|   15:07:40
דלג
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

יפי הרפש

מיהו שמאלני? זאת השאלה, הנה התשובה. כל מה שרצית לדעת על השמאל ולא העלית על דעתך לשאול. רמז: לא מה שחשבת. המדריך המקוצר להבנת הדת המונותאיסטית הרביעית במספר, והראשונה בהשפעתה על העולם בתקופתנו
26/06/2013  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   תגובות
הפגנת השמאל. מקשקשים את עצמם לדעת [צילום: פלאש 90]

טיפול בחלם

הפעם אין שניה מיותרת להתאקלמות, חגרו חגורות אנחנו מתחילים מיד מהסוף. מוכנים? השמאל הישראלי היא האידאולוגיה האווילית ביותר בהיסטוריה האנושית! מאז בריאת ההומו-סאפיינס לא היתה, אין, לא תהיה וגם לא יכולה להיות אווילית ממנה.

הפער בין גודש האווילות (המכובדת בפני עצמה) ובין התפיסה העצמית שלהם כבעלי חזקה בטאבו על החכמה, הצדק, המוסר, השפיות וככל הנראה גם הצניעות, בלתי ניתן לגישור.

אני אומר זאת באחריות. לא אחריות לשנה, שנתיים, תבדקו אותי גם בעוד אלף שנים, לא תמצאו אווילית ממנה. זה פשוט בלתי אפשרי. כעת אפשר להבין עד כמה איינשטיין היה חכם, אכן שני דברים הם אינסופיים: היקום והטפשות האנושית. הוא הבין זאת עוד לפני שהשמאל הישראלי בכלל היה קיים!

אוכלי הנבלות

מכיוון שאני תומך נלהב ב"מלחמה בעצימות עצומה" נתחיל מהכבד אל הקל. נפתח במתקפה חזיתית מאסיבית בסגנון "שוק אנד או" ונתקוף את הדבר המכוער ביותר אצלם. מדובר בשמאל הקיצוני, טיפוסים מסוג "שוברי שתיקה" ו"גולדסטונים" למיניהם.

מאחר ש"חובבי חופש הביטוי" אוהבים נורא לסתום פיות, נדגיש ונבהיר: הכל לכאורה וכביכול לעניות דעתי הפרטית הבלתי מקצועית, בלתי מוסמכת ובלתי נחשבת (אולי אפילו מוטעית).

מדוע אני מכנה אותם "אוכלי נבלות", משום שיפי הרפש הללו ממתינים בשקט כמו תנים וצבועים שגופות תהיינה פרושות לפניהם. או אז הם מתעוררים מרבצם, עטים עליהם כמוצאי שלל רב ובעצם "מתפרנסים" מהם.

כבר מזמן ברור לחלוטין שבמלחמה הבאה יהיו בלבנון נפגעים אזרחיים רבים. אנחנו נותקף בכל כך הרבה טילים, שגם עם הרצון הכי טוב שבעולם לא נוכל להמנע מפגיעה באזרחים. במיוחד לאחר שחיזבאללה קיבל חיזוק ועידוד לשימוש באזרחים כבשר תותחים.

הודות לפעילותם של "הגולדסטונים" וחבריהם במבצע "עופרת יצוקה", החיזבאללה יאחסן וישגר טילים מתוך בתי ספר, גני ילדים, בתי חולים וכדומה. התוצאה: במלחמה הבאה יהיו נפגעים לבנונים אזרחים רבים. או אז יתעוררי "אוכלי הנבלות" מרבצם ויתחילו לצרוח: ישראל רוצחת.

בינתיים נוקפות השעות, חולפים ימים, חודשים, שנים, בהם ניתן ללחוץ על העולם לקבוע שאסור לערב אזרחים במלחמה! וכל גוף העושה זאת נופלת עליו האחריות המלאה!! להזהיר את לבנון ממרחץ הדמים הצפוי!!! ואולי אפילו להציע לה את עזרת העולם בהדברת החיזבאללה!!!! אבל לא, יש להם זמן, הם ממתינים בשקט ובסבלנות, ששורות של גופות של נשים וילדים יוצגו לפנינו, ואז... אז הם יתעוררו.

גלעד עדיין חי

השמאלנים נורא רצו להחזיר את גלעד שליט. מדוע? למה היה להם כל כך חשוב להחזיר את גלעד אלינו? האם יש להם נפש יהודית חמה (כפי ששרון תיאר את הסיבה להחזרתו של סוחר הסמים)? באמת כל כך איכפת להם מחייו של חייל ישראלי?

