|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

שלי יחימוביץ' מגיבה לביקורת:

כל 'חטאי' הוא שאיני עומדת בדרישות המסדר הפוסט-ציוני

לאחר שהראיון עמה ("מיס מיינסטרים", הארץ, 19.8.11) עורר בשבוע החולף הדים רבים במערכת הפוליטית ובתקשורת, מבקשת שלי יחימוביץ' להשיב למבקרים: "סדר היום הקיים הוא צר וחסר מעוף"
28/08/2011  |   שלי יחימוביץ', שלי יחימוביץ'   |   מאמרים   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
שלי יחימוביץ'. ''אני מסרבת לבצע את טקס השנאה הנדרש כלפי המתנחלים'' [צילום: פלאש 90]

אני סובלת, התברר, מפגמים קשים שאין עליהם כפרה. אני אוהבת את המדינה, אני ציונית. אני יונקת את אמונתי מערכי הציונות הסוציאליסטית, שילוב עוצמתי שהיה המנוע הענקי למעשה ההרואי של הקמת המדינה. אני אוהבת את ההמנון ורוצה שכבכל מדינה מתוקנת ילדים ילמדו את מילותיו. אני מתנגדת לסרבנות

כמה תהיות על הפנייה ימינה של שלי יחימוביץ'
דוד מרחב
בראיון ב"מקור ראשון" פזלה יחימוביץ' ימינה, ובראיון ב"הארץ" היא פשוט שברה חזק את ההגה לימין * המפנה שלה מבורך ומעיד על הבנה ביחס למה שהיא מגדירה "המיינסטרים הציוני". אבל יש בו בעיות. למשל, כי אי-אפשר לתמוך במפעל ההתיישבות ביו"ש ובה בעת לתמוך בגירוש מתיישבים מאדמותיהם * קריצה בעייתית לימין
לרשימה המלאה

סערת יחימוביץ' כתמונת מראה לדעיכת הימין
דוד מרחב
בהצבעה על הסכם מדיני שיתבסס על טרנספר של מתנחלים, היא, דב חנין וזהבה גלאון יהיו באותו מחנה. אם לאריק שרון לא הייתה בעיה לפנות את היישוב שאת דינו קבע כדין תל אביב, ליחימוביץ' לא תהיה בעיה מוסרית או פוליטית לעשות את שעשה אבי ההתנחלויות
לרשימה המלאה

שלי יחימוביץ' מוחקת את שלי יחימוביץ'
איתן קלינסקי
שלי יחימוביץ' החליטה שאופורטוניזם ישרת אותה במהלכיה לכבוש את הנהגת "העבודה". מעתה מתייצבת שלי חדשה בפני הציבור. שלי הכופרת בגישה, שפחות כסף להתנחלויות זה יותר כסף למדינת הרווחה
לרשימה המלאה

באיזו הקלה חזרו מקצת הפובליציסטים ופוליטיקאים לדיבור הישן, המוכר, החבוט, על ימין-שמאל! איזו אנחת רווחה נשמעה שם! חודש שלם, שלושים יום, כפו אלפי אנשים צעירים, חכמים ואידיאליסטים שפה חדשה. עמוקה, חובקת עם ועולם, שפה סוציאל-דמוקרטית. משוכללת, תובעת ידע, הומניסטית. חודש שלם התקיימו כאן הפגנות-ענק מלכדות, מרעידות ספים, שאיימו על המונוליתיות של סדר-היום השמרני, הימני-כלכלי, שהשמאל והימין כאחד קידשו אותו והיללו אותו ונתקעו איתו וישבו בממשלותיו.

חודש ימים נאלצו מי שמבינים בסוציאל-דמוקרטיה כמו חמור במרק פירות לעסוק בה, מעמידים פנים שמאז ומעולם רק ישבו וחיכו בעיניים כלות לפרוץ המהפכה החברתית, מגלגלים בבוסריות על הלשון את המילים "הפרטות", "צדק חברתי", "דיור בר-השגה", "חלוקת משאבים הוגנת", "שחיקת מעמד הביניים". חודש שלם התהלכו מבולבלים ולא ידעו את נפשם, הכיצד ייתכן שאפילו פעם אחת במחאה המופלאה הזאת לא נישא שם איזה שלט שמאלני שהם רגילים לראות בהפגנות. קשה, קשה לשנות דיסקט.

והנה בא הראיון של גידי וייץ איתי במוסף הארץ ("מיס מיינסטרים", 19.8.11) ועמו הגאולה. צפירת הרגעה. נגמר הדיון הכלכלי-חברתי. אפשר לחזור ולקלל מתנחלים יחדיו, בטקס השבטי המרגיע, הידוע, חסר השחר, ולהתנפל בצדקנות אלימה ומשעממת גם יחד עלי - משום שאני מסרבת בתוקף להשתתף בטקס.

שוב אפשר לחזור לרטוריקה העבשה המתגלגלת על הלשון עשרות בשנים, זו המרחיקה אותנו מהשלום אלפי מילין אבל משמשת שיר ערש מרגיע למי שאיבדו כל רצון להשפיע על המציאות הישראלית ומזמן הפסיקו להבין אותה. את אנחת הרווחה אפשר היה לשמוע בעיקר מהמטות של כמה מתמודדים על ראשות המפלגה שהסקרים הצופים לי ניצחון בפריימריז דיכדכו אותם קשות, וגם משורות השמאל הישן, זה שמטהר את מצפונו ברטוריקה מוגבלת שאין בה אלא פלשתינים אומללים ומתנחלים פושעים.

הנה אפשר לחזור להתכרבל במיטה הישנה, המעלה ריח עתיק של עובש, לשכב בה באפס מעשה ושוב למלמל מנטרות מוכרות.

---

וכל זאת למה? כי בראיון עם גידי וייץ התגלה שאיני עומדת בדרישות המסדר הפוסט-ציוני שמקיים את פגישותיו בתא הטלפון שבבילעין. כן, אני שוחרת-שלום, הומניסטית, סוציאל-דמוקרטית. כן, אני מצדדת במתווה קלינטון - גבולות 67', גושי התיישבות, חלוקת השכונות בירושלים. כן, אני לא שומרת על זכות השתיקה באשר להצבעותי בקלפי ומספרת שלפני 16 שנים (עת התאפשר להצביע בשני פתקים) הצבעתי לשמעון פרס לראשות הממשלה ולגוז'נסקי לכנסת. כן, סירבתי להצעתו של ברק לשמש שרת תמ"ת בממשלת נתניהו-ליברמן-ישי, משום שזאת הייתה ממשלת ימין כלכלי ומדיני קיצונית, זרה לערכי תנועת העבודה. וזאת בשעה שחברי דבקו באופן חשוך-מרפא בכיסאות עור הצבי, עסקו בחנופה מבישה לנתניהו, היו שותפים נלהבים להצבעות גזעניות, להסלמה מדינית ולמדיניות קפיטליסטית קיצונית ובלבד שלא יילקחו מהם המאבטחים ורכב השרד.

אבל בכל אלה אין די כדי לקנות הכשר מאותו מסדר זעיר. כי אני סובלת, התברר, מפגמים קשים שאין עליהם כפרה. אני אוהבת את המדינה, אני ציונית. אני יונקת את אמונתי מערכי הציונות הסוציאליסטית, שילוב עוצמתי שהיה המנוע הענקי למעשה ההרואי של הקמת המדינה. אני אוהבת את ההמנון ורוצה שכבכל מדינה מתוקנת ילדים ילמדו את מילותיו. אני מתנגדת לסרבנות. אני מזכירה אמת היסטורית לא נעימה, שממשלות העבודה קוממו את מפעל ההתנחלות. והבלתי נתפש מכל: אני מסרבת לבצע את טקס השנאה הנדרש כלפי המתנחלים, אלא מבקשת פתרון מדיני שמרכיב השנאה לא יהיה חלק ממנועיו.

