|   15:07:40
דלג
  עזרא הראל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

יום הנקם בקלגסי תעשיית הגירושין

ביטול החובה מראש לקיום חזקת גיל הרך - יאפשר למדינה לוודא שאותה חזקה לא תנוצל יותר בניגוד לטובת הילד; ומכאן החשיבות של המלצות שניט (בין השאר) שלעולם לא תוענק החזקה באופן אוטומטי. מכל מקום מי שמתעלל בשיטתיות בקטינים חסרי ישע שנמצאים לכאורה בטיפולו - לא יזכה לאף פירור של רחמנות כאשר יועמד לדין בס"ד בפני ביה"ד המיוחד לפשעים נגד האנושות
31/01/2012  |   עזרא הראל   |   מאמרים   |   תגובות
גירושין. האישה תידרש לקחת את מלוא האחריות הכוללת לכך שהילד לא יוסת נגד אביו [צילום: פלאש 90]

בא סליחה להקיא מהתבכיינותן המאוסה של גוזרות הקופונים העלובות לבני (נעמ"ת) ושות' - נוכח קבלתן של מסקנות ועדת שניט ע"י שר המשפטים יעקב נאמן, זה שכינוהו שוביניסט רחמנא ליצלן!

טוב תרגיעי צדיקה, אין מדובר בביטול חזקת גיל הרך אלא ביטול "האוטומטיות" שלה! דהיינו בית המשפט ירצה מעתה ודאי לשמוע מפי הנשים המבקשות להיאחז באותה חזקה - שהן מודעות לכך שהן נוטלות בכך את האחריות הכוללת - שמא יוסת הילד נגד אביו (או בכלל שמא ייפגע הקשר בינו לבין אביו), וזאת תוך תשומת לב מיוחדת שמא תגרום האישה לכך באופן בלתי מודע לצערנו.

הרי זהו סוד גלוי שהאישה (בין אם היא מודעת לכך ובין לאו) משדרת לילד חששות סמויים שמא האב יציק לו או ירעיב או ירעיל אותו - ועוד "מיני חארטות" כאלה; וגם אחרי שהילד חוזר מבילוי (הכי מהנה) בחברת אביו, אז הפעם היא עושה לו כדרכה בקודש פרצוף חמוץ יום או יומיים - עד שהילד יבין את הרמז! וזה מה שגורם לו לנפש חצויה וקונפליקט קטלני חו"ש מבחינה פסיכולוגית שהוא חייב לבחור בין אבא לאימא ... או או - ואז אין לו ברירה אלא לפלוט שאינו מעוניין יותר לפגוש את אביו; והרי אימא זמינה כמעט תמיד, והוא לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותה לחלוטין (רק כדי לפגוש את אביו פעם בשבוע - ששכר מצווה יוצא לו בהפסדה)! לכן נמצאים אותם ילדים בסכנה התפתחותית קשה ולאורך זמן - בין אם ההתדרדרות במצבם הנפשי ניכרת כלפי חוץ או לא!.

הן ביטול החובה לקיום חזקת גיל הרך (בסעיף 25 של חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות) אינו סותר בהכרח מסורת של מאות שנים, אלא יאפשר למדינה לוודא שאותה חזקה לא תנוצל יותר בניגוד לטובת הילד; ומכאן החשיבות הרבה לפי המלצות שניט (בין השאר) שלעולם לא תוענק חג"ר אוטומטית מראש בשום אופן!. ואז במידה ששני ההורים כשירים, וכל הורה יהיה אכן מעוניין במשמורת המשותפת, הרי לא נותר לבית המשפט להכריע אלא בין חלוקת זמנים שווה ביניהם, או לחלופין חלוקת "זמן איכות" שוויונית ביניהם - כגון שהאב יקבל שתי שבתות קבוע מתוך שלוש, וזאת ע"מ לפצותו על פחות ימי חול שנפלו בחלקו, ולמעשה לפצות בכך את ילדיו שמא יפסידו זמן איכות יקר עם אביהם - שאין חיוני ממנו להתפתחותו היפה והתקינה של הילד/ה פיזית וגם רגשית ונפשית, שלא לדבר על פיתוח הסמכות ההורית של האב, דבר שהוא מאוד חשוב לטובת הילד/ה!

כאמור בית המשפט ידרוש להבא מנשים שמעוניינות במשמורת עיקרית בגיל הרך, ליטול בכך את האחריות הכוללת לכך שהילד לא יוסת נגד ההורה האחר (ובכלל שלא ייפגע הקשר עם אביו)! לכן אישה שלא תצליח להוציא מפיה את המרגלית הזו, הרי לא תקבל שום משמורת - אף לא חלקית, אף לא בגיל הרך ולא כלום, אף לא קצה קצהו - שום כלום!.

אלא שהקלגסים של תעשיית הגירושין הארורה ידעו ללא ספק על הפרצה הנ"ל מאז ומתמיד, וגם אדרבא הם ניצלו אותה תמיד למען בצע כסף - וכמובן בניגוד לטובת הילד, ע"מ לטעון בעורמה שיש לחוש בלית ברירה, ולו מטעמי זהירות, לאיתותי "מצוקה" של הילד כביכול! לכן גוזרים המה על מפגשים בין הילד לאביו רק בלשכת קשר תחת פיקוח - שזהו פשוט תרגיל הונאה ערמומי ע"מ לתקוע טריז בין האב לילדיו עד לניתוק הקשרים ביניהם, שהילדים יתביישו מעצמם משום נחיתותם החברתית - מדוע הם שונים משאר ילדים בגילם, וגם יתביישו מאביהם שמא נפל בו פגם או שמא יש באמתחתו קופת שרצים עלומה כלשהי. ועל זה נאמר ה..... וגם ירשת? - לתשומת לב ח"כ זבולון אורלב שמיתמם בשכיבתו על זרי דרדר!.

לכן את הקלגסים הארורים הנ"ל חובה לשפוט בבית דין מיוחד לפשעים נגד האנושות, וכן כל מי ששיתף פעולה לכאורה עם תעשיית הגירושין הארורה בתריסר השנים האחרונות, כולל פקידות סעד שמוכרות תיקים דרך קבע לעורכי דין שפלים תמורת שוחד ומפברקות ניירת, כולל שופטים שגלגלו עיני קרנף אל על, למרות שידעו או חייבים היו לדעת על תרגיל ההונאה של לשכת קשר; ואז - לא תהיה מניעה שגאוניות הדור לבני וגלאון יסנגרו על אותם קלגסים ארורים בפני בית הדין!

החוק לאחריות הורית ימנע כל סוג של סחיטה

ובאשר לטענות כאילו המצב החדש יאפשר לסחוט נשים כביכול, הרי יש לשים לב כי עיקרו של השינוי מתורגם לחוק חדש בישראל הוא חוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים - בהתאם לסעיף 3.1 (בדבר הפרדת החקיקה) בהמלצות ועדת שניט, אשר נמסרו עוד בתחילת 2008 בטקס חגיגי לשר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן, ואשר אושררו ע"י פרופ' דן שניט עצמו בדוח הנוכחי; ובכן סעיף 1ד' (בחוק המיוחל לאחריות הורית הנ"ל) מבטיח במפורש חד וחלק הפרדה פורמאלית מלאה ומוחלטת בין הליך חלוקת האחריות ההורית (משמורת ומזונות) לבין שאר ההליכים בין בני הזוג - גטין וחלוקת רכוש! על כן כאשר האישה מבקשת את שלה בס"ד מבית משפט או מבית הדין בהתאם לחוק, הרי היא לא זקוקה לבקש כלום מבן זוגה - לכן איש לא יכול ממילא לסחוט אותה!

נהפוך הוא, החוק החדש לאחריות הורית ישים קץ בס"ד לסחיטת האב, שרק כדי לראות את ילדיו היה עליו תוך סחיטה בהמשכים - לוותר על הבית והאוטו והפישוואשר והדישוואשר, ולהפוך לעבד מזונות - ועגון לכל החיים מבחינה כלכלית רגשית ונפשית, ולכל היותר אבא במבה שאינו אלא ליצן שפוט; הלא לפי הקלגסים הארורים הוא סיים את הפרק של תורם זרע - ועתה היה לכספומט!

