|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

דוח שבועי (2)

בעלי קופות השרצים

יעקב נאמן - תפארתו של נאמן לא תהיה על תקופת כהונתו השנייה כשר המשפטים, שבה התגלה כאדם המגן והמושיע של אישי צמרת שסרחו ובראשם אהוד אולמרט דליה איציק - הקריירה הפוליטית של איציק זרועה בתחמונים, מניפולציות ובגידות בבני ברית פוליטיים, כוחנות ושקרים. כך היא נוהגת גם בעולם העסקים העבריינית רות דוד - בעקבות החלטת היועמ"ש להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד פרקליטת מחוז ת"א פלילי לשעבר, החלה המשטרה לחקור תיקים פליליים של לקוחותיו של עו"ד פישר
26/06/2015  |   אריה אבנרי   |   יומני בלוגרים   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות
דליה איציק. כושלת גם בעסקים [צילום: פלאש 90]

   אריה אבנרי
המסובכים


יעקב נאמן - יועץ לדברי עבירה

הגילוי האחרון של שרת המשפטים החדשה אילת שקד בראיון טלוויזיוני שלפיו היא נוהגת להתייעץ עם שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן אינו מבשר טובות. המדובר הוא בעיקר בתוכנית לפצל את משרת היועץ המשפטי לממשלה לקראת בחירתו של היועץ החדש בסוף השנה הנוכחית.

נאמן היה זה שהגה בשעתו את הרעיון ערב בחירתו של היועץ הנוכחי יהודה וינשטיין כאשר המגמה האמיתית הייתה להחליש את מעמדו של היועץ המשמש בעת ובעונה אחת תובע כללי של המדינה ויועץ משפטי לממשלה בנושאים עקרוניים ומהותיים.

אומ"ץ הביעה את התנגדותה העקרונית למהלך זה וראתה בו ניסיון נוסף של הממשלה להשתלט על שלטון החוק ולהפחיד את אוכפיו. אין ספק שתפארתו של נאמן לא תהיה על תקופת כהונתו השנייה כשר המשפטים, שבה התגלה כאדם שנוי במחלוקת, המגן והמושיע של כמה אישי צמרת שסרחו ובראשם חברו הטוב ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט.

נאמן מעל בתפקידו כשר המשפטים כאשר מסר עדות למען אולמרט במשפט טלנסקי שבו הואשם בקבלת עשרות אלפי דולרים במזומן מאיש העסקים היהודי-אמריקני מוריס טלנסקי. עדותו שנועדה להלבין ולהכשיר את הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי ולהפכם לכספי תרומות חוקית כביכול.

משום מה לא הפריעה כלל לפרופ' נאמן העובדה שהוא מעיד במשפטו של חברו העבריין הסדרתי אולמרט בעת ובעונה אחת ומכהן כשר משפטים. אולמרט זוכה תחילה במשפט זה בפסק דין מפוקפק שכתבה הנשיאה לשעבר מוסיה ארד, רק אחרי שנחשפו ההקלטות של שולה זקן מנהלת לשכתו של אולמרט שבהן דיבר אולמרט בקולו על כספי השוחד שקיבל מטלנסקי הוא הועמד למשפט חוזר שבו נדון למאסר. נאמן היה צריך להתנצל ולהביע חרטה על תרומתו להסית הדין בסיבוב הראשון אבל הוא שתק כמובן.

לא הייתה זו הפעם הראשונה שבה ניסה נאמן לחלץ את אולמרט מלתת את הדין על מעלליו. בשנת 1997, כאשר אולמרט הועמד לדין פלילי בגין חלקו בזיוף חשבוניות מס ובדיווח כוזב לרשויות המס כאשר כיהן כגזבר הליכוד במטה הבחירות של הליכוד, פרופ' נאמן נצמד אל הגזבר השני של הליכוד, מנחם עצמון, שהורשע קודם לכן באותן עבירות, משך אותו בלשונו ואחר-כך שימש עד הגנה במשפט של אולמרט שזוכה גם אז בנסיבות מוזרות. עד היום אני מיצר על כך.