ועוד תוסיפו לזה את הכפירה שלי במתמטיקה של "אם לא יהיו התנחלויות יהיה כסף למדינת רווחה". אכן מודה באשמה, גם אני סברתי כך לפני שש שנים. באותו אופן בדיוק גם האמנתי באמת ובתמים שקיצוץ בתקציב הביטחון יזרים כסף לחינוך. שש שנים אינטנסיביות בוועדת הכספים, והיכרות עמוקה עם האידיאולוגיה הכלכלית של שרי אוצר ושל שני ראשי ממשלה, נתניהו ואולמרט, חידדו אצלי תובנה חיונית להבנת השיטה. זה לא שלמדינה חסר כסף. זו האידיאולוגיה הניאו-ליברלית, התאצ'ריסטית, הקיצונית שגורסת ששירותי המדינה (חינוך, בריאות, רווחה, קורת גג, משפט צדק) צריכים להיות אנורקסיים. שיש להפריט, להקפיא, לקצץ, לייבש אותם לטובת "כוחות השוק" ו"היד הנעלמה" שכבר ישליטו כאן צדק, במקום המדינה. כל עוד זו הדת השלטת לא תהיה כאן מדינת רווחה, ושקל ממה שיקוצץ לא יועבר לרווחת אזרחיה.

עשרות שנים דוכא כאן כל דיון כלכלי, חברתי, לאומי ומוסרי שאינו קשור להתנחלויות ולכיבוש. מרוב עיסוק בסוגיית הגבולות, שכחנו שבתוך הגבולות מסתתר לו עוד איזה עניין שולי שבשוליים: מדינת ישראל. קודם נילחם ואחר-כך נטפל בחברה, אמר הימין. קודם נעשה שלום ואחר-כך נטפל בחברה, אמר השמאל, ואלה גם אלה קיימו כאן דיון בלבדי, צר, ממית, שאת חיותו שואב רק מהרחבת השסע, מדמוניזציה של האחר, משנאה. זה היה דיון נוח. מפלגות תקעו איתו בשופר וגייסו תמיכה שבטית אוטומטית בעת בחירות. ממשלות התנכרו בחסותו לציבור שבחר בהן. בעלי הון התעשרו עד לבלי די על חשבון הציבור, נהנים מההיעדר המוחלט של שיח כלכלי אידיאולוגי, ומציבים את עצמם, למרבה הציניות, עם השמאל בישראל.

סדר-היום הפוליטי הקיים, שעד למחאת האוהלים עסק כמעט אך ורק בימין ושמאל מדיני, הוא סדר-יום צר וחסר-מעוף, שדובריו טובים במלל אך חפים, וגם פטורים, מכל מעש. זהו סדר-יום שאוחז בעיוורון רק בקצה הקרחון, מחניק וקובר כל דיון אחר בחיינו כאן, מנותק כליל מתהליכי העומק שעוברים על המדינה ועל המזרח התיכון כולו. הוא לא הביא עמו תקווה לשלום משום שמי שאמרו מילות שלום ניכרו עצמם מהציבור בישראל, חברו לימין הכלכלי, והפכו להיות גורם שולי במערכת הפוליטית.

זה לא סדר-היום הלאומי האמיתי. הוא אינו משרת את החברה הישראלית, ואינו משרת את החתירה לשלום. להפך. הוא מחבל בשניהם חבלה עמוקה ומתמשכת.

