|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

בשל הבחירות התכופות

תקועים בעליון

14 תיקים בהרכבים מורחבים תלויים בפני בית המשפט העליון. הצורך להפריש שופט בכיר לתפקיד יו"ר ועדת הבחירות והעיתוי הפוליטי, גורמים לכך שתיקים אלו נכנסו בפועל להקפאה של שנה
02/06/2019  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
הכותל, ההסדרה, הלאום [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

14 תיקים תלויים ועומדים בפני הרכבים מורחבים בבית המשפט העליון, וקרוב לוודאי שכולם נכנסו בפועל להקפאה של כשנה בשל הבחירות התכופות. כך עולה מבדיקת News1.

דיון בהרכב מורחב נקבע בידי נשיא בית המשפט העליון ובאחד משני מקרים. האחד: כאשר הנשיא מחליט מראש שמדובר בנושא בעל חשיבות יוצאת דופן. השני: כאשר הנשיא משתכנע להעניק דיון נוסף, בעקבות פסיקת הלכה חדשה, חשובה וסותרת את קודמותיה. הנשיא אשר גרוניס הרבה יחסית להשתמש בכלי של הרחבת הרכבים מראש, בעוד הנשיאות מרים נאור ואסתר חיות ממעטות להשתמש בו. הבקשות לדיון נוסף נדחות כמעט תמיד. מבין 14 התיקים הקיימים, ב-11 נקבע הרכב מורחב ושלושה בלבד הם דיון נוסף.

ההרכבים המורחבים נקבעים לפי עקרון הסיניוריטי, כך שהם כוללים את הנשיא, המשנה לנשיא ואת השופטים הבאים מבחינת הוותק שלהם - אלא אם מישהו מהם מנוע מסיבה כלשהי מלשבת באותו הרכב (למשל: אם דן בנושא בהיותו במחוזי או בשל ידידות עם אחד מעורכי הדין). כאשר נקבע דיון נוסף, מצטרפים לפחות שני שופטים לשלושת אלו שנתנו את פסק הדין המקורי. אם אחד השופטים פורש לפני ההכרעה, מחליט הנשיא מי יחליף אותו.

בשל צורה זו של קביעת ההרכבים המורחבים, תמיד חבר בהם השופט הממלא את תפקיד יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. נשיא בית המשפט העליון קובע מי יהיה יו"ר ועדת הבחירות, גם כאן - לרוב לפי עקרון הסיניוריטי. בחודשיים-שלושה הסמוכים לבחירות (לפניהן ואחריהן), מנוטרל כמעט לחלוטין אותו שופט מעבודתו השיפוטית, לטובת ועדת הבחירות. עקב כך, אין באפשרותו לכתוב באותם חודשים את חלקו בפסקי הדין בהרכבים המורחבים. בשל חשיבותם של תיקים אלו, נוטים כל השופטים לכתוב חוות דעת משלהם, ובכל מקרה - גם הצטרפות לפסק הדין של מי מחבריהם מצריכה זמן ותשומת לב.

הנשיאה אסתר חיות טרם הודיעה מי יהיה יושב ועדת הבחירות לכנסת ה-21. בבחירות האחרונות מילא את התפקיד המשנה לנשיאה, חנן מלצר. מאחר שכאמור התפקיד נקבע לרוב לפי עקרון הסיניוריטי, הבאים בתור הם השופטים ניל הנדל, עוזי פוגלמן ויצחק עמית - שכולם חברים בהרכבים המורחבים היושבים על המדוכה.

מותר גם להניח, שבית המשפט העליון יימנע בעת בחירות ממתן פסקי דין בסוגיות פוליטיות שנויות במחלוקת, כדי שלא ייתפס כמי שמתערב בקמפיין, לכיוון זה או אחר. הדברים אמורים ביתר שאת במערכות הבחירות הנוכחיות, בהן נתון בית המשפט העליון למתקפה עזה מצד גורמים בימין. במצב זה, כל החלטה שיתן בסוגיות כמו חוק ההסדרה או מתווה הכותל, תשמש את אחד הצדדים. הכרעה "לטובת" הימין תוצג כאילו נכנע להתקפות מכיוון זה, ואילו הכרעה "לרעת" הימין תוביל להחרפת המתקפות עליו.

