|   15:07:40
דלג
  יניב שלום  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

כוס התרעלה של השמאל

כיצד שתו הישראלים את הרעל שטופטף אל כוסם במשך שנים, רעל שיביא אותם אל קיצם
15/03/2015  |   יניב שלום   |   מאמרים   |   בחירות 2015   |   תגובות
קמפיין השמאל. הכוס מלאה ברעל [צילום: איתמר לוין]

במאה התשיעית לספירה גילה האלכימאי הערבי איבן-סינא שיטה להפוך את היסוד ארסן הרעיל לתרכובת נוזלית שקופה, חסרת טעם ונטולת ריח. בכך הוא "תרם" להפיכת נוזל רצח תמים מראה לכלי הרצח מושלם. נוזל שנראה כמו סם החיים הפך לסם המוות לכל מי שגמע ממנו.

השימוש בו הפך להיות היה כל כך נפוץ עד שהפך לכלי פוליטי בעל עוצמה אדירה לניגוף והסרת כל אויב מבית. האפיפיור אלכסנדר השישי רודריגו בורג'ה ובנו צ'זארה עשו שימוש כה נרחב במי המוות עד שהביטוי 'לשתות מהכוס של בורג'ה' הפך להיות למטבע לשון צינית לתיאור 'מוות מהיר ופתאומי'.

טיפות המוות ממלאות את הכוס

בימים אלה אנו עדים למחזה סוריאליסטי, לא הגיוני הזוי על-סף הטירוף בו עם ישראל בוחר להתאבד, במודע ותוך התעלמות מופגנות מכל העובדות והדגלים האדומים שהונפו.

כך קורה כאשר כוס המים התמלאה בטיפות של רעל במשך שנים.

מאז נבחר נתניהו לכהונה שניה כראש ממשלה לא הפסיקו לטפטף רעל במטרה אחת, לציירו כדמות דמונית שטנית וחולנית ששואבת את מקור הנאתה מפגיעה בתושבי המדינה.

ב-31 במרס 2009 הושבעה ממשלת נתניהו השנייה. לא עברו 22 ימים והעיתונאי איתמר אייכנר מידיעות אחרונות, פרסם בעתון ובאתר ynet כתבה סנסציונית על נהנתנות משפחת נתניהו. הכותרת זעקה:

" סדר פסח: מלצרית על חשבון המדינה אצל נתניהו" 1. בכתבה נרשם ש"משרד ראש הממשלה מימן קייטרינג יוקרתי ממלון "שרתון פלאזה" וגם שלח מלצרית לערב החג בביתו הפרטי של ראש הממשלה, שבו נכחו שישה בני אדם בלבד".

הרוחות בשמאל הזדעזעו, התגובות מיהרו להופיע: שחיתות, בושה, שערורייה.

התקשורת החלה לחשוף את שיניה ולתקוף... אמרנו לכם, רציתם ביבי - קיבלתם ביבי, רציתם שחיתות - קיבלתם שחיתות. לעיתים נוצרה תחושה של עונג שנטף מהתקשורת על אייטם שחיזק את השקפת עולמה על הימין בכלל, ועל בנימין נתניהו בפרט...ברם, למגינת לבה של התקשורת, הסתבר שהסיפור הוא ברווז עיתונאי.

במוסף "המוסף לשבת" של ידיעות אחרונות, בפינה נידחת בעיתון, רשמה העיתונאית, סימה קדמון: "לאנשי נתניהו יש הסבר: הפנייה באה ממשרד ראש ההמשלה, שביקש לברר למה זקוקה משפחת נתניהו בליל הסדר. התשובה הייתה: "מה שעשיתם לכל ראשי הממשלות הקודמים- עשו לנו."

הלכו אנשי משרד ראש הממשלה והזמינו אוכל מ"פלאזה". ובליל הסדר, כשהאוכל הובא לבית המשפחה, התברר שבלי שמשפחת נתניהו ביקשה או ידעה, שלחו איתו גם מלצרית מצוות ראש הממשלה. כל מה שהיא עשתה היה להעלות את האוכל מלמטה אל הבית. או כדברי אותו מקורב: "היא עשתה שתיים- שלוש נגלות עם האוכל, לא מלצרה ולא הגישה".

מאז נשפכו עוד הרבה טיפות לכוס התרעלה שטפטפה התקשורת לציבור.

