|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

גפני מציע: סבסוד למניעת חילול השבת של פניציה

ועדת הכספים הזמנית דורשת לקדם פתרונות לעניין המפעלים העומדים בפני קריסה בדרום יו"ר הוועדה דרש ממנכ"לי חמת ומשרד הכלכלה לקדם פתרון מול עובדי חרסה, הטוענים להתעלמות מצד החברה: "כאן לא סדום ועמורה, לא זורקים עובדים לרחוב" על פניציה: "יש הצעה שבשבת יעבדו לא יהודים"
13/05/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 21   |   תגובות
מפעל פניציה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]



ועדת הכספים הזמנית בראשות ח"כ משה גפני, דנה (יום ב', 13.5.19) בסכנת פיטורי מאות עובדים עקב החשש מסגירת מפעלי חרסה בבאר שבע ואמיליה קוסמטיקס בירוחם. עוד עלה במהלך הדיון גם נושא סכנת הסגירה של מפעל הבקבוקים 'פניציה'.

ח"כ מיקי לוי (כחול לבן): "הוועדה הזו בראשותך הצילה לא פעם מפעלים מסגירה. עם כל הצער לא ראיתי הוזלה במחירים ואני מתריע שמתקיימת השתלטות עוינת של השוק הטורקי על השוק הישראלי ואלו התוצאות. אפשר לסגור הכל ולפתוח שערים לסין וטורקיה. אמזון בדרך לישראל ועסקים קטנים רבים ייסגרו. ירוחם שאיבדה את עסקיה מבקשת לאפשר לה לפחות מחסנים".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "נראה שבשנים האחרונות המדינה נלחמת בתעשיה הישראלית. מסבסדים את הייבוא הסיני וממסים את הייצוא הישראלי. אי-אפשר להתייחס רק לפיטורין בנגב אלא גם לנושא הטבות המס הרלוונטיות ולתושבי הצפון".



שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים: "הנושא של חרסה לא עומד בפני עצמו. עלות העבודה התייקרה בשלוש השנים האחרונות באחוז מהגבוהים בעולם, והנטל על הכתפיים של אותם תעשיינים שקורסים, אין ולו תעשיין אחד שלא יודע לייבא את מה שהוא מייצר בפחות עובדים ובלגן. חלילה וחס שזה מה שיקרה אבל זה מה שנכון להם. מביאים דלתות וחלונות מסין, מביאים הכל. צריך להחליט אם רוצים את התעשיה או לא וזה נוגע ישירות לפריפריה. מה זה שהפקידים מחליטים שאין רכש גומלין במכרז? ברגע שאפשר לוותר על רכש גומלין זה אומר 1,000 עובדים שילכו הביתה ולאחר מכן נוספים. חרסה עשתה כל מה שהיא יכולה בשנים האחרונות בלי שקל אחד מהממשלה. השקיעה מכיסה מעל 60 מיליון. לעניין פיניציה, יש לפתור בחדרים אחוריים ולא פה על השולחן".



ח"כ עידית סילמן (איחוד הימין): "אנחנו מחויבים לסייע לדרום בתעסוקה ואשמח לרכז את הפתרון מאחורי הקלעים. יש פתרון לתעסוקה בשבתות על-ידי הפזורה הבדואית. בנושא מיסוי הזכוכית על זכוכית מסוג ישרה חלקה אין מיסוי ועל עגולה כן, אך ניתן למצוא פתרון".



ח"כ מאיר כהן (כחול לבן): "חייבת להיות תוכנית חרום לירוחם, שם קורה משהו שמסכן את היישוב ממש. יש תחושה שהתפרקנו משאלות הציונות ומדברים על העיר רק במושגים כלכליים אבל האנשים שגרים שם הם אלו שעושים ציונות של שנות ה-2000".



יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "דרשנו להטיל היטל היצף על סינרג'י והצלנו את המפעל למרות כל המתקפות עליי. בסוף ייבאו מטורקיה וסין והמחירים יעלו".



ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן): "אמיליה קוסמטיקס עובד עשרות שנים ונמכר מיד ליד, יש בעלים שפגע במפעל וכן ועד שהתמהמה בהגעה להסכם 5 שנים. אפילו היום המפעל מרווח, לכן חובתנו לפנות לבעלים ולוועד לשבת ולסגור את הדברים בחדרים שקטים. זה מפעל שניתן להציל. בנוגע לפניציה - המפעל עלה על פסים של רווחים. הוא היחיד שעושה בקבוקים וצנצנות וממחזר 30,000 טון זכוכית מהזבל. 40 שנים יש לו היתר לעבוד בשבת וקומץ קיצוניים יוצר חרם על המפעל. כיבוי והדלקה של התנור משמעותו שבועות רבים של הפסקת פעילות. יש לאפשר כשרות המוסכמת על 95% מהאזרחים ובכך להצילם".



טל אוחנה, ראש עיריית ירוחם: "בעוד כולנו ננסה לשמר את העובדים, אנחנו באופן פרו אקטיבי צריכים לבנות את העתיד הכלכלי לירוחם. חשוב שנקדם מהלך להקמת מפעלים חדשים נוספים מוטי טכנולוגיה ולא מפעלים של שכר מינימום".



ח"כ פנינה תמנו שטה (כחול לבן): "כמי שצמחה בבית דתי, השאלה אם אנחנו בוחרים באנשים הללו ורואים אותם. השבת היא של כולנו והיהדות גם. מה נשתנה השנתיים הללו שקיצוניים מהלכים אימים על 250 משפחות. אין ספק שזה פתיר והממשלה צריכה להרים את הכפפה ולדאוג למפעל".



יו"ר הוועדה גפני הגיב לטענות בדבר מפעל פינציה: "מתי את או יו"ר המפלגה שלך דיברתם איתי לדאוג לפניציה? אני לא מרפה פה בוועדה מנושא של סגירת מפעלים, אני מותקף שאני לא דואג לכלכלה בישראל. טיפלתי בנושא של המלט, טיפלתי בסנרג'י, בא ארדואן, הטורקים דוחקים את המפעלים שלנו החוצה, עד שלא יהיה לנו מלט בתוצרת עצמית ואז הם יעלו את המחירים. אצלי עובדים שהולכים הביתה היא פיקוח נפש. אני לא מבין למה חרסה נסגר, לא מבין. למה? הבעלים של חרסה מפעיל מפעל דומה בטורקיה עם אותם מוצרים, למה? אני מבקש לבדוק מה המפעלים האלה קיבלו מהמדינה ולקבל בחזרה.



"לגבי פניציה, אני וליצמן ישבנו עם רה"מ, יש וועדה למען השבת שאמרה אנחנו לא יכולים להשתמש בבקבוקים שמייצרים בשבת. לא קשורה המילה חרם, הם לא יכולים להשתמש. ביקשנו באריכות רבה - יש הצעה שלא יעבוד בשבת, יהיו עובדים לא יהודים שם. בסופו של דבר המדינה צריכה להיות חלק מהעניין. המדינה צריכה להיות חלק מהעניין, היא צריכה לסבסד חלק קטן והבעיה תיפתר. זה לא חרם, אבל אדם אומר - אני לא רוצה לקנות את הבקבוק, אי-אפשר להכריח אותו. קיבלתי כתף חמה מרה"מ ומשר הכלכלה. אני מקווה, אני רוצה למצוא פתרון לעניין. אם אין פתרון אז יש לנו בעיה גדולה. לבוא ולעשות מזה פוליטיקה זה מאוד נחמד, בגלל הדתיים והחרדים. אני רואה אור בקצה המנהרה לאחר שיחות שהיו לי. הנושאים האלה קרובים לליבי. אם חרסה יסגר צריך למצוא פתרון לכל הדברים האלה".



בני ביטון ראש עיריית דימונה: אני קורא לשר הפנים לוותר על ארנונה בשלוש השנים הראשונות להקמת מפעל. אני יושב פה פעם שלישית או רביעית על המשבר בדרום. לגבי פניציה ישבנו איתך, עם נשיא המדינה ועם החרדים ואני מקבל את הפתרון לגוי של שבת. אמיליה הוא משבר שניתן לפתור אותו מידית. לא יעלה על הדעת שיקבלו מענקים ממשרד הכלכלה ויעבירו את המפעל לארה"ב. חרסה מפעל חשוב ולא יעלה על הדעת שתמיד נהיה במוקד. דימונה נתנה לנתניהו 56.3%, מקום ראשון במדינה. ועדת הכספים צריכה לחייב פתרון. הערים שלנו בהתפתחות אדירה ולא שתו או אכלו לנו ואני מבקש שבהסכם הקואליציוני בסמכותך לפתור את בעיות התעסוקה".



ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל): "למעלה מ-600 בני אדם עומדים לאבד את מטה לחמם. הפתרון לטווח ארוך הוא להתייחס לעובדים כבני אדם ולא כאל זוג ידיים עובדות. השיטה שמייצרת את הבעיות הללו היא שיטת השוק החופשי שמקדשת את הרווח במקום את הרווחה".



שי רינסקי, מנכ"ל משרד הכלכלה: "הצענו את עזרתנו לחרסה ונענו בסירוב. לגבי אמיליה ופניציה- כ-14 מפעלים בנגב קיבלו תקציבים להרחיב פעילותם. לגבי אמיליה - ככל שיעצימו פה את הקולות נלך אחורה. אנחנו מלווים גם את היקבים שרוכשים את פניציה. אם בא בעל מפעל שרוצה להעתיק פעילותו לארה"ב, במקרה של אמיליה ניתקו אתנו מגע וסירבו לקבל מענקים שהצענו. אנחנו דגים מקומות בדרום ומציעים להם תמיכה. המקום היחיד שאנחנו הולכם לסבסד מבנה להייטק זה ירוחם. המחויבות שלנו כפולה - למצוא מקומות פרנסה וכן למצוא כלים ייחודיים ואנחנו במקום הזה. ביחס לאוטובוסים אנחנו אתכם אבל אנחנו במיעוט".

טל אוחנה: "הסיבה שהוא מסרב לקבל מענקים היא העתקת פעילות לשוק האמריקני. אלך מכאן לפגישה אתו".

עידו סופר, רכז תעשיה באגף תקציבים במשרד האוצר: ל"גבי המפעלים המדינה לא צריכה להתערב אלא במקרים שיש בהם כשלי שוק. במקרה שבעל מפעל החליט החלטה עלינו לעזור לעובדים ככל שאפשר. לגבי מכסים והיטלים מדובר בנטל שעובר לציבור. כשמסתכלים על עלות שוטפת של מפעלים הממשלה מתכוונת לפעול ברפורמות משמעותיות ביותר שתכלול גם הורדת נטל רגולטורי שפוגע בתעשיה".

רועי רגרמן מנכ"ל קבוצת חמת: "קבוצת חמת מפעילה 3 מפעלים בארץ חמת וליפסקי מצליחות להרוויח ומשלמות את משכורות עובדי חרסה שלא מצליח להתחדש. 30 עובדי חרסה כבר נקלטו בחמת. יש לנו אוצר טבע של גז טבעי והמדינה במקום לבוא למפעלים ולתת להם אותו במחיר מופחת שיאפשר תחרות, התשלום עבור ההולכה מגיע למחיר דומה לטורקיה. האם מישהו קיים דיון על השלכות הרוחב של הוזלת עלויות הבנייה עבור דיור למשתכן? למה באצטדיון טדי בבאר שבע שמו אסלות תוצרת גרמניה ובכנסת ישראל תוצרת טורקיה. בחברון יש מפעל פלסטיק שמשלם 1,500 שכר מינימום ומשאיותיו נוסעות חופשי במדינה. אתם חייבים לראות מה עושים כדי להציל את התעשיה".


