|   15:07:40
דלג
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

שנאת נשים המהדורה הפמיניסטית

הפמיניזם המודרני סימן לעצמו שני אויבים: השטן הגדול הוא הזכר לבן העור הנוצרי/יהודי, והשטן הקטן הוא מדינת היהודים
24/01/2016  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   מראה   |   תגובות
תקיפת מינית המונית בגרמניה [צילום: Oliver Berg/dpa via AP]

בליל הסילבסטר יצאה מריה לכיכר העיר, בין תחנת הרכבת המרכזית לקתדרלה הגדולה, כדי לחגוג. כיאות לערב גרמני, היא הייתה לבושה היטב מפני הקור, שום מחשוף חוץ מפניה הלבנות ושערה בצבע החיטה הבשלה. לחורף הגרמני היא הייתה מוכנה, אבל לא לחורף הערבי. אלף גברים שרובם דיברו וצעקו בערבית, או בגרמנית במבטא ערבי, הקיפו אותה ואת חברותיה, והחלו במשחק דחיפות הידיים לכל מקום אפשרי בגופה. כל מקום, ללא יוצא מן הכלל. כשהתנגדה, צעקו עליה שהיא זונה, וגררו אותה במורד הרכבת התחתית. מה היה הלאה הוא מעבר למה שדפים אלה יכולים לסבול.

רק כדי שלא נחשוב שאירוע זה היה מקרי, מאות תלונות הוגשו למשטרת קלן אודות מעשי הקונדס של אותם לא-מוכרים-למשטרה שאת דתם אסור לומר פן נואשם באיסלאמופוביה. רק כדי שלא נחשוב שהאירוע היה ייחודי לקלן. אירועים כאלה היו בכל רחבי גרמניה. רק כדי שלא נחשוב שמשטרת קלן והמבורג וקרלסרוהה לא ידעו מה קורה, שוטרי הערים הסתתרו מפני מטר הזיקוקים די-נור שירו בהם המתעללים-בנשים, ולא עשו דבר, בעוד שעשרות עד מאות נשים מוטרדות, נשדדות, נאנסות בכיכר העיר.

מהי התגובה הפמיניסטית הראויה לאירועים מעין אלה? ראש העיר קלן הכריזה כי מעתה והלאה על בנות העיר להיזהר יותר בלבושן ובהופעתן, כדי שלא לאתגר את התושבים החדשים של העיר. מועצת העיר רגנסבורג התכנסה כדי לדון על חלוקת התחבורה הציבורית לגברים ונשים, כולל מוניות לנשים בלבד. שרת החוץ של שוודיה הכריזה כי ישראל מוציאה להורג פלשתינים ללא משפט, ולכן יש הצדקה ברורה לרצח בפריז ולמגיפת האונס בשטוקהולם. פמיניסטית אחרת מניפה שלט המאשים את הגברים ילידי גרמניה בתרבות האונס שפשתה בקלן מזה 20 שנה. לממסד הפמיניסטי אין מילה רעה לומר על משטרת רות'רהאם שאיפשרה התעלמות מהזניית 1,400 בנות אנגליות בידי כנופיות מוסלמיות לצרכי מין וסמים. דווקא במקום שבו נרמסות זכויות האישה על גופה בצורה הבוטה ביותר, שם יוצאת התקינות הפוליטית מגדרה כדי לסוכך על האיסלאם ביתר שאת.

הפמיניזם המודרני סימן לעצמו שני אויבים. השטן הגדול הוא הזכר לבן העור הנוצרי/יהודי, שמניעיו האפלים מתחילים מכיבוש האישה, עוברים דרך אונס מאורגן הקרוי נישואין, ומגיעים עד לקולוניאליזם של הילידים באפריקה, אמריקה ואוסטרליה. לעומתו היליד כהה העור, או הפליט כהה העור, חף מיצרים אפלים מעין אלה, ולכן ברוכים המהגרים הבאים מכל העולם ומוזמנים להתענג על מנעמי אירופה ושלוחותיה. הפמיניזם המודרני שולל את המשפחה הגרעינית בשל היותה אמצעי לדיכוי האישה וקשירתה לגבר מסוים. הפמיניזם תומך פוליטית בחלוקת משאבים "צודקת", דהיינו נטילתה מן העובדים וחלוקתה ל"נזקקים", ולכן הוא תומך פוליטית בפתיחת הגבולות לכל דורש, בנימוקים של צדק חברתי.

הפמיניזם הפוליטי פועל כדי לבטל את המצוינות לטובת חלוקה שווה של הפרסים, ללא קשר למאמץ ותוצאות אמת. יש פמיניסטיות הממליצות על השמת הגברים כולם במחנות ריכוז שמורים היטב עם אפשרות לקחת אותם ללילה כמו ספר מספרייה. מדובר בעמדות פוליטיות שאין בהן היגיון ומונָעות מרגש בלבד, על-פי התורה הפמיניסטית שגורסת כי גברים פועלים על-פי היגיון דורסני, בעוד שנשים פועלות על-פי מודעות רגשית.

השטן הקטן הוא מדינת היהודים. יש קשר אמיץ ורעיל בין הפמיניזם הלוחמני לבין האנטישמיות בת ימינו. בראש הקרן החדשה לישראל עומדת טליה ששון, פמיניסטית גאה. ג'ולי בינדל שהוזכרה לעיל מגדירה את עצמה כמבקרת שמאלנית של הציונות. יולי תמיר, שניהלה את המאבק הפמיניסטי בצה"ל, היא ממקימי "שלום עכשיו". תנועת החרם BDS היא עניין פמיניסטי, אומרת התאגדות מחקר הנשים בארצות הברית - והצביעה ברוב מוחץ של 88 אחוז מן הקולות למען תנועת החרם על האקדמיה הישראלית. הפמיניזם הבינלאומי היה לבמה לשנאת הציונות כאשר "ההצהרה אודות השוויון" של כנס שנת האישה של האו"ם 1975 היה הראשון להגדיר את הציונות כגזענות. מדינת ישראל, המדינה היחידה במזרח התיכון שבה יש לנשים גם שוויון וגם החופש לקדם את חירויותיהן, היא המוקצה של הפמיניזם הבינלאומי.

כשכבוד ניתן לתרבות החורבן והרצח במסווה של תקינות פוליטית
אבל יש גם קולות של אחרות, שאינן מופיעות בתקשורת הממוסדת שכולה פמיניזם צח-לשון. יש מי שטוענת שהגורם לפלישה הגדולה של זכרים מוסלמים מיוחמים לארצות המערב היא התנועה הפמיניסטית. הגיונית, אין סיבה בעולם להביא למדינה מפותחת מאות אלפי דורשי תמיכה כלכלית שדיכוי נשים הוא חלק אינטגרלי מתרבותם. לכן הסיוע לפלישה המוסלמית מונעת מאידיאולוגיה הנוגדת את ההיגיון, כלומר הפמיניזם המודרני, כך אומרת איימי, ורק ברשתות החברתיות, שכן התקשורת הממוסדת לעולם לא תתיר לה להתבטא.

שיא הפמיניזם הוא בארצות סקנדינביה - שוודיה נורווגיה דנמרק - ובמידה פחותה בהולנד, בלגיה וגרמניה. לפוליטיקה הפמיניסטית יש תוצאות שלא נצפו. מרבית הגברים שנולדו בחברה הנמצאת בשלטון פמיניסטי של חד-הוריות, גדלו על חשבון משלם המיסים, ללא אב, ולכן ללא משמעת אבהית. גם מיעוטם שגדלו במשפחות גרעיניות סובלים מדיכוי השאיפה לתחרