המגזין עם
אושרת קוטלר, הוא ללא ספק, אחת התוכניות האיכותיות ביותר בערוצי הטלוויזיה בישראל, באיכות ההגשה ובתוכן. במוצאי השבת האחרונה, אירחו בתוכנית את "נושא הדגל החברתי" החדש בישראל, מר
רמי לוי, אשר רואיין בתוכנית לצד הכבוד שניתן לו ביום העצמאות האחרון, להדליק משואה בשל תרומתו לשכבות החלשות על העובדה שהוא ממאן לאפשר לעובדיו להתארגן בוועד עובדים, לשם שיפור תנאי העסקתם ולהבטחת מקום תעסוקתם, תוך שמירה על תנאי הפנסיה והתנאים הנלווים.
הכתבה שהוכנה על-ידי
אבי עמית, "המפצח", נבנתה בסדר לוגי נכון, תוך פירוט הפעולות שנקט לוי כנגד העובדים שביקשו להתארגן (סגר את החברה והכפיף אותו לחברת האם, שם אין לוועד רוב נדרש) ואף הושמעו שם אמירות של רמי לוי על אי-הסכמתו להכנסת ההסתדרות לעסק.
רמי לוי, ביקש להגיב בשידור חי ולא בהודעת טקסט, כנראה משום שבטח ביכולות האלתור שלו ב-live. בתגובה לשאלת אושרת קוטלר, ענה מר לוי, שהוא לא טען שהוא מתנגד להסתדרות אצלו בעסק וזה - שקר. ענתה לו קוטלר, שזה מופיע בחומר ששודר וניתן לשמוע זאת שוב, אולם צוות האולפן בחוסר מקצועיות ובחוסר הבנת הנשמע, העלה לשידור החוזר את הקטע הלא רלוונטי. אכן פספוס רציני.
אך אל דאגה. על-פי קצב ההתנהלות הנוכחי של מר לוי, אשר שכח כנראה מהיכן בא ומי הם לקוחותיו, שכח כבר מזמן את העממיות והחמלה וממשיך לתמרן את עובדיו על-מנת להעשיר את קופתו - יהיו כנראה עוד לא מעט הזדמנויות להציב מולו מראה גדולה בפני מי שקורא למועדון הלקוחות שלו "מועדון חברתי".
מספיק להתבונן במחירי המותג הפרטי הלא זולים שלו, על-מנת להבין שבראש ובראשונה הוא דואג לנפח את כיסיו, גם אם הוא מציע אותם בקופת השקה של שבועיים בשני שקלים פחות למוצר. לפני כניסת מוצרי המותג הפרטי "רמי לוי", הוכנסה לרשת סדרה של מוצרים בשם "קניה חכמה", אשר חלקם נמצאים כעת בתהליך הוצאה והורדה מהמדפים וחלקם עוברים "הסבה" למועדון החדש - אך במחיר יקר יותר? למה? הם היו אמורים להיות, לפחות במחיר של הסדרה הזולה (קניה חכמה) ואפילו מתחת לכך!! אלא שמישהו "חברתי" ראה כי טוב ומתחיל לחלוב עד הסוף. אימון הלקוחות ברשת הוא תנאי יסודי להצלחתה ומספיק שלרמי לוי תדבק תדמית הנצלן והחמדן, גם הורדה של עוד שקל לא תעזור לחלקים הנאורים בציבור, אשר פוקדים היום את חנויות הרשת.