החוק הנ"ל לאחריות הורית זוכה ברוך השם לאהדה עקרונית וגלויה מצד שר הרווחה משה כחלון יצ"ו (שנפגשתי עימו במגדל שלום ב 16 לאוגוסט 2011), זאת מלבד תמיכתו העקרונית של הרב יובל שרלו יצ"ו עוד מתחילת 2009 - לאמור שטובת הילד דורשת (אחת מהשיטות של) משמורת משותפת, ובלבד שהדבר ישים ואפשרי; לסיכום, יש לברך על המוגמר כי נוצר קונצנזוס לאומי (נדיר) מקיר לקיר בעד החוק לאחריות הורית בין הממסד הרבני (שמיוצג ע"י הרב שרלו - כאשר אין התנגדות של אף גורם חרדי לכל מה שמוסכם על אנשי מקצוע בתור טובת הילד), לבין הממסד האקדמי (המיוצג ע"י פרופ' דן שניט - כמשפטן דגול, וגם שהוא ראש בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב), יחד עם נציגים בולטים של הדרג הפוליטי הנבחר (השרים נאמן וכחלון)!

וגם האישה בס"ד לא תוכל לסחוט את בן זוגה (גם הודות לחוק האחריות הורית הנ"ל) בין השאר ע"י תלונות שווא ועדויות שקר ועלילות דם שונות משונות - שתעשיית הגירושין הארורה משדלת ומסיתה נשים וגם מדריכה אותן לפברק, ואף דואגת להן למימון לצורך כך (לרוב דרך צד שלישי למיטב הבנתי כגון "לשכות סיוע" למיניהם) זאת מהקרנות "החדשות" לחרמות ולשנאת ישראל, כחלק מהאג'נדה הקבועה שלהם לרסק ולהרעיל את המרקם החברתי היהודי וציוני במדינת ישראל!

שלא לדבר על תופעת התלונות שווא השקריות (בד"כ ע"מ להרחיק את האב מביתו במרמה, ולגזול את רכושו ועמלו שנאמר עמלנו זה הבנים) - אשר עשויה להיעלם הודות לחוק האחריות הורית החדש, משום שברגע שכל נושא הילדים (משמורת ומזונות) מוסדר בחוק - אזי לא תצמח שום תועלת למי שמעליל עלילות כי הוא רק יבזבז אנרגיה ויפגע פשוט רק בעצמו!

אין מנוס מבית דין מיוחד לפשעים נגד האנושות

ואף שבני ישראל ידועים כרחמנים בני רחמנים, הרי מי שמתעלל בשיטתיות בקטינים חסרי ישע שנמצאים לכאורה בטיפולו - לא יזכה לאף פירור של רחמנות כאשר יועמד לדין כאמור בפני בית הדין המיוחד לפשעים נגד האנושות! לכן כולנו מקווים ומתפללים כי הראשונה שתועמד לדין בגין פשעים נגד ילדים תהיה (ד"ר?) טליה גלאון - שמפיצה ארס רב דרך המרשתת לסכסך בין הורים, ושמטיפה ויועצת בגלוי לנשים במשבר אשר בטיפולה, לפעול לכתחילה (כן כן לכתחילה) לנתק כל זיקה בין ילדים לאבותיהם, כולל הפסק גורף ושרירותי של סדרי ראיה כלשהן בכל גיל ובכל מצב - אף ללא קשר לתפקודם המשפחתי ההורי או החברתי של אבות גרושים!

והנה ציטוטים מדויקים מהאתר בחסות האדמו"רית לבית גלאון:

"אמא יקרה, את גרמת המון נזק לילדים בזה שאפשרת להם להיות בקשר עם האב, שתפקידו הסתיים מזמן! היית פותרת את הבעיות שלהם ומביאה אותם לחיים מאושרים יותר - לו היית נוהגת כמו כל אם נבונה ואוסרת עליהם להתראות עם האב"

"ילדים יועברו לרשות האם באורח אוטומטי בכל גיל ולא רק עד גיל 6; ולא יתקיימו סדרי ראיה שכן הוכח שמחלוקת בין ההורים - ועוד יותר מכך שני בתים - יכולים לבלבל את הילד" - סוף ציטוט!. ובכן מה פלא שתעשיית הגירושין הארורה מגלגלת כמיליארד שקלים לשנה, הלא בהיעדר חוק האחריות הורית מספר החוקים של מדינת ישראל, היא הופכת כל סכסוך בין בני זוג למלחמת עולם על גבם של הילדים לעשרות שנים - לכן הקופה של אותה תעשיה ארורה לא מפסיקה לצלצל - תוך גזילת ילדותם היפה של קטינים ורציחת נפשותיהם הרכות תמורת לא יותר מחופן של דולרים.

