|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

כשוונוס מחליטה לסגת

השפעת כוכב ונוס מתבטאת במערכות יחסים ובכספים - כיצד תשפיע נסיגתו הפעם תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
06/10/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

במהלך שבוע זה ייכנס כוכב ונוס, הכוכב האחראי על מערכות יחסים וכספים והנמצא במזל עקרב, לנסיגה, וישהה שם עד למחצית החודש הבא. למרות שתאריך הנסיגה הרשמי יהיה בתאריך ה-8 באוקטובר, הרי שכבר עכשיו, בגלל הילוכו האיטי, חשים בהשפעה וכך יהיה עד לתאריך 18 בנובמבר, מועד יציאת הכוכב מהנסיגה.

ב-9 בנובמבר יחזור הכוכב למזל מאזניים וישפיע גם על מי שנולד בשליש האחרון של המזל. הנסיגה מתרחשת בממוצע אחת לשנה וחצי. חשוב לציין, שכמו בכל נסיגה, גם כאן תורגש הנסיגה כשבועיים לפני ואחרי התאריך שצוין.

ונוס הוא הכוכב אותו אנחנו אוהבים לאהוב, כיוון שהוא משפיע על מערכות יחסים וכספים. הרגשות שלנו מושפעים מאוד ממהלכי ונוס, ולמעשה בכל פעם שאנחנו מוצאים את עצמנו באמצע שמחה כלשהי, הרי שקרוב לוודאי שמעורב כאן הכוכב ונוס. ונוס מלמדת אותנו מה הם הצרכים שלנו במערכות היחסים הקרובות והאינטימיות שלנו, או לחילופין במערכות יחסים רשמיות, כמו יחסי עבודה. אותה ונוס גורמת לנו לרצות לפנק, להתפנק, לצאת לבלות וליהנות ממנעמי החיים. דרך נוספת של כוכב זה היא היכולת של ונוס להראות לנו כיצד אנחנו יכולים להרוויח כספים ומה הן הדרכים הנכונות לנו. ונוס נמצאת בכל מזל בערך כחודש וחצי, ואת הרטרו שלה היא מבצעת אחת לשנה וחצי בערך.

כמו תמיד, נסיגה אמורה להראות וללמד את הבעייתיות אותה אנו מעדיפים שלא לראות, או יותר נכון - לא להתעמת עימה, בגלל הקושי משינוי או בגלל ההכרח לא לוותר עד להגעת הפתרון הרצוי.

מאחר שאנו נמצאים בתחילתו של תהליך, ייתכן שעם הפנמה ועשייה נכונה, ניתן יהיה למנוע חוסר הבנה בנושא יחסים בין-אישיים עוד לפני תחילת הנסיגה, כיוון שנושא השנוי במחלוקת וייכנס אל תוך תאריך הנסיגה יישאר שם עד לסיומה בחודש נובמבר. הנושאים העלולים להיות שנויים במחלוקת הם קשיים בזוגיות, וזאת מכיוון שהנסיגה מחדדת את הקשיים שבדרך כלל מתעלמים מהם, ולמעשה קיים חוסר רצון להתעמת איתם. במידה שתטפלו בבעיות - תצאו מחוזקים יותר בזוגיות, ובמידה שלא - ייתכנו סיכויים לפרידה. מערכות יחסים שיתחילו בזמן זה עשויות להיתקל בקשיים או להסתיים עם סוף הרטרו.

בנושאים כלכליים עשויות לפרוץ בעיות חדשות שלא חשבתם עליהן, ובמקביל תצטרכו מעוף וערנות מחשבתית כדי להתגבר על הבעיות. ייתכנו הוצאות כלכליות פתאומיות שלא תכננתם מראש, אך תהיו חייבים להוציא כחלק מתחזוקה של הבית/העסק/הרכב.

ייתכן שדווקא בסיום תקופה זו תוכלו לטפל נכון יותר בנושאים כספיים, בשל העובדה שלא תהיה לכם ברירה ומתוך ראייה נכונה ייגרם לכם לחץ שיפעיל אתכם לעשייה, שבהמשכה תהיה מועילה ביותר. מומלץ לכם להיוועץ באיש מקצוע כדי לפעול נכון ולמנוע טעויות אפשריות.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל בחודשים הקרובים על-ידי הכוכב ונוס, המשפיע העיקרי בתחום זה. מומלץ לכם להיות זהירים בנושאים אלה.

מאזניים
ייקח זמן עד אשר הנושאים החשובים לכם בחיים יתאזנו ותוכלו להגיד שאתם יוצאים מהתקופה הקשה. זהו זמן בו אתם מנסים למצוא את דרככם בחיי היומיום מבלי לאבד אנרגיה מיותרת. למרות העובדה שאתם צריכים לקחת אחריות מחודשת על חייכם, הרי שהתהליך ארוך במיוחד ואתם לא יכולים להרפות בעשייה ולחכות שאחרים יפעלו במקומכם.

