|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

הודעה בשם רה"מ בפייסבוק: "הערבים רוצים להשמיד את כולנו"

הליכוד בתגובה: "טעות של עובד מטה. רה"מ לא ראה את הדברים ולא אישר אותם" איימן עודה: "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים""
11/09/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
ההודעות בפייסבוק אשר יוחסה לרה"מ [צילום: מסך]

בליכוד הגיבו לטענות לפיהן חשבון הפייסבוק של רה"מ שולח למשתמשים הודעה שבה נטען כי "הערבים רוצים להשמיד את כולנו", וטענו כי מדובר "בטעות של עובד מטה".

עוד נמסר מהליכוד כי "ראש הממשלה נתניהו לא ראה את הדברים, לא אישר אותם, הם אינם על דעתו ואינם מקובלים עליו. כשהדברים הובאו לידיעתו הוא ביקש להסירם מיד".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הפרסומים וכינה אותו "פסיכופט שרוצה לראות דם". "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים והוא רוצה לראות דם. העבריין הבזוי הזה ימשיך להתיר את דמנו כל עוד הוא מאמין שזה יסייע לו להמלט מהכלא", כתב עודה.

עוד כתב עודה כי "פנינו לפייסבוק והם מוכרחים לפעול מיד לשים סוף להסתה הגזענית ומסוכנת של נתניהו נגד האוכלוסייה הערבית".

תאריך:  11/09/2019   |   עודכן:  11/09/2019
מירב ארד
+נתניהו: מצוקת ילדי שדרות תיפתר במערכה גדולה
00:43 12/09/19  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי השאלה אינה אם לתקוף בעזה אלא מתי. בראיון בערוץ 20 אמר: "מצוקת ילדי שדרות תיפתר במערכה גדולה. המערכה מתוכננת, בנויה ומלאת הפתעות. יש לנו עוד זירות. אני לא יכול להיכנס לכל השיקולים".
+רוסיה: הצהרת הסיפוח עלולה להוביל להסלמה
23:54 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ערב פגישתם ה-13 של ראש הממשלה ושל נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הודיע משרד החוץ הרוסי כי הצהרת נתניהו אודות כוונה לסיפוח הבקעה וצפון ים המלח עלולה להוביל להסלמה במתיחות באזור
(פוטין ונתניהו. 5 ימים לבחירות [צילום: לע"ם])
+דרעי: שומרי שבת - אאוט, אוכלי חזיר - אין
23:33 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ש"ס טען כי אם מפלגתו לא תהיה גדולה מספיק - יילך נתניהו עם כחול לבן ועם ישראל ביתנו  ▪  "הוא יכנע לסחטנות של ליברמן ויקים איתו ועם כחול לבן ממשלה נקיה מיהדות ונקיה מדתיים"
(דרעי, הערב בחולון)
+יונתן אוריך ייחקר על הצהרת הסיפוח
20:48 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יועץ ראש הממשלה לתקשורת זומן לדיון בוועדת הבחירות המרכזית וצפוי להיחקר על התצהיר שהגיש בשם הליכוד לפני שידור הצהרת נתניהו אודות נכונותו לסיפוח הבקעה אם יהיה שוב ראש ממשלה
(אוריך. "התגעגעתי למלצר")
+גנץ: נתניהו ובן-גביר מתואמים ב-100%
20:05 11/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "‏אל תאמינו לסחריר היומי של נתניהו. בן גביר ונתניהו מתואמים ב-100%. האחד יקבל את תיק המשפטים - השני יקבל בתמורה חסינות".
+עוצמה יהודית נגד נתניהו: "החליט להקים ממשלה עם גנץ"
19:53 11/09/19  |  עידן יוסף
עוצמה יהודית תוקפת את ראש הממשלה נתניהו על תחזיתו כי לא תעבור את אחוז החסימה: "נתניהו החליט להקים ממשלה יחד עם גנץ, וויתר על הקמת ממשלת ימין. כעת כל הסקרים מוכיחים שכניסה של עוצמה יהודית לכנסת משנה לחלוטין את מפת הגושים ויוצרת מפץ פוליטי שמאפשר הקמת ממשלת ימין".