לא בטוח. השמאל עסוק כל הזמן בהצרת צעדי צה"ל. במבצע "עופרת יצוקה" צה"ל עשה את הבלתי יאמן. התקשורת הילכה איימים: הכל ממוקש ומלא מטענים, חיילים יפלו כמו זבובים. צה"ל הנפלא שלנו לא התבלבל, הפעיל אש חזקה ומדויקת, והתוצאה מדהימה: אחוז פגיעה סביר בהחלט במחבלים יחסית לאזרחים ושמירה פנטסטית על חיילינו.

לשמאלנים הקיצונים יצא עשן מהאוזניים. הם הפעילו לחצים אדירים, כתוצאה מהם צה"ל התחיל לשקשק, כך שבמלחמה הבאה הוא יחשוש להגן על חיילנו כהלכה. התוצאה: יהיה צורך לזמן את נציגי "הגולדסטונים" עלובי הרפש אל טקסי ההלוויות כדי שיסבירו את אחריותם לאירוע.

בקיצור, חיי חיילי צה"ל מעניינים אותם כקליפת השומשום. אז למה הם הפעילו לחץ כה כבד לשחרורו של שליט? את ההסבר לכך סיפקה בפליטת פה מי שלימים זיכיתי בתואר: "האדם השני האוויל בהיסטוריה האנושית", כלת פרס נובל לריבוזומים. היא שוברת את הראש ולא מצליחה להבין מה פתאום רוצחים נמצאים בכלא... למה הם לא מקפצים אחרי פרפרים באחו?

כלומר, את השמאלנים עניין דבר אחר לגמרי: הם השתוקקו לשחרר את "לוחמי החופש" - תתי האדם שרצחו נשים וילדים יהודים. זה בער בעצמותיהם. והנה להם תירוץ נפלא: גלעד. להערכתי אם למען החייל הבא הם ישחררו את כל הרוצחים, את החייל שיחטף אחריו הם כבר ישאירו...

מצעד האיוולת

במקום השלישי בפסטיבל האווילות הגדולה ביותר בהיסטוריה האנושית: ה"ידיעה" שערבי לא רוצה להרוג יהודים, הוא בסה"כ רוצה לסיים את הכיבוש. גם אם יסתער עליהם מחבל חגור חגורת נפץ, חמוש בתת מקלע, בידו סכין והוא צועק "אטבח אל יהוד", הם יזמינו אותו להצטרף אליהם לקפה ויסבירו לו בנימוס שהוא לא מבין מה הוא רוצה (מה הוא מבין?), הוא בסה"כ רוצה אדמה כדי לגדל בה עצי זית.

הם מאמינים בביאת השלום באמונה שלמה, וגם אם יתמהמה בוא יבוא ברגע בו נברח מהשטחים למען הטרור. או אז ביבי ואבו מאזן יפצחו מיד בריקוד מרגש. לשמאלנים אין בכלל ספק בעניין הזה.

במקום השני: מרוב התלהבות לשמור על כבודה של השואה הם לא יתירו ליישם את לקחה. הלקח של השואה הראשונה הוא: "לא עוד". אבל מי שמשווה מחבלים לנאצים מבצע זילות לשואה. לכן הם אוסרים לעשות זאת, ולכן אסור להעלות על הדעת שהערבים מכינים לנו שואה שניה.

ובמקום הראשון האווילות שאינה ברת תחרות: הבלבול הטוטאלי בין שחור ולבן, רע וטוב, שלום וטרור, רוצח וקורבן. האנשים הללו מטושטשים לגמרי, הם יראו "לוחם חופש" דוקר תינוק יהודי, מיד ירוצו בבהלה, יחבקו את הרוצח המסכן וירגיעו אותו שלא ידאג כי עוד מעט יסתיים הכיבוש.

בהקשר זה הענקתי את התואר האדם האוויל בהיסטוריה האנושית לאב שכול שהקדיש את חייו לדאוג לערפאת ויתר רוצחי בנו. לבי עמו, הכאב העבירו על דעתו, אבל השלום זו אשליה, הסכם אוסלו זו הונאה, והבן שלו אינו קורבן שלום, אלא קורבן שנאה. הונאה מוצלחת מאוד, צריך להיות ישרים ולפרגן לאוייבים: בלבלו את השמאלנים טוטאל.

הקישקוש משחית

אחת התופעות המרתקות אצל שמאלנים זו התגלית המופלאה שכל פעם נגלית להם מחדש. אחת לכמה זמן צץ שמאלן תורן, רץ לתקשורת וצועק: "לא תאמינו מה מצאתי, מלחמה זה רע". כולם בשוק, מה אתה אומר? באמת? איך עלית על זה? עוד זה מדבר וזה בא, צץ שמאלן חדש ובפיו הפתעה מפתיעה: "ראו מה מצאתי, מלחמה זה רע". וואוו, מדהים.

הכיבוש משחית, פאטמה ההרה בוכה במחסום, יש פצועים, הרוגים, אלימות, גדרות, חומות, ישראל מפציצה סלעים, לא נותנים לחולה סרטן הומניטרי להגיע לבית חולים, אחמד הקטן מצייר ציור עצוב, יהודים אכזריים רצחו את א-דורה. כל פעם משהו מקורי, אבל תמיד אותה תגלית גאונית: מלחמה זה רע.

יפה מאוד, קבלו ח"ח (חיזוק חיובי) על האבחנה הדקה. איך עליתם על זה? תחקיר יסודי, מדהים, כל הכבוד. הצלחתם, שכנעתם, האנושות רשמה לפניה, עוד מעט קט תקבלו פרס נובל לתגליות מפתיעות. יפה, אפשר להתקדם? לא. מחר הם שוב ינסו לשכנע אותנו: לא תאמינו מה הם גילו...

ממש כמו מערכון של הגשש: תודה רבה, על לא דבר, המספר שהגעת אליו הוחלף במספר חדש, נא עיין במדריך הישן. תודה רבה, על לא דבר, המספר שהגעת אליו... די! שמענו! הבנו, תירגעו. הערבים רוצים מלחמה - מה בדיוק ציפיתם שיקבלו?

מאז הסכם אוסלו השמאלנים בעירפול חושים מוחלט. הם קראו לזה "הסכם שלום", האמינו לעצמם, מאז הם משוכנעים שהם חיים ב"תהליך שלום" ויותר הם לא מסוגלים לקלוט שזו עדיין מלחמה. הערבים מכים בהם, והם מגישים את הלחי השלישית. כי הם "מבינים" את הצורך של הערבים להרוג יהודים, ואת החובה המוסרית של היהודים לפייסם.

נורא, נורא. אפשר בהחלט לעשות עליהם טרגדיה קומית בשם "פגועים בראש", או "דפוקים בראש".

חלום ההזדמנויות

בתקופת "ממשלת השלום" כשכולנו נהננו מ"חדוות השלום", ובינתיים קברנו את "קורבנות השלום", כל הזמן הילכו עלינו אימה שאם לא נתרפס בפניהם מספיק זה יפגע בתהליך השלום. כל גולם הסביר אז שישראל תלחם בטרור כאילו אין שלום, ותלחם בשלום כאילו אין טרור. משהו כזה.

אחר כך התחיל משהו חדש: "חלון ההזדמנויות". מאז אוסלו ג', ד', ה', כג', קיט' וכו' מדי פעם נפתח חלון הזדמנויות אחרון מוחלט בהחלט, ואם לא נעשה שלום עכשיו הוא יסגר לנצח, ואבוי נפסיד את השלום. שיסגר כבר, לעזאזל. כמה זמן אפשר לחכות? חיים, תטרוק את החלון בבקשה.

בעניין הזה לו הייתי ביבי הייתי מציע לאובמה במקום הקפאת התנחלויות הקפאת שלום. השלום הזה כבר יצא לנו מכל החורים, עשרות שנים רודפים אחריו והוא בורח, נעשה שנה אחת הפסקה. מה כבר יכול להיות? תן לנו קצת מנוחה מהשלום הזה. שנה אחת וזהו, דחילאק, נו. כמה שלום כבר אפשר לסבול?

מעגל האלימות

האידאולוגיה הזו כה אווילית שהיא טובעת בדשן אורגאני של שוורים, אבל כדי לסבר את האוזן הנה עוד אווילות משובחת. האלימות באזור מתנהלת כך: "אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה עוד מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה לא תהיה עוד ישראל". בהנדסה אוקלידית זה וקטור, אבל לשמאלנים יש הנדסה משלהם, אצלם זה מעגל. מעניין באיזו מכללה הם לומדים את הגיאומטריה הזו? ספיר?