השמאל יוזם משברים מתואמים עם ארה"ב ואבו-מאזן ומטיל אותם על ביבי בתיאורו כסרבן. לא עברו חודשיים מהשבעת ממשלת נתניהו השנייה והשר לעניינים אסטרטגיים משה (בוגי) יעלון חשף שבכירים ישראלים מעבירים מסרים לממשל האמריקני בהם הם דורשים להקשות על ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה להפיל את ממשלתו 2.

כמה ימים לאחר דברי יעלון, טס נשיא המדינה שמעון פרס לנשיא ארה"ב להכנת הקרקע לפגישה עם נתניהו ועבאס. לאחר פגישת אובמה ועבאס צוטט עבאס בוושינגטון פוסט כמעריך שהלחץ האמריקני יפיל את נתניהו בתוך כשנתיים. דברים אלה נאמרו ביוני 2009, שנתיים לפני פרוץ המחאה החברתית ...

כוס התרעלה של השמאל

שנה לאחר מכן ביולי 2010 נתפס ח"כ חיים רמון במלון אמריקן קולוני" בירושלים כשהוא מייעץ לראש צוות המו"מ הפלשתיני סאיב עריקאת שלא להיכנס למו"מ עם ממשלת נתניהו. על-פי העדות ששודרה בתוכנית "הכל דיבורים" עם אילה חסון, עשה זאת רמון "בשליחותו של נשיא המדינה שמעון פרס".

רמון אמר לעריקאת, שאם אולמרט הסכים לשובם של 50 או 60 אלף פליטים פלשתינים, הרי שנתניהו לעולם לא יסכים למספר גבוה יותר של פליטים - 100 או 200 אלף פליטים 3, רוצה לומר, תתאזרו בסובלנות. אוטוטו נתניהו ייפול ואנו נתן לכם יותר. האם כך עושים מו"מ? האם כך שומרים על האינטרסים הישראלים? האם כך שומרים על המדינה שלא תיהפך למדינה דו-לאומית? ואיזו מדינה הנשיא פרס התיימר לייצג באמצעות שליחו – חיים רמון, ומה תיאם פרס עם אובמה חודשיים לאחר שנתניהו נבחר?

בספטמבר 2009 רביב דרוקר, העיתונאי שהעמותה שלו "זכות הציבור לדעת" המורכבת מאנשי שמאל קיצוני וממומנת ע"י ארגונים שכאלה וע"י האיחוד האירופאי, פרסם ידיעה צהובה שבאה בכוונת מחבל לחבל עוד יותר במערכת היחסים עם ארה"ב (כשהכול כמובן מתואם עימה).

באותה תקופה ארה"ב דרשה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. ממשלת נתניהו הצליחה למתן את הדרישה של ממשל אובמה. דרוקר תאר את צהלות השמחה של אנשי לשכת ראש הממשלה כשנודע שארה"ב ממתנת את דרישותיה להקפאת מוחלטת בבניה בהתנחלויות, באומרו שאנשי משרד ראש הממשלה צהלו ואמרו "קרקסנו את הנשיא האמריקני". רביב כמובן עבר לפאזה בוגרת ואחראית וטען שקול השמחה "הוא קצת מיותר. הוא גם עלול להרגיז נשיא אמריקני". אז לשם מה לחשוף ידיעה צהובה שפרטיה עלולים להרגיז נשיא אמריקני, ועוד במהדורה המרכזית של ערוץ 10?.

זכרו הכול מתואם. הכל ידוע מראש. כמו הצגה עם שחקנים מעולים שכל אחד יודע את תפקידו. מי שיצר את המשבר הוא גם זה ששיחק את הנעלב והנפגע ממנו. כך נראית שליטה מוחלטת בלוח השח-מט.

כעת אתם מבינים שמי שהתלונן על המשברים עם הממשל האמריקני הוא גם מי שיזם אותם?

טיפות הרעל השקוף ונטול הריח המשיכו להצטבר והכוס החלה להתמלא.

הלחץ האמריקני יפיל את נתניהו בתוך כשנתיים, אמרו לעבאס בוושינגטון, אנו נסכים לשיבת פלשתינים לתוככי ישראל במספרים גבוהים יותר, היו דברי רמון לעריקאת כשקול פרס בגרונו. אז עבאס חיכה...וסירב לכל המחוות של נתניהו שכללו הקפאת הבנייה ל 9 חודשים, הסרת מחסומים, הגדלת אישורי העבודה ואספקת מיגוניות ונשק לרשות....הרי התקשורת והשמאל ידאגו כבר להציג את הסרבן כמתון ואת המתון כסרבן...

