|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

שקד על התערבות נתניהו:

"מי שיקבע אם אעמוד בראשות איחוד הימין זה הציבור בלבד"

הבהירה: "נתמודד עד הסוף גם אם לא יהיו חיבורים" בנט: "אם רוצים למשול צריך ״ימין חדש״ גדול וחזק ובעיקר גוש ימין גדול בראשות איילת"
22/07/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
שקד ובנט. מעדיפים איחוד רחב [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ראשי ״הימין החדש״, השרים לשעבר נפתלי בנט ואיילת שקד, קיימו (יום ב׳, 22.7.19) סיור בגוש-עציון עם אנשי תנועת ״רגבים״. במהלך הסיור התייחסה שקד למהלכים הפוליטיים האחרונים ואמרה: "נתמודד עד הסוף גם אם לא יהיו חיבורים, אנחנו בסקרים אתמול עם שמונה מנדטים, מאמינה שאפשר להיות מפלגה עצמאית וחזקה אבל מעדיפה שנוביל איחוד רחב בימין".

מוקדם יותר שוחחה שקד עם הרב רפיץ פרץ יו״ר הבית היהודי. "הייתה שיחה מאוד טובה ופתוחה, וקבענו להיפגש בימים הקרובים" אמרה שקד והוסיפה כי "האחריות לאחדות נמצאת על הכתפיים שלהם".

  • לשאלה על מאמצי רה״מ למנוע ממנה לעמוד בראשות גוש מפלגות הימין השיבה שקד: ״אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, מי שייקבע בעניין הזה זה הציבור בלבד״.

השר לשעבר נפתלי בנט אמר במהלך הסיור: ״אלה ימים מכריעים לשלטון הימין ולמדינת ישראל בכלל. בימים האחרונים אנחנו משוחחים עם כל ראשי מפלגות הימין כדי שייכנסו לגוש טכני גדול של הימין בראשות איילת. העברנו הצעה קונקרטית לבית היהודי, הצעה הוגנת על בסיס שוויוני. אפשר מבחינתנו הערב לסגור. הכדור אצלם. אני מקווה שהם יגידו כן, זה הדבר הנכון לעשות - לשים את האינטרסים האישיים בצד ולסגור״.

  • עוד אמר בנט: ״מנדטים זה לא משחק, זה כלי למימוש מדיניות. די ברור מי מביאה כרגע את הכי הרבה מנדטים. אם רוצים למשול צריך ״ימין חדש״ גדול וחזק ובעיקר גוש ימין גדול בראשות איילת״.

