כידוע לכולנו, ישראל היא מדינה המעודדת ילודה בקצב מטורף. למרות יוקר המחיה הקיים פה, אנשים מולידים ילדים בקצב מטורף ומגלים שקשה לגמור את החודש.
לעומת זאת, דנמרק סובלת ממשבר ילודה במשך 27 שנים.
לכן, החליטה חברת "Spices Travel" לצאת בקמפיין פרסום פרובוקטיבי המשדר מסר פשוט וחד: "צאו לחופשה, ועשו ילדים".
תיאור הסרטון
בסרטון מוצגת צעירה דנית: "תכירו את אמה.
היא דנית, אבל אף שנולדה וגדלה בדנמרק, היא החלה את דרכה לעולם דווקא בפריז, בחדר במלון. לפני 30 שנה, הוריה של אמה לקחו הפסקה. לו הקירות האלה יכלו לדבר".
הפרסומת מספרת שלא נולדים מספיק ילדים כדי לתמוך בהידלדלות האוכלוסייה הדנית, והממשלה אינה מצליחה להתמודד עם בעיה כואבת זו.
במסגרת הפרסומת הראשית בקמפיין "עשו זאת למען דנמרק!" מסבירים אנשי Spies Travel לאזרחי דנמרק ש-46% מהזוגות מקיימים יותר יחסי מין בחופשה, וש-10% מהילדים בדנמרק מתחילים את דרכם לאוויר העולם בהריון שנוצר במהלך חופשה של הוריהם.
כדי לעודד את הזוגות לעשות זאת מציעה החברה פרס למי שיצליח להכנס להריון במסגרת מה שמכונה בשם הביזארי "טיולי ביוץ".
הסיפור הזה מזכיר במעט את עלילת הסרט "מייבי בייבי" שכתב וביים התסריטאי האנגלי בן אלטון בשנת 2000 לפיה זוג מנסה להרות בכל דרך שהיא עד שהם נאלצים להתמודד עם בעיות כגון: איבוד מקום עבודה, בגידות, טיפולי הפרייה, ועוד.
אני טוען שזוג צריך בשנה הראשונה לבנות אינטימיות ביניהם, ורק לאחר מכן להביא ילדים (בתנאי שיש להם יכולת כלכלית למהלך זה).