כשליו של פרופ' נאמן במשרד המשפטים הם כאין וכאפס בהתחשב בעובדה שרשות המיסים קיבלה בשעתו מידע מחשיד, שעל-פיו חשוד נאמן בהעלמת הכנסות ממשרד הפרקליטים שלו שהתמחה בייעוץ בענייני מיסוי ומקלטי מס.

לא הייתה זו כמובן הפעם הראשונה שבה מונה אדם בעל קופת שרצים לשר משפטים. רשות המיסים פנתה כמקובל ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בבקשה שיעניק לה היתר לחקור את שר המשפטים, אבל וינשטיין לא הגיב.

לאמיתו של דבר היה צריך היועץ המשפטי לממשלה להבהיר לרשות המיסים, כי הוא מנוע מלטפל בעניינו של נאמן, האיש שמינה אותו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. אבל וינשטיין החריש. לא הייתה זו הפעם היחידה שבה ניגוד האינטרסים בצמרת משרד המשפטים זעק לשמיים.

אומ"ץ אינה מתכוונת להניח לפרשה זו. במכתב שנשלח השבוע אל היועץ המשפטי לממשלה, נאמר, בין השאר: "תנועת אומ"ץ פנתה בשעתו לרשות המיסים בעניין חשד להעלמת מס ע"י שר המשפטים לשעבר פרופ' יעקב נאמן בתקופה שבה כיהן כפרקליט פרטי

בתגובה לכך נמסר לנו בשעתו באורח בלתי רשמי כי הנושא הועבר לבדיקתך ועובדה זו גם פורסמה בכלי התקשורת ככל הידוע, עד כה לא נתת כל הנחיה בנדון אולי משום שפרופ' יעקב נאמן כיהן כשר המשפטים שהיה באופן פורמלי ממונה עליך. עתה אחרי שפרופ' נאמן פרש מתפקידו כשר המשפטים וחזר להיות פרקליט פרטי, אנו פונים אליך בבקשה להורות על חקירת החשדות נגד השר לשעבר פרופ' נאמן".

וינשטיין המשיך להתחמק אבל אומ"ץ לא מתכוונת להניח לפרשה והשבוע פנתה אליו פעם נוספת בנדון.

ועוד משהו לקינוח: אחרי פרישתו של נאמן מתפקידו כשר המשפטים הוא התראיין באחד העיתונים וסיפר, בין השאר, כיצד עלה בידו בעזרת תחמון לדאוג לכך שדווקא וינשטיין הסניגור הכרוני ישמש כתובע כללי של המדינה ולמעשה האיש שיש ממנו ציפיות שיחלץ מהבוץ שרים סוררים.

עם רקורד מסוג זה הייתי מייעץ לשרת המשפטים שקד שלא לקבל עצות מאחיתופל נאמן לשעבר סר המשפטים בסמך רבתי.

דליה איציק - אשת עסקים מפוקפקת

השבוע קראתי בדיחה מוצלחת: יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק שהצליחה להתאושש מהפסדה הצורב בבחירות לנשיאות המדינה בישרה בראיון עמה שפורסם באחד העיתונים שהיא מתמסרת בימים אלה לפעילות בנושאים חינוכיים של ילדי ישראל.

הקורא התמים יכול היה לחשוב שרוח ההתנדבות פקדה את איציק שמכתתת את רגליה ברחבי המדינה נפגשת עם תלמידים טעוני טיפוח ומסייעת להם. בפועל גייסה איציק הצבועה והמתחסדת את עצמה תמורת שכר נאה לפרויקט "מחשב לכל ילד" יזם ומממן איל ההון אודי אנג'ל מבעלי ערוץ 2.

קשרים מסוג אחר יש לאיציק עם המיליארדר הישראלי הבינלאומי חיים סבן שרכש בתקופת כהונתה את חברת בזק בעסקה מוצלחת ובניגוד לכללי הרגולציה המשיך להחזיק מניות גם בערוץ 2. סבן הוכיח כבר בעבר נדיבות רבה כאשר תרם רבבות דולרים לבקשתה של איציק למטה הבחירות הפנימי של שמעון פרס במפלגת העבודה. תרומה שנויה במחלוקת זו נחקרה בשעתו ע"י המשטרה בעקבות תלונה שהגישה אומ"ץ אך נתקעה משום מה.

על-פי המידע שבידי אומ"ץ שוהה בימים אלה איציק בניו-יורק ומנסה לעניין את סבן בעסקה שאם התבשיל היא עשויה לגזור קופונים. הנה כי כן: כל הסימנים מעידים אפוא על כך שיש קשר לעובדה שאיציק הייתה בעבר שרת תקשורת ונטתה חסד מיוחד לאילי ההון בתחום התקשורת שאינם מזניחים אותה בימים טרופים אלה ודואגים לפרנסה בשפע.

הקריירה הפוליטית של איציק שהחלה לפני שני תריסר שנים זרועה בתחמונים, מניפולציות, חנופה, זיגזגיות, בגידות בבני ברית פוליטיים, כוחנות ושקרים. כך היא נוהגת גם בעולם העסקים.

איציק השכילה להתחבר בשנתיים האחרונות אל אילי הון ואנשי עסקים גם מחוץ לתחום התקשורת כדי להפיק מהם תועלת כלכלית. אחת הבולטות ביניהם היא כוהנת היופי הנשי רונית רפאל שמכרה לאיציק את דירתה המפוארת בגן העיר בתל אביב (ככר רבין) לפני כשנה תמורת 4.5 מיליון שקלים לצרכי מסחר.

למרות שאיציק לא נתפסה מעולם באמירת אמת הכריזה בשעתו שיש בכוונתה למכור את ביתה בירושלים ולקחת משכנתה גדולה. בפועל מתברר שבאחרונה ניסתה למכור את הדירה תמורת 6 מיליון שקלים. את דירתה בירושלים ששופצה בעבר על חשבון הכנסת אין לה כוונה לנטוש ויש לה נכסים נוספים. הגידול במס הרכישה עלול להביא לכאורה לדחייה במכירת הדירה אבל אפשר לסמוך על איציק שתמצא קונה מקרב אלה שחייבים לה.

אגב, באופן אישי לא הייתי קונה מאיציק אפילו מכונית חדשה עם אחריות לאורך שנים.

איציק הצליחה לגייס במקביל כמה לקוחות כבדים תושבי חוץ שהיא מייצגת את האינטרסים שלהם בארץ בדרכים בלתי קונבנציונאלית כיאה לתחמנית מיומנת מסוגה.

על אחד הפעלולים המוצלחים הללו שאיציק יצאה ממנו נשכרת ניתן היה להסיק ממכתב ששיגרתי ערב הבחירות האחרונות לנשיאות המדינה למבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא. בפנייתי נאמר בין השאר "תנועת אומ"ץ טיפלה בעבר בשורה של פרשות חמורות בפגיעה במנהל התקין ובטוהר המידות ע"י יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק.

חלק מהחומרים שהיו ברשותנו והועברו למשרד מבקר המדינה הצביעו על התנהלות פלילית לכאורה. לצערנו בשעתו פורסם דוח צמחוני של משרד מבקר המדינה שלא שיקף את חומרת מעשיה.

אנו מודעים אומנם לכך שאיציק הינה כיום אזרחית פרטית אך מאחר שהיא נערכת לקראת הצגת מועמדותה לנשיאות המדינה בבחירות לכנסת שיערכו בעוד כשנה חובתנו להתריע ולבקש את בדיקת מבקר המדינה לגבי התנהלותה הנוכחית שקשורה בכנסת.

כך, למשל, התברר כי איציק יזמה כנס בהשתתפות ראשי יהדות ספרד ולא טרחה להבהיר שיש לה אינטרסים אישיים עסקיים עם שניים מהמוזמנים שהיא עובדת כיום בשירותם ואף נסעה על חשבונם לחו"ל. מן הראוי שמשרד מבקר המדינה יברר האם נעשתה בדיקה מוקדמת של מניעיה.

זאת ועוד: ערב פרישתה הסדירה איציק שתמומן לה לשכה בתל אביב על חשבון הציבור ואנו מבקשים לדעת מה מטרת הלשכה המשמשת כיום למרכז עסקיה הפרטיים.

