|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

סמוטריץ' על המתקפה על נתניהו:

"אי-אפשר לתת את הקרדיט לכל מה שטוב כאן"

שר התחבורה ממשיך לעמוד מאחורי הדברים הקשים שכתב על רה"מ ומערכת המשפט מבהיר: "כשצריך לתמוך מגבים, וכשצריך לבקר מבקרים. לא יזיק לליכודניקים להשתמש בזה מדי פעם"
12/08/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
סמוטריץ'. לא מתנצל [צילום: גיל יערי/פלאש 90]

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ממשיך לעמוד מאחורי הדברים שאמר אתמול לראש הממשלה בנימין נתניהו ועל מערכת המשפט. בראיון הבוקר לרשת ב' אמר סמוטריץ' כי "נתניהו מתגאה שהוא בולם כל תיקון במערכת המשפט. לכן הוא נושא באחריות. אי-אפשר לתת לנתניהו את הקרדיט לכל מה שטוב כאן".

בתגובה לדבריו, קרא השר אופיר אקוניס (מהליכוד) לשר סמוטריץ' להתנצל על דבריו. אקוניס אמר בגלי צה"ל כי "ראוי שבצלאל סמוטריץ' עוד היום יתנצל בפני נתניהו על דברי הבלע שלו. יש דרך להביע ביקורת, בוודאי לשר זמני וחדש בממשלה".

עוד הוסיף אקוניס כי "באירועים פחות דרמטיים בממשלה נדרשו שרים להתנצל ולעבור מתפקידם. עליו להתנצל באופן פומבי, בציוץ - כמו אתמול. ההתנהגות שלו חייבת לחדול, אנחנו חודש לפני בחירות קריטיות"

על כך הגיב השר סמוטריץ': "קוראים לזה ענייניות. כשצריך לתמוך מגבים, וכשצריך לבקר מבקרים. לא יזיק לליכודניקים להשתמש בזה מדי פעם".