המדינה החלה להיות מוצפת במחאות מהונדסות, מחאות שייזמו אותם אנשי שמאל שפרטו על התמימות של האזרח, על חוסר מעורתו בפוליטיקה בפרטיה ובניואנסים הדקים שבה, כמו גם על הרגשות שדמגוגיה מניפולטיבית תעורר בו.

צצו מחאות למכביר מחאת העגלות, מחאת הקוטג', מחאת הסטודנטים, מחאת העובדים הסוציאליים, הרופאים המתמחים והדיור. מחאות שמומנו על-ידי ארגוני שמאל קיצוני, על-ידי ממשלות זרות ועל-ידי יהודים אמריקנים ניאו-קומוניסטים שלוו בהתקפות חסרות רסן מתוזמנות ומתוכננות היטב על ציבור המתנחלים ועל ציבור החרדים. קמפיינים על שירת שנים, הדרת נשים, קווי אוטובוס בשטחים שוויון בנטל וכיוב' יצרו פילוג בעם ומירמור בקבוצות מרכז שתודעתם נשלטה על-ידי מומחים עולמיים להנדסת המונים ויצירת משברים כסטנלי גרינבר היועץ הפוליטי של ביל קלינטון ואהוד ברק ב-1999.

ביבי הפך לנבל הלאומי. ביקשו ממנו להיות חסר אחריות מבחינה כלכלית, ביקשו ממנו לתת כסף לכל דורש וביקשו ממנו להפקיר את ביטחון ישראל למען פיסת נייר עם המילה "שלום" עליה. דרשו ממנו לשחרר חייל חטוף ולהיכנע לדרישה לשחרור מספר חסר תקדים, שלא היה כמותו, של מחבלים.

בניסיון לציירו כאטום וכאחד שדואג רק לבני ביתו פרסם אלדד יניב תמונה של יאיר נתניהו עם הכיתוב "יאיר עדיין חי" בניסיון לערב גם את משפחת נתניהו בסוגיה.

כוס התרעלה של השמאל

השמאל שכנע את כולם שנתניהו מפיק הנאה מייסורי העם בעודו מספק את יצריו הסדיסטיים. כאמור התקשורת, השמאל וגורמים זרים עוינים היו מושקעים עד צוואר במחאות הללו.

הקרן החדשה לישראל, כמו גם מפלגת העבודה מרצ ומיליונרים יהודים כדניאל אברהמס (שהוא גם התורם של ארגון V2015 להפלת נתניהו בבחירות 2015) השקיעו את זמן מרצם וכספם בליבוי אש המחאות הללו.

היטב לתארן העיתונאי רביב דרוקר שטען "התקשורת דחפה את המחאה הזו באופן חסר תקדים. זה יותר מחאה של התקשורת מכיוון שאנשי התקשורת מזדהים עם המאבק הזה באופן כללי". 4

כתב ידיעות אחרונות, אטילה שומפלבי צוטט כמי שאומר כי אתר החדשות ynet התגייס למען מחאת האוהלים ואלמלא כך המחאה הייתה דועכת. "מאות כתבות הופקו רק במערכת שאני עובד בה. אתם יודעים מה זה אומר בכוח אדם בהשקעה שכל יום תהיינה עשרות כתבות סביב המחאה בלבד."? 5

והרעל המשיך לטפטף,

המחאות החברתיות לא צלחו להפיל את שלטון נתניהו. כוס התרעלה עדיין לא מלאה. הן כן צלחו לייצר קואליציה משתקת בבחירות 2013 עם שותפות שמיומן הראשון בה תכננו את הפלתה. כתבות חסרות אחריות ממוחזרות ושיקריות על נתניהו ורעייתו המשיכו לטפטף רעל בכוס ההמונים ולפתוח כל מהדורת חדשות וכותרות ראשית בעיתונות.

החלו להפוך את השנאה והתיעוב לנתניהו לרעייתו ולמשפחתו למשהו אישי. ידיעות צהובות הוצגו כידיעות אמינות. ידיעות שוליות הפכו לכותרות מרכזיות. הדמוניזציה של משפחת נתניהו הגיע לשיאה.

כוס התרעלה מלאה

טיפת רעל אחת הצטרפה לרעותה, ואט אט הכוס מלאה. כוס של רעל נטולת צבע ריח וטעם. כך הפך נוזל החיים שטופטף לכוסם של אזרחי מדינת ישראל לנוזל שיחסלם.

