|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

הדמיון המובהק בין רצח קסטנר לרבין

כדי להבין מה קורה בהווה חייבים לחזור אל העבר - והעבר כאן, אנו חווים אותו מחדש! "מי שאינו זוכר את העבר נידון לחיותו מחדש"! (סנטיאנה)
27/12/2015  |     |   מאמרים   |   תגובות
רבין. למה דווקא הוא? [צילום: משה שי/פלאש 90]

"אנחנו לא היינו פלמ"חניקים מתוקים שכותבים שירים וגונבים מהלול. אנחנו היינו חוראניים והייתה לנו מורשת. בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים, גם יהודים אם צריך".

(הפלמ"ניק,יהורם קניוק, 'נבלות').

ואיזה יהודים היה 'צריך להרוג'? כל מי שהיווה סכנה קיומית לשלטון מפא"י הבולשביקית ולראייה: "בן גוריון רצה לחסל את 'אלטלנה' בגלל סיבה אחת: הוא רצה שאנשי אצ"ל יופיעו כמורדים במלכות. שכן בתקופה ההיא היה האצ"ל בשיא השפעתו, גם בעניין זה היה לו חישוב מדיני פנימי" (המפ"יניק, אליעזר לבנה, 28/6/66 'מעריב')!

על-פי מורשת מפא"י לדורותיה ועד עצם היום הזה, נדרשו חבריה לעלילות פוליטיות כאלה שישכנעו 'הגיונית' את הציבור בצידקתם - עד כדי הצדקת רצח חפים מפשע - וע"ע עלילת-דם 'המרד' שהסתיימה ברצח חפים מפשע 'באלטלנה' ועלילת-דם רצח ארלוזורוב, שנועדה לסכל את העדפתו של ז'בוטינסקי בראשות ההסתדרות הציונית על פני בן-גוריון, וע"ע מילשטיין, עלילה שבגינה נכפה על בגין והליכוד 50 שנות אופוזיציה!

למדתי שלשיטת הבולשביזם, שהשמאל הישראלי מתמחה בה, כשאין ביכולתו להתמודד עניינית עם עובדות וראיות מגיב השמאל בהתנשאות אופיינית ובטיעוני אד הומינם: 'אתה פשיסט', 'אתה קיצון', 'אתה הזוי', 'אתה שרוט', 'אתה תמהוני', 'שכחת את הכדורים' וכ"ו... שום תגובה הקשורה לגופו של עניין, העיקר לא לאפשר לשום עובדה לבלבל אותם!

טדי קולק למשל, איים לאשפז את 'התמהוני' יואל ברנד האומלל באשפוז בבית משוגעים אם יעז לפרסם את ספריו בפרשת קסטנר-מפא"י. והתובע במשפט קסטנר מלכיאל גרינוולד, שבלעדיו לא היינו שומעים כלל על פרשת קסטנר, נחשב עד היום בעיני צאצאי מפא"י ל'תמהוני'.

במלאת 20 שנה לפולחן רצח רבין והנצחת עלילת הדם נגד המחנה הלאומי ונתניהו בראשם, על לא עוול בכפנו! חשתי חובה יהודית-לאומית לשתף את עם ישראל בדמיון המצמרר בין ההכנות שקדמו לחיסולם של קסטנר ורבין והמניעים לכך, בביומם של חברי מפא"י מאז ולתמיד!

1) המניע לרצח קסטנר היה החשש מפני גילוי האמת בהפקרת יהדות אירופה וחלקה של מפא"י, בסיוע סוכנם רודולף קסטנר, בהרדמת יהדות הונגריה בדרך למשרפות באושוויץ כפי שקבע השופט זילברג: "קסטנר סייע לנאצים ביודעין בהקלת ההשמדה"!

וביתר-שאת, ראיות שהגיעו לידי עו"ד שמואל תמיר ז"ל על כך שקסטנר ברשות וסמכות מפא"י נתן עדות שקר במשפטי נירנברג לאחר השואה, במטרה להציל מתלייה את הנאצים קורט בכר וסגנו של אייכמן הרמן קרומיי. גילוי כזה היה כצפוי שם קץ לשלטון מפא"י משום שלעדותו של התובע במשפט קסטנר השופט חיים כהן, קסטר הוא הממסד: "קסטנר והממסד-חד-הם, מי שמאשים את קסטנה מאשים את מפא"י "!