איגור גרימן יו"ר ועד עובדי חרסה: "אנחנו מאמינים שאפשר להציל את המפעל בעזרת הממשלה והרשויות. בעלי המפעל דחו את העזרה כי הם תכננו כבר לפני זמן לסגור את המפעל ולזרוק את העובדים כמו כלבים תוך שמשקרים להם ואומרים שהמפעל בטורקיה מיועד לאירופה. שבועיים מאז סגירת המפעל לא מדברים אתנו בכלל. עובדים שעובדים 20 ו-30 שנה בתנאים מהקשים בארץ. חצי מהעובדים עם גב שבור ולא יוכלו להשתלב במקום אחר. לעובדים המבוגרים לא תימצא עבודה. רוב העובדים שנקלטו בחמת הם אנשי מכירות. ההנהלה מתעלמת מהעובדים".



ח"כ גפני פנה למנכ"ל חמת, רגרמן: "יש לכם לדבריך שני מפעלים מרוויחים. לא ישבתם לדבר עם העובדים ולנסות לשלבם. אם זה נכון שלקחתם מפעל שפעל עשרות שנים ומעבירים אותו לטורקיה תהפכו למשל ולשנינה. חרסה הוא מפעל שכולנו גדלנו עליו. אני מוכן להיכנס לעניין כדי לנסות להציל את המפעל. אני מבקש שתשב עם העובדים לראות מה עושים. כאן לא סדום ועמורה, לא זורקים עובדים לרחוב. אם אתה הולך להתחשב בכך ולשלבם במפעלים או לתת פיצויים מוגדלים- אני מבקש עידכון על כך".



רגרמן: "הבחירה של העובדים בהסתדרות הייתה כדי לעשות בלגן והם ביטלו פגישה שנקבעה. למרות זאת נערכה פגישה אחת ונקבעה למחר עוד פגישה. זה מלווה עם עו"ד. קלטנו 30 עובדים ומעבר לכך, אני לא יכול להעסיק עובדים במפעל סגור".



ח"כ גפני סיכם את הדיון: "מנכ"ל חרסה לא הגיע לדיון ולא השיב לשיחותיי לאחר שאמר שיחזור אליי. אבקש לדווח לי מחר אחרי הישיבה עם העובדים מה נעשה. אבקש מראש העיר ירוחם לדעת מה התפתח עם העניין לאחר פגישתה עם אמיליה קוסמטיקס. אני פונה למנכ"ל משרד הכלכלה - אתם אנשי מקצוע ואבקש שתעדכנו מה קרה עם חרסה ועם אמיליה. אם לא יהיה פתרון, יש לעשות הכל כדי לגבות מהם את הכסף. בנוסף, אבקש להיכנס לנושא פניציה כי יש הסכמה של שר הכלכלה ושל ראש הממשלה לעניין השבת".