איציק רכשה גם לאחרונה דירת פאר בתל אביב ממקורות כספיים עלומים. נראה לנו שהגיעה השעה, לבחון אפשרות, שמועמדים לנשיאות יחויבו בהמלצת מבקר המדינה להצהיר על הונם ומקורות הכנסתם".

מבקר המדינה השיב לנו כצפוי שאיציק הינה כיום אדם פרטי שאינו נתון לביקורת משרדו. לגבי הלשכה נאמר שהיא הועמדה לרשותה בהתאם לנהלים. למרבה הצער ממשיכה איציק להיות טפלון במערכת אכיפת החוק.

הדוגמה האחרונה: במהלך החקירה המסועפת שנערכה באחרונה בקבלת שוחד ע"י בכירים ב"ישראל ביתנו" הגישה אומ"ץ תלונה ליועץ המשפטי לממשלה בחשד שאיציק שיחדה את החשודה העיקרית בפרשה סגנית השר פאינה קירשנבאום באמצעות טיפולים רפואיים יקרים חינם לה ולבנותיה אצל רונית רפאל. התמורה הייתה תמיכת "ישראל ביתנו" במועמדותה בבחירות לנשיאות המדינה. איציק לא נחקרה משום מה עד היום.

רות דוד - עבריינית בשירות החוק

בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד פרקליטת מחוז תל אביב פלילי לשעבר עורכת הדין רות דוד בלום לגבי תקופת כהונתה החלה המשטרה לחקור בימים האחרונים כמה תיקים פליליים של לקוחותיו של עורך הדין הנוכל רונאל פישר.

המדובר הוא בעיקר בתיקו של העיתונאי לשעבר יעקב העליון שנתגלה כפדופיל, של איש רשות המיסים לשעבר שוקי משעול ושל מזכיר הסתדרות המורים יוסי וסרמן. החלטת היועץ התקבלה אחרי שהתברר שלחשיפה של העיתונאי יואב יצחק בבעניין מתנות יקרות ערך ניוז 1 שקיבלה דוד בלום מפישר בתקופת כהונתה היה בסיס. אומ"ץ הייתה, ללא ספק, גורם מרכזי מאיץ בפרשה זו.

לפני כחצי שנה פניתי מטעם אומ"ץ אל נציבת הביקורת על הפרקליטות השופטת בדימוס הילה גרסטל וביקשתי ממנה לבדוק אם הייתה הטיה בתיקים הפליליים של לקוחותיו של עורך הדין הנוכל רונאל פישר מול פרקליטות מחוז תל אביב פלילי בתקופת כהונתה של רות דוד בלום כפרקליטת המחוז.

על פניה נראתה הפניה כהזויה שכן היה מדובר ברעידת אדמה של ממש אם יתברר שהפרקליטות הפלילית הגדולה במדינה נגועה. הפנייה של אומ"ץ אל הנציבה שנראתה לכאורה הזויה הייתה מעוגנת במציאות עגומה שנחשפתי אליה בשנים האחרונות.

לשבחה של הנציבה גרסטל, שפעילותה הבלתי נלאית מהווה קרן אור במאבק נגד השחיתות הציבורית יאמר שהיא התייחסה לפניה של אומ"ץ בכובד ראש והורתה לצוות שלה להתחיל בבדיקה בנושא רגיש זה בניסיון לאתר ראיות לכאורה. אבל בגלל שביתת פרקליטי המדינה שמסרבים עד כה לשתף פעולה עם גוף הביקורת החדש לא הועברו לנציבה רשימת התיקים המבוקשת.

גרסטל לא ויתרה והמשיכה להתעקש על עריכת הבדיקה למרות שפרקליט המדינה שי ניצן לא העניק לה בשלב הראשון גיבוי חיוני. אומ"ץ לא פעלה בחלל הריק.

קצה החוט הראשון היה קשור לעובד בכיר ברשות המיסים לשעבר שוקי משעול שהורשע בעבירה של הפרת אמונים ב-2012. משעול טען באזני שהייתה התנכלות כלפיו אחרי שחשף פרשות שחיתות ברשות המיסים ולא זכה לקבל את הגנת מבקר המדינה ושילם על כך מחיר יקר.