אגב ציפור לחשה לי שלא ניתן להוליד חכמה כזאת כמו טליה גלאון, אלא מהכלאה בין זהבה גלאון לטליה ששון! ואם רואים אותה בחושך (חלילה) רצוי לברך תכף ברוך משנה הבריות (מסכת נחש ארסי סימן רעל מזוקק), ולומר מזמור "יענך ה' ביום צרה" במבטא טורקי עותמני, ולהזעיק רופא.

ויש לתמוה - הרי זוהי עבירה פלילית לאסור בגלוי על ילדים להתראות עם אביהם! אלא יש להבין שהצדיקה שלנו מתכוונת לרמה קרימינלית אף יותר מתוחכמת, לאמור שהאישה תמשיך לעשות פרצופים חמוצים לילד ותימנע משיחה איתו עוד ימים רבים (תוך שהיא משוחחת כאילו בלי משים עם אדם אחר לגבי "עלילותיו" של האב - ואיך וכמה היא סבלה ממנו בעבר), וזאת עד שהילד שוב יקלוט את המסרים "שבאוויר" - ויואיל אז תחת "לחץ מתון" לבדות אף הוא מליבו דברים רעים כלשהם לגבי האב (ברוח הדברים שכבר שמע, וקלט מן הסתם בתת ההכרה) - והרי ברור לו שזהו הנושא היחידי שעליו מוכנה אימו לדבר בכלל! מכאן ברי לכל שהדין ימוצה עם הקלגסים הארורים ללא טיפה של רחמים; הן לא נשכח ולא נסלח, ואין רחמים על מי שפוגע בסתר בילדינו האהובים.

הן בית הדין המיוחד לפשעים נגד האנושות יקום גם יקום, ייקום גם ייקום את נקמתם של אהובינו שהועמדו במסדרי הסלקציה של אסכולת גלאון הארורה, ונאנסו אונס רגשי על ידה; שיר מזמור לאסף, אלוהים אל דומי לך, אל תחרש ואל תשקוט אל; כי הנה אויביך יהמיון, ומשנאיך נשאו ראש.

הלכת השיתוף שרירה לפני שיפמן וגם אחריו

כאילו לא הספיק לנו שוועדת שניט נגררה 7 שנים בכוונת מכוון - קרוב לוודאי באשמתה של ציפי לבני שלא הגבילה את הוועדה בזמן (וזאת בניגוד משווע לדוגמה לוועדת טליה ששון על המאחזים מאותה תקופה, או לוועדת טרכטנברג לאחרונה - שהוגבלו תמיד לחודשים אחדים, אלא שהתכוונה לכאורה להשתמש בוועדה דווקא לגרירת רגליים לכתחילה, כולל הגבלת המנדאט של פרופ' שניט ממרץ 2005 לדון בחזקת גיל הרך בלבד), הרי נותרנו היום עם איזה שיפמן רדום שמכין את בגדי המלך החדשים בלי נדר אי שם לקראת 2054 - אלא שהמלך במקרה דנן לא מבטיח לחיות עד אז!

ובכן הדרישה למזונות הוגנים נובעת פשוט מהלכת השיתוף בין בני זוג - שאין עליה עוררין בשום מצב; מכאן שאין צורך דחוף כרגע בטבלאות לחישוב מזונות קטינים (עד שהשופטים יזדקקו להם מאוחר יותר), מפני ששלושת העקרונות הבסיסיים לקביעת המזונות כמפורט להלן - כבר משולבים כולם בסעיף 7 (בחוק המיוחל לאחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים הנ"ל) ומוכנים לחקיקה:

    ָָ
  • מאחר שנשים מרוויחות פחות מגברים בממוצע, יש להתחשב בכושר השתכרותם של ההורים;

  • לשם ויסות הנטל הכלכלי, יש להתחשב בזמני השהייה אצל כל הורה (ובכך לתמרץ השקעתו);

  • לטובת המדינה, יש מינימום השתתפות לכל הורה (באחוזים מהסך הכולל של המזונות) בהתאם לגודל המשפחה (ע"פ קריטריון סוציאל דמוקרטי אחיד, שאדם בוגר בחברה בריאה אמור לפרנס את עצמו ולפחות עוד ילד אחד - אף אם יזדקק לשם כך להשלמת הכנסה ו/או מס הכנסה שלילי).