תאריך:  13/05/2019   |   עודכן:  13/05/2019
עידן יוסף
+גנץ נגד נתניהו: "מנהיגות מתנשאת"
19:10 13/05/19  |  
יו"ר מפלגת כחול לבן ח"כ בני גנץ נשא את נאום הבכורה שלו במליאת הכנסת. גנץ את ראש הממשלה נתניהו ואת יוזמות החקיקה הצפויות בכנסת: "אחרי שנלחמתי נגד אויבים שביקשו למחות אותנו מעל פני האדמה אני בא היום להיאבק נגד האיום החדש שנשקף לנו: איום על תפקודה של המערכת הדמוקרטית ומוסדותיה המשפטיים והחוקתיים של המדינה והשסע הפנימי בחברה הישראלית. כמות החשדות שמנסים להדחיק באמצעות הסכמים פוליטיים מעידה כי שלטון החוק אינו מעניין כלל את העומד בראשה של הממשלה הקיימת ושל זו המסתמנת. כמות המאמצים המוקדשים לקידום פסקת ההתגברות וחוק החסינות כדי לכונן לו קואליציה של מבצר משפטי, מעידה לצערי כי הוא, נתניהו, מציב עצמו לפני הכל. כשרה"מ ממנה את איש אמונו כיועמ"ש ואחר כך תוקף אותו כאשר הוא מבצע את חובתו, זה מעיד כי הממנה מצפה לנתין צייתן ולא למשפטן מקצוען: זה מעיד שהאינטרס האישי גובר על השיקול הממלכתי. מדינת ישראל ראויה למנהיגות צנועה ולא מתנשאת, שלא נחשדת בשוחד, שפנויה כל כולה לצרכי המדינה, שמשרתת את כל אזרחיה ולא את צרכיה האישיים".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אוסאמה סעדי / osama  saadi   אוסנת הילה מארק / Osnat  Mark   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי פרומן / orly  fruman   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמזון   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אנטאנס שחאדה / Mtanes  Shihadeh   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריאל קלנר / Ariel  Kallner   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני  ביטון / Benny Biton   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   היבה יזבק / Heba  Yazbak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חוה (אתי) עטייה / Hava-Etty  Atia   חיים כץ / Haim Katz   טל  רוסו / Yal Roso   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יזהר ניצן שי / Izhar Shay   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יעל גרמן / Yael  German   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   כמאל מריח ע'דיר / Kamal-Mreeh Gadeer    מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיכל שיר סגמן / Michal=Shir Segman   מיקי חיימוביץ' / Miki  Haimovich   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנסור עבאס / Mansour Abbas   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   ניר ברקת / Nir  Barkat   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עוזי דיין / Uzi  Dayan   עומר ינקלביץ / Omer  Yankelevich   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קטרין שטרית / Kathrin  Shitrit   קרן ברק / Keren  Barak   רג'פ טאיפ ארדואן / Recep Tayyip  Erdogan   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roee Folkman   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רם שפע / Ram Shefa   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שוסטר אלון מתן / Shuster Alon   שי רינסקי / Shai Rinsky   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרגא ברוש / Shraga Brosh   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גפני מציע: סבסוד למניעת חילול השבת של פניציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 21
במליאת הכנסת יחלו (יום ב', 12.5.19) חברי הכנסת החדשים לשאת את נאומי הבכורה שלהם, במסגרתם יציגו את הנושאים הקרובים לליבם ואת עיקרי משנתם. כנהוג, חבר כנסת ותיק יישא נאום ברכה לאחר כל נאום בכורה.
12/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ יואב סגלוביץ' (כחול לבן) פנה ליועץ המשפטי לממשלה וביקש ממנו לאסור ניהול מו"מ קואליציוני על חוק החסינות.
06/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת בחרה בחברי הכנסת מאיר כהן (כחול לבן) וישראל אייכלר (יהדות התורה) כסגנים זמניים ליו"ר הכנסת עד לבחירת סגני יו"ר קבועים כאשר 60 ח"כים תמכו ללא מתנגדים.
06/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
הנה כמה נושאים חשובים שמן הראוי שייכללו בקווי היסוד של הממשלה החדש, אך זה לא יקרה - אם משום שהם חשובים "רק" למדינה ולא לפוליטיקאים, ואם משום שהללו מעדיפים להותיר את המצב על-כנו
03/05/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
מספר 36 ברשימת הליכוד, עמית הלוי, עתר דקה לפני נעילת המועד האחרון לערעורים לבית המשפט עם ראיות די מוצקות שלמעשה על חודו של קול, אבל ממש קול אחד, הליכוד עבר את יהדות התורה, ואמור לקבל את המנדט ה-36 על חשבון השמיני של החרדים. למעשה בגלל חישובי עודפים מדובר בחצי קול.
01/05/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 21  /  מי ומי  
ח"כ ברקת ביקש להשתכר שקל בשנה  /  איציק וולף
ראשי הרשימות נעמדו לצילום המסורתי  /  עידן יוסף
"מתחייב אני"  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il