יוצא דופן הוא התיק ה-15 שנדון והוכרע בהרכב מורחב - הערעורים בנוגע לרשימות בבחירות לכנסת ה-21. בג"ץ פסל את מיכאל בן-ארי וביטל את פסילתם של עופר כסיף ורשימת בל"ד. בשל הצורך להכריע בערעורים במהירות רבה, פורסמו רק נימוקים תמציתיים של ההחלטות ובג"ץ הבטיח לפרסם בהקדם את הנימוקים במלואם. כעת יהיה על חיות - העומדת בראש ההרכב - להחליט האם לפרסם כבר עכשיו את הנימוקים (לקראת ערעורים דומים הצפויים בחודשים הקרובים) או להימנע מכך (כדי שלא להיראות כמי שמביעים עמדה בנושאים פוליטיים אקטואליים).

עתירות בנות למעלה מעשור

התיקים התלויים ועומדים בפני הרכבים מורחבים הם אלו:

השמת ילדים לא-יהודים לאימוץ במשפחות יהודיות אורתודוקסיות. העתירה הוגשת בשנת 2003, הדיון האחרון בה התקיים ביוני 2014, והיא נדונה בפני הרכב של תשעה שופטים (שארבעה מתוכם כבר פרשו). ההרכב החליט להקפיא את הטיפול בה עד למתן פסק דין בעתירות עקרוניות בנושא הגיור.

תיקי הגיור. 11 תיקים העוסקים בשאלת ההכרה בגיור שאינו אורתודוקסי. העתירה הראשונה הוגשה בשנת 2005 והדיון האחרון התקיים במאי 2017; חיות הורתה בדצמבר שעבר למדינה להגיש הודעת עידכון עד אמצע יוני 2019. בעתירות אלו דנים חיות, הנדל, פוגלמן, עמית, נעם סולברג, דפנה ברק-ארז, מני מזוז ושופט שצריך לבוא במקום אורי שהם.

פונדקאות לזוגים חד-מיניים. עתירה שהוגשה בשנת 2015. דנים בה חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן ועמית.

חובת הפרשת 20% משכר המסתננים לקרן ייעודית שאת כספיה הם מקבלים בעת עזיבת הארץ - אמצעי לעודד אותם לצאת מישראל. העתירה הוגשה בשנת 2017 ודנים בה חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג וג'ורג' קרא.

תיקי הכותל - שבע עתירות העוסקות בנשות הכותל ובסדרי התפילה בכותל. העתירה הראשונה הוגשה בשנת 2013 והדיון הבא קבוע ליום הבחירות ולכן יידחה. דנים בהן חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג ומזוז.

חוק ההסדרה הקובע כיצד ניתן יהיה להותיר קרקעות פלשתיניות פרטיות בידי מתנחלים שהתיישבו עליהן בתום לב. אחת העתירות הרגישות ביותר מבחינה פוליטית התלויות ועומדות בפני בג"ץ. העתירות הוגשו בשנת 2017 ודנים בהן חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג, ברק-ארז, מזוז וענת ברון. בג"ץ הוציא צו ביניים המונע את יישומו של החוק עד להכרעה בעתירות. הדיון האחרון התקיים לפני שנה והעותרים אמורים היו להגיב עד ינואר השנה על עמדת המדינה.

שלילת גמלאות מהוריו של קטין שביצע עבירות ביטחוניות. העתירה הוגשה בשנת 2016, נגד סעיף המהווה ענישה נוספת כלפי מחבלים, הדיון האחרון התקיים ביולי אשתקד ובג"ץ ממתין להודעה מעדכנת מטעם המדינה. בתיק דנים חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג, ברק-ארז, ברון ודוד מינץ.

החזרת גופות מחבלים. דיון נוסף בפסק דינו של בג"ץ, ולפיו ישראל אינה יכולה להימנע מהשבת גופות מחבלים כאמצעי לחץ להשבת שבויים וגופות. העתירה הוגשה בשנת 2017, הדיון האחרון התקיים ביולי אשתקד והמדינה אמורה הייתה להגיש באוקטובר שעבר תגובה נוספת. התיק נדון בפני חיות, הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג, ברק-ארז וקרא.

האם יש חובה לפנות לרשות מינהלית לפני הגשת בקשה לתביעה ייצוגית - דיון נוסף משנת 2015 בפסק הדין שהטיל חובה כזאת. הדיון האחרון התקיים בינואר השנה בפני חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג וברק-ארז.

