|   15:07:40
דלג
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
הנסיכים בכנסת. בני בגין ודן מרידור [פלאש 90]

הנסיכים שוב מועלים בשליחותם

נסיכי הליכוד בני בגין ודן מרידור שוב חטאו השבוע לשולחיהם כשהצביעו שוב ברוח מרצ נגד ועדת החקירה הפרלמנטרית זה מה שהם למדו ממורם ורבם אריאל שרון, כשהעניק את קולות מצביעי הליכוד לשמאל הרדיקלי ולחמאס
26/01/2011  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   תגובות
איציק וולף
ועדת חקירה פרלמנטרית למימון זר

מה קרה לבני בגין?
מנחם רהט
הנסיך של הליכוד, תעודת היושר של נתניהו, שסחף מצביעים רבים מן הימין לטובת הליכוד בזכות האינטגריטי שלו, פנה עורף למצביעיו
לרשימה המלאה

היזהרו מן הצבועים
מנחם רהט
ח"כים ושרים מן הימין, שנבחרו על בסיס מצע לאומי, שוב ושוב מפנים עורף לשולחיהם ומאמצים עמדות שמאל * עושים מעשה זמרי ודורשים שכר כפנחס * הדרך היחידה לרסן את שיטת הישראבלוף הזו, היא באמצעות אותה שיטת ישראבלוף
לרשימה המלאה

מדינה יהודית? – לא בבית ספרנו
מנחם רהט
שלוש פעמים דנה הממשלה בדרישה לתבוע מערבים המתאזרחים בישראל הכרה בהיותה של ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית, ולא הצליחה להחליט, בשל התנגדויות משמאל ומימין * את מי בדיוק מייצג דן מרידור בממשלה?
לרשימה המלאה

קשה ולא נעים לכנות את שרי הליכוד בני בגין ודן מרידור בתואר הבזוי: משתפי פעולה עם השמאל הרדיקלי העוין את ישראל, אבל למרבה הצער הם מוכיחים שוב ושוב שהם כאלה. שהתנגדותם העיקשת להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לאיתור נתיבי הכספים הזרים המתדלקים את הארגונים הישראלים הפרו-פלשתינים, אינה תוצאה של מעידה חד-פעמית.

השבוע הם שוב הוכיחו כי מעלו בחובת הנאמנות כלפי שולחיהם. בישיבת סיעת הליכוד, הועלתה לדיון שאלת אופן הצבעתה של סיעת הליכוד במליאה, כשתובא לאישורה הסופי של הכנסת הצעתם של הח"כים אלי דנון (ליכוד) ופאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו) להקמת ועדת החקירה המתבקשת מאליה, לחשיפת מעורבותם הגסה של מיליוני דולרים אירופיים ואיסלאמיסטיים, במחלוקות שבתוך הציבור הישראלי בשאלות הרות גורל: שטחים, פליטים, מדינה יהודית וכדומה.

מצד אחד נעים היה להיווכח שהסיעה ברובה המכריע שומרת אמונים למצע הליכוד. מצד שני צר היה לשמוע, ששני סוסים טרויאנים אלה, מעדיפים את מחנה מרצ וח"כ חנין זועבי, והצביעו נגד תמיכת הליכוד ביוזמתם הצודקת של דנון וקירשנבאום. איך קורה שהכשל הזה נופל דווקא בחלקם של שני נסיכי ליכוד, בנים להורים שפעלו בנאמנות ללא סייג לטובת עם ישראל בצמרת הליכוד והמדינה, ולפני כן סיכנו נפשם בארגוני המגן העבריים? האם אידיאולוגיה זו של העדפת אינטרסי האויב, הם רכשו בבית הרוויזיוניסטי? עד כדי התיישרות לשמאל, על-פי 'הדמוקרטים הדגולים' אחמד טיבי וטלב אלסאנע?