ברם ככל שמצבה הכלכלי של המשפחה המתפרקת הוא קשה יותר, הרי יש צורך בפתרונות מעבר (ראה סעיף 3 בחוק האחריות הורית המיוחל)! וזאת במיוחד כי ציפי לבני כבר דאגה לנו בעיצומה של פגרת הכנסת לרגל בחירות 2009 (כנקמה במפלגות שלא רוצים אותה כראש ממשלה), לתיקון מיותר בחוק יחסי ממון בין בני זוג, לאמור שניתן לפרק שותפות בין בני זוג בלחיצת כפתור (תוך שנה מתחילת הסכסוך)! כעת נניח במקרה שערך הדירה המשותפת הוא 120Kדולר אך יש משכנתה של 80K דולר, הרי ברור שיש לדחות את מכירת הדירה בינתיים (אף שכבר הוסכמה חלוקת הרכוש), כי אחרת לא יישארו להורים אלא פרוטות לאחר שעורכי הדין ישדדו אותם עד הסוף; כלומר עדיף להם כלכלית ודאי להשכיר האחד לשני לפי שעה את חלקו בדירה (כהשתתפות במזונות הילדים).

עיקרי חוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים

חוק האחריות ההורית למשמורת ומזונות ילדים הוא חוק חדש ונפרד אשר נועד למשפחות נורמטיביות - שבהן שני ההורים הינם ראויים כל אחד למשמורת משותפת (שלא נפסל מי מהם לפי חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות הקיים); ובכן בחוק המיוחל (בן 4 עמודים בלבד) ישנה מחסנית מקיפה של פתרונות משמורת מגוונים, חלקם למשפחות גדולות או לקטנות, חלקם הסדרים לתמיד או לתקופות מעבר בתהליך הגירושין, ובחלקם יש חלוקת זמן שווה - זאת לעומת חלוקת "זמן איכות" שוויונית באחרים (ראה במיוחד סעיף 4 בחוק המיוחל לאחריות הורית, "משמורת משותפת עם אופציה לרוטציה", אשר לעניות דעתי תהיה האופציה הפופולרית ביותר ללא תחרות), והכל לפי טובת הילד.

מכל מקום החוק החדש מייתר גם את הצורך כביכול בסנקציות רחמנא ליצלן, נגד הורה שמעדיף או שנאלץ לפי שעה להסתפק בהסדרי ראיה (שנחוצים בכל מקרה כדי לשמור על הרציפות של הקשר עם הילדים - ולפי הגדרתם אינם מחייבים משפטית); ורק כאשר ישתנו הדברים בס"ד אזי יעלה בידו לממש מועמדותו למשמורת משותפת מסוג כלשהו, שרק אז הוא יזכה למלוא התמריץ הכלכלי (לעניין מזונות ילדים), לאמור שיתחשבו כאמור לעיל בזמני השהייה של הילדים אצלו - וזאת לצורך ויסות הנטל הכלכלי בין ההורים! אגב חשוב לציין בהקשר זה שמשמעותה המקורית של חזקת גיל הרך (לפני ואחרי הרמב"ם) היא שיש חובה על האב (שזה הדין האישי) לשגר מזונות לילדיו עד גיל 6 (לרבות אל אמם שמיניקה) בכסף או במוצרי מזון; אך מרגע שהילד יכול להגיע אל אביו אזי הוא מוזמן פשוט לאכול אצלו בכל עת, ומרגע זה כבר אין חובה לשגר אליו מזונות!

החוק הנ"ל גם מתיישב עם סעיף 3.1.8 של דוח שניט מ 2008 בדבר צמצום ההליכים וההוצאות המשפטיות, והוא עשוי בגדול לצמצם בס"ד את נפח השוק ברוטו של תעשיית הגירושין הארורה ממיליארד ש"ח בשנה לשליש או לרביע בלבד - למורת רוחם של הערפדים (הברונים או טייקונים קטנים) של אותה תעשיה ארורה (שיש להם לובי מחתרתי בכנסת - ושחובה לרסק אותו לאלתר)! ואינני טורח כלל להציג יחסי הון שלטון, כי בכובעו של מחוקק די לחוקק חוק שימנע זאת סופית.

