|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
גנץ. ידבר בשעה 20:00 [צילום: תומר נויברג/פלאש 90] יעלון. 3 מועמדים בעשיריה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

נחתם הסכם לפני מסיבת העיתונאים

גנץ ויעלון ירוצו ברשימה משותפת

על-פי ההסכם ישולבו שלושה מועמדים של יעלון בעשירייה הראשונה, בהם יועז הנדל ומזכיר הממשלה לשעבר צבי האוזר, שהיו בכירים בעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו יעלון צפוי להגיע הערב למסיבת העיתונאים של גנץ
29/01/2019  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות

שני הרמטכ"לים לשעבר, בני גנץ ומשה יעלון, חתמו על הסכם לריצה משותפת של שתי הרשימות שלהם ברשימה אחת שתתמודד יחד בבחירות לכנסת. ההסכם לאיחוד רשימת חוסן לישראל בראשות בני גנץ, לבין רשימת תלם בראשון שר הביטחון לשעבר יעלון, נסגר שעות ספורות לפני המועד להשקת הקמפיין של גנץ.

על-פי ההסכם ישולבו שלושה מועמדים של יעלון בעשירייה הראשונה, בהם יועז הנדל ומזכיר הממשלה לשעבר צבי האוזר, שהיו בכירים בעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. יעלון צפוי להגיע הערב למסיבת העיתונאים של גנץ.

אחת הסיבות לכך ששתי הרשימות לא התאחדו אלא רק רצות ביחד, תוך השארת אפשרות לפיצול עתידי של שתי הרשימות - למשל במקרה שבו האפשרות להצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו תעלה על הפרק. יעלון, שהיה ממבקריו הבולטים של נתניהו בפרשת הצוללות, אמר גם היום שהוא לא יישב בממשלה בראשות נתניהו. סביר להניח שגם יועז הנדל וצבי האוזר, שהיו מחושפי פרשת נתן אשל בלשכת ראש הממשלה, לא יתקבלו בשמחה על-ידי נתניהו. לעומתם, גנץ לא שלל את האפשרות של חברות בממשלה בראשות נתניהו.

בשעה 20:00 צפוי בני גנץ, ששתק כמעט לחלוטין מאז שהוכרזה מערכת הבחירות, לשאת את נאום פתיחת הקמפיין. אולם הזמריר של המפלגה שפורסם אמש ושהיה רצוף בססמאות שהמכנה המשותף שלהן הוא אי-נקיטת עמדה באף סוגיה, עשוי להעיד על כך שגם בנאומו שהוכן היטב הוא ישתדל לברוח ככל שניתן מנקיטת עמדה ימנית או שמאלנית בכל סוגיה עקרונית ומהותית.

במפלגת הימין החדש, בראשות נפתלי בנט ואיילת שקט, טענו הערב כי "אדריכלי התיקו, גנץ ויעלון, התאחדו", כלשונם. "פעם הקודמת שבוגי וגנץ היו יחד זה נגמר ב-30 מנהרות טרור לדרום. שניהם אנשים טובים, אשר הובילו את תפיסת התיקו החלשה. זוהי תפיסה של עצימת עיניים לנוכח איומים, במקום טיפול נחוש בבעיה", ציינו במפלגה. "השאלה בבחירות הקרובות היא אחת: מה עדיף - תפיסת התיקו של גנץ ויעלון או תפיסת ההכרעה של בנט״.

