ילדינו שמתפתים ומתמכרים למוצרי העישון ומשלמים לאחר מכן מחיר בריאותי וכלכלי כבד בבגרותם, אנחנו נלחמים על חייהם של בני הנוער".

ח"כ יהודה גליק בירך מעל הדוכן את ברכת שהחיינו ואמר: "אני נמצא בסערת רגשות כשאני רואה את החוק המשמעותי ביותר שעבר בכנסת ה-20, חוק שכולו חיי אדם. אין ספק שהיום מדינת ישראל היא מדינה טובה יותר. החוק הזה מונע לפי כל הגורמים המקצועיים 300 אנשים מתים מדי שנה".

ח"כ דב חנין: "מדובר בפיקוח נפש, לא פחות. מרגש לראות שלעיתים האינטרס הציבורי מנצח את האינטרסים הכלכליים של חברות הטבק ובעלי אינטרסים, שהפעילו לחצים אדירים במסדרונות הכנסת כדי לבלום את החוק."

ח"כ יעל גרמן: "הצבעתי נגד בגלל הכתם שעל החוק וזו החרגת העיתונות. אסור היה להחריג את העיתונות אבל כולם מפחדים מהם אז אני לא מפחדת מהם. אדאג לכך שבסופו של דבר לא יחריגו את העיתונים".

ח"כ איתן כבל: "8,000 איש מתים מדי שנה מנזקי עישון והחוק הזה הוא בשורה לבריאות הציבור ויציל חיי אדם. זה אחד החוקים הכי קשים שהעברתי בימי חיי. עמדנו מול כוחות אדירים בעלי השפעה עצומה והצלחנו למרות הכל להוביל מהפכה של ממש שתסגור את שער העישון בפני צעירים".

בחוק איסור צריכת זנות נקבע בהוראת שעה לחמש שנים כי צריכה או ניסיון לצרוך מעשה זנות יהיו אסורים, ויוטל בגינם קנס של 2,000 ש"ח וסכום כפול בעבירה חוזרת. בנוסף ובהתאם לנהלים שייקבעו, יוכל תובע להגיש כתב אישום, ובית המשפט יוכל להטיל קנס בסכום של עד 75,300 ש"ח, וכן ניתן יהיה לקבוע אמצעי חלופי לתשלום הקנס.

ח"כ שולי מועלם רפאלי: "שנים של עבודה קשה הגיעו היום לסיומם. מדינת ישראל קבעה היום קביעה מוסרית היסטורית בה אנו מוקיעים זנות ופועלים לשיקום נשים גברים ובני נוער שנקלעו למעגל של תעשיית הניצול הקשה הזו. זנות היא לא קריירה או אידאל תעסוקתי, אלא מציאות קשה של מצוקה וניצול . מי שנמצא בזנות הגיע לשם עקב נסיבות חיים קשות. חוק זה הינו עוגן בתהליך מיגור הזנות שכן הרתעה מצריכת זנות, תצמצם באופן דרמטי את מספר מפגשי הזנות בישראל ובהתאם גם את מספרם של נשים גברים וקטינים בזנות".

ח"כ עליזה לביא: "זוהי שעת רצון יוצאת דופן, שתוביל לשינוי דרמטי. רגע מרגש, ערכי ומכונן המגדיר את מדינת ישראל כחברה, מי אנחנו ומה הערכים שלנו. אני שמחה ששלוש שנים לאחר שקיבלתי על עצמי את השליחות לעמוד בראש ועדת המשנה, ושש שנים לאחר שהרחבתי את סמכות הוועדה לעסוק גם בנושא המאבק בזנות - הבאנו את הבשורה. ישראל מצטרפת לשורה של מדינות שהבהירו שצריכת זנות היא נורמה פסולה, שהשלכותיה הרסניות"..