כבר הצבענו כאן מספר פעמים על התנהגותם הסהרורית והאנטי מוסרית של שני יפי-נפש אלה, 'צדיקים בפעלץ', אשר נוטלים באופן שיטתי ובדעה צלולה את קולות מצביעי הליכוד הנאמנים לעם ישראל ולארץ ישראל, ומעניקים אותם אפילו לא במחיר כלב לח"כים מחמוד בראכה ואיברהים צרצור. אבל רצינו להאמין שבמקרים הקודמים (שני אברכי המשי הללו יצאו נגד יוזמת נתניהו לחייב כל מתאזרח בישראל בהצהרת נאמנות ל"מדינה יהודית דמוקרטית"; הצביעו נגד חוק חנינת מתנגדי ההינתקות, ועוד) הייתה זו רק מעידה תמימה.

השבוע הסתבר שהתנהגות הזויה זו היא תופעה שיטתית, של מתן יד לגורמים פוסט-ציוניים ואנטי-ציוניים, המנצלים באורח ציני את כללי המשחק של הדמוקרטיה הישראלית, על-מנת למוטט אותה כליל באמצעות כללי המשחק שלה, וכל זאת כדי להפוך את חזון שנות האלפיים - המדינה היהודית היחידה בעולם, למדינה הערבית ה-23 על פני הגלובוס, על-ידי עשייתה למדינת כל אזרחיה. עד כדי כך הסתמאו עיניהם הצדקניות?

אידיוטים מועילים
לא שמעו על דמוקרטיה מתגוננת? [פלאש 90]

מה, ככלות הכל, יותר דמוקרטי, רבותיי נסיכי הליכוד בגין את מרידור, מלאפשר לנציגי הציבור כולו, שנבחרו באורח הכי דמוקרטי שבעולם, לבדוק מנין מגיעים מיליוני הדולרים המתדלקים מכאן את מכונת התעמולה האנטי-ישראלית, המממנים רכישת אדמות על-ידי ערבים, המשלמים פיצויים לשאהידים ועוד כמה וכמה מטרות נאצלות שכאלה? זה לא דמוקרטי?

מה בדיוק הבעיה שלכם, מרידור ובגין, בעניין בדיקת המקורות הכספיים של ארגון 'זוכרות' למשל, שחרת על דגלו את חתירתו למימוש 'זכות' השיבה ולהקמה מחדש של כל 590 הכפרים והיישובים הערביים שחרבו במלחמת הקיום שכפו עלינו הפלשתינים בתש"ח? ומה מפריע לכם עם בדיקת זרם הכספים לארגון מוסאווא, שמשחיר את ישראל בעולם בטענות שווא על "טבח בעזה" ומפרסם מודעות הזדהות עם העזתים בעיתונות העזתית? עליהם אתם, מרידור ובגין, יוצאים להגן?

כן, כן. אנחנו מכירים את דיבורי הגבוהה-גבוהה על ה'הדר הז'בוטינסקי'. אבל הלא זה אותו ז'בוטינסקי שלפני ההדר הציב את אידיאולוגיית קיר הברזל כנגד תאוות הרצח של בני החושך, והוא זה שפסק כי שקט הוא רפש. ולמרות זאת, מעדיפים נסיכי הליכוד בגין את מרידור להצטרף למקהלת המתחסדים והמצטדקים מהאקדמיה והתקשורת – אותם 'אידיוטים מועילים' ("useful idiots" – ביטוי מבריק של ולדימיר איליץ' לנין לגבי האינטלקטואלים התמימים באירופה, שמתוך ילדותית משוועת, התייחסו בסלחנות מדהימה לפשעי המשטר הקומוניסטי וסגדו בעיוורונם ל'אוואנגרד של עולם המחר, הקידמה והשלום'); הסבורים באיוולתם כי חתירה של ארגוני השמאל והפלשתינים תחת יסודותיה של מדינת ישראל, היא-היא שיא הדמוקרטיה, ושתקיעת סכין בגבה של ישראל הוא מעשה דמוקרטי נאצל מאין כמוהו.

הוי אורוול, אורוול, מי יסיר עפר מעיניך לנוכח ניסיונותיהם של 'האידיוטים המועילים' לשכנע אותנו, שדמוקרטיה פירושה עריצות המיעוט על פני הרוב; ושמעורבותם של מיליוני דולרים מכספי ממשלות זרות וארגונים איסלאמיסטיים ופלשתינים, היא התגלמות הדמוקרטיה במיטבה; ושֶמַה שלא הושג באמצעות הקלפי והתהליך הסוּפר-דמוקרטי בישראל, יושג באמצעות עשרות ארגוני חזית אנטי-ישראלים המתודלקים בכסף טמא; ושפעילות אנטי-דמוקרטית היא הדמוקרטיה האמיתית. אורוול, אורוול – איפה אתה כשצריך אותך?