תאריך:  29/01/2019   |   עודכן:  29/01/2019
איציק וולף
+אלקין חושש: מביאים בחשבון איחוד בשמאל
23:27 29/01/19  |  
השר זאב אלקין (ליכוד) ליעקב אייכלר בכאן הלילה ברשת ב': "אנחנו מביאים בחשבון איחוד של הרגע האחרון בשמאל, שלא יותיר מספיק זמן לליכוד לעשות דבר דומה".
+נתניהו במסר לדרעי: לא ננסה לקחת מכם קולות
23:24 29/01/19  |  
בצל החשש במפלגות החרדיות מזליגת קולות לכיוון הליכוד, העביר ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר ליו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר לו: "קמפיין הליכוד לא יפנה ל'בייס' החרדי" (קו עיתונות דתית).
+שוב על אודות המלך ביבי הראשון ונתיניו
23:15 29/01/19  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
דרכם של הדיקטטורים הנוראים ביותר עברה במספר ציוני-דרך או שלבים דומים. דוגמה בולטת היה בניטו מוסוליני באיטליה  ▪  השלב הראשון הוא תעמולה בקרב קבוצת אוהדים קטנה סביב הצגת אויב, אמיתי או מדומה שמתלכדים נגדו
(נתניהו. זקוק לאויב חלש [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90])
+ממשלה ממלכתית ולא מלכותית
22:52 29/01/19  |  בני גנץ   |   לרשימה המלאה
נאום יושב-ראש חוסן לישראל באירוע השקת הרשימה בגני התערוכה בתל אביב [כ"ג בשבט תשע"ט, 29.01.2019]
[צילום: עודד בלילטי/AP]
+עוצמה יהודית: "הטענה כי השחתת ספרי תורה על רקע פלילי - בדיחה"
22:23 29/01/19  |  
בתנועת עוצמה יהודית מגיבים בבוז לדיווח לפיו המשטרה עצרה שלושה ערבים בחשד למעורבות בחילול בית הכנסת, ולכך שהערכת המשטרה היא כי הרקע לאירוע הוא פלילי. מהתנועה נמסר: "הנסיון של המשטרה לדחות מכל וכל את העובדה, אותה מבין כל בר דעת, כי אירוע חילול בית הכנסת אירע על רקע לאומני, מהווה גיחוך וזלזול באינטליגנציה של הציבור. מדובר ב'הערכות', כביכול, שמטרתן ברורה: להשתיק את הטרור הערבי הבלתי פוסק מולו המשטרה משותקת, ולזרות חול בעיני הציבור ולהציג בעיניו מיצג שווא לפיו הטרור הערבי מגומד וכמעט בלתי קיים, באופן הפוך לחלוטין מהמציאות. מעולם לא שמענו כי בהצתת כנסייה או מסגד העריכה המשטרה באופן מיידי כי החשד הוא לאירוע על רקע פלילי, אלא תמיד הציגה את האירועים האמורים כפשע שנאה. בנוסף, משום מה, בשונה מאירועים בהם נפגעו כנסיות ומסגדים, לא שמענו על הצטרפות של שב"כ לחקירת האירוע".
+נתניהו בעקיצה לגנץ: "עוד נאום של לפיד"
22:14 29/01/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לנאומו של גנץ, ואמר: "עוד נאום של לפיד. מי שאומר שהוא לא ימין ולא שמאל - הוא שמאל".
+ליצמן לגנץ: נקיטת אג’נדה אנטי דתית היא מתכון לכישלון
21:52 29/01/19  |  
סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן (יהדות התורה): בני גנץ גילה הערב טירונות פוליטית. לדבר על שיתוף פעולה עם החרדים ובאותה נשימה להצהיר על תחבורה ציבורית בשבת, ברית הזוגיות וכותל רפורמי - זה לא יילך ביחד ולא יוכל להתממש. בני גנץ, ההיסטוריה מוכיחה ששמירה על ערכי המסורת והדת מהווה ערובה להצלחה פוליטית ומנהיגותית. בעוד נקיטת אג’נדה אנטי דתית היא מתכון לכישלון".
+דרעי: גנץ מוביל לפירוד העם
21:16 29/01/19  |  
