|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

השבוע יוצא הכוכב מרקורי מנסיגתו

השילוב בין יופיטר - כוכב השפע - לבין סטורן - הכוכב המגביל - גורם לכך שקיימת נדנדה אצל האנשים בין מצב למצב בשילוב האפשרות המתבקשת מכך של מצבי רוח משתנים
13/12/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

הימים עדיין מלאי חוסר וודאות, ערפול ונראה שייקח זמן עד אשר הכוכבים לא יתנגשו זה בזה עובדה שגורמת לנו להתנדנד בין הקצוות - עצב מול שמחה, קושי מול שפע.

השבוע יוצא הכוכב מרקורי מנסיגתו, עובדה שאמורה לגרום לתקשורת להיות יותר קלילה וזורמת, אך המציאות היא שגם השבוע עדיין נמשיך להרגיש את השפעת הנסיגה כיוון שבצאתו של כוכב התקשורת הוא נתקל בכוכב אחר ושמו נפטון, שתפקידו לבלבל ולעיתים לטעת בנו תחושה שאינה קיימת במציאות אך היא מאוד נעימה לנו - עובדה זו נקראת פנטזיה, אך בשלב הנוכחי של המצב לא נוכל לראות את זה כיוון שהנטייה היא לחוש באופוריה כלפי המציאות הקיימת בשילוב המון תקוות אמיתיות לשנות אותה לדרך שתתאים לנו.

בשלבים אלה של השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב, מומלץ לא להגיע להחלטות משמעותיות מכיוון שמרקורי אינו הכוכב היחיד שסובל ממהלך נפטון, אלא נפגש עם כוכב נוסף מוכר ומכאיב בדרך כלל, ושמו סטורן.

קיימת משיכה של כל צד לכיוון שלו. כך שנוצרת מין תחושה של מלחמת כוחות. מצד אחד נפטון כוכב היצירתיות והיציאה ממסגרת מושך לכיוון של יציאה מחשיבה מקובעת לכיוון הבלתי נודע, אך נתקל בחומה מצידו של הכוכב סטורן המושך לכיוון ממוסד עם מסגרת בונה ויציבה. המשמעות היא שבגלל חוסר הבהירות של כוכב מרקורי וחוסר היכולת כרגע להגיע להחלטות, ישנה נדנדה בין מיסוד ונטייה למסגרות ובין הרצון לברוח אל עולם החלומות ולעיתים הפנטזיות.

נטייה זו מועצמת בגלל כוכב נוסף בשמיים הנמצאת גם הוא כרגע בנסיגה וכבר שוחחתי עליו רבות בעבר, והוא - יופיטר.

השילוב בין יופיטר כוכב השפע לבין סטורן הכוכב המגביל גורם לכך שקיימת נדנדה אצל האנשים בין מצב למצב בשילוב האפשרות המתבקשת מכך של מצבי רוח משתנים. ברמה הקוסמית אפשרות כזו מאפשרת מצבים של חוסר יציבות וזהירות, כשהתוצאה היא כמובן חוסר היכולת לארגן את הדברים בצורה מסודרת עד אשר יתבהרו.

עובדה זו מתחדדת בגלל הכוכבים שכבר נמצאים זמן רב במצב של כאוס והם אוראנוס (שינויים פתאומיים) ופלוטו (שינויים מעמיקים לטווח רחוק ) בהשפעת שני כוכבים אלה בשנה האחרונה נגרמו שינויים ומהפכים באזור ברמה הגלובלית, ואף ברמה האישית כל אחד ואחת מאיתנו העוברים תקופות ותחושות פנימיות של צורך בשינויים.

העובדה היא שבעתיד מטרת כאוס זה היא לגרום לנו לשינויים ולמהפכים טובים עדיין לא מתקבלת אצל רבים מאיתנו בעין יפה, כיוון שרק לאחר כל ההתרחשויות ניתן יהיה להבין כי הכול היה למען מטרה טובה. ולכן - כדי לשרוד מצבים קשים, חשוב להבין את ההתרחשויות והשפעתן לאורך זמן ולטווח הארוך ולא רק בטווח הקצר.