תאריך:  31/12/2018   |   עודכן:  31/12/2018
עידן יוסף
+פעילות הגמ"חים הוסדרה לראשונה
00:34 01/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לאחר כשנתיים וחצי של דיונים מורכבים, ועדת הכספים בהובלת גפני אישרה את החוק המסדיר את פעילות הגמ"חים במסגרת תקנות ה-FATCA וה-CRS - במסגרת חוק המזומן, וכן סולל את הדרך להסדרת מעמד הגמ"חים לעניין החוק לאיסור הלבנת הון  ▪  החוק יהא בתוקף 3 שנים לאחר פרסומו
(קבר הרמב"ם בטבריה [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+שוקן ואנגל לחצו, השרים דרשו החרגה
22:58 31/12/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חוק הטבק האוסר פרסום מוצרי עישון כולל החרגה שתאפשר המשך פרסום בעיתונות המודפסת  ▪  הנימוק שניתן לכך לא הסתיר שמדובר באינטרס כלכלי - נטען כי מדובר ב'ענף במצב קשה'  ▪  ח"כ גליק חושף: מו"ל הארץ ומנכ"ל ידיעות אחרונות לחצו והשרים הודיעו לי שללא ההחרגה - לא יאשרו את החוק  ▪  הגורם שלחץ לבצע את ההחרגה: סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן
שוקן. הגיע לדיוני הוועדות [צילום: פלאש 90]
אינטרס כלכלי - על השולחן [צילום: פלאש 90]
+"תרומות למועמדים ייבדקו תוך כדי הבחירות"
19:43 31/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מבקר המדינה הודיע כי משרדו החל בהיערכות מיוחדת לבדיקת חשבונות ואתרים מזויפים של מועמדים  ▪  יחימוביץ': "מודאגת מכך שהמבקר יסיים את תפקידו בלי שימונה מבקר חדש. זה יכול למצוא חן מאוד בפני אישים מסוימים"
(שפירא ויחימוביץ' [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+עבירת משמעת לפקיד שייפגש עם שדלן
18:29 31/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פגישה של עובד ציבור עם "לוביסט" שלא תדווח תהווה עברת משמעת  ▪  הנציבות הודיעה שכך יפורסם בתקשי"ר החדש  ▪  יחימוביץ': "תיקון התקשי"ר היא התחלה טובה אבל לחלוטין לא מספקת"
(שדלנים. פגישה מפוקחת)
+מחשש לגל בקשות למשפט חוזר: תוקנו סעיפים במדרג עבירות ההמתה
18:12 31/12/18  |  
ועדת החוקה דחתה בחצי שנה את כניסתו של החוק שאותו אישרה במסגרת רפורמת מדרג עבירות ההמתה, כדי לאפשר היערכות לגופי אכיפת החוק שהבהירו כי היו מבקשים שנה להיערכות שכן מדובר במהפכה של ממש בדין הפלילי. הוועדה ערכה עוד מספר תיקונים מחשש לגל של בקשות למשפט חוזר וכדי ליצור בהירות באשר להוראות המעבר.
+חייל לא ישוחרר מהצבא בתקופת אי כשירות ארעית - אלא אם ביקש זאת
18:08 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית, את הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 23) התשע"ט-2019, של ח"כ עפר שלח וקבוצת חברי כנסת. חייל שנמצא בלתי כשיר באופן זמני לשירות, מחמת חבלה או מחלה, בתקופה שלא תעלה על משך 180 ימים, ימשיך בשירותו הסדיר, אלא אם הודיע כי הוא מעוניין בשחרור.
+העסקת מנופאים באמצעות קבלן כוח אדם תותנה באישור מיוחד
18:06 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העסקת עובדים על ידי קבלני כוח אדם (תיקון מס' 12) (מתן שירותי כוח אדם של עגורנאים), התשע"ט-2018, של חברי הכנסת איל בן ראובן, אלי אלאלוף ועבד אל חכים חאג' יחיא. קבלן כוח אדם של עגורנאים המפעילים עגורני צריח, יידרש לקבל היתר מיוחד מאת השר, וההיתר יינתן רק לתאגיד שמטרתו ועיסוקו היחידים הם מתן שירותי כוח אדם של עגורנאים מוסמכים. על ההיתר יחולו הדרישות הקיימות לגבי קבלת רישיון קבלן כוח אדם וכן דרישות נוספות לעניין בטיחות בעבודה שלגביהן תידרש מעורבות של מפקח עבודה ראשי. השר באישור הוועדה יהיה מוסמך להרחיב את הדרישות לגבי עגורנים נוספים.
+אופטומטראי יחויב למסור ללקוח את תוצאות בדיקות העיניים