יו״ר ש״ס השר אריה דרעי: בני גנץ, אחרי שבועות של שתיקה, הבשורה שלך לעם ישראל היא נישואים אזרחיים וכותל רפורמי? תחבורה ציבורית בשבת? לא, בני. זו לא הדרך לאיחוד העם אלא לפירודו. אל תפרום את הרקמה העדינה המחברת אותנו כעם. אל תיגע במסורת ישראל. יהדות לפני הכל".
+הליכוד: התקשורת מחבקת את גנץ
21:13 29/01/19  |  
הליכוד: |כל מכבסת המילים של גנץ, שקיבל היום חיבוק ענק מהתקשורת, לא תסווה את העובדה שהוא איש שמאל. מי שאומר שהוא לא שמאל ולא ימין - הוא שמאל. מיד לאחר הבחירות גנץ יתאחד עם לפיד ויתר מפלגות השמאל - ויקים ממשלת שמאל. התרגיל השחוק של השמאל להדביק גנרל בראש רשימה כדי להפיל ממשלת ימין - לא יעבוד הפעם על המחנה הלאומי".
+ניר הירשמן והדר ויסמן שמחוני הודחו מחברותם בליכוד
21:00 29/01/19  |  
ועדת הבחירות של הליכוד החליטה להדיח את ניר הירשמן והדר ויסמן שמחוני, חברי הליכודניקים החדשים, מחברותם בתנועת הליכוד, ולהסירם מרשימת המתמודדים. השניים מגישים כעת עתירה לבית הדין של הליכוד לפסילת ההחלטה, ובליכודניקים החדשים מסרו כי לא יהססו להגיע עד בית המשפט העליון על מנת לבטלה.
+לבני: ״מברכת את גנץ על דבריו"
20:57 29/01/19  |  
יו״ר התנועה ציפי לבני: ״מברכת את גנץ על דבריו. אין ספק שהמדינה קודמת לנו והשאלה החשובה היא איזה ישראל נשאיר אחרינו - האם זו תהיה מדינה עם הרוח הרעה שנתניהו ושותפיו השרו עליה או מדינה ברוח מגילת העצמאות, עם רוב יהודי ועם שוויון״.
+רז נזרי לא יעסוק בפרשת דרעי
20:52 29/01/19  |  
‏עו"ד רז נזרי הודיע ליועמ"ש מנדלבליט כי נוכח מינויה של אחותו לדוברת קמפיין ש"ס, הוא החליט כי לא ישתתף עוד בדיונים בענייני החשדות לשחיתות נגד השר אריה דרעי.
+בנט על גנץ: שמאל זה שמאל זה שמאל
20:46 29/01/19  |  
יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט: ״״גנץ מדבר יפה מאוד, אבל חלש מאוד במעשים. בכל המבחנים בהם הוא עמד - הפקרת צד״ל ביציאה מלבנון, הפקרת מדחת יוסף, שחרור 1,000 מחבלים, מחדל מבצע צוק איתן - הוא היסס וגמגם. הוא איש טוב אבל הוא חלש מאוד-מאוד. החיבור שלו ושל בוגי הוא חיבור של אדריכלי התיקו. זו תפישה שאומרת שאנחנו לא מנסים לנצח אלא רק לצאת בשלום. גנץ הוא איש שמאל מובהק בתפישותיו. שמאל זה שמאל זה שמאל. הוא דיבר על סינואר אבל הוא הבנאדם שהכתיר את סינואר. זו סכנה לתת לו את תיק הביטחון או אחריות ביטחונית על ישראל״.
+גנץ על יעלון: "יהיו עוד חיבורים"
20:42 29/01/19  |  
גנץ על שותפו משה יעלון: "ביחד שמנו את מה שפחות חשוב בצד, ושמנו את ישראל לפני הכל. זהו החיבור הפוליטי הראשון ונפעל כדי שיהיו עוד".
+יהדות התורה: גץ מתחיל ברגל שמאל ופוגע בשבת
20:41 29/01/19  |  
גורם היהדות התורה: "גנץ אדם מוערך, אך פגיעה בשבת ובסטטוס קוו זה להתחיל ברגל שמאל. מציעים לו לראות איך גבאי הידרדר מאז החל לדבר על תחבורה ציבורית בשבת וללמוד מכך לעתיד" (עמית סגל).
+"לא נאפשר הסתה נגד התרבות והתקשורת"
20:35 29/01/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר חוסן לישראל: "אף מנהיג ישראלי הוא לא מלך, המדינה היא דווקא אנחנו"  ▪  "עצם המחשבה שיכול לכהן בישראל ראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום - מגוחכת בעיני"  ▪  "נקדם את ברית הזוגיות ואת מתווה הכותל, נאפשר תחבורה ציבורית בשבת"
גנץ. בארץ מנשבת רוח רעה [צילום: מן הטלוויזיה]
גנץ. חיבוק לימין [צילום: מן הטלוויזיה]
+יעלון ינאם באירוע השקת חוסן לישראל