משעול גילה לי בהמשך שבשעתו פנה אליו עורך הדין פישר, הציע לו את שירותיו ואמר לו בפירוש שיש לו קשרים אינטימיים עם עו"ד דוד בלום ואם הוא ייתן לו 20 אלף דולר ניתן יהיה לסגור את התיק.

סיפר משעול - מאחר שמשעול לא העביר לפישר את הכסף פישר הפעיל שיטה נוספת כדי לשכנעו לשלם לו את סכום המבוקש. משעול:" "לא שקלתי ברצינות לשלם, רציתי להבין על מה מדובר. אז הוא פנה במכתב לרות דוד וביקש ממנה להורות ליאח"ה להפסיק את החקירה, ואכן היא הוציאה את המכתב ליאח"ה".

מאוחר יותר התברר לי שהשיחה בינו לבין פישר הוקלטה ומצויה בידי גופי אכיפת החוק. אומ"ץ העבירה את התמלילים למשטרה בתקווה שהנושא החמור ייחקר אך ככל הידוע לא נעשה דבר בנדון. רונאל פישר היה לאורך שנים זן מוגן בזכות היותו ידוען מתוקשר.

האירוע השני שבו נתקלתי בדוד בלום היה בעת בירור תלונה שהגשתי ללשכת עורכי הדין נגד פישר בגין השתלחות חסרת רסן בשופט חנן אפרתי שדן במשפטו של הפדופיל יעקב העליון. פישר הונה את הלשכה כאשר טען שהתנצל בפני השופט והוא מחל לו והיועצת המשפטית של הלשכה שלא בדקה את הנושא ביסודיות נטתה להמליץ על סגירת התיק.

בדיקה שערכתי אצל השופט העלתה שהוא לא מחל לו וועד האתיקה של הלשכה חזרה בה והורתה על העמדתו לדין משמעתי. הדיון המשמעי בעניינו היה גרוטסקי. פישר הלא מגולח ישב מכונס בפינה וניסה לעורר באמצעות משחק וירטואוזי את רחמיהם של שלושת השופטים שלא הבינו אז שלפניהם יושב עבריין משפטי כבד.

רות דוד בלום שייצגה את פישר בדיון השיפוטי גילתה רוח קרבית. היא דרשה מהשופטים להוציא צו שיחייב אותי להציג לה את המחשב שלי באומ"ץ ואת המכשיר הנייד שלי על-מנת לבדוק מי מדליף לי חומרים מהחלטות ודיונים פנימיים במוסדות לשכת עורכי הדין. ההחלטה נדחתה כמובן על הסף אחרי שהבהרתי שיש לי חיסיון עיתונאי.

בשלב הבא אמר לשופטים שאני רודף את פישר אישית. כאן לא התאפקתי והערתי לה: "למי שבינינו יש אינטרסים אישים זה לא לי", היא ואני הבנו היטב את הרמז שהשופטים לא הפנימו.

בתום דיונים ממשוכים הרשיעו השופטים את פישר אבל לא היה להם את אומץ הלב הדרוש כדי לפסוק לו גם עונש מעשי. למרבה הבדיחה נושא זה תלוי ועומד עתה בבית המשפט המחוזי בעקבות ערער שהגישה לשכת עורכי הדין.

מי שחידש בימים האחרונים את המערכה היה שוקי משעול שפרסם בדף הפייסבוק שלו את הקטע הבא: "הפושעת רות דוד, פתאום בורחת מאחריות - זה .. לא אני זה הם .... החליטו, על חשדות של 500 ש"ח היה צריך להתייעץ עם בכירי הפרקליטות לעשות סיעור מוחות ממש שבסופו הוחלט להגיש כתב אישום ולחסל אותי ?!! וכן, גם לזייף תמלילים, לזייף צווים, להסתיר חומר מבית משפט במטרה להרשיע אותי בכל מחיר היא התייעצה עם בכירי הפרקליטות!? גם לסלק את הפרקליטה שליוותה את התיק משום שסירבה".

אומ"ץ לא תפסיק את טיפולה בפרשה מסואבת זו עד שכל השלדים יוצאו מהארונות של הפרקליטות.

תאריך:  26/06/2015   |   עודכן:  26/06/2015
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי כרמל / Uri Carmel   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דליה איציק   הילה גרסטל / Hila Gerstel   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   חיים סבן / Haim Saban   חנן אפרתי   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   יהודה וינשטיין   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יוסף חיים שפירא   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יעקב נאמן / Yaacov Neeman   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ישראל ביתנו   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוסיה ארד   מרדכי קירשנבאום   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונית רפאל / ronitraphae   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שולה זקן / Shula Zaken   שי ברס / Shay Baras   שי ניצן / Shai Nitzan    שמעון פרס / Shimon Peres   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעלי קופות השרצים
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ליו"ר אומ"ץ
26/06/15 15:07
2
שאלה ליו"ר
26/06/15 15:18
 
חבר הנהלת אומ"ץ
26/06/15 17:19
 
לחבר ההנהלה
26/06/15 19:35
 
השמאלן הרדיקאלי
27/06/15 09:33
 
לרדיקלי
27/06/15 11:45
3
נינה-עמליה
27/06/15 00:18
4
בבון זה קוף
27/06/15 13:49
5
על מאות אלפי ש"ח
2/07/15 11:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
תת-ניצב אפרים ברכה שילם לעו"ד רונאל פישר 16,000 שקל בלבד תמורת ייצוגו, ואילו ניצב בדימוס ברונו שטיין לא שילם כלל. כך עולה מחומרי החקירה בפרשה שהגיעו לידי News1. מחומר החקירה גם עולה, כי אנשי מח"ש חשדו שברכה ושטיין גמלו לפישר במסירת מידע מתוך חקירות, אך לא המשיכו לחקור בכיוון זה.
25/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
רונאל פישר ביקש להצטרף לצוות ההגנה של יעקב וינרוט בתיק אישומי השוחד והלבנת ההון שהוגשו נגדו בשנת 2009, שהסתיים בזיכויו של וינרוט. ל-News1 נודע כי פישר ניסה לשכנע את וינרוט שהצטרפותו לצוות ההגנה תהיה טובה עבורו בשל קשריו האישיים של פישר עם גלעד נויטל.
24/06/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
עו"ד רונאל פישר הציע לשוקי משעול, לשעבר בכיר במע"מ, לשלם שוחד של 20,000 דולר לעו"ד רות דוד, כאשר זו הייתה פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי), כדי להביא לסגירת התיק נגדו. כך טוען פרקליטו של משעול, עו"ד מנחם רובינשטיין, אשר הגיש (12.6.15) למפקד יחידה להב 433, ניצב רוני ריטמן, תלונה נגד דוד בחשד לכאורה לעבירות זיוף, שיבוש מהלכי משפט והפרת אמונים.
21/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
ביום 04.07.14 חשפנו ב-News1, כי עו"ד רונאל פישר נפגש עם עורכים בעיתון הארץ ועם עורכי הדין של העיתון, ובעקבות לחציו, איומיו ותחנוניו נגנז ב-2008 תחקיר סנסציוני שהוכן נגדו על-ידי העיתונאי אמיר זוהר, תחקיר שכלל עדויות וראיות לעבירות פליליות חמורות מצד פישר (חלק ניכר מהמידע הבעייתי נחשף בלעדית, בסופו של דבר, ב-News1).
20/06/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
המחלקה לחקירות שוטרים מסרה לבית המשפט מידע שאינו אמת, כאשר הצהירה שלא ניהלה מו"מ עם ערן מלכה לפני שהוגש כתב האישום בפרשת רונאל פישר. כך טוען (יום ה', 18.6.15) סניגורו של פישר, פרופ' רון שפירא, בבקשו מהשופט משה סובל לקבוע שהמדינה אינה יכולה להוציא תעודת חיסיון על עדותו של מלכה ועל חומרי החקירה שנאספו בעקבותיה.
19/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il