אלא שעקב היעדרו של החוק הנ"ל לאחריות הורית עד כה מספר החוקים של מדינת ישראל - הרי ישנם כיום כחצי מיליון ילדים בישראל (ודווקא במשפחות נורמטיביות) שמנותקים במידה זו או אחרת מ 200,000 אבותיהם - כחצי מיליון ילדים שהם בחזקת חטופים - השבויים בידי תעשיית הגירושין הארורה (שטרפדה חוק זה במרמה עד כה, יתכן באמצעות פיונים משלה מתוך מחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים), ועל כן נמצאים הילדים בסכנה התפתחותית קשה ולאורך זמן - בין אם ההתדרדרות במצבם הנפשי ניכרת כלפי חוץ או לא;

כל זאת כאשר לפחות פרומיל אחד שזה 200 מאותם אבות מנותקים - מתאבדים מידי שנה מרוב צער ושלל הסיבוכים (מתוך כ-450 מתאבדים בישראל לשנה לפי נתונים של משרד הבריאות - שכרבע מתוכם נקבות ויתרתם זכרים); ובכן זעקו ארץ ושמיים עד כי דורש דמים אותם יזכור, ולא ישכח את דם עבדיו השפוך ... על חצי מיליון ילדיהם החטופים.

לכן על המדינה להניע תוכנית שיקום עבור נפגעי תעשיית הגירושין, במיוחד לאותם מקרים קשים עד כרוניים מתוך חצי מיליון הילדים (עם כ 200,000 אבותיהם); בכל אופן המימון לשם כך צריך לבוא קודם כל מהחיסכון הצפוי מפירוקה של מחלקת הייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים לגורמיה - שהיא האחראית לעיכוב חוק האחריות הורית הנ"ל במשך ארבע שנים לפחות מאז מרץ 2008, כי תקעה מאז להעלות אבק את המלצות שניט הברורות כשמש בדבר הצורך בחוק אחריות הורית).

להדק את החנק על ציר הרשע של תעשיית הגירושין

במסגרת פיצול משרת היועץ המשפטי לממשלה לשלושת מרכיביה - הביצועי / מחוקק / ושיפוטי (דהיינו הפרקליטות לחוד, חוות הדעת לגבי ניסוח יוזמות חקיקה לחוד, והייעוץ המשפטי למשרדי הממשלה לחוד), הרי יש לפרק במיוחד ולאלתר את השעטנז שנקרא מחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים - שזה אבסורד שישנם עשרות וגם מאות פרקליטים שעולים מאות מיליוני ש"ח בשנה לאוצר (שגם שעון נוכחות לא היה מועיל להם, כי בשונה מרופא - תוצרו של פרקליט יכול להיות אפסי דווקא בזמן שהוא מחמם את הכסא); אלא שאותם פרקליטים רק מגרדים ואינם מבצעים שום כלום - ובוודאי לא את מטלותיו של שר המשפטים ולא של ראש הממשלה (כגון חוק תכנון ובניה חדש, שהכנסת בכוחותיה "המשפטיים" הדלים מתבוססת בו כבר קרוב לשלוש שנים - ולכן נאלץ נתניהו להסתפק בווד"לים כתחליף זמני - אלא שאין מי שרואה את האור בינתיים בקצה המנהרה)!

אגב שרי המשפטים לדורותיהם נמצאים שם רק בתור דחלילים ע"מ לשלם משכורות, מפני שכל מחלקת הייעוץ וחקיקה (עד שלא יופרד הייעוץ מחקיקה) נותרה כפופה מאז ומעולם ישירות אך ורק לחמשת המשנים של היוע"מ לממשלה - שגם זה הוא חלק מהבזבוז הנוראי המשווע, וכי מדוע צריך 5 משנים ליועץ המשפטי (אם לא כדי לחלק שלל כופתאות לשרידי הסמול האנארכיסטי) ?!