רק התבוננות מסוג זה וחשיבה מחוץ לקופסא תוכל לגרום לאנשים לשאת את מצבם הלא נוח לעיתים רבות, בתקופה האחרונה.

ב-25 בחודש ייצא הכוכב יופיטר מהנסיגה בה הוא נמצא היום ולאט לאט הדברים יחזרו לפרופורציה, כשלכל אחד תהיה הדרך הייחודית והמתאימה לו.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע יכולים ליהנות מתקשורת הרבה יותר פתוחה וזורמת לאחר סיום תהליך הנסיגה של הכוכב מרקורי במזל שלכם.

קשת - נראה שלאחרונה עברתם תקופה לא קלה שהוציאה מכם תסכולים רבים בגלל חשבונות נפש שעברתם במהלך החודשים האחרונים. הגיע הזמן שתשקיעו אנרגיה וזמן בעצמכם כדי לחזק את הנקודות החלשות שלכם כיוון שנראה שאתם עומדים בפני התחלה חדשה. הנושאים הכספיים עדיין לא פתורים לגמרי עבורכם, אך נראה שאתם כבר מבינים כיצד עליכם לנהל את המשך חייכם.

גדי - כוכב ונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה יש לכם ימים נחמדים שאתם מקבלים הכרה על פועלכם והישגיכם. אנשים מנסים להתקרב אליכם ולעיתים אינכם מבינים את ההתנהגות שלהם, כיוון שאתם שופטים כל דבר דרך העיניים שלכם. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם מנסים לקבל תובנות יותר עמוקות.בורכתם באינטיליגנציה טבעית שניתן לקבל ממנה את הפתרונות הנכונים.

דלי - נראה שהתקופה האחרונה הובילה אתכם לתובנות חדשות בכל הקשור ליחסי האנוש שלכם. היו לכם ציפיות גבוהות מאנשים קרובים ונראה שאתם מתנהלים מתוך ההבנה שהייתה לכם עד היום, לגבי איך צריך להתנהל בחיים ואולם עכשיו שהדברים משתנים מאוד חשוב שתאספו את עצמכם ודעותיכם, ותבנו לעצמכם חיים חדשים עם אנשים חדשים שיכולים להתאים יותר לצרכים שלכם.

דגים - בשבוע הקרוב ייתכן שיהיו לכם חילוקי דעות פנימיים בין הצורך שלכם לבלוט ולהצליח בתחום העיסוק שלכם ובין הצורך שלכם להיות בסדר עם עצמכם ועם הסביבה. יש בכם איזשהו קונפליקט בגלל העובדה שאתם מתנהלים על-פי אמונות פנימיות שלא בהכרח הן נכונות עבורכם, אך הן דפוסי חיים שהשתרשו אצלכם. היעזרו בחברים קרובים בכל פעם שאתם צריכים להגיע לתובנות ולקבלת החלטות.

טלה - הכוכב ונוס נמצא בבית הקריירה שלכם עובדה שנותנת לכם יכולת להצליח בתוכניותיכם בתנאי שתשקיעו בצד האסטטי של הנושא. כמו-כן, עליכם להשקיע יותר יחסים בין אישיים ביחסי צבור כדי שתוכלו להצליח בתוכניותיכם. למעשה, הדבר כרוך האחד בשני. כלומר, ההצלחה תלויה ביחסי הצבור שתשקיעו , ואינכם יכולים לצפות שתחומים נוספים מלבד אלה, יצרו עבורכם את ההצלחה אליה אתם שואפים להגיע.