תאריך:  22/07/2019   |   עודכן:  22/07/2019
מירב ארד
+פייגלין: הרב אמסלם לא הביא קולות לזהות
19:40 22/07/19  |  
יו"ר זהות, משה פייגלין ברדיו קול חי: "התברר לנו שהרב חיים אמסלם לא הביא בכלל קולות, לכן לא נלך אתו הפעם".
+מפלגת נעם גייסה כ-280,000 שקל במימון המונים
19:34 22/07/19  |  
לקראת הבחירות: רשימת 'נעם' פתחה בקמפיין מימון המונים ברשת. היעד: מיליון וחצי ש"ח, עד כה גויסו כ-280,000 ש"ח. נעם פנתה בימים האחרונים למפלגת בל"ד לקבל את אישורה לשימוש באותיות עם או באות ע' בצרוף עי. מדובר בצעד אשר מחויבת מפלגת נעם לעשות ע"פ חוק וזאת לאור כך שעד כה עשתה מפלגת בל"ד שימוש באותיות אלו או בחלקן. עד כה טרם התקבלה תשובת מפלגת בל"ד לפנייה. בשבוע שעבר, רכשה רשימת נעם את מפלגת לזוז ב-80,000 ש"ח.
+ליצמן: ההסכם עם אלי ישי יימשך
17:48 22/07/19  |  
סגן השר יעקב ‏ליצמן אומר כי הסכם בין יהדות התורה לרשימת יחד ישי יימשך. "זה ימשיך בעקבות כך שזה הוכיח את עצמו. אני לא מבין על מה דרעי כועס, הצענו לו להסתדר עם אלי ישי אבל הוא לא הצליח, אני מאמין שגם הוא לא רוצה שילכו קולות חרדים לפח״.
+דרעי: מעוניין שמפלגת העבודה תשב בממשלה
17:01 22/07/19  |  
יו|"ר ש"ס דרעי מברך על החיבור בין אורלי לוי לעמיר פרץ, ואמר כי הוא מקווה שסיעת העבודה-גשר תיכנס לממשלת נתניהו. "אני רואה בהם שותפים. אני מאוד מקווה שהם יצליחו לעמוד בלחץ התקשורתי הכבד שמופעל עליהם, ויבינו שהממשלה היחידה שיכולה לקדם באמת את השכבות החלשות זו ממשלת נתניהו". הוא רמז כי מאחורי הקלעים יש פעולות נוספות שנעשות בעניין: "יש עוד אפשרויות להרכבת ממשלה בראשות נתניהו שלא את כולן פירטתי".
+דרעי: לא שולל ישיבה עם ליברמן
16:58 22/07/19  |  
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מטיל וטו של צירוף יאיר לפיד לממשלה הבאה, אך אינו שולל את צירוף ליברמן. "לפיד בתקופתו כשר אוצר לא השאיר אבן שלא הפך כדי להזיק לילדים שלנו, לזקנים שלנו, לציבור החלש", הסביר. "ליברמן מנגד אני מכיר אותו 30 שנה, מעולם לא פגע אפילו בכוס מים של הציבור החרדי. הלך יחד איתנו בבחירות בירושלים, הייתה לו תרומה לא קטנה להיבחרו של משה ליאון. ליברמן במצוקה, הוא הבין שזה מה שיביא לו מנדטים. אין לי מה לעשות בעניין, אבל אני לא שם וטו. אני מאמין שאחרי הבחירות זה יהיה שונה כי ליברמן מילה שלו זה רק מילה".
+"מרצ לא נלחמת בכפייה דתית, רק מדברים"
16:20 22/07/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אלי אבידר מטיל וטו על הצטרפות החרדים לממשלה גם אם יסכימו לקבל את קווי היסוד של ממשלת האחדות, בניגוד לעמדה שהפגינו ראשי הסיעה  ▪  "ניצן הורוביץ מוכן לשבת עם החרדים, אנחנו לא"
(אבידר. מפגין עמדה עצמאית [צילום: איתן שוקר])
+בימין הדתי מציעים: שריון מקום אחד בעשירייה הראשונה לבן-גביר
15:52 22/07/19  |  
במפלגות הבית היהודי-איחוד לאומי צפויים להציע כי בתמורה לוויתור השר רפי פרץ על המקום הראשון, יהיו להן חמישה נציגים בעשירייה הראשונה, כאשר המקומות השני והשלישי יהיו של פרץ וסמוטריץ' והמקום הרביעי לבנט, והימין החדש יקבל ארבעה מקומות בעשירייה הראשונה. מקום אחד בעשירייה ישוריין ליו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר. במפלגות הימין הדתי מסבירים כי בניגוד לימין החדש, יש להן בסיס איתן של קהל מצביעים נאמן (חדשות כיפה).
+מזכ"ל האיחוד הלאומי: התנאים המקדימים של שקד מתנשאים
15:42 22/07/19  |  
מזכ"ל האיחוד הלאומי, יהודה ולד, אומר כי הצבת התנאים המקדימים של רשימת הימין החדש למשא ומתן מתנשאים, ואינם מקדמים לאחדות. הוא התייחס לרשימת התנאים הכוללת מטה קמפיין משותף, שקד בראש הגוש, מו"מ משותף לאחר הבחירות, שוויון מלא בין שתי המפלגות וריצרץ' ברשימה (ימין חדש אי-זוגי, איחוד הימין זוגי). "האם שקד מנהיגה אמיתית ורוצה להוביל לאחדות או שהיא רוצה ליישר קו עם נפתלי שאמר במוצ"ש, שהוא מעדיף ריצה נפרדת ופילוג?", שאל ולד.
+ח"כ שפיר מנהלת מגעים מאחורי גבו של היו"ר פרץ
15:34 22/07/19  |  
חברת הכנסת סתיו שפיר מודה כי היא מנהלת מגעים מאחורי גבו של יו"ר העבודה, ח"כ עמיר פרץ, לאיחוד מפלגות השמאל הקטנות. שפיר מסרבת להתחייב כי לא תערוק מן העבודה לרשימה אחרת, וההערכות במערכת הפוליטית הן כי אם לא תתקבל עמדתה היא צפויה לחבור למפלגת מרצ.
+נחשפה ססמת ש"ס לקמפיין הבחירות
14:18 22/07/19  |  
מפלגת ש"ס משיקה את קמפיין הבחירות הראשון שלה במערכת הבחירות. בסרטון שמוציאה ש"ס בססמה ש"ס- הכוח החברתי בממשלה", מציגה התנועה את הישגיה בהובלת השר אריה דרעי ומדגישה את השותפות והתמיכה בנתניהו.
+בגדי המלך החדשים
12:31 22/07/19  |  אליקים העצני   |   לרשימה המלאה
בכל אוקיינוס המלים שנאמרו, נכתבו ושודרו בנושא הזה, לא מצאנו מילה אחת על פתרון חילופי, אפשרי וזמין: שהליכוד יבקש להטיל את הרכבת הממשלה על חבר כנסת אחר מן הליכוד שמסוגל לעמוד בראש ממשלה
(ליברמן. "בוגד" [צילום: פטרוס קרדיג'ס/AP])
+עוצמה יהודית, תהיי ערנית!
12:11 22/07/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
במפלגת "עוצמה יהודית" צריכים להכריע באופן מיידי מי יהיו המועמדים שלהם לכנסת ולדרוש מהמערכת המשפטית הכרעה מהירה לגבי כשירותם לפני המועד הסופי להגשת הרשימות
(מיכאל בן ארי, איתמר בן גביר, עוצמה יהודית [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+אושרה בקשת ועדת הבחירות להגדלת התקציב
11:37 22/07/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התקציב יעמוד על 329 מיליון שקלים  ▪  באוצר ביקשו לאשר בשלב ראשון 303 מ"ש, ולאשר תוספת נוספת בהמשך. חברי הוועדה החליטו לאשר את הבקשה במלואה
(ועדת הבחירות המרכזית [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מי שיקבע אם אעמוד בראשות איחוד הימין זה הציבור בלבד"
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
איילת מאיימת
22/07/19 16:11
 