תאריך:  12/08/2019   |   עודכן:  12/08/2019
מירב ארד
+עמדת היועמ"ש: לפסול את מרזל וגופשטיין
21:34 12/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
היועץ המשפטי לממשלה יגיש מחר לוועדת הבחירות המרכזית את עמדתו ביחס למפלגת עוצמה יהודית  ▪  סבור שיש לפסול את התמודדות ברוך מרזל ובנצי גופשטיין אך לאשר את רשימת עוצמה יהודית כשלעצמה
(בנצי גופשטיין וברוך מרזל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מפלגות הימין ייקראו 'ימינה'
19:29 12/08/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סיסמת הבחירות של מפלגת ימינה תהיה - ״ישראל רוצה ימינה״. בנוסף, תשיק המפלגה את הלוגו הרשמי, בצבעי כחול, לבן, ירוק וכתום, אשר ילווה אותה בפרסומים הרשמיים  ▪  אותיות הרשימה יישארו טב
([צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+מפלגת נעם קוראת להתלונן על הדרה בשדולת הנשים
18:41 12/08/19  |  
מפלגת נעם פרסמה את מספרי הטלפון של הקו הפתוח של שדולת הנשים וקוראת לציבור הנשים שהדירו אותן מההופעה בעפולה להתלונן בקו על ההדרה מההופעה "כועסת שהדירו אותך וביטלו לך את ההופעה בעפולה? התלונני עכשיו בקו הפתוח של שדולת הנשים (הארגון שדאג לבטל את האירוע)" כתבו בנעם במנשר מטעמם.
+גרמן: "אין למבקר את הסמכות לשנות חוק יסוד"
18:30 12/08/19  |  
ח"כ יעל גרמן (כחול לבן): "מהרגע שמבקר המדינה החדש נכנס לתפקידו הוא קיבל סדרה של החלטות העושות רושם כי בכוונתו לשנות את תפקיד המבקר - כפי שקבוע בחוק. חשוב להזכיר שתפקיד הביקורת בין השאר הוא: איסוף נתונים על פעולות הגופים המבוקרים ובחינתם לאור נורמות מחייבות. אין למבקר את הסמכות לשנות חוק יסוד".
+ברק: סמוטריץ' אומר את מה שבליכוד אומרים בחדרים סגורים
18:29 12/08/19  |  
אהוד ברק (המחנה הדמוקרטי): "כמו שנתניהו נכנע ליחיא סינוואר, סביר שהוא ייכנע גם לסמוטריץ'. סמוטריץ' אומר את האמת שאומרים בחדרים סגורים בליכוד. למרות שבחוץ הם חתמו כמו רכרוכיות על הצהרת הנאמנות. יש להם נאמנות כמעט כלבית אליו".
+הפגישה הסתיימה: שר התחבורה לא מפוטר
18:27 12/08/19  |  
‏הסתיימה הפגישה בין השר בצלאל סמוטריץ (המין המאוחד) ליו"ר הליכוד, רה"מ נתניהו. סמוטריץ' לא פוטר מתפקידו כשר תחבורה (חדשות 12).
+סוויד: נקווה שוועדת ההיתרים תפגין חוט שדרה
18:09 12/08/19  |  
רויטל סויד, ראש צוות התגובות של מפלגת העבודה-גשר: "נתניהו הצליח במזימתו לחסל ועדת היתרים אחת, נקווה שוועדת ההיתרים החדשה תפגין בכל זאת חוט שדרה ולא סמרטוטיות כלפי המנהיג, ששוב רוצה לקושש כסף מחבריו הטייקונים".
+נתניהו על מינויי המבקר: "נתניהו הורס את מוסדות הדמוקרטיה"
16:58 12/08/19  |  
ברשימת מחנה הדמוקרטי מגיבים למינויים הפוליטיים של מבקר המדינה לוועדת ההיתרים ואומרים: "החשוד מבלפור התחיל להפעיל את ידיו הארוכות בדרך להיחלצות מכתב אישום. בדרכו הוא הורס את כל מוסדות הדמוקרטיה הישראלית, וביניהם את כל שומרי הסף. הוא רומס כל מוסד שמייסדי המדינה הקימו כדי לבסס את ישראל כדמוקרטיה. הפחדנות של נתניהו לתת דין על שוחד מרמה והפרת אמונים יביאו לחורבן דמותה של ישראל כדמוקרטיה".
+נתניהו זימן את סמוטריץ' לפגישה
16:00 12/08/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לפגישה בשעה 17:00. ח"כים בליכוד ובמפלגות החרדיות מציעים לנתניהו להסתפק בהדחת סמוטריץ' מהקבינט בלבד, ולא לפטרו מהממשלה.
+המינויים של אנגלמן לוועדת ההיתרים:
חמישה בעלי זיקה לליכוד ולאגודת ישראל
15:56 12/08/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מבקר המדינה מינה לוועדה את שרה פריש, העומדת בראש בית הדין של ההסתדרות הלאומית; שמואל סלבין, שהיה מנכ"ל האוצר תחת נתניהו ומועמד הליכוד לכנסת; עדן בר-טל, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת תחת כחלון; ישראל תיק, מנהל בכיר במכון בית יעקב השייך לאגודת ישראל; ואת אתי לוצאטו, ממלאת מקומו של הח"כ-לשעבר פיני בדש  ▪  משרד המבקר מסר פרטים חלקיים שהסתירו את הזיקה הפוליטית של שניים מבין החמישה  ▪  מינויים נוספים: נחמה מוניץ, מרדכי כהן והרב שרון שלום
סלבין. תחת שמיר נתניהו [צילום: יוטיוב]
אנגלמן. "מומחים" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+שמאלן! הצבע לבצלאל סמוטריץ!
14:44 12/08/19  |  אריה גל   |   לרשימה המלאה
השמאל, שלמרות מסע הדליגיטימציה נגדו הוא ציוני נלהב המאמין כי הדרך האחת והיחידה לשמור על המשך קיומה של מדינת היהודים היא "ערבים שם ויהודים כאן", לעולם לא יוכל להשיג זאת "בהסכמה"
(סמוטריץ'. הצביעו לו
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+סמוטריץ' לא מפוטר מהתחבורה
14:13 12/08/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החשש בלשכת ראש הממשלה, שכנראה הביא להחלטה: פיטוריו של שר התחבורה יחזקו את ההערכה בציבור שפניו של נתניהו לממשלת אחדות ולא לממשלת ימין ויביאו להתחזקות רשימת הימין המאוחד
(סמוטריץ'. יפוטר או יושאר? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ש"ס: "שינוי חברתי אמיתי עושים מתוך הממשלה"
12:06 12/08/19  |  
ש"ס בתגובה לתכנית הכלכלית שהציגה העבודה-גשר: "אנחנו מברכים על כך שכוחות חברתיים נוספים מצטרפים למאבק שלנו לצמצום הפערים ולמען האוכלוסיות המוחלשות בחברה. אנו מקווים שפרץ ולוי-אבקסיס יחזרו בהם מהווטו שהטילו על נתניהו, כי שינוי חברתי אמיתי עושים מתוך הממשלה ולא בדיבורים מספסלי האופוזיציה. ההוכחה לכך היא ש"ס שבארבע שנים אחרונות דאגה לעלייה בשכר מינימום, הקימה פרוייקטים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתיתופעלה כדי לקדם את כל הקבוצות המוחלשות בחברה הישראלית וליצור עבורן הזדמנות שווה להצלחה. כך נמשיך לעשות גם בממשלה הבאה."

