להלן תקציר האירועים:
1. את המזרן היקר יחסית קנינו בחנות "עמינח סנטר" במתחם "ביל"ו סנטר" ביום 16.11.2015 (הזמנה מס' 500001), זאת לאחר שהתרשמנו מאישיותו הקורנת של מר עידן נוה, מנהל הסניף, ולאור הבטחתו המפורשת שנקבל את המזרן בתוספת "כיסוי למזרן" ביום ד', 18.11.2015, בין השעות: 12:00 עד 15:00, עם הודעה טלפונית של כ-45 דקות מראש.
2. כמוסכם, ולאחר שקיבלנו מספר ימים מראש מסרון המאשר את המשלוח במועד שנקבע, נשארנו רעייתי ואני בביתנו, ערוכים ומוכנים בהתרגשות לקבל את הסחורה המובטחת.
3. בסביבות השעה 13:00 הודיעה לנו במפתיע טלפונית בתנו שהיא אושפזה לבדיקות ב"מיון" בביה"ח "אסף הרופא", ולכן רעייתי מיהרה להתקשר ל"שירות ה
לקוחות" לוודא סופית את שעת הגעת המובילים, אך להפתעתנו לרעה, עודכנו ש"קיימת בעיית חלוקה" והמובילים יגיעו אלינו רק בשעות הערב... (!) כאמור, מידע זה נמסר לנו רק לאחר פנייתנו! ולא במועד מוקדם ככל האפשר ביוזמתם של נציגי "עמינח"!
4. לאחר מספר שיחות טלפוניות נוקבות ו"בהרמת קול", ובכלל זה עם גב' צביה שהציגה עצמה כ"מנהלת שירות לקוחות" ועם מר עידן נוה מנהל החנות, הובטח לנו שלמרות הכל המובילים יגיעו אלינו בשעה 16:00...
5. המובילים הגיעו לביתנו בסביבות 16:35 עם המזרן, ולאחר בירור קצר עמם הסתבר לנו שרק עקב "הרמת הקול" שלנו הם נאלצו להגיע אלינו "במיוחד"!... ושהם נדרשים לשוב לחלוקת המוצרים ללקוחות הממתינים לפנינו!... (!) ברצוני לציין לשבח את שני המובילים החרוצים והמנומסים, אשר גם התנצלו מאוד על האיחור...
6. אך "הפרשה" לא הסתיימה בזאת: להפתעתנו הסתבר לנו שלהזמנה לא צורף כמובטח "מגן המזרן"!!! רק לאחר שיזמנו ופנינו במעמד אספקת המזרן למר עידן נוה הסתבר שהמוצר "חסר במלאי ומטפלים באספקתו"!...
דרשתי בתוקף ואני ממתין למכתב התנצלות מהנהלת חברת "עמינח", הכולל התייחסות והבטחה לשיפור מערך שירות הלקוחות בחברה, וכמובן בצירוף פיצוי אישי ראוי על הטרחה הרבה ועל אי-שביעות הרצון מהתנהלותם של כל "בעלי התפקידים" שהיו מעורבים בעסקה זו, בתקווה שאכן בקשתי זו תיענה במלואה בחיוב!
קוראות וקוראים יקרים, אנא שפטו כל אחד אישית לאור העובדות הנ"ל, אם אכן התנהלו ופעלו נציגי "חברת עמינח" כראוי באירוע זה, והסיקו לעצמכם את כל המסקנות המתבקשות בהתאם.