+הקולות לבן-גביר יילכו לפח
19:44 11/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הטלפון הראשון יהיה לימינה, אבל לא חייבים את אורית סטרוק בפנים  ▪  מבטיח לספח את E1 ולפתוח את השוק בחברון  ▪  "אנחנו בדרך למוטט את שלטון החמאס. לצערי, זה יהיה כרוך במערכה"
(נתניהו. שואב קולות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בן-גביר רומז שיתמודד שוב גם אם לא יעבור את אחוז החסימה
18:52 11/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר התראיין לגלי צה"ל וסירב להתחייב שיפרוש מהחיים הציבוריים ושלא יתמודד שוב בבחירות אם עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה. לדבריו, 2.5% ממצביעי עוצמה יהודית לא יסכימו להצביע למפלגה אחרת. לשאלת יעקב ברדוגו, מדוע הוא תוקף רק את ימינה ולא את ש"ס ואריה דרעי אותו תקף בעבר על תמיכתו בהסכמי אוסלו, השיב כי יש חשש שנפתלי בנט יחדש את הברית עם לפיד כפי שעשה ב-2013, ואילו חשש כזה אינו קיים לגבי ש"ס. עוד הוסיף כי גם אם עוצמה יהודית לא תצטרף לקואליציה, היא תתמוך בממשלה מבחוץ למעט בפינוי שטחים. לדבריו, ידרוש שעל כל רקטה תירה ישראל עשרות טילים על עזה.
+שפיר: שקד - חברתו הטובה של קלוגהפט
18:37 11/09/19  |  עידן יוסף
סתיו שפיר, המחנה הדמוקרטי, בתגובה לנאום של שקד בכנס הג׳רוזלם פוסט: "העליבות של שקד. המשווקת הראשית לפשיזם, חברתו הטובה של קלוגהפט הקמפיינר הכי מסית שהיה כאן, שהשוותה את השמאל לארגון טרור, המציאה שקרים על יריבים (בשיטת 'זרוק עליו בוץ, משהו יתפוס'), ולפתע? היא הקורבן. אף כתב לא שואל - את מתחרטת על כל השנים שהפצת פה שנאה? ספוילר: לא, זה כל מה שיש לה".
+נתניהו מתראיין בערוץ 20
18:34 11/09/19  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, העניק ראיון שישודר בערוץ 20 וראיון נוסף לשרון גל ולרני רהב שישודר בערב שבת בערוץ 13. מדובר באזורי נוחות מבחינה תקשורתית.
+בן גביר על עודה: "בפעם הבאה הוא עלול להוציא סכין"
14:24 11/09/19  |  מירב ארד
יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, אמר בתגובה לסרטון בו נראה ח"כ איימן עודה מתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה נתניהו: "בפעם הבאה בה איימן עודה יתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה מטווח אפס הוא כבר עלול להוציא סכין. איימן עודה הוא האיש שמצדד ברצח חיילי צה"ל, שמקומו בסוריה ולא בכנסת ישראל".
+ח"כ זוהר: "עודה התחכך ברה"מ בניגוד לרצונו. קמתי להגן עליו"
14:18 11/09/19  |  מירב ארד
ח"כ מיקי זוהר על התקרית במליאת הכנסת: "מדובר בתקיפה! ח"כ עודה התקרב לרה"מ והתחכך בו בניגוד לרצונו. אני לא סומך עליו ולכן מיהרתי להפריד בינו לבין רה"מ. חבל שהמאבטחים לא הגיעו אליו לפניי. צריך לטפל בעניין הזה באופן ברור ובהול".