+כחול לבן על תוכנית העבודה-גשר: "מבעד למשקפת הסגורה לא רואים את המציאות"
12:04 12/08/19  |  
מפלגת כחול לבן מסרה בתגובה לתוכנית הכלכלית של העבודה-גשר: "מבעד למשקפת הסגורה לא רואים את המציאות. את התוכניות שעמיר פרץ הציג לא ניתן יהיה לממש בממשלת החסינות של נתניהו".
+יועץ התקשורת נפתלי בן סימון הודיע על תמיכתו בישראל ביתנו
10:04 12/08/19  |  
נפתלי בן סימון' יועץ תקשורת, בעל חברת מדיה BSC, עיתונאי בכיר לשעבר בערוץ 1, חבר בליכוד משנת 2015, הודיע על תמיכתו בישראל ביתנו. "אין עיתוי טוב יותר מתשעה באב והאבל על חורבן הבית כדי לעשות חשבון נפש, להביט במראה ולהפעיל את המצפון. זה בריא, זה נכון וזה מה שעשיתי. מדינת ישראל היא אכן עוצמתית אבל שבירה מבחינה לאומית וחברתית. לכן החלטתי שבבחירות הקרובות אצביע לאביגדור ליברמן. האיש שהציל את החברה הישראלית משבר עמוק עוד יותר.
לצערי הרב הליכוד של היום הוא כבר לא הבית שהכרתי הן כנער, הן כעיתונאי וכחבר בתנועה. אין לי רצון לפרט כרגע מה הוביל להחלטתי, אבל זה יגיע ובגדול, האמינו לי", כתב בהודעתו.
+הקמפיין החדש של הליכוד: אבי ניסנקורן שר האוצר הבא
09:56 12/08/19  |  
הליכוד העלה (יום ב') קמפיין שילוט שמוציא את אבי ניסנקורן מהמסתור וחושף לציבור את העובדה שניסנקורן, יו״ר ההסתדרות לשעבר, יכהן כשר האוצר בממשלת השמאל של לפיד וגנץ. הליכוד מסר "לפיד וגנץ, סידרנו לכם. ניסיתם להחביא את יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המועמד שלכם לתפקיד שר האוצר, אז שמנו אותו על שלטי חוצות. בבחירות הקרובות הציבור יחליט בין מנהיגות חזקה של נתניהו - עם כלכלה חופשית וצומחת - לבין רוטציה חלשה של לפיד וגנץ, עם כלכלת הסתדרות ושביתות".