ומפא"י לא הרשתה זאת לעצמה. לכן חוסל קסטנר, ולא מכדוריו של פעיל הש"ב זאב אקשטיין. קסטנר חוסל בבית-החולים 12 יום לאחר הירי, ממנו התאושש להפליא!

2) המניע לרצח רבין היה החשש מפני ביטולם של הסכמי תרמית אוסלו על-ידי רבין, כחתן פרס נובל ל'שלום' שהיה מוביל לקריסת מפעלי "השלום" חובקי עולם של השמאל הציוני-קיצוני ולאובדן השלטון לנצח נצחים והם לא הרשו זאת לעצמם!

כן חוסל רבין, ולא מכדוריו של פעיל שב"כ בעברו יגאל עמיר. רבין חוסל בדרך לבית-החולים, והראיות לכך רבות ואחת מהן היא: שלא נמצאה טיפת דם בזירת הרצח!

3) בשני מקרי הרצח פעלו 'שמפניות' ומחתרות מפוברקות, וצלם נכח באופן 'אקראי' בשתי זירות הרצח הצפוי: רוני קמפלר ברצח רבין וזאב הרץ ברצח קסטנר. וע"ע 'השטן והנפש', יואל ברנד!

4) בשני מקרי הרצח נזקקה הכת השלטת מפא"י, רגע לפני אובדן השלטון, לעלילת-דם כזאת שתזעזע את הישוב בארץ ישראל ואת המדינה 'היהודית-דמוקרטית' שלנו, משהו בנוסח 'ארלוזורוב ו'המרד': ברצח קסטנר וארלוזורוב הואשמו אוטומטית הרוויזיוניסטים וברצח רבין המתנחלים, הימין והבנימין על לא עוול בכפנו!!

5) לאחר רצח קסטנר התגלה היורה זאב אקשטיין כסוכן ש"י, ש"ב. ולאחר רצח רבין התגלה היורה יגאל עמיר כסוכן שב"כ בעברו שהתאמן בלטבייה!

6) שעה וחצי בלבד, לאחר הירי בקסטנר ידעו שירותי הביטחון של בן-גוריון לכוון את המשטרה אל היורה אקשטיין! 30 דקות בלבד לקח לשב"כ של רבין, רביב וגילון להודיע לנו שזהותו של היורה ידועה בשמו המחתרתי: 'תימני קטן ומקורזל' בעל פרופיל של: 'יהודי וסטודנט מבר-אילן המתגורר בהרצליה' כולל ניסיונותיו הקודמים לפגוע ברבין ללא הצלחה. ולמפעילו-שותפו למחתרות של עמיר, אבישי רביב 'השמפניה', בשמו המחתרתי, לקח שתי דקות בלבד לעדכן את כל העיתונאים והתקשורת ש"הפעם פספנו, בפעם הבאה נצליח", על החתום מחתרת אי"ל!

וכזכור, לכרמי גילון, ששהה באופן תמוה ביותר, בליל הרצח הכי צפוי בעולם, שמפניו התריע ללא הפסקה בכל מערכות העיתונות והתשקורת, בפריז? לגילון לקח בערך 20 דקות לדווח לתקשורת ש'הרוצח יהודי' ולא כפי שמכרו לנו מלכתחילה במטרה לתעתע בנו - שהשב"כ ציפה לרוצחים 'ערבים' או מהחמאס, שמפניהם היה אמור השב"כ להגן על רבין שבעתיים והרבה יותר מכפי שנערכים באופן שיגרתי לשמירת אנשי ציבור!

7) במקרה של רצח רבין הוכח מקצועית שלא מכדורי הסרק סרק של עמיר נרצח רבין. רבין חוסל מכדור נוסף בדרך לבית-החולים, והראיות לכך רבות ואחת מהן: שלא נמצאה טיפת-דם בזירת הרצח!

8) במקרה של רצח קסטנר הוכח עובדתית שלא מכדוריו של אקשטיין נרצח קסטנר, מכיוון שקסטנר התאושש להפליא מהירי ומת באופן מפתיע לאחר 12 יום. ולעדותו של אקשטיין ב'ידיעות אחרונות' ב-31.10.14, הוא סיפר כי היה משוכנע שהייתה יריה נוספת שנורתה בקסטנר על-ידי יורה שהגיח מבין השיחים, שלדעתו והבנתו, עשה לקסטנר וידוא הריגה ונעלם.