---

ההתבוננות על המדינה דרך חלוקת הכוח והמשאבים בין אזרחיה, היא מפתח קריטי להבנת הנקרא. העוני הגובר והפגיעה המתרחבת והמעמיקה בכבוד האדם העובד וחירותו, לעומת התעשרות בלתי נתפשת של קומץ בני מזל. הסגידה לממון, הקרבה המשחיתה בין אליטת ההון לבין השלטון, ההפרטות הבלתי פוסקות של המדינה והעברתה נתחים-נתחים, על אוצרות הטבע שלה, לידיהן של כמה משפחות, תוך השמצתה של המדינה והאלהה של כל מה שהוא פרטי. מעיכתו המתמדת של מעמד הביניים. במקום שיש בו עוני, בערות ופערים קיצוניים - יהיו גם גזענות והקצנה, ולעולם לא יפרחו בו פרחים של שלום.

לפני שאנחנו יוצאים למלחמה כדי להגן על המדינה, או נאבקים למען השלום, צריך שתהיה לנו מדינה. מדינה שלמענה מוצדק לקחת את הסיכונים הכרוכים במלחמה ובשלום. כי גם אם ייכון שלום כולל ובטוח במזרח התיכון, הרי אין בכך כל ערך אם נהפוך למדינת עולם שלישי, עם פערים נוראים בין עוני לעושר, עם ריקבון מוסרי פנימי, ועם אוליגרכיה של ההון. אזי גם ניצחון במלחמה וגם ניצחון בשלום מאבדים מערכם, יחד עם החזון הציוני כולו. החזרה לסדר-יום סוציאל-דמוקרטי עמוק ואמיתי, נקי משנאה ומשסע, היא גם הדרך היחידה לחזור לעמדת הנהגה. כזאת שממנה אפשר לעשות שלום, עם עצמנו ועם שכנינו. שלום אמיתי, לא פטפוטי-סרק על "תהליך" שלום, וכן, אז יגיע גם זמן ההחלטות הקשות על ההתנחלויות, בלי קצף של שנאה על שפתותינו.

תאריך:  28/08/2011   |   עודכן:  28/08/2011
שלי יחימוביץ'
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   ג'ון אדוארדס   גידי וייץ   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   ממשלת ישראל / Israel Government   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   מתנחלים   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שלום זיסמן   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שמעון פרס / Shimon Peres   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל 'חטאי' הוא שאיני עומדת בדרישות המסדר הפוסט-ציוני
תגובות  [ 37 ] מוצגות   [ 37 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
vvv
28/08/11 11:23
 
עמוס שנער
28/08/11 11:51
 
vvv
28/08/11 12:58
 
רחב מיריחו
28/08/11 21:14
 
בישראל 2011.עשתה
28/08/11 15:22
 
עמוס שנער
29/08/11 02:59
 
לנו את העתיד לכן
29/08/11 10:05
2
חגא
28/08/11 11:46
 
שהן כאילו של שלי?
28/08/11 12:43
 
מ.כ.
28/08/11 13:31
 
כך אני צופה...
28/08/11 21:30
3
קורןנאוה טבריה
28/08/11 12:08
4
כל הכבוד
28/08/11 12:25
5
אבי געזונט
28/08/11 12:58
6
ראספוטין בן מדביד
28/08/11 13:24
7
שי5
28/08/11 13:49
8
שלמה הכהן
28/08/11 14:09
 
סתם_1
28/08/11 14:38
9
הסטליניסטי
28/08/11 14:47
10
שמעון בלילתי
28/08/11 15:01
11
צדוק
28/08/11 15:40
 
צבועה שכמותך
28/08/11 16:07
12
פועה
28/08/11 18:21
13
רונן גולדשטיין
28/08/11 20:00
14
עלייך יחימוביץ
28/08/11 20:46
15
פופוליטיקאית
28/08/11 21:20
16
את המונח טימטום
28/08/11 23:28
17
יוסף מגבעתיים
29/08/11 00:01
18
האמנם בהירת הבעה.
29/08/11 00:03
19
קורןנאוה טבריה
29/08/11 06:20
20
לא מסכנה
29/08/11 07:43
21
אודי פפו
29/08/11 09:47
22
נחום שחף
29/08/11 13:25
23
ממ
29/08/11 15:55
24
העין הפקוחה
29/08/11 16:07
25
חושף האמת
29/08/11 16:12
26
חושף האמת
29/08/11 16:41
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הארץ גועשת ורועשת לנוכח גל הפגנות המחאה. הפרשנים מעתירים על ההתעוררות מלוא שבחיהם ומעודדים אותם לשמור על טהרתם, להתרחק מפוליטיקאים וממפלגות ולקדם שינוי יסודי בסדרי העדיפויות של הממשלה, להביא להחייאתה של מדינת הרווחה.
28/08/2011  |  רן חרמש  |   מאמרים
לפני רבע מאה, בהיותי סטודנט לרפואה, נסעתי במסגרת תוכנית לחילופי סטודנטים לבית חולים נורווגי. שתי תופעות לכדו את תשומת לבי. האחת, מחירי מזון מרקיעי שחקים, והשנייה, בניין בית היולדות הנטוש. שאלתי את הרופא המדריך, הכיצד? הלה משך בכתפיו ואמר שהבניין נבנה בתקופת הילודה הגדולה של אחרי המלחמה, ולאחר מכן, כאשר ירדה הילודה לרמתה נוכחית של ילד בודד לאישה, הוא ננטש. בביקור הבא בנורווגיה, כבר הרגשתי הרבה יותר בבית. חלקים גדולים של אוסלו נראו כמו באר-שבע, כלומר מאוכלס בנוער איסלאמיסטי ונשים בביגוד מוסלמי.
28/08/2011  |  יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
האדם צריך לדעת דבר גדול בחייו: לנתק את הכעסים הפנימיים שלו ולחשוב על הדברים כמו שהם, בלי לערב כעסים ודחפים פנימיים. כאשר האדם מערב כעסים ודחפים פנימיים, מאבד הוא את כל האמת שבחייו. ואף אם אתה מרגיש ורואה שהשתיקה שלך גורמת להפסד והאויב שלך משתמש בה להזיק לך, מוטב נזק של השתיקה ולא הנזק של התגובה עם כעסים פנימיים שבך, משום שתגובה עם כעסים פנימיים, סופה צער ונזק ארוך טווח יותר מהשתיקה. וידע האדם יסוד גדול, שמה שהשכל לא עושה, הזמן עושה. יש לזמן כוח גדול יותר מכל עשייה שיעשה בפזיזות ובכעס.
תחת שמי ים תיכון הולכים ומתקדרים ענני מלחמה. לא נוכל עוד לברוח מהאמת המציאותית המרה הזו אל הזיות ה'שלום' המתוקות והחביבות כל-כך על רוב עמנו ישראל. יותר ויותר סימנים אובייקטיביים מעידים עליה ומבשרים אותה. ועם זאת, ממשלת ישראל באיוולתה וברדיפתה אחרי שקט מדומה לזמן קצר וקצוב בגזרת עזה, פועלת כקטליזטור, כזרז וכמאיץ, מוסיפה ושופכת שמן למדורת המלחמה הבלתי נמנעת שבפתח, מלחמה עם מצריים. אימרו שלום ל'שלום'.
28/08/2011  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
פרשת מרגול הולכת, מסתבכת ומתארכת. לפי הפרסומים בתקשורת, מצבה לא קל ולפי הצהרות החוקרים בפרשה, הסיפור שולח זרועות שונות לכיוונים חדשים בתחום הפלילי. האמנים, זמרים, שמופיעים באולמי שמחות, דיסקוטקים, מועדוני לילה, באופן טבעי ושוטף נתקלים בנציגים של עולם תחתון ובאופן שגרתי למדי שומרים על קשר חברתי ומסחרי. מה עוד שעולם תחתון אוהב להתחכך בסלבריטאים למיניהם.
28/08/2011  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il