הסכסוך עם הפלשתינים הוא לאומי או פרטני? תלוי בצרכים. כשהערבים תוקפים אותנו זו מלחמה לאומית, שהרי אי-אפשר לנצח עם כבוש, כל שמאלן יודע. כשאנחנו תוקפים בחזרה זהו מאבק פרטני נגד המחבלים כמובן, לכן עלינו להזהר שלא לפגוע בפלשתינים "חפים מפשע" שבמקרה עברו כאן בסביבה.

שלום עושים עם אויבים זה נכון, אבל מרוב התלהבות שכחנו שעם אויבים עושים עוד דבר קטן: מלחמה. אצל שמאלנים כשנשמעת המילה שלום בסביבה אסור להילחם. רק לערבים מותר להילחם בנו.

רקע כללי

לסיכום נשרטט את תמונת המצב. השמאל הישראלי הוא בעצם "הסניף המקומי" של תרבות הנאורות העולמית. לא ננתח כרגע את התרבות הזו שגם היא לא מעט אווילית, רק בקצרה. הטעות של התרבות הזו נובעת משתי אקסיומות שגויות. השניה: חוסר גבולות, הראשונה: האיסור להכליל.

הנאורים דוגלים בחוסר גבולות, לכן האנושות מתפרקת, הן בחינוך והן בפשיעה. כמו-כן הם פסקו פסק הלכה לפיו אסור להכליל ומרגע זה שום דבר לא קיים: אין ערבים, אין שמאלנים, אין נאורים, אין תרבויות, אין הכללות. אי-אפשר לדעת כלום, הנאורים לא מרשים.

בגלל זה האיסלאם כובש אותם. אסור להם להבין שהאיסלאם מנסה לכבוש אותם כי אסור להם להכליל. אוי כמה שהם אווילים... הם משמשים כאידיוטים שימושיים המסייעים לאיסלאם להשתלט על העולם, זאת אתם כבר יודעים. מה שמוזר ומעניין כאן, שבתקופתנו (תקופת הנאורות) כולנו לכאורה שמאלנים, גם הימנים, כי כולנו נאורים ברמה זו או אחרת.

אם משהו לא ברור, בשמחה. אני מבטיח על כל שאלה תשובה, יתירה מכך: על כל שאלה טובה תשובה מצויינת. ראו הובטחתם, הוזמנתם, אדרבא אותגרתם.

חובבי חושך הביטוי אוהבים להשתמש ב"טרור רוחני": מי שמעז לומר עליהם או על חביביהם מילה רעה, מיד סותמים לו את הפה בצרחות: מסית וגזען. ככל שמעשיהם חמורים יותר כך בלתי אפשרי יותר לבקרם. לי אין מה להפסיד, אבל ברור שאף אדם מכובד לא יעז לכתוב דברים כאלו. כלפי מאמר זה הם יעדיפו לשמור על זכות השתיקה, אין לאווילי השלום דרך אחרת להתמודד עמו.

לשמאל / נאורות מאפיינים של דת: אידאולוגיה סגורה, "מושלמת" מבחינתה, חסידיה מאמינים בה ברמה רגשית עמוקה. זו דת מונותאיסטית המאמינה באל אחד: הדוניזם ("לפנק, לפנק, לפנק"). לכן היא כל כך משתוקקת להכנע לטרור כדי שיניח לה להתהולל בשקט. גילוי נאות: לזכותה יאמר שהיא כמעט מושלמת, עם זאת אולי כדאי גם להעיר שיש לה פגם פעוט: החיבור למציאות.

כדי שאידאולוגיה כה איומה תוכל לשרוד היא חייבת לפזר מיסוך עשן. לכן במקום כניעה הם אומרים שלום, במקום חזירות הם אומרים הגשמה עצמית, ומקשקשים את עצמם לדעת. חשוב להבהיר שהשמאלנים ממש לא טפשים, נהפוך הוא: הם חכמים מאוד. אווילותם נובעת מהאידאולוגיה שלהם.