הפעלת מאסר בשל אי-תשלום קנס, לאחר שסכום בגובה הקנס שולם ונחשב כפיצוי לנפגע העבירה. שני ערעורים פליליים משנת 2016, שהדיון האחרון בהם התקיים באפריל השנה. דנים בהם מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית וסולברג.

הגשת תביעה ייצוגית נגד רשות בשל סכומים שגבתה - דיון נוסף בפסק דין משנת 2017. הדיון האחרון התקיים בחודש שעבר בפני הנדל, פוגלמן, עמית, סולברג וברק-ארז.

חלוקת כספי הקרן לצמצום פערים בין רשויות מקומיות - עתירה משנת 2018 נגד חוק ההסדרים. הדיון הבא קבוע לחודש יולי בפני חיות, מלצר, הנדל, פוגלמן, עמית, ברק-ארז ויעל וילנר.

שיחות נתניהו עם בכירי ישראל היום - דיון נוסף בפסק הדין משנת 2017, אשר הורה לחשוף את מועדי שיחותיו של בנימין נתניהו עם שלדון אדלסון ועמוס רגב. הדיון הקרוב מתקיים השבוע (4.6.19) בפני מלצר, הנדל, עמית, סולברג, ברק-ארז, מזוז וקרא.

חוק הלאום - הנושא הנפיץ ביותר מבחינה פוליטית המונח בפני בג"ץ. 14 העתירות הוגשו אשתקד ובדצמבר 2018 החליטו חיות, מלצר והנדל שהן יידונו בפני הרכב של 11 שופטים. המדינה אמורה למסור עד אמצע החודש הנוכחי את תגובתה המקדמית לעתירות וההרכב טרם נקבע.