היהודי ועדת חקירה
23/07/19 08:00
 
שקד=שמאלנית
23/07/19 16:52
2
יאקי
23/07/19 19:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
לכאורה, יש לנו כאן 'קובייה הונגרית' שאין לה פתרון: הליכוד אינו יכול להרכיב ממשלה כי בלי קולותיו של ליברמן אין לו רוב, וכל מפלגה אחרת אפילו אינה מתקרבת לרוב כזה. באין פתרון החליט נתניהו לקיים בחירות חדשות, אך גם אילו החזיר את המנדט לנשיא שהיה מטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על בני גנץ, התוצאה הייתה דומה, כי גם לכחול-לבן אין רוב. לפי הסקרים גם הבחירות החדשות לא יביאו את הישועה ואף ירחיקו אותה, מפני שליברמן הולך ומתחזק. אז מה? נכריז על בחירות ג', וכן הלאה? אין טעם לחפש מענה לשאלה, מדוע ליברמן מסרב להצטרף לקואליציה של נתניהו. הכל תמימי דעים שנימוקים כמו גיוס החרדים לצה"ל הם תירוצים בלבד והרושם הוא שליברמן נחוש להכשיל כל ניסיון של נתניהו להישאר ליד הגה השלטון. דוק: נתניהו ולא הליכוד. האיש, לא המפלגה.
22/07/2019  |  אליקים העצני  |   מאמרים
לא בטוח שלא מכינים ל"עוצמה יהודית" הפתעה חדשה. ייתכן שכבר עכשיו מחפשים באופן נמרץ פגמים במועמדים שהם עשויים להריץ כדי לפסול להם שוב מועמד אחד או שניים ולהחליש את כוחם באופן משמעותי ואולי אפילו טוטאלי לטובת שאר מפלגות הגוש הפחות שנואות על מערכת המשפט. אם זה יקרה, זה יפגע שוב בזכות הדמוקרטית לייצוג בכנסת של בוחרים רבים.
22/07/2019  |  עמוס שנער  |   מאמרים
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 22.7.19) את בקשת ועדת הבחירות להגדלת תקציבה לקראת הבחירות לכנסת ה-22. התקציב יעמוד על 329 מיליון שקלים. במשרד האוצר ביקשו לאשר בשלב ראשון 303 מיליון שקלים בלבד, ולאשר תוספת נוספת בהמשך במידת הצורך. חברי הוועדה החליטו לאשר את הבקשה במלואה, לאור הצגת הצרכים המופרטת מצד ועדת הבחירות, וכך שכלל הצדדים הודו כי הוועדה נוהגת באחריות כלכלית, ומחזירה כספים שאינה עושה בהם שימוש.
22/07/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר "הימין החדש" איילת שקד שוחחה (יום ב', 22.7.19) בטלפון עם יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ. השניים דנו בצורך שבאיחוד מפלגות הימין לקראת הבחירות הקרובות וקבעו להיפגש בימים הקרובים. "האחריות לאחדות נמצאת על הכתפיים שלנו, זהו צו השעה", אמרה שקד. לאחר השיחה עם איילת שקד אמר הרב פרץ: יש לנו אחריות לגוש הימין כולו. הבית היהודי תמיד חיבר ואיחד, גם הפעם נעשה כך.
22/07/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
ישגיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחד המנהיגים הגדולים בעולם ובישראל:
22/07/2019  |  משה חסדאי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
בסוף נהייה שורה קטנה, יותר ממילה יחידה, אות בודדה, תג יחיד, פסיק קטן. נהייה שורה קטנה, שורה בעמוד הריק של ההיסטוריה היהודית עתיקת היומין
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il