ומה יקרה לטיפת אמת שתנסה לחדור אל תוך כוס גדושה? היא תישפך. תצא החוצה. אין מקום עוד לאף טיפה בכוס הרעילה. זו הסיבה שהישראלים אדישים להצהרות של המחנה הציוני, אדישים לאמרותיו של המיועד להיות ראש ממשלה, בוז'י הרצוג, שהביטוי מדינה יהודית הוא מוטעה לחלוטין ונובע מהחלטת החלוקה מ 1947 שאינה כוללת את הנגב את הגליל ואת ירושלים שתהפך לעיר בשליטה משותפת של ארה"ב ישראל, ערב הסעודית ירדן ופלשתין.

הוא אדיש לשתיקתו של הרצוג בחדר החקירות, ואדיש לכך שבוז'י הרצוג לא שלל שח"כ אחמד טיבי, אותו אחד שטען שזריקת אבנים על ג'יפ צבאי היא מעשה לגיטימי 6, יכהן בוועדת החוץ והביטחון.

אין מקום לאף טיפת אמת בכוס המורעלת.

הציבור אדיש לחובות שלבני השאירה בקדימה ושכל אחד ואחת מאתנו יפרע עבורה. אדיש לכך שבעלה, נפתלי שפיצר, זכה ללא מכרז במיליוני שקלים על מיתוג כל ערי הדרום, ואדיש לאמרותיה שמחבל שפוגע בחייל אינו נחשב לטרוריסט. הוא אדיש לכך שהיא טוענת שלא ישרור כאן שלום לאחר הסכם שלום ומתעלם מהאוקסימורון שבדבריה.

כל טיפת אמת תגלוש משפת הכוס. היא תישאר יתומה בלי שאף אחד ילגום ממנה.

הציבור אדיש לכך שח"כ שפיר מגדירה שהתקווה הוא שיר גזעני. שיש לשנותו. אדיש לקריאה לסרבנות של ח"כ מיכאלי, אדיש לחזון של זוהיר בהלול לביטול את חוק השבות ולקידום כניסת פליטים פלשתינים אל תוככי ישראל במסגרת איחוד משפחות. הוא גם אדיש לכך ש 60% ממעשי הטרור בוצעו ע"י ערבים נושא תעודת זהות כחולה במסגרת אותו איחוד משפחות שאפשר אהוד ברק לאחר שהגיע לסיכום עם ההנהגה הערבית בראשות ראאד סאלח, בתמורה להתחייבותם להצביע בהמוניהם בבחירות 1999.

כוס התרעלה של השמאל

הוא אדיש לכך שפרופסור יונה לא מגדיר את עצמו כציוני, קורא לאחד את יום הזיכרון עם יום הנכבה, וקורא לשיבה של פליטים פלשתינים אל תוככי הגליל והנגב. הוא אדיש לכך שארגון שפרופסור יונה ייסד הגדיר את מרגל האטום, ועננו, כגיבור. הוא גם אדיש לכך שארגוני השמאל מסרבים לייהוד הגליל והנגב ולבניה באותם אזורים.

הוא אדיש למצע של הרשימה הערבית המאוחדת שקוראת לחזור לגבולות 67, ולהסיר את הגדר שמגינה ותגן עלינו בעתיד מטרור מיו"ש. הוא יתעלם מהמצע שקורא לפתרון בעיית הפליטים ופיצויים על-ידי ישראל ולפירוז ישראל מנשק גרעיני.

שום אמת לא תצליח לחדור לכוס, למהול ולהוריד את אחוז הרעילות שבו

האזרחים אדישים לסכנות האזוריות שקיימות באזרנו מצד גורמים איסלמיסטים כג'יאהד האיסלאמי, דאעש, החמאס ואל-קאעידה. הם אדישים לכך שגירוש המוני יהודים מיו"ש אל תוככי ישראל יגדיל את מצוקת הדיור בצורה משמעותית.

הם אדישים לכך שגירוש 8,000 יהודים עלה לקופת המדינה כ 10 מיליארד ש"ח. הם אדישים לכסף שיעלה גירוש של מאות אלפים מיו"ש. הגירוש הגדול ביותר מאז גירוש ספרד.

הם אדישים לעובדה שברגע שצה"ל יצא מ"השטחים הכבושים" ייפול הפתח שנחשב למתון מדי בעני הפלשתינים, ויעלו גורמי איסלאם קיצוניים.

הם אדישים מההצהרה שהמדינה הפלשתינית תקלוט כ-4 מיליון פליטים מיד עם הקמתה ותחסל כל אופציה או רצון לכבוש את השטח מחדש במקרה של ירי רקטי מאסיבי על ישראל. מדינת פלשתין תמנה כ-8 מיליון תושבים. כך גם מדינת ישראל המעורבת. כבר לא ניתן לכבוש את "השטחים". הרוב הערבי יהיה מובטח.