9) בפרשת קסטנר ידע 'השמפניה' של הש"י, אריה אליאשווילי, שזאב אקשטייןן מתכוון לחסל את קסטנר ולא דיווח ולא מנע זאת ממנו - בדיוק כמו ש'השמפניה' של השב"כ וממשלת אוסלו אבישי רביב, ידע על כוונותיו של עמיר לפגוע ברבין וידע גם ידע על ניסיונותיו הכושלים שקדמו לרצח רבין ולא מנע זאת ממנו!!!

10) שתי מחתרות שכונו "ימין-קיצוני" התגלו לאחר רצח קסטר כבעלות אופי פוליטי שפעלו נגד הרוויזיוניסטים ורוב חבריה היו מלשינים ומודיעים של הש"י והש"ב! בדיוק כמו מחתרות איי"ל ו"חרב דויד" שכונו 'ימין קיצוני' ופעלו נגד המתנחלים והימין בסיוע התשקורת של איתן אורן שגויסה על-ידי מחתרת אוסלו. שתי המחתרות הופעלו בהנהגת אבישי רביב, מיד לאחר פרשת ברוך גולדשטיין הי"ד, וחבריה היו ילדים-קטינים שהועסקו בשכר ובמימון השב"כ של רבין וגילון והפרקליטות של ארבל וביניש!

11) ובדיוק כמו שהרוויזיוניסטים הואשמו אוטומטית ברצח קסטנר ומנגנון התעמולה בתשקורת של מפא"י הבולשביקית, לא חדלה להסית ולומר שקסטנר נרצח על-ידי "חמומי מוח" ודמו הותר בגלל קביעתו הנחרצת של השופט בנימין הלוי: "קסטנר מכר את נשמתו לשטן"! ובכך הותר דמו של שופט אמין והגון בישראל!

12) כך בדיוק נהגו פושעי אוסלו במחנה הלאומי שהואשם אוטומטית ברצח רבין בגלל 'ההסתה שקדמה לרצח' מן 'המרפסת בכיכר ציון' = להד"ם! למרות שהוכח עובדתית שההסתה בכיכר ציון עם הפוסטר המשוקץ של רבין במדי אס.אס. נעשתה אך ורק על-ידי מנהיג מחתרת 'אי"ל אבישי רביב וחברי המחתרת המגויסת -ממשיכים בשמאל ובתשקורת עד היום, בלי בושה ע"י שקרים וצביעות ממאירה להאשים את הימין והבנימין על לא עוול בכפנו!!

ולעובדות:

קסטנר נרצח שנה וחצי לאחר פסק הדין של השופט הלוי. כך לא יעלה על הדעת ש"חמומי מוח" רוויזיוניסטים ימתינו שנה וחצי לנקום ולחסל בוגד שמכר את נשמתו לשטן הנאצי!

קל וחומר, מדוע שהרוויזיוניסטים היריבים הפוליטיים של מפא"י ירצו במותו של קסטנר דווקא במהלכו ועיצומו של משפט שהסעיר את המדינה נגד מפא"י, ורגע לפני שעו"ד שמואל (שמשון) תמיר ז"ל עמד למוטט את מפלגת מפא"י על ראשיה, ולחשוף את האמת הצרופה והעובדה שמפא"י בשליחות קסטנר, סייעה להצלת נאצים מתלייה במשפטי נירנברג?!

מדוע שהרוויזיוניסטים יקלקלו לעצמם פוליטית? ויפגעו בסיכוי הצפוי למפלת שלטון מפא"י לנצח כתוצאה ממשפט קסטנר?

וביתר שאת, מדוע שהמתנחלים, הימין והבנימין ירצו בחיסולו של יצחק רבין, שהיה הכי פחות אחראי לפשע אוסלו, כשכל הסקרים העידו שרבין והשמאל קורסים פוליטית ונצחונו של הימין לקראת בחירות 96 כחוק, מונח בכיסו הקטן של הבנימין? וכשרבין שקל ברצינות לבטל את הסכמי פשע אוסלו במו ידיו?!

מדוע שהימין יקלקל לעצמו רגע לפני נצחונו הצפוי והמזהיר בבחירות 1996 - כשהשמאל מת באוסלו כתוצאה מהסכמי הדמים במסווה של "שלום"?