מה, ככלות הכל, יותר דמוקרטי, רבותיי נסיכי הליכוד בגין את מרידור, מלאפשר לנציגי הציבור כולו, שנבחרו באורח הכי דמוקרטי שבעולם, לבדוק מנין מגיעים מיליוני הדולרים המתדלקים מכאן את מכונת התעמולה האנטי-ישראלית, המממנים רכישת אדמות על-ידי ערבים, המשלמים פיצויים לשאהידים ועוד כמה וכמה מטרות נאצלות שכאלה? זה לא דמוקרטי? רק דמוקרטיה מתאבדת, היא דמוקרטיה? על זכותה של הדמוקרטיה להתגונן, לא שמעתם?

המסקנה העולה מדברינו ברורה: לאחר שהליכוד כבר נכווה עם בוגד נקלה בערכיו, הלא הוא אריאל שרון, שהעביר את קולות מצביעי הליכוד למחנה השמאלני-רדיקלי-פלשתיני, הגיע הזמן שמאות אלפי מצביעי הליכוד, יתנהגו כפי שנוהג שר התשתיות עוזי לנדאו (גם הוא נסיך ליכודי שהבין בזמן לאן מוביל הליכוד את מצביעיו התמימים וברח מספינת השוטים הזו), אשר הכריז חרם על החברות הישראליות המחרימות את מוצרי יו"ש, ירושלים והגולן, תמורת הזכות לבנות את העיר הפלשתינית רוואבי. שיילכו החברות הישראליות המחרימות להתפרנס בשכם וברמאללה, ושיילכו להם הרועים בשדות מרצ וחד"ש, לקושש קולות באלקטורט שלהן.

הפנסיה של שרון
לממן או לא? [צילום: מן הטלוויזיה]

ואם הזכרנו את מורם ורבם הנכלולי של הנסיכים הסוטים, החי-המת שרון, ראוי להעלות בהזדמנות זו תרומה צנועה לפתרון השאלה שבה דנה השבוע ועדת הכספים, בסוגיית המשך מימון אישפוזו, וזאת משום שכבר חלפו חמש שנות הזכאות, מאז נעקר מעולמנו ב-4.1.06.

אבל למה לשבור את הראש, כשעל השולחן מונח הפתרון? והפתרון פשוט כביצת קולומבוס: הרי משלמי המיסים משליכים מדי חודש לפח האשפה שבחוות שקמים סכומים שבין 50,000 ל-100,000 שקל, היוצאים מאוצר המדינה לחשבון הבנק של המת-החי, בתורת גימלאות של אלוף (במיל.) בצה"ל וראש ממשלה בדימוס (לא כולל הוצאות נוספות שמימנה המדינה לשווא, כמו רכב שרד ונהג במשך ארבע שנים, שכלל לא נזקק להם, לשכה, פקידה ועוד). רק כספי הגימלאות שהצטברו לכדי 3.36 מיליון שקל (לפי 50,000 ש' לחודש), או 6,720,000 ש' (לפי 100 אלף ש' לחודש), יספיקו לכל ההוצאות.

מי יודע לאן באמת הלך הכסף? הרי מאז פטירת אשתו לילי, ובהיעדר שארי בשר התלויים בו, ובאין צרכים כספיים כלשהם (הכל הרי ממומן על-ידי המדינה), זוהי ממש זריקת כסף ציבורי לשווא. למה לא ישמש כסף גדול זה, שהוזרם לשווא לחשבון החי-המת, למימון המשך אישפוזו של האיש שבחמש השנים האחרונות נשמתו מיטלטלת בכף הקלע?

תאריך:  26/01/2011   |   עודכן:  26/01/2011
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנסיכים שוב מועלים בשליחותם
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 22 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
26/01/11 14:18
2
אלטע קאקער
26/01/11 18:59
3
נחום שחף
26/01/11 23:10
 
מממ
27/01/11 08:29
4
הניה
26/01/11 23:11
5
ממזר
26/01/11 23:16
 
אליק א.
27/01/11 07:57
6
מב"י
26/01/11 23:18
7
חכם גמליאל
26/01/11 23:40
8
ע.ג6
27/01/11 00:20
9
אזרחית
27/01/11 00:47
10
*ישראלי*
27/01/11 01:15
11
ירון זכאי
27/01/11 01:39
12
כנסו חברים
27/01/11 02:36
13
לייבלה וייספיש
27/01/11 06:52
14
יצאו לגמלאות
27/01/11 06:59
 
זכאי
27/01/11 13:27
15
אביהו הכהן
27/01/11 09:50
16
קוסא מחשי
27/01/11 09:55
17
פלא יועץ
27/01/11 10:36
18
רחל . ה.
27/01/11 12:15
19
יוסלביץ
28/01/11 12:30
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפאשיזם היא אחת האידיאולוגיות שעיצבו את המאה העשרים. במאה ה-21 העניין בתולדות הפאשיזם ובפשעיו היא אולי גדולה מאי פעם. קשה להבין כיצד אידיאולוגיה זו קוסמת לגלוחי ראש ולשורה ארוכה של אינטלקטואלים עם משנה סדורה. בפאשיזם נמצא את ההלל אל העם יחד עם בוז להמונים ובמיוחד הדרה של האחר החי בתוך העם. בפאשיזם נמצא הוקעת הבורגנות המנצלת וגם בריתות עם כוחות שמרניים, ובמיוחד הדרה של כל התארגנות עובדים נגד פגיעה בזכויותיהם הסוציאליות ובשכרם. הפאשיזם נוקט בסגנון מצ'ואיסטי גס אך למרבה ההפתעה הוא מושך נשים רבות.
26/01/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ביום שני, ה-17.1.11, חגגו בארה"ב את יום מרטין לותר קינג הבן, החל ביום הולדתו. קינג הנהיג מאבק אי-אלימות כנגד ההפרדה הגזעית, שהייתה בעיקר במדינות הדרום של ארה"ב. במסגרת מאבקו הוא נאסר פעמים רבות, מכיוון שעבר על חוקי אותן מדינות. בכל-זאת הוכרז יום הולדתו כחג לאומי בארה"ב, ואפילו בזמנו של נשיא ימני, רונלד רייגן. איך ייתכן שעבריין סדרתי זכה שיום הולדתו יהפוך לחג לאומי?! ההבדל בין קינג לעבריינים אחרים הוא שעבריינים מפרים חוקים אשר נועדו להגן על כלל האזרחים, בעוד שמרטין לותר קינג הפר חוקים אשר פגעו בחלק מהאזרחים - חוקים גזעניים נפשעים.
26/01/2011  |  עמוס גבירץ  |   מאמרים
אנחנו דור ניצולי השואה הולכים ומתמעטים. בעוד שנים לא רבות לא יהיה עוד על כדור הארץ אדם שיוכל להעיד: "אני זוכר את מה שאירע בשואה". ייוותרו רק ספרי זיכרונות ומחקר, תמונות וסרטים, ועדויות ניצולים. או אז יהפוך זיכרון השואה מגורל כפוי, החתום בבשרנו ובנשמתנו, לייעוד היסטורי שעל האנושות ועל הדורות הבאים לשאת באחריות לצקת בו תוכן ומהות.
26/01/2011  |  צבי גיל  |   מאמרים
במסגרת הבועה הנדלני"ת בישראל שמתפוצצת או לא חדשות לבקרים, נדמה שנמאס לעקוב אחרי הפרשנים הכלכליים למיניהם שכולם אינם נמצאים איתנו ברגע האמת בתוך משרדי המכירות.
26/01/2011  |  נסים גבאי  |   מאמרים
האחד צמח בערוגה הבולשביקית של מפא"י ההיסטורית והשני בערוגה הרוויזיוניסטית של חרות ההיסטורית. ההוא מהערוגה של הבולשביקים למד שהכי חשוב זה לשנוא את היריבים מהימין, וזה שצמח בערוגה הרוויזיוניסטית למד ש"מלחמת אחים לעולם לא"! שניהם בחדשות.
26/01/2011  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il