שור - כל מה שאתם צריכים לחכות לו בתקופה הקרובה הוא שהכוכב יופיטר ייצא מהנסיגה ואז תחושו בו בצורה הטובה ביותר. יש לו את היכולת לתת לכם את ההתחלות החדשות להם אתם מצפים כיוון שעד עכשיו רק הראה לכם הכוכב מהם הנקודות החלשות שאותם אתם צריכים לתקן ולשנות על-מנת לשדרג את חייכם. נושאי עבודה ממשיכים להיות משמעותיים עבורכם והם אלה שנותנים לכם את הפתח להתחלות להם אתם מצפים.

תאומים - אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן, זוהי תקופה מאוד משמעותית כיוון שהיא מעלה את כל חשבונות הנפש הפנימיים שלכם כלפי מעלה על-מנת שתוכלו להתמודד עם הנושאים שיוצאים עכשיו החוצה, בעיקר דרך מערכות יחסים. קיימת אפשרות שבגלל שהשקעתם את מלוא האנרגיה בחיזוק הקשרים שלכם הזנחתם משימות חשובות אחרות בחייכם.

סרטן - נושאי עבודה מאוד עמוסים אצלכם ונראה שאין לכם רגע דל בכל הקשור לתחום זה. אתם חייבים להוכיח את עצמכם כל הזמן, ולהיות זמינים למצבים חדשים ומשתנים. המחויבות שלכם לבית עדיין בשיאה ואתם מרגישים שחלוקת הנטל אצלכם אינה שווה בכל המקומות ולכן אתם מנסים לא להעמיס את עצמכם על הזולת, עובדה שיוצרת אצלכם מתחים וכעסים פנימיים חבויים שעלולים לצאת החוצה בסערה.

אריה - בתקופה הקרובה עומד לעשות הכוכב מארס את הנסיגה שלו בבית הכספים שלכם עובדה שתיתן לכם רצון ויכולת להתעסקות בכל הקשור ליכולת שלכם לנהל את עסקיכם הכלכליים בהצלחה. נראה שעד היום נשענתם על אחרים עובדה שבמידה מסוימת הייה נוחה לכם אך לא שמתם לב איזה מחיר כבר אתם משלמים על חוסר העצמאות שלכם. הגיע הזמן שלכם לעצמאות כלכלית שתיתן לכם גם רווחה נפשית.

בתולה - נראה שקיימת אצלכם תנופה בכל הקשור לקידום היחסים האישיים הפנימיים אצלכם בבית, עובדה זו נובעת משינויי תפיסה מאוד משמעותיים אצלכם שגרמו לכך שכל הפאזל המשפחתי מתנהל בהתאם ליכולת שלכם לנהל באופן חיובי את האחרים ולהשפיע על דרך מחשבותיהם והתנהגותם. הכוכב מארס שייכנס עוד מעט לנסיגה במזל שלכם, ייתן לכם את היכולת הנפשית לעמוד בכל מעמסה שהיא.

מאזניים - אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבה אתם יכולים לקבל תשובות מתת המודע שלכם ברמה גבוהה כל כך שאתם יכולים לבצע תקשור עבור עצמכם ועבור אחרים. זהו שלב גבוה מאוד בהתפתחות אישית וברמת מודעות, כך שאתם יכולים לשמש כמורי דרך לאחרים בתחומים שאתם מרגישים שאתם יכולים לבצע זאת. הסביבה הקרובה שלכם תתמוך בכם, וייתכן שתשקלו אף לעבור למקום שבו תוכלו יותר לממש את עצמכם.