מאמר זה מהווה דוגמה חיה לשיטה הטובה ביותר לזירוז היעלמות התרבות הנוראה הזו לעולם שכולו חלם: חושפים את ערוות חסידיה, גורמים להם להתבייש, להתחבא מתחת לשולחן ולעשות קולות של שטיח, זה מסייע להם להתפקח. תהליך התפכחות עולמי קיים, אך הוא איטי מדי, צריך לעזור לו. אין צורך להודות.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  26/06/2013   |   עודכן:  26/06/2013
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יפי הרפש
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
26/06/13 13:42
2
אליעם
26/06/13 14:17
3
לא דתי אבל חרד
26/06/13 17:09
4
משה המכבי
26/06/13 18:20
 
פלא יועץ
27/06/13 01:57
5
השם שמור
26/06/13 20:36
6
גדעון אמיר
26/06/13 22:39
7
דן ה
27/06/13 03:25
8
מני הזועם
27/06/13 15:32
9
יענקלה קאקער
27/06/13 20:43
10
אליהו מץ מיץ
27/06/13 23:44
11
נטע אורי
29/06/13 07:32
12
חולי נפש
29/06/13 22:18
13
אלון פלג
15/10/13 10:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ממשלות נתניהו האחרונות אינן אשמות בלעדית לכך, הם רק העצימו זאת. רבים מתושבי ישראל סבורים שמפעל ההתנחלויות ביהודה ושומרון הוא אבן הנגף לכל תהליך שלום, בינינו ובין הפלשתינים,ולולא זאת, השלום הנכסף היה מגיע זה מכבר. ראוי לציין, שהאשמים האמיתיים הם ממשלת מלחמת ששת הימים וזו שאחריה. בתקופת האופוריה של אחרי המלחמה והניצחון הגדול, קמו יש מאין תנועות של ארץ ישראל השלמה, חוגי הימין הקיצוניים, תנועות משיחיות ודתיות, ואפילו הזרמים הקיבוציים, והחלו במסע התנחלות והתיישבות בשטחים שנכבשו, ללא כל הכוונה עליונה, וקביעת סדרי עדיפויות מצד הממשלה בעת ההיא. ואיש הישר בעיניו יעשה. כך קם מפעל ההתנחלויות התקוע כעצם בגרוננו והממשלות של אז רק נגררו אחריהם.
26/06/2013  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
מערכת הבחירות המכוערת לרבנות הראשית בישראל מעוררת שאט נפש בלשון המעטה. עסקנים פוליטיים בוחשים בקלחת ברגל גסה במטרה לבחור שני אנשים דתיים לתפקידים שהשלכותיהם נוגעות בעיקר לציבור החילוני.
26/06/2013  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
קנאותו של פנחס, המופיעה בסופה של פרשת השבוע הקודמת, והשכר עליה המפורט בתחילת פרשת השבוע שלנו, מהווים מודל בסיסי לדיון על הקנאות. קנאותו של פנחס מלמדת שני דברים. הראשון: העובדה שלעתים יש צורך בקנאות. השני: קנאות איננה נורמה שיש לנהוג בה, ולמעלה מכך - היא עצמה זקוקה למיתוג ולתיקון.
26/06/2013  |  הרב יובל שרלו  |   מאמרים
בשנות השישים של המאה שעברה, ממש מזמן, ואני נער עול ימים, הגעתי אחת לשבוע, בשעת ערב מוקדמת, יחד עם חבורת בחורי שיעור א' ב'מרכז הרב', לביתו של ראש הישיבה הרב צבי יהודה הכהן קוק, בשכונת גאולה הירושלמית, כדי לשמוע מפיו 'שיעור פרטי' בנושא סגולת ישראל על-פי ספר הכוזרי.
26/06/2013  |  מנחם רהט  |   מאמרים
מקדנציה לקדנציה מורע המצב בפרלמנט הישראלי. יותר ויותר צעירים פוחזים נבחרים - ללא ניסיון של עשייה או ניסיון פוליטי (מקסימום זהו ניסיון של ברברת ברשת או סתם בסלון) , ועל דרך ההזויות , האמוציונאליות וה"אידיאולוגיה" המופשטת והנאיבית הרי שהללו "מקדמים חוקים" ואפילו מחוקקים אותם ללא אחריות של "סוף מעשה במחשבה תחילה". מאחר שהימין הוא ה"רוח הגבית" שנושבת פוליטית הרי שהצעות החוק מקבלות צורה של פשיזם עתידי.
26/06/2013  |  אליהו קאופמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il