+חוק המצלמות נפל בקריאה ראשונה
13:05 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בקריאה ראשונה נפלה הצעת חוק המצלמות שמקדם רה"מ נתניהו, לאחר שהליכוד לא הצליח להשיג רוב  ▪  נתניהו: ליברמן מפיל סדרתי של ממשלות ימין  ▪  ח"כ עודה הוצא מהאולם לאחר שהצמיד מצלמת סלולרי לפניו של רה"מ
(נתניהו. "להצביע בעד החוק" [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת])
+נתניהו: "אביא להחלטת הממשלה את הסדרת מבואות יריחו"
12:46 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה, בנימין נתניהו הודיע (יום ד') במליאת הכנסת: "אני מתכוון להביא להחלטת הממשלה הסדרת הישוב מבואות יריחו. זהו צעד המשך להכרזה על הריבונות. זה מה שנכון לעשות, זה מה שצריך לעשות".
+נתניהו: "לא יודע איפה צהלו יותר - בעזה או אצל גנץ ולפיד"
12:42 11/09/19  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון על חוק המצלמות: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ. אני לא יודע איפה צהלו אתמול יותר אצל עזה או אצל לפיד וגנץ?". נתניהו הוסיף "ליברמן מהפחד אפילו לא נמצא כאן".
+החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה
12:32 11/09/19  |  מירב ארד
החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה. ‏יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין אמר בפתח הדיון במליאהכי עמדת היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון מחייבת, והחוק יוכל לעבור רק ב-61 תומכים.
+ראשי כחול לבן באשקלון: "הביקור שלנו מאופל"
12:00 11/09/19  |  עידן יוסף
ראשי כחול לבן, חברי הכנסת בני גנץ, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי הגיעו לביקור באשקלון. דוברות כחול לבן הוציאה הודעה כאילו חל איפול תקשורתי על הביקור למרות שהצנזורה אינה מגבילה דיווחים על סיורים פוליטיים בערי הדרום.
+חדו"ש: ש"ס מבטיחה הבטחות למצביעים בניגוד לחוק
11:34 11/09/19  |  עידן יוסף
עמותת חדו"ש פנתה למפלגת ש"ס במכתב התרעה דחוף על תעמולת בחירות אסורה. במכתב הובהר למפלגה כי היא מפיצה בעמוד הפייסבוק שלה סרטונים המפרים את הוראות הסעיף בחוק הבחירות לכנסת לפיו "המשדל אדם להצביע או להמנע מלהצביע... בדרך של השבעה, קללה, נידוי, חרם, נדר, התרת נדר, הבטחה להעניק ברכה או מתן קמיע...דינו 5 שנות מאסר או קנס". בסרטונים של ש"ס מבטיחים רבנים למצביעים עבור המפלגה ברכות והבטחות אסורות. הודגש בפנייה כי ש"ס עושה זאת תוך ניצול רגישותם של רבים בציבור למשמעות התקופה של חודש אלול והימים הנוראים כימי דין וגזירת גורלות, ורצונם של המצביעים להבטיח להם ולמשפחותיהם פרנסה, בריאות וכד'.
+ליברמן לנתניהו: "אין לך כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ אותן"
11:28 11/09/19  |  מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן משיב לקריאת רה"מ בנימין נתניהו להצביע בעד חוק הצבת המצלמות בקלפי: "שני הגורמים היחידים שיש להם עניין בליבוי אש, באמצעות הצעת חוק זיוף הבחירות שהגשת לכנסת, הם הרשימה המשותפת ואתה. אין לך שום כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ את הבחירות. אתה לא מתכוון להציב מצלמות, לא במאה שערים ולא בבני ברק, אלא לשבש את הבחירות בקלפיות שישראל ביתנו חזקה בהן, באמצעות מצלמות, באמצעות בריונים ובהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות".