עקרב - אל תתנו לפחדים הפנימיים הכמוסים שלכם לעכב אתכם בכל דרך וצורה שהיא כיוון שאתם נמצאים בשלב שבו אתם יכולים לפרגן לעצמכם על דרך חייכם והתנהגותכם. ייתכן שאתם צריכים לקחת אחריות מחודשת על חייכם בעקבות שינויי נסיבות החיים אך חשוב מאוד שלא תפסיקו לטפל בנושאים האישיים שלכם הדורשים טיפול שינויי וייתכן שאפילו סגירת מעגל בתחומי החיים השונים.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  13/12/2011   |   עודכן:  14/12/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השבוע יוצא הכוכב מרקורי מנסיגתו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופטת: דלית שרון-גרין, בית המשפט לתעבורה, נצרת
12/12/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
אנו עדים לאחרונה למאבק הניטש בין אלה הרוצים לדכא את קול האישה - תרתי משמע: קולה בשירה וקולה בחשיבה עצמאית, ובין אלה הדורשים להציב אותה במקום שוויוני לגבר, שלא לדבר כבר על העדפה מתקנת. בירושלים הורדו כרזות שבהן נראה גוף אישה בפרסומת תמימה לתיק... "קול באשה ערווה" טוענים רבנים ומפקדי צבא דתיים המנסים להדיר נשים חיילות מאירועים פומביים.
הסיפור הוא על שני אחים תאומים, שבגלל מצבה הכלכלי של אמם הופרדו וגדלו כל אחד מהצד השני של המיתרס, קרי מעמד גבוה ומעמד נמוך בלונדון. מבלי לדעת שהם אחים, הם חוברים יחדיו תוך אהבת אמת וכריתת ברית דמים. מאיה דגן כאמם, היא העוגן המרכזי של ההצגה. מאיה, שמוכרת לכל כקומיקאית מחוננת, חושפת כאן את כשרונה הענק הן כזמרת והן כשחקנית דרמטית - כשרון שכבר הרטיט בסצינה שלה ב"רוחל'ה מתחתנת". כעת היא מוכיחה שכשרון זה אסור שיבוזבז, ויש להעניק לה בעיקר תפקידים דרמטיים. היא מגלמת את גב' ג'ונסטון מאז הייתה נערה שהתפתתה לגבר יפה תואר ואוהב נשים (עומר זמרי המקסים והמחונן בנוסף למשחקו גם ביכולת תנועה וריקוד), המשך בחיי מצוקה וגידול שני ילדיה, כשהיא מתבשרת על התאומים שבביטנה. וכך, עוברות עוד 15 שנים ויותר, כשהילדים שהופרדו גדלים לעינינו.
11/12/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
סגן אלוף ח' לא היה מוכן להפתעה שחווה במהלך שירות המילואים האחרון שלו בתפקיד סמג"ד. זה התחיל ביידויי אבנים חוזרים ונשנים. עם הזמן, כשידויי האבנים לא טופלו, הגיעו גם בקבוקי התבערה. כלי הרכב של האזרחיים והג'יפים של צה"ל זכו לתזכורות יומיות לכך שמשהו בגזרה רוחש וגועש. התחושה המשותפת לכולם הייתה שהגזרה מתחממת במהירות ועומדת לצאת מכלל שליטה. ההחלטה שהתקבלה הייתה להכניס כוח לוחם לאחד הכפרים ולערוך בו סריקות מבית לבית.
11/12/2011  |  עקיבא ביגמן  |   כתבות
אירן, טורקיה, רצועת עזה, תוניסיה, מרוקו, אולי גם לוב, ועכשיו גם במצרים זה רשמי: הסהר האיסלאמי הולך ומתעבה, הולך ומתארך, ומטיל צל גדל והולך על האזור שמסביבנו. העמים העניים, המובטלים, הבורים והמוזנחים, שמאסו בגיהנום עלי אדמות ובשליטיהם האכזרים, מתנערים, מתקוממים, נפצעים, מדממים, נופלים, וקמים וממשיכים - למרות מחיר הדמים הכבד - את ריצת האמוק אל האור הירוק הבוקע את חשכת המציאות המרה ממרומי הצריחים, ומסמן את הכיוון אל על, אל גן העדן, זה שבו אין עוני ומחסור, אין כאב ודיכוי, אין מגבלות ואיסורים.
10/12/2011  |  מרדכי קידר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
בעז שפירא
בעז שפירא
שונאי ישראל אינם מבדילים בין ממשלה ישראלית כזאת או אחרת, מימין או משמאל, אלא שמטרתם היא חיסול עצם קיומה של מדינת ישראל, "מהנהר ועד הים"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il