תאריך:  02/06/2019   |   עודכן:  02/06/2019
איתמר לוין
+בנט בעקיצה לליכוד: "מחפשת רק לריב עם השמאל"
20:34 02/06/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר החינוך היוצא הודיע על ריצה במסגרת הימין החדש, התחייב לפעול באופן יותר צנוע, רציני וחכם, והודיע: "הימין החדש תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה"
("לכל אדם יש תחליף - גם לי" [צילום: מן הטלוויזיה])
+לשכת רה"מ: נתניהו טרם החליט מי יחליף את בנט ושקד
19:33 02/06/19  |  
‏מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו עדיין לא החליט על מינוי השרים החדשים במקום בנט ושקד. "רה"מ ימנה ממלאי מקום ב-48 השעות הקרובות ואין לו שום כוונה להחזיק באחד מהתיקים שהתפנו. רה"מ ידע מראש שהשר לוין לא מעוניין במילוי מקום. כל פרסום אחר בעניין מינוי השרים הוא הערכה".
+בנט ימסור הצהרה לתקשורת בשמונה בערב
19:03 02/06/19  |  
שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, ימסור הצהרה לתקשורת מחוץ לביתו ברעננה בשעה 20:05, כך שתשודר במהדורות המרכזיות. הוא צפוי שלא להשיב על שאלות עיתונאים.
+היועמ"ש: אין מניעה למנות את פרץ וסמוטריץ' לשרים
18:36 02/06/19  |  
משרד המשפטים מבהיר כי לפי חוות דעת היועץ המשפטי לממשלה, אשר נמסרה לפני זמן קצר, מינוים של שרים חדשים בעת הזו אפשרי בהתאם להוראת סעיף 30(ד) לחוק יסוד: הממשלה, דהיינו, הממשלה יכולה למנות שרים מבין חברי הכנסת המכהנים ללא צורך באישור הכנסת. הפרסום בא בעקבות טענה שהופרחה כאילו לא ניתן למנות לשר מי שאינו מכהן כיום כשר.
+הוועדה המסדרת אישרה את פיצול בן-דהן מהליכוד
17:51 02/06/19  |  
הוועדה המסדרת בניהולו של ח"כ אופיר כץ אישרה את בקשות הפיצול בסיעת הליכוד ובסיעת רע"ם-בל"ד. בדיון שנערך היום (יום א') בוועדה המסדרת, הוחלט לאשר את בקשת ח"כ אלי בן דהן להתפלג מסיעת הליכוד ולהקים סיעה עצמאית, סיעת אח"י - ארץ, חברה, יהדות. בקשת בן דהן היא בהתאם להסכם שנחתם ערב הבחירות לכנסת ה-21. כ"כ הוועדה אישרה את הבקשה המשותפת של סיעת רע"ם-בל"ד להתפצל לשתי סיעות עצמאיות.
+לוין סרב להתמנות כשר משפטים
17:41 02/06/19  |  
השר יריב לוין סירב להתמנות כשר משפטים בממשלת המעבר.
+נתניהו מנסה לגרום קרע באיחוד הימין
17:35 02/06/19  |  
כאן חדשות: ראש הממשלה בנימין נתניהו בוחן את האפשרות למנות את ח"כ רפי פרץ לתפקיד שר החינוך, אך למנוע מבצלאל סמוטריץ' את תפקיד שר המשפטים - אותו יעביר לליכוד. ח"כ סמוטריץ' הגיב בגלי צה"ל: "כנראה לא רוצים לתת לי את התיק כי יודעים שיקבלו שר שבא לעבוד ולא לשחק, ואני מאמין שהרב רפי לא יתמנה לשר בלעדיי. אנחנו דורשים את תיקי המשפטים והחינוך שהם תיקים של הציונות הדתית.
+יחימוביץ': אפנה ליועמ"ש אם נתניהו ימנה עצמו למ"מ שר המשפטים
16:58 02/06/19  |  
ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) על פיטורי שקד: "עפ"י חוק יסוד: הממשלה, ממלא מקומם של השרים הוא רה"מ נתניהו. אם נתניהו מתכוון להשאיר עצמו גם ממלא מקום שר המשפטים, אפנה ליועמ"ש בדרישה לפסול את המינוי העצמי, ששובר את שיאי הציניות והרס שלטון החוק, אפילו בסטנדרטים של נתניהו".
+פרוש יפוטר וימונה שוב לסגן שר החינוך
16:49 02/06/19  |  
מלשכתו של מאיר פרוש נמסר: רה"מ נתניהו שוחח עם סגן השר מאיר פרוש ועדכן אותו על פיטורי שר החינוך נפתלי בנט. במקביל שוחח מזכיר הממשלה עם סגן השר והודיע לו שלאחר 48 שעות מאז שיצאה ההודעה על פיטורי השר, יתקיים משאל טלפוני בין השרים למנות אותו שוב כסגן שר.
+נתניהו פיטר את השרים בנט ושקד
15:47 02/06/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השניים פוטרו גם מן הקבינט - בשיחת טלפון ממזכירות הממשלה  ▪  עתידם של ראשי הימין החדש לוט בערפל  ▪  בנט הגיע היום לישיבת הממשלה
([צילום: נועם רבקין-פנטון, פלאש 90])
+מסתמן: הבחירות לראשות העבודה - ביולי
15:16 02/06/19  |  
הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו בתחילת חודש יולי. התאריך שכרגע עומד על הפרק הוא 2 ביולי (חדשות 13).
+כשלון נתניהו
12:25 02/06/19  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
בפנינו פסק זמן ויש לנצלו. צריך לקום מנהיג העתיד וליצור מציאות חדשה  ▪  יכולה זו להיות אילת שקד, או אולי בוגי יעלון, או מישהו אחר
(יעלון בביקור בבורלי הילס בינואר, 2017 [צילום: ארי בוסל])