+הבית השלישי במשבר חברתי ומנהיגותי
08:43 12/08/19  |  מתי דוד   |   לרשימה המלאה
ממשלת אחדות המחנה הציוני והלאומי אפשרית והכרחית  ▪  בכל חלקי הציבור יש רצון לשינוי. רצון להתנתק מהמריבה המפלגתית ההרסנית השגרתית  ▪  כולם מחפשים דגל, כתובת ואכסניה, אליה יוכלו להצטרף לפעולה

(שיר חדש בלב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90 ])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אי-אפשר לתת את הקרדיט לכל מה שטוב כאן"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ואחר כך ידבר
12/08/19 11:45
2
באום
12/08/19 14:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
בכל דברי הימים של ההיסטוריה היהודית, לאורך אלפי השנים, רק שלוש פעמים התקיימה ריבונות יהודית חופשית כמדינה/מלוכה חופשית. פעמיים בעבר הרחוק, לתקופות קצרות, בימי הבית הראשון והבית השני ובפעם השלישית רק במאה ה-20, עם הקמתה של מדינת ישראל לאחר השואה ומלחמת העולם השנייה.
12/08/2019  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
אהוד ברק מרשימת "המחנה הדמוקרטי" תוקף בחריפות את יו"ר כחול לבן, בני גנץ על דבריו לפיהם היה מוכן לדבר עם בנימין נתניהו אילו היה מציע לו רוטציה בתפקיד ראש הממשלה - כשהוא הראשון בתור.
11/08/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בימים של טרום בחירות, חשוב שנכיר את כל המועמדים לכנסת ישראל. והפעם - אורלי לוי אבקסיס, מפלגת העבודה. 11.11.1973, בת מזל עקרב. אורלי לוי נולדה ביום נומרולוגי שמספרו 11, מספר המעיד על אנשים בעלי אינטילגנציה גבוהה מאוד, ואכן חריפות שכלה הינה מעל הממוצע.
11/08/2019  |  צילה שיר-אל  |   יומני בלוגרים
תעלולי הפוליטיקאים בישראל מביישים כל ספר מתח אחרי "חוות החיות" של אורוול. כבר חווינו את חוות הולילנד, את חוות שרון, את חוות גלנט ועתה חוֹוִים את חוות בלפור-קיסריה. גם בימים אלו נמשך השיסוי מכוון הבית ברחוב בלפור כנגד כל מי שאינו חסיד של ביבי וב"ב, כאילו לא סבל עמנו די משנאת חינם, עוד מימי קדם.
11/08/2019  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
תפקידו של הימין המאוחד ותכלית קיומו, וחבל שאיננו נקרא בפשטות "ימינה!", הם לשמש כתובת להצבעתם של חילוניים ודתיים הדוגלים בעיקרון המובלע בין עקרונות הימין המאוחד: "אנו הרשימה היחידה שמתנגדת להקמת מדינה פלשתינית ולנסיגה כלשהי משטחי ארץ ישראל המערבית ונפעל לפתח את ההתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל המערבית". על עיקרון זה יש להחתים את הח"כים של הליכוד, וכך לדעת מי מהם הוא באמת ימין.
11/08/2019  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
משרד המשפטים עיכב החקיקה  /  איתמר לוין
שפיר: סיפוח שטחי סי ימוטט את הרש"פ  /  איציק וולף
חוו"ד: הליכוד יקבל עוד ח"כ  /  עידן יוסף
הבחירות הקרובות - בחירה בין תקווה לפונדמנטליזם   /  צ'לו רוזנברג
מחדל ההסברה של הימין  /  אליקים העצני
ההר הוליד עכבר  /  אליהו קאופמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il