+עו"ד יואב ללום פרש רשמית מרשימת צדק של אבי יאלו
11:20 11/09/19  |  עידן יוסף
עורך הדין יואב ללום הודיע על פרישתו מרשימת 'צדק בראשות אבי ילאו' התפטר מרשימת המועמדים בשל מחלוקות עם מקימי המפלגה שאינם ברשימה לכנסת בנושאי דת ומדינה והיחס לציבור החרדי. ההתפטרות הרשמית הייתה לפני ימים אחדים. מועמדים נוספים שהודיעו על פרישה: ח'ליל טנוס מרשימת 'התנועה הנוצרית הליברלית', רפעאת אסדי ועיסאם אבו ראס מרשימת 'כראמה ומוסאוא - כבוד ושוויון' ושלמה אדלר מרשימת 'אדום לבן - הבלתי משוחדים'.
+"נתניהו יתקשה לעמוד מול טראמפ כשתוצג תוכנית המאה"
10:53 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
למרות זאת טען כי "הוא האדם הכי טוב והכי מתאים כדי להתמודד היום עם האתגרים הניצבים לפתחה של ישראל"  ▪  הביע חשש כי תוכנית המאה "כוללת מרכיבים רעים מאוד מבחינת האינטרסים של מדינת ישראל"
(סמוטריץ'. מדגיש את הקשיים שבדרך [צילום: חיים גולדברג, סרוגים])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הודעה בשם רה"מ בפייסבוק: "הערבים רוצים להשמיד את כולנו"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צורי
11/09/19 18:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
"החשש הגדול שלי הוא שכשתונח על השולחן תוכנית המאה ראש הממשלה יתקשה מאוד לעמוד מול הנשיא טראמפ. טראמפ הוא חבר ויש לזה יתרונות רבים. אבל גם גלומה בכך סכנה - לחברים קשה הרבה יותר לסרב". כך אמר (יום ד', 11.9.19) שר התחבורה, ח"כ בצלאל סמוטריץ', בכינוס הבחירות של קבוצת הג'רוזלם פוסט-מעריב.
11/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
מפלגת נעם מעלה (יום ד', 11.9.19) קמפיין חדש בעלוני השבת - "בנט ושקד עושים עלינו סיבוב נוסף - הפעם הולכים עם הלב, בוחרים במדינה יהודית."
11/09/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
ביבי,
11/09/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
פסילתם של שלושה ממנהיגי הכניסטים, אך הותרת הרשימה הכהניסטית כחוקית - כשרק עו"ד איתמר בן גביר הוא מנהיגה, מעלה שאלות פוליטיות ומשפטיות. בנתיים - חודשים לאחר שאיווט ליברמן האשים את בן גביר כ"שמפניה", הרי שבן גביר לא עתר נגדו לתביעת דיבה. יש כאן משהו קונספירטיבי אבל בבחינת "כבדהו וחשדהו".
האם המדיה והעולם המשפטי הכריזו מלחמה בנתניהו? האם מתפתח פוטש נגד ראש ממשלה מכהן? אני יודע שמצויים קוראים שירימו גבה: מה פתאום? אבל המציאות המטורללת הנשקפת והולמת באוזנינו הדוויות, אומרת שכך הדבר. נבחן תחילה את המדיה האלקטרונית והפרינט. הם, בהתנהלותם היומיומית, פועלים להקים, ליצור, מרחב מהדהד ומתעצם של "אנטי נתניהו". ראש החץ במערכה הזאת הוא הטריבונל הקבוע באולפן ששי (12).
11/09/2019  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
[צילום: יח"צ, הרבלייף]
סוזן בוורמן
חמישה צירופי מזון מומלצים לתזונה נכונה    הוספת מעט שומן בריא מאבוקדו או שמן זית לסלט תעזור לכם לספוג את הקרוטנואידים שמצויים בחסה רומית, גזר ועגבנייה
הפינוי הגדול בתולדות המדינה [צילום: דוד כהן, פלאש 90]
אריאל היימן, אלון ברקמן
פינוי מאות אלפי תושבים מגבולות הדרום והצפון מאפשר להפיק מספר לקחים למקרה הבא - בין אם הסיבה תהיה ביטחונית ובין אם היא תהיה בשל אסון טבע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il