+נתניהו: הסוף
12:00 02/06/19  |  זוהר בן-אשר   |   לרשימה המלאה
נראה שסוף העידן של נתניהו אכן הגיע. השאלה שנותרה פתוחה היא האם היא מביאה איתה גם את התפוררות הליכוד. ליברמן בונה על כך שאותם אנשי ימין ישרים בליכוד שגם הם סבורים שנתניהו כבר מזמן לא דואג לימין אלא רק לעצמו ושלטעמם נתניהו רק ממשיך להפסיד לחמאס - ואותם מצביעי ליכוד שהם חילוניים - יעזבו את הסחי שאליו הטיל נתניהו את הליכוד ויעברו להצביע עבורו
(נתניהו. כשלון צורב [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+ח"כ גבאי: בקרוב - בחירות ליו"ר העבודה
10:56 02/06/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת העבודה יביא ביום שלישי הצעה לעריכת פריימריז לראשות המפלגה בהקדם האפשרי  ▪  לא יתקיימו בחירות לקביעת הרשימה
(גבאי. האם יעמוד בראש הרשימה הבאה? [צילום: פלאש 90])
+סמוטריץ' נגד שקד: "פילגה וריסקה את המפלגה"
10:40 02/06/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "אני לא חושב שיש סיבה בעולם שתהיי מספר 1"  ▪  טען כי אסור להקים עוד מפלגה מלבד איחוד הימין  ▪  בן-גביר: "סבור ששניהם (איילת ובצלאל) צריכים להיות יחד בחיבור גדול"
(שקד וסמוטרי'. ילכו יחדיו? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+פיזור הכנסת ה-21: עלבון לדמוקרטיה ולמדינת ישראל
10:16 02/06/19  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
במרכז מערכת הבחירות עמדו אישיותו ותיקיו של בנימין נתניהו, "ביבי" בְּפִי העם ובפיו הוא  ▪  עושי דברו עשו כל שניתן לחלצו מהאפשרות הרחוקה שיעמוד לדין  ▪  אולם ביבי עצמו העמיד פני מופתע, ככמעט נעלב, משנשאל אם יפעל להשיג לעצמו חסינות מהעמדה לדין
(נתניהו וכ"ץ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תקועים בעליון
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארי כספי
2/06/19 08:25
2
אברהם 101010
2/06/19 08:48
3
תקוע בגלל השיטה
2/06/19 09:40
4
זאת חוצפה
2/06/19 10:46
5
בעליון
2/06/19 18:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
יו"ר מפלגת זהות, ח"כ לשעבר משה פייגלין, הודיע כי מבחינתו יש בסיס לשיתוף פעולה עתידי עם השר נפתלי בנט בבחירות הקרובות שיתקיימו ב-17 בספטמבר. בפוסט שפרסם (שבת, 1.6.19) התייחס לפגישה שקיים עם בנט בשבוע שעבר וציין כי היא הייתה ארוכה וחיובית.
01/06/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ביבי גרר את המדינה לבחירות חדשות על גבול הטירוף, ולא איווט. מפני שאדם הגון היה מניח לנשיא ראובן ריבלין לנסות ולמנות ח"כ אחר שירכיב את הממשלה. כך נעשה בעבר, חיים ויצמן הטיל על פנחס רוזן (1951) ויצחק בן צבי על לוי אשכול (1961), וביבי לא הניח.
01/06/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
חבר הכנסת עפר שלח (כחול לבן) התייחס (יום שבת, 1.6.19) באירוע שבתרבות בבאר שבע לבחירות החוזרות ואמר כי הן "הזדמנות עבור היועץ המשפטי לממשלה". לדבריו, "אסור לו לדחות עוד את השימוע של נתניהו, ועליו לקבל החלטה סופית מייד לאחריו. אני מאמין שכחול לבן תנצח בבחירות, אבל בכל מקרה חיוני לדעת אם נתניהו הולך למשפט עוד לפני שתורכב הממשלה הבאה. כך תימנע חזרה על הביזיון שחווינו בשבועות האחרונים, ואפשר יהיה להרכיב ממשלה בישראל".
01/06/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בשנות התשעים של המאה הקודמת הוכתה מדינת ישראל בשתי מכות שהונחתו עליה כמעט במקביל. האחת הייתה מכת אוסלו, תרגיל הונאה משיחי שאותו הובילו האוסלואידים, ושאליו נרתמו בשקיקה אנשי מפלגת השמאל/תקשורת, תרגיל שהוביל כצפוי מראש למלחמת אוסלו, אשר לובשת צורה ופושטת צורה עד עצם היום הזה. השנייה הייתה מכת (אהרן) ברק, ערעור האיזון החיוני בין שלוש הרשויות המרכיבות את המשטר הדמוקרטי, באופן כזה שהרשות השופטת חדרה לתחומי אחריותן של הרשות המחוקקת ושל הרשות המבצעת, גברה לא פעם על החלטותיהן וכפתה עליהן לבצע, או להימנע מלבצע, פעילויות שבאחריותן בדרך שלא נראתה להן ולריבון - ציבור הבוחרים - ולעתים גם ללא מימון להחלטות שהונחתו על-ידי הרשות השופטת.
01/06/2019  |  רון בריימן  |   מאמרים
ליברמן אכן לא שמאל, אבל בוודאי גם לא ימין, ליברמן הוא 100% רק ליברמן.
01/06/2019  |  מוטי הרכבי  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il