עקרב
הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וייתן לכם את הכוח להתחלות חדשות. ולכן כל יוזמה שאתם לוקחים עכשיו נותנת לכם פתח להתחלה חדשה, שגם בעתיד תוכלו ליהנות ממנה. בתקופה הקרובה ייתכן שתרגישו שאתם רוצים להיות קצת יותר בתוך הקונכייה הפרטית שלכם, ואכן התקופה טובה לקבל תשובות ופתרונות לנושאים שמזמן הטרידו אתכם. תת ההכרה יעזור לכם במציאת התובנות הנכונות לכם.

קשת
היחסים הבין-אישיים שלכם עומדים להיכנס בתחושה שלכם למבוי סתום, זאת בשל העובדה שהכוכבים המשפיעים על מערכות יחסים נמצאים בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם. המשמעות היא שתמגנטו אל חייכם אנשים שיעוררו את התחושות העמוקות הכואבות של פעם, כדי שתרפאו את המצבים הקשים שהייתם בהם בעבר. גם מי שנמצא בתוך מערכת עלול למצוא את עצמו מתעמת עם קשיים מהעבר.

גדי
נושאי קריירה אצלכם בתאוצה בתקופה זו ולמרות שאתם גם מייחלים לשקט נפשי, הרי שנראה שהתשובה אצלכם הרבה פעמים תמיד תגיע מכיוון הקריירה שלכם. אתם אנשים מוצלחים במיוחד בתחום, והסביבה מכירה בערככם בתחומים אלה. הגיע זמנכם להתחלות חדשות ויהיה זה נכון מצידכם לא להסס בכל הנוגע לשינויים, גם כאלה שמזמן רציתם וחששתם לבצעם מחוסר ניסיון.

דלי
מומלץ לכם לשמור על מקומכם במקום העבודה, זאת בשל העובדה שוונוס מבצעת את נסיגתה בבית הקריירה שלכם. ייתכן שהעובדות החדשות שהושמו בפניכם ושלא אהבתם אותן, לא ימצאו חן בעיניכם ותפעלו בצורה אימפולסיבית. השהו את כל תוכניותיכם המקצועיות עד אשר ונוס תצא מנסיגתה בסוף נובמבר. בתקופה זו קחו צעד לאחור ובידקו האם אתם אכן פועלים היטב ונכון.

דגים
חידוש קשרים עם אנשים הגרים הרחק ממקום מגורכם הטבעי יהיה הדבר הנכון עבורכם, הכוונה גם לאנשים הנמצאים במעגל המשפחתי הקרוב שלכם. נסיעה והתאווררות לצורך בדיקת היחסים הבין-אישיים תהיה מעולה עבורכם ותניב את כל התוצאות הטובות להן אתם מחכים. ייתכן שבגלל נסיגת הכוכב ונוס תחושו שלעיתים אתם דורכים במקום, אך לאט-לאט התמונה תתבהר לכם.

טלה
בית השותפויות והזוגיות שלכם עמוס בכוכבים כך שאתם נמצאים בתקופה המעניינת, שהיא בדיוק מחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם. בימים אלה תחושו שהסביבה הקרובה לא מבינה אתכם ויהיה לכם צורך להבהיר לאחרים את תוכניותיכם למרות שתרגישו שאינכם מובנים. זוהי תקופה יותר מורכבת בנושאי זוגיות ומשפחה, ולכן מומלץ לכם לבדוק את עצמכם, ורק אחר-כך לבוא בתלונות לאחרים.

שור
נושאי עבודה מאוד מטרידים אתכם כיוון שישנן כרגע התפתחויות חדשות שיכולות לשנות את כל כיוון תוכניותיכם. עליכם להיזהר מקיבעון מחשבתי, משום שלעיתים קשה לכם עם שינויים ולכן שיחה עם אנשי מקצוע או אפילו חברים יכולה מאוד לעזור לכם. נושאי זוגיות יהיו קצת יותר אינטנסיביים כיוון שפעמים רבות תרגישו שלמרות שיש לכם הזדמנויות, הרי שאתם מעדיפים להחמיץ אפשרויות כיוון שליבכם עדיין סגור.

תאומים
ההתייחסות שלכם לחיי היומיום לעיתים מעיקה ומתישה, כיוון שיש לכם ציפיות גבוהות מדי מעצמכם ובהתאם לכך אתם מתנהגים. ייתכן שאנשים קרובים שציפיתם שיעזרו לכם יאכזבו אתכם, וזאת בשל העובדה שיש לכם נטייה לסחוט את עצמכם ואתם מצפים שהאחרים יתנהגו כמוכם. הרשו לעצמכם לצאת ולבלות ללא דרישות מיוחדות מאחרים, וזרמו עם הנסיבות - דבר שאתם יכולים לעשות בדרך מעולה.

סרטן
ההתרכזות היומיומית שלכם מתנהלת בתוך הבית והמשפחה, וכרגע אתם נותנים שם את מרב הכוח וההתנהלות. יש לכם אינטרס שהכל יתנהל על מי מנוחות, רק שלא תמיד אתם מצליחים לשמור על קור-רוח וגורמים לעצמכם ולסביבה מריבות מיותרות. זהו זמן בו עליכם לקחת אחריות כיוון שאין ביכולתם לשנות מאומה. כדי לפנק את עצמכם, הרשו לעצמכם בילויים שאינם שגרתיים עבורכם.

אריה
החיים שלכם השתנו לאחרונה כיוון שאתם צריכים להתעמק ולהיות בבית גם בפעמים שאין לכם כל חשק לכך. הסביבה הקרובה מאוד תומכת ועוזרת, ואתם יכולים לצפות מהם שיעזרו לכם במצבים קשים. תפיסת העולם שלכם תשתנה בעקבות האירועים ויהיה זה גם הזמן הנכון להוציא אנשים מחייכם, ובמיוחד את אלה שאכזבו אתכם ולא היו בשבילכם ברגעים הקשים שלכם בהם נזקקתם להם.

בתולה
נושאי כספים ממשיכים להטריד אתכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית המקושר עם כספים. נראה שאתם נאלצים להסכים עם נושאים ועובדות שאינם לרוחכם, ועל כן אתם מתוסכלים מאוד. ביקור הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם יכריח אתכם להתנהל אחרת ובמקרים אחרים אף לשנות את סדרי העדיפויות שלכם. התייעצו עם אנשים נוספים ושימעו את דעתם לפני שאתם מחליטים על שינויים.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית היא כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  06/10/2010   |   עודכן:  06/10/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשוונוס מחליטה לסגת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נסיגה
7/10/10 05:48
 
צילה שיר אל
9/10/10 09:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החגים עברו ואיתם ארוחות השחיתות עתירות הקלוריות ומנגד הקילוגרמים העודפים. עודף המשקל אומנם מפריע לנו מבחינה אסתטית אבל הבעיה החמורה יותר היא לא זו שאנו רואים, אלא השפעת המזון וההשמנה על בריאותנו.
06/10/2010  |  עדי בצלאל  |   כתבות
העין, האיבר שמעניק לנו את הראייה באמצעות קליטה של קרני אור והעברתם למוח לעיבוד התמונה, רגישה ביותר לפגיעה. הטבע המתוחכם דאג לכך שלאיבר כה רגיש יהיה מבנה שיעניק לו הגנה: העיניים שקועות בארובת העין וכך עצמות הגולגולת מהוות חיץ כנגד חבלה מכנית או חודרת, והעפעפיים ורפלקס המצמוץ מגנים מפני חדירת גופים זרים שעלולים לפגוע בקרנית או בשלמות גלגל העין.
06/10/2010  |  ד"ר נדב בלפר  |   כתבות
בשעה שנתניהו מפזר הצהרות על "לחשוב מחוץ לקופסה" ועל "פשרה היסטורית עם שכנינו הפלשתינים", גם הוא יודע היטב שבסופו של דבר מטרת הפגישות היא חתימת חוזה בין צדדים. וכמו בכל חוזה, גם כאן צריך לקרוא את האותיות הקטנות, ובפרט אם הן כתובות באנגלית.
05/10/2010  |  אבישי עברי  |   כתבות
חמוצות כמו לימון, קרירות כמו צנון, לא יודעות לחייך, לא יודעת לפרגן, כעוסות, מרירות וזעופות - קצ'קעס. ככה נראות הרוב המכריע של נשות "מחוברים". ולמה בעצם? האם מדובר במגמה עריכתית, בנשים חמוצות שנבחרו בקפידה או - לא עלינו - בבבואה טלוויזיונית של הנשים באשר הן?
05/10/2010  |  אלונה בידר  |   כתבות
סרטן זו מחלה טלגנית. היא מציפה דרמות כל כך בסיסיות וסוערות עד שעבור יוצר דוקומנטרי היא נכס יקר מנפט. מדובר בבאנקר, אי-אפשר להפסיד. תתקינו מצלמת מעגל סגור בכניסה למחלקה אונקולוגית ותקבלו מסחטת דמעות. המקרה של ספי ריבלין הוא באנקר כפול ומכופל, ליצן עצוב אך אופטימי שצוחק כל הדרך אל הגרדום. שחוק ודמע קלאסי.
05/10/2010  |  מורן שריר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il