ובכן פרק זה ברפורמה במערכת המשפט (לצד חיזוק משמעותי של הדמוקרטיה) - יכול גם להניב מאות מיליוני ש"ח לשנה, וזאת במידה שכל יועץ משפטי חדש יבחר לעצמו צוות פרקליטים במשרות אמון (בחוזה אישי) ולתקופת הקדנציה שלו בלבד, ורק למטרות הייעוץ למשרדי הממשלה בלבד! ומאידך שר המשפטים יחזיק במקביל לעצמו צוות נבחר במשרות אמון כנ"ל, ולקדנציה שלו בלבד (תלוי בהיקף המשוער של חוקים חדשים בלבד - כי סתם תיקוני חקיקה דורשים כוח אדם מועט)!

[קישור]

מאידך, נמצאת לשכת עורכי הדין בניגוד עניינים ברור נגד רצון העם וטובת המדינה - לגבי החוק לאחריות הורית, משום שהיא הסינדיקט המקצועי הן של הערפדים של תעשיית הגירושין הארורה, והן של הפרקליטים של מחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים (האחראית לעיכוב חוק האחריות הורית הנ"ל מאז מרץ 2008)! הלכך לאור הדיל הפוליטי שעשתה לאחרונה סיעת גיא רון בלשכה, הרי היא חשודה אוטומטית שמא היא חותרת לדיל נוסף עם אי אלו גורמים שוב לטרפוד החוק הזה.

הלכך כדי למנוע לזות שפתיים, אנו דורשים במפגיע מלשכת עורכי הדין לאסור בתקנון האתיקה שלה - לקבל שכר טירחה ישירות מהורים (בכל הקשור למשמורת ומזונות ילדים), אלא רק דרך ארגון או עמותה ייעודית, כך שתהיה הקפדה הן על תשלום "צנוע" - והן על הפרדה חדה בין נושא ילדים לבין כל דבר אחר (חלוקת רכוש או גט) כאמור בסעיף 1ד' לחוק האחריות ההורית המיוחל.

והיריעה קצרה מלהכיל את קשרי ההון-שלטון הסבוכים (האפשריים) בין הקרנות החדשות לשנאה וחרמות על ישראל לבין הסמול האנטי-דתי פוסט-ציוני, ולא את החפיפה האפשרית של האינטרסים הכלכליים בין ערפדי תעשיית הגירושין לבין לשכת עורכי הדין, ולא את רוע הלב ואטימות המצפון לצד הבזבוז המשווע במחלקת ייעוץ וחקיקה של משרד המשפטים! ברם מה זה עניינו של המחוקק (או הציבור ששלחו) לבזבז אנרגיה על חקירות ודוקטוראט מפרכים, כאשר חוק האחריות ההורית המיוחל מבטיח ליצור מציאות דמוקרטית חדשה ונקייה, הוגנת יפה וברורה, ודי לחכימא ברמיזא.

אין עגונות באמת - רק עיכוב הגט למי שחוטפות ילדים

פשוט אין שחר לטענות השקריות "זאב זאב" כאילו נותרה תופעת עגינות בישראל של המאה ה-21; ולכל היותר יש מספר (הולך וקטן בשנים האחרונות) של עשרות בודדות של תיקים ברבנות שטרם נסתיימו כעבור שנתיים מפתיחתם - כמחציתם נפתחו מצד נשים כתביעה לגירושין (ויתרתם מצד בעלים - אך חלקם כתביעה לשלום בית - לכן גם עלולים להתפתח לתביעת גירושין מצד האישה)!

בכל אופן ארגוני הנשים עושים עוול גדול לעצמם ולכל העולם - בכך שהם מתנפלים משום מה על בית הדין הרבני ממש על לא עוול בכפו; משום שהכתובת לפתרון בעיות בין בני זוג בדרכי שלום היא הכנסת בלבד, נקודה! הלא חלק הארי של בעיות (חלוקת) הרכוש ניתן לפתור מבעוד מועד פשוט ע"י הנהגת הסכם ממון חובה (מראש לקראת נישואין) בישראל, ומאידך חוק אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים צפוי לפתור לחלוטין בס"ד את כל שאר הבעיות בין בני זוג; ולמעשה לא ישתיירו שום עיכובי גט בישראל, אם וכאשר נשים חסרות השכלה לא תעזנה יותר לחטוף ילדים ו/או לנתק אותם במרמה מאבותיהם!