18:05 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העיסוק באופטומטריה (תיקון מס' 3) (מסירת תוצאות בדיקת ראייה ומרשם), התשע"ח-2017 של חברי הכנסת יעקב אשר, משה גפני ואורי מקלב. בעל בית עסק שנעשתה בו למטופל בדיקת ראייה להתאמת משקפיים או עדשות מגע על ידי אופטומטראי, למסור למטופל בסיום הבדיקה את תוצאות הבדיקה ואת המרשם להתאמת המשקפיים או עדשות המגע.
+תתאפשר היעדרות מהעבודה בשל החלמת בן זוג לאחר תרומת איברים
18:03 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק דמי מחלה (היעדרות בשל תרומת איבר על ידי בן זוג או הורה) (תיקוני חקיקה), התשע"ט-2018 של חבר הכנסת ינון אזולאי וקבוצת חברי כנסת. בנוסף לזכאות הקיימת כיום, עובד יהיה זכאי לזקוף עד 7 ימי היעדרות בשנה, על חשבון ימי המחלה שלו או על חשבון ימי החופשה שלו, לפי בחירתו, לשם טיפול וליווי בן זוגו או הורהו התורם איברים, גם אם אינו תלוי לחלוטין בעזרת הזולת.
+אושר סופית: ניכוי הכנסות להורה עצמאי
18:02 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבטחת הכנסה (הוראת שעה ותיקוני חקיקה) (תיקון), התשע"ט-2018, של חברת הכנסת מירב בן ארי. מוצע בה להאריך עד לשנת 2020 את הוראת השעה, שבמסגרתה נקבע, כי לצורך חישוב הזכאות של הורים עצמאים לגמלת הבטחת הכנסה או לתשלום מזונות, לא יובא בחשבון חלק גדול יותר מהכנסות העבודה של הזכאי מהחלק שאינו מובא בחשבון כיום.
+עובדת תוכל להיעדר מהעבודה לצורך טיפולי פוריות
17:15 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון מס' 61) (היעדרות בשל טיפולי פוריות), התשע"ט-2018 של חברי הכנסת אורי מקלב וקבוצת חברי כנסת. עובד ועובדת הזכאים להיעדר בשל טיפולי פוריות לפי חוק עבודת נשים, יהיו זכאים להביא בחשבון גם חלקי ימים שבהם נעדרו מעבודתם ויהיו זכאים לתשלום שכר בשל היעדרות כאמור החל מהשעה הראשונה להיעדרות, ועד ל-40 שעות היעדרות בשנה.
+אבטחת המידע במערכת הבריאות בעייתית
16:41 31/12/18  |  
ועדת המדע מזהירה מפני התקצוב החסר בתחום אבטחת המידע של מערכת הבריאות. לדברי יו"ר הוועדה, אורי מקלב, מידע מערכת הבריאות הוא רגיש ואסטרטגי שני למערכת הביטחון, והזהיר מפני התקפות סבר על מערכת זו היכולים לפגוע ממש בחיי אדם. בנוסף קרא למיחשוב מלא של תחנות טיפות החלב. אילן גרייסר, יועץ סבר בהסתדרות הרפואית, סיפר על התקפה מתואמת על אחד מבתי החולים בארץ - שנועדה לבדוק את עמידותו - ובתוך יומיים נחשף כל המידע, תוך אפשרות שימוש ושיבוש. ראובן אליהו, ממונה אבטחת מידע במשרד הבריאות, סיפר על יחידה מיוחדת במשרד ועל כך שעדיין מתגבש היקף התקציב להגנת כל המערכת, אך חסרים כחצי מיליארד שקלים.
+הוסדר תפקיד קציני הבטיחות בתעבורה
16:20 31/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסוף לעיכובים - ועדת הכלכלה אישרה התקנות בעניין  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: הטיפול בבטיחות המשאיות הכבדות, האוטובוסים וציי הרכב הוא הדחוף ביותר ויעלה לראש סדר העדיפות
([צילום: עידן יוסף])
+אושרה סופית הגבלת שינוי שמו של עבריין מין
16:04 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק השמות (תיקון מס' 8), התשע"ט-2018 של אורלי לוי אבקסיס, מרדכי יוגב ומיכל רוזין. מוצע בה לקבוע כי לא יתאפשר למי שהורשע בביצוע עבירת מין בהיותו בגיר לשנות את שמו אלא אם שוכנע שר הפנים שאין בשינוי כדי להטעות את הציבור או לפגוע בתקנת הציבור.
+חובה להתקין מצלמות בבתי חולים סיעודיים
14:28 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת בריאות העם (מס' 33), התשע"ט-2018. מדובר בהצעה ממשלתית ובהצעה פרטית של ח"כ איציק שמולי וקבוצת חברי כנסת. מטרתה החוק היא לחייב התקנת מצלמות בבתי חולים גריאטריים סיעודיים שמאושפזים בהם תשושי נפש וחולים סיעודיים. מנהל בית חולים גריאטרי יהיה חייב להתקין מצלמות בבתי חולים סיעודיים גריאטריים. המצלמות יתעדו את כל הנעשה במרחבים המשותפים שבהם שוהים המאושפזים וכן במרחבים הפרטיים הכוללים את חדרי האשפוז, המקלחות והשירותים. עוד נקבע כי מאושפז יוכל לסרב להפעלת המצלמות במרחב הפרטי שלו. הצעת החוק כוללת גם הוראות שמבטיחות את השמירה על פרטיותם של המאושפזים השוהים במחלקות הסיעודיות, כך בין היתר, נקבעו עקרונות להפעלת המצלמות כך שלא תפגע פרטיותם של המאושפזים והם לא יצולמו לאורך כל שעות היממה ובזמן שהם שוהים לבד בחדרם, כן נקבע כי הצפייה בצילומים תעשה רק על ידי מורשה גישה שהוסמך על ידי מנהל בית החולים. בנוסף ההצעה כוללת הוראות בדבר אופן שמירתן של הצילומים והזמן המרבי שבית חולים צריך לשמור את הצילומים. כן ייקבעו הוראות הנוגעות לחובת דיווח במקרים בהם מתעורר חשש לפגיעה במאושפזים.
+בטרומית: פקטור למבחני לשכת עורכי הדין האחרונים
14:25 31/12/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון - ציוני מבחני ההסמכה), התשע"ט-2018 - של חברת הכנסת אוסנת הילה מארק, והצעות דומות של חברי הכנסת עיסאווי פריג' ואמיר אוחנה. מוצע בה לקבוע כי הציון העובר בבחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין ייקבע על 60 החל מהבחינה שהתקיימה בדצמבר 2018. בנוסף, מוצע לקבוע בהוראת שעה כי הציון העובר בבחינה ההסמכה כאמור ייקבע על 50 עבור המבחנים שהתקיימו בדצמבר 2017 וביוני 2018.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכנסת אישרה הגבלת עישון וזנות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
משה ג.
31/12/18 16:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (יום ב', 31.12.18) מתווה חדש להנגשת מוסדות רפואיים קיימים עבור אנשים עם מוגבלויות, לפיו בתןך שלוש שנים יחויבו המוסדות בהנגשה מלאה.
31/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
לאחר דיון סוער בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת החליט יו"ר הוועדה ח"כ אלי אלאלוף שלא לאשר היום את תקנות הבטיחות בעבודה (עבודת בנייה) ('תקנות הפיגומים') וקבע כי דיונים נוספים יתקיימו מחר ומחרתיים. עם זאת הדגיש כי התקנות יאושרו עד למועד פיזור הכנסת.
30/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות (יום א', 30.12.18) אישרה לקריאות שנייה ושלישית הצעת חוק של ח"כ ינון אזולאי וח"כים נוספים, שתעניק הכרה בשבעה ימי מחלה לבני זוג וילדים של תורמי איברים, לצורך הטיפול בבן משפחתם המחלים מהליך התרומה.
30/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רגע לפני תום השנה אישרה (יום א', 30.12.18) ועדת הכספים העברות תקציביות נוספות בתקציב 2018, בסך 2.35 מיליארד ש"ח. כ-1.7 מיליארד לתקציב משרד הביטחון, כ-650 מיליון ש"ח לניצולי השואה, כאשר מסגרת זו נועדה למימון קצבאות חדשות והגדלת קצבאות לניצולים שמצבם הדרדר, לצרכי סיעוד, למימון שחיקת תשלומי הרנטה מגרמניה ולתשלום לאלמנות ניצולי שואה, שאת רובם קידמה ועדת הכספים (18.12.17, 4.3.2018, 12.3.2018).
30/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח"כ אלי אלאלוף אישרה (יום א', 30.12.18) לקריאות שנייה ושלישית הצעת חוק שתעניק לנשים עובדות העוברות טיפולי פוריות 40 שעות היעדרות בתשלום לצורך בדיקות והליכים רפואיים.
30/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סחר בבני אדם  /  מי ומי  
אמיר אוחנה בארץ הקטקטים  /  עידן יוסף
יוגבלו התיישנות, עבירות ומשך החקירות והעמדה לדין  /  מחלקה ראשונה
המכסות לייצור ביצים ב-2019: 2.44 מיליארד  /  עידן יוסף
אל תדמימו את הכנסת  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il