עובדתית: קסטנר נורה זמן קצר לאחר שהגיעו ראיות נוספות ומרשיעות נגד קסטנר שערערו את שלטון מפא"י, וכדי למנוע את חשיפתן הם חיסלו אותו. ולראייה עדותו המדהימה של יואל ברנד, שותפו של קסטנר ב'וועדת ההצלה' בהונגריה ומי שאייכמן בחר בו להיות המתווך בעסקה 'סחורה תמורת דם', שסוכלה על-ידי מפא"י, מתוך ספרו הגנוז, 'השטן והנפש':

"אם אומנם צדק בית הדין המחוזי בחוות דעתו על קסטנר, הרי שרק לקסטנר החי נודעה חשיבות ציבורית. כדי לטהר את עצמו מאשמת שיתוף עם הנאצים, הייתה דרך אחת לפניו: למסור פרטים מרשיעים על שולחיו, הרי הם ראשי מפא"י, מהם קיבל קסטנר את ההוראות לנהוג כפי שנהג. כדי למנוע זאת, דאג מי שדאג שפיו ייסכר לעד. מנגנון חשאי, הזהה בדעותיו עם השלטון, הוא שתיכנן וביצע את ההתנקשות. מחסן הנשק, אותו "גילתה" פתאום המשטרה, לאחר שידעה על קיומו ומיקומו מזמן, הינו אחד המחסנים שהוכנו לפני 10 שנים על-ידי המחתרת הלוחמת במאבקה על שחרור הארץ. המתנקשים שנעצרו לא היו חניכי מחנה האופוזיציה, כי אם סוכני ש.ב. בשכר ופרובוקטורים לפי הוראות הממונים עליהם ארגנו סוכנים אלה קבוצת טרור וניסו לסבך בתוכה לאומניים עבריים מהוגנים. הרצח הנפשע בוצע לפי הוראה מגבוה - דווקא באותו רגע, בו נחוץ היה להפנות את זעמו של העם על נסיגתו של בן-גוריון מעזה, לאפיקים אחרים"!!!

מזכיר לכם משהו?

לי זה מזכיר גם את מאמרו של העיתונאי אבינועם בר-יוסף ב'מעריב' 23.11.95 לאחר חשיפת העובדה שאת הפוסטר של רבין במדי אס.אס. הפיץ אבישי רביב ובר-יוסף ציפה מכ. גילון לומר בפרהסייה ליצחק רבין:

"אדוני ראש הממשלה, אתה צריך לדעת, כי מי שהניפו את הכרזה הם לא יריביך הפוליטיים, אלא השטינקרים שלנו!"

ישנה עדות נוספת ומדהימה לא פחות שאינה מותירה ספק בשיטותיה של מפא"י הבולשביקית ועלילותיה נגד הימין. והעדות הזאת שייכת לשותפו של זאב אקשטיין ברצח קסטנר, דן שמר, בראיון שהעניק לאורי פורת ז"ל ב-1967 'ידיעות אחרונות' - ובהיסח-דעת מבריק של פורת, סיפר שמר על המניע לרצח קסטנר:

"היה צריך להסיח את דעת הקהל ולהעסיק אותו במשהו גדול כדי שלא יעלה על דעתו של מישהו כי את קסטנר חיסל מי שבאמת היה מעוניין במותו. (לכן) היה צריך להמציא את הרוצחים האמיתיים ועוד הלבישו עליהם מחתרת נוראה שכזאת, שאיימה להפיל את השלטון - שלטון כזה זוכה אוטומטית לסימפטיה מצד ההמונים"!!

לא יאומן, עד כמה הדמיון מצמרר.

גם ברצח רבין היה צורך בהסחת-דעת-הציבור, מהטרור השאהידי על-ידי הפרטנר עראפת באוטובוסים, בשווקים, בקניונים במסגרת 'השלום'. וכדי להעסיק אותו ב"משהו גדול' כדי שלא יעלה על דעתו של מישהו שאת רבין חיסלו מי שבאמת היו מעוניינים בחיסולו. לכן היה צריך להמציא את הרוצחים 'האמיתיים' ש'באים תמיד מימין' - לשמאל, ע'אלק! ועוד הלבישו עליהם את מחתרות הפיקטיוויות אי"ל ו'חרב דויד וגדעון' הנוראיות, תחת פקוחו ומימונו של השב"כ והפרקליטות, שאיימו כביכול להפיל את ממשלת 'השלום' של פושעי אוסלו ולרצוח את הדמוקרטיה רחמנא ליצן?!