לכלול את חוק לשון הרע - ללא פירוט נושא הדיבה

יש להמשיך במגמה ולהחמיר - ולהכפיל את סכומי הפיצויים הנקובים בחוק לשון הרע, במיוחד נגד הפוגעים בשמם הטוב של חסרי ישע, קל וחומר גמלאים, קל וחומר לאחר 120 שאין בכוחו של הנפגע (הבר מינן) להתגונן; ומכאן החובה להכפיל את גובה הפיצויים ללא הוכחה מהו הנזק אף בעשרות מונים (בתקווה שקרובי המת יתנערו משגרת יומם, ויקומו לתבוע את עלבונו);

החמרה כזאת נחוצה ע"מ להתמודד עם מקרה (כבר לא תיאורטי) שאישה לשעבר עלולה לפרסם נניח מעין "ספר זיכרונות" על בן זוגה לשעבר (שנים רבות לאחר שנפרדו - לדוגמה במקרה של המועמד הפרו ישראלי גינגריץ' לנשיאות ארה"ב), ובו השמצות שעלולות להכפישו גם לאחר 120.

אך מעבר לכך, אנו דורשים היום גם הרחבה והחמרה נוספים של חוק לשון הרע, בכיוון של פסיקת פיצויים גם ללא פירוט נושא הדיבה; דבר זה ישים במקרה שאישה מסיתה ילדים נניח נגד אביהם (ויש להניח משמיצה ומכפישה אותו - מבלי שאיש יוכל לדעת על מה בדיוק מדובר בכלל - אלא רק רואים בהמשך את התוצאה הרעה, בסלידתם של ילדים מאביהם); והלא הנזק שנגרם בכך הוא בל ישוער לכולם ולכל החיים ... ואף הרבה מעבר לכך!

תאריך:  31/01/2012   |   עודכן:  31/01/2012
עזרא הראל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום הנקם בקלגסי תעשיית הגירושין
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוד יוד
31/01/12 17:05
2
יוסי מזרחי
1/02/12 07:45
3
המסחטה האוטומטית
1/02/12 15:11
4
יש תיקווה
3/02/12 21:45
 
ע_הראל
5/02/12 16:20
 
ע_הראל
5/02/12 18:55
 
אבנר כהן
6/02/12 06:39
 
ע_הראל
6/03/12 20:30
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימי קדם עוד נתנו למחרחרי ריב ומדון לנהל את חיי הנתינים האומללים שמילה שלהם עפה ברוח, והקוצרים את הקצפת בחיים הפוליטיים היו תמיד הרעים שמנצלים כוחם לרעה.
31/01/2012  |  נסים גבאי  |   מאמרים
"בעוד שלמדינת ישראל יש (בתיאוריה) רק את היכולת הצבאית בכדי לעצור את פיתוח הגרעין, הרי לארה"ב ובעלות בריתה יש את הכוח להכריע את אירן במלחמה כלכלית המקיפה כמעט את כל ארצות העולם. "
31/01/2012  |  פסח רויטמן  |   מאמרים
סוגיית המשמורת הכמעט בלעדית הניתנת לאם על ילדים מתחת לגיל שש שנים מוכרת כ"חזקת הגיל הרך", כשחזקה זו מוסדרת בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות - התשכ"ב - 1962. בחוק נקבע כי במקרה של פרידה בין בני זוג, ילדיהם המשותפים, שטרם מלאו להם שש שנים ייוותרו באופן כמעט אוטומטי במשמורתה של האם. במקרים נדירים, יכול היה האב לערער על חזקה זו אלא שנטל ההוכחה גבוה, ולמעשה מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית.
לנוכח ההשגות והביקורת של ח"כ זהבה גלאון וארגוני הנשים בעניין מסקנות ועדת שניט בנושא משמורת ילדים, ניסיתי לאתר לאחרונה את הזמר אבנר גדסי ולהציע לו שישנה במעט את שירו הידוע "הגברים בוכים בלילה" ויוסיף לו את המילים "ובוכים גם ביום".
31/01/2012  |  ראובן דינור  |   מאמרים
מניעים פוליטיים, כמו כל מניע אחר, לכשעצמם אינם פסולים. כמעט כל חיינו מוכתבים ממניעים פוליטיים. יש ביניהם מניעים כשרים, ויש ביניהם מניעים פסולים.
31/01/2012  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il