הם אדישים לכך שהטילים על שדות התעופה ועל הנמלים הימיים יהוו מכת מוות כלכלית למדינת ישראל. הם אדישים לכך שהעולם לא נתן ולא ייתן גיבוי לצה"ל לפעול נגד המדינה הפלשתינית למיגור הירי. גם השרים הערבים לא יגבו אותנו.

כשהכוס גדושה מרעל, משנאה תהומית לנתניהו הדימיון והמציאות יחלו להתערבב. המציאות תהפוך לאויב, השנאה לאוהב. האמת תהיה מוקצה והשקר יקורב אל חיקך.

הכוס מלאה ברעל, והציבור חייב להרגיע את זעמו על נתניהו. חייבים לשתות. חייבים להירגע. חייבים לשנות. ולכן הוא יגמע מכוס התרעלה שהשמאל יגיש לו וישתה בשקיקה מהכוס של בורג'ה. יגמע ממנה בתאווה בלי להיות מודע לכך שסם החיים שבכוס הוא למעשה סם המוות. סם השלום הוא סם המלחמה. סם הקיום הוא סם ההכחדה. וסם החוכמה הוא סם הטיפשות.

הערות

[צילום: מתוך ישראל היום]
הכותב הוא מנהל הבלוג השלום ושברו.
תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
יניב שלום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כוס התרעלה של השמאל
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
15/03/15 11:41
 
במבה
7/10/16 12:08
2
קורןנאוה טבריה
15/03/15 15:17
3
רונה אפל
18/07/17 09:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
עכשיו כשהבחירות כבר בפתח והממשלה דחפה לנו את יום החופש הזה לפנים, עד שאין ממש לאיפה להימלט – אני רוצה להרגיע אותך הבוחר, העומד בפני משבר נפשי של ממש, אין ממה לחשוש. לבחור זה לא כואב ולא מסוכן, לא לגוף ולא לנפש. זהו יום הבוחר, של העם הנבחר – שאין יפה ממנו.
15/03/2015  |  ארווין קליין  |   מאמרים
נתניהו איננו סתם מושא שנאה כמעט תהומית לקהל רחב בישראל (ובעולם). הוא הרוויח את זה "ביושר".
15/03/2015  |  נסים גבאי  |   מאמרים
גם אני, יחד עם חבריי, מריח את ריח המהפך הקרב באוויר ואני גם שמח על כך, כי אני בעד שינוי של המצב הקיים.
אחת התכונות השולטות בבוז'י הרצוג ללא מיצרים היא הצורך הכפייתי שלו לשאת חן בעיני כולם ולהיות בסדר עם כל מה שזז, ומבחינה זו - אם הוא ייבחר לראשות הממשלה - הוא צפוי להפוך לדמות טראגית של ממש, והדברים ברורים ומובנים מאליהם.
15/03/2015  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
ועדת הבחירות מציפה אותנו בהודעות שמחבריהן סבורים שהן הומוריסטיות. באחת מהן, שהומטרה על צופי הטלוויזיה כעשרים פעם ביום הוצג הבוחר ככלב דני ענק [ככתוב "פני הדור כפני כלב"]שחוטף וזולל את ההודעה לבוחר.
15/03/2015  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
עצרת ש"ס: "70 חיילים נהרגו בגלל חוק הגיוס"  /  עידן יוסף
נתניהו ינאם בעצרת הימין בתל אביב  /  איציק וולף
נתניהו מבטיח: תיק האוצר - לכחלון  /  עידן יוסף, איציק וולף
הבחירות הקרובות - אות וסימן לסוף העולם  /  ארווין קליין
עבודה בעיניים  /  משה כרמל
כחלון ומפלגת העב"ם שלו  /  עו"ד חיים שטנגר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
עם שלם עוטה מסכה כדי להסתיר את היגון והצער, להסתיר את החרפה והבושה, להסתיר את הכאב והגעגוע, להסתיר את החוסר הנורא, את השבר שהיה כחרס הנשבר
חמאס חותר לשמור על שליטה בפועל [צילום: דובר צה"ל]
פרופ' קובי מיכאל
הרשות הפלשתינית לא תוכל לשלוט ברצועה בשל השחיתות והחולשה שלה, וברור שחמאס איננו אופציה    ישראל תצטרך לשלוט בשטח עד שניתן יהיה להכניס כוח זר בשילוב גורמים מקומיים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il