19:59 29/01/19  |  
משה יעלון יגיע לאירוע ההשקה של חוסן לישראל בראשות בני גנץ. הוא צפוי לנאום באירוע.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גנץ ויעלון ירוצו ברשימה משותפת
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
29/01/19 19:17
2
א.ל. רמת-גן
29/01/19 19:56
3
Gil Allouche
30/01/19 03:21
4
תמיד שמאלני
30/01/19 05:50
5
ה מ ת מ י ד 202
30/01/19 13:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
זה לא סוד שרוב המפלגות אשר יתמודדו בבחירות הקרובות בישראל מגדירות את עצמן כ"מפלגות מרכז", אך אם מסתכלים על המצע שלהם נראה כי אין באמת הבדל דרמטי בין מה שהן מציעות. נשאלת השאלה: למה זה כך?
29/01/2019  |  רועי אורן  |   מאמרים
ראש האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ: "הירידה של ישראל בשני מקומות במדד השחיתות היא שיקוף נאמן ומכאיב של תרבות פוליטית מושחתת בחסות הנחקר, ראש הממשלה בנימין נתניהו. לשמחתנו, ישראל נמצאת עדיין במיקום טוב יחסית בעולם, וזאת הודות למשטרה, לפרקליטות, לבתי המשפט בישראל, ולכלל מוסדות שלטון החוק שאותם מנסה נתניהו לרסק. הדוח הוא איתות לכולנו להתעשת ולהיאבק על דמותה של ישראל כמדינת שלטון חוק."
יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני השיקה (יום ג', 28.1.19) את קמפיין הבחירות שלה תחת הכותרת "היחידה להגנת הדמוקרטיה". במסיבת העיתונאים שכינסה בתל אביב אמרה לבני כי ״חובתי המוסרית והציבורית לומר אותם ולהדליק נורות אזהרה - קמפיין ההסתה של בחירות 2015 נמשך ארבע שנים. נתניהו צירף לערבים ולעמותות את העיתונאים, השוטרים והשופטים. הוא מחליש בציניות את מערכת החיסונים של החברה בישראל את את המכנה המשותף החברתי.
29/01/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, יוצאת נגד הקולות מימין ומשמאל לגבי בתי המשפט במסגרת מערכת הבחירות. היא דיברה (יום ג', 29.1.19) בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי.
29/01/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
ברקע המצב בסקרים, כחלון השיק את קמפיין "כולנו", כשבבסיס הקמפיין הסיסמה "רק לכחלון אכפת". המסר: "כל הנושאים הבוערים שבהם טיפלה 'כולנו' היו מונחים על שולחן ממשלות ישראל לדורותיהם ודבר לא נעשה". בקמפיין התקשורתי מציב שר האוצר בסיס שאלה לאזרח הישראלי - "למה רק כחלון דאג למשפחה שלך"? - ועליה הוא עונה: "כי רק לכחלון אכפת".
29/01/2019  |  אלכס טנצר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הסבר אפשרי למחדל המבצעי של ה-7 באוקטובר; הניצחון האמריקני במלחמת העצמאות בקרב יורקטאון שבווירג'יניה בשנת 1781; כיבוש גשר הדנובה ליד וינה בשנת 1805; כשלון נפוליאון ברוסיה בשנת 1812;...
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
אמיר אביבי
אמיר אביבי
הכרעת חמאס או שחרור החטופים? התשובה נמצאת ברפיח ובציר פילדלפי    ההשתלטות על רפיח ועל ציר פילדלפי הכרחית גם לביטחון ישראל ביום שאחרי
עולם מוסלמי [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
שי גולדשטיין
הערבים הם כוח הולך וגובר באירופה ואמריקה ולכן העולם המערבי מפנה לנו את גבו    אין לנו ברירה אלא להבין שאנחנו הולכים ומבודדים מול עולם מתאסלם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il