בשיחה שערך יחיעם וייץ עם בתו של קסטנר סוזי-מיכאלי-קסטנר בעקבות ספרו 'האיש שנרצח פעמיים' ופורסם ב'ידיעות אחרונות' ב-27.10.95, תהו השניים על רצונו של קסטנר לתבוע לדין את מי שחשף את מעלליו בסיועו לנאצים, מלכיאל גרינוולד.

יחיעם וייץ: "תמוהה גם מעורבותו של בן-גוריון בחנינת הרוצחים. מה פתאום לחץ באינטנסיביות כזו על שר המשפטים. גם השאלה איך הם (אקשטיין ושמר) נתפסו כל כך מהר... אני בפירוש לא קונה את גרסת השב"כ"!

סוזי בתשובתה לוייץ תהתה אף היא: "על דרך ניהולו את ההגנה" של הסניגור חיים כהן מטעם מדינת מפא"י ומי שהיה היועץ המשפטי של אותה ממשלה?!

וכמו שעד היום תוססת ה'שמפניה' של בן-גוריון על ראש הש.ב. ברצח קסטנר.

כך תוססת 'השמפניה' של רבין על ראש השב"כ של פושעי אוסלו!!

תאריך:  27/12/2015   |   עודכן:  27/12/2015
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הדמיון המובהק בין רצח קסטנר לרבין
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שבץ חלובה
27/12/15 17:45
 
יוא"ב
28/12/15 09:58
 
קורןנאוה טבריה
28/12/15 14:24
2
שמ
27/12/15 21:41
 
קורןנאוה טבריה
28/12/15 14:35
3
דפוס חוזר?
27/12/15 22:04
 
קורןנאוה טבריה
28/12/15 15:37
4
אהוד פרלסמן
28/12/15 00:48
5
אלכסנדר פז גולדמן
28/12/15 13:05
 
קורןנאוה טבריה
28/12/15 14:01
 
אהוד פרלסמן
28/12/15 19:27
6
רון וייס
28/12/15 13:59
 
קורןנאוה טבריה
28/12/15 14:30
7
קורןנאוה טבריה
28/12/15 14:12
8
כבש 44
28/12/15 14:29
9
אחת שזוכרת
28/12/15 19:44
 
'קורןנאוה טבריה
29/12/15 02:44
10
ששי
29/12/15 02:08
 
קורןנאוה טבריה
29/12/15 15:32
11
מכור לשפטל
9/01/16 15:33
12
קורןנאוה טבריה
14/09/21 07:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אין לראות את העימות בין רוסיה לבין טורקיה כחוסר כימיה בין מנהיגים. מדובר בקונפליקט אינטרסים מובהק בין שתי מדינות.
27/12/2015  |  דוד בוקעי  |   מאמרים
"תגיד", שאל אותי יואב היום בהפסקת הצהרים כשהלכנו יחד לאכול שווארמה אצל הפרסי הזקן, "איך הולך לך ולחברה שלך"?
27/12/2015  |  עילי צוף  |   מאמרים
BU>בלי בלמים
27/12/2015  |  מנשה שאול  |   מאמרים
תהום הבוץ והרפש המתפשטת בלי גבולות שהוכתה מכה עזה בידי הבורא והפכה לבריאה קורנת ומהודקת, משולה לגוש מתכת גולמי שנשרף, הותך ועוצב כדי להיזקק מסיגיו ולעטות ברק טהור. כל בעלי המקצוע המיטיבים לוקחים דוגמה ממייבש הביצות הראשוני. האיכר הדש בגורן חובט בגרגרי התבואה כדי להפריד בין המוץ לזרעים, הצורף העמל בבית מלאכתו נופח אש על המתכת המעורבת כדי להפריד בין הפסולת הנחותה לחומר היקר:
27/12/2015  |  אורנה ליברמן  |   מאמרים
הג'יהאד ממשיך לדקור את קורבנותיו בכל אתר ואתר בישראל. אתמול נרצחו עוד שניים בדקירות סכין ליד שער יפו, שניים המצטרפים לעשרות שנרצחו בחודשים האחרונים. כמעט בכל מקרה של רצח יהודי עולה השאלה אם זה רצח על-רקע "פלילי" או רצח "לאומני". גם כשהרוצחים והרוצחות צווחים אללה אכבר, קריאת הקרב של האיסלאם הלוחמני, יש הימנעות מלקרוא למניע בשמו - ג'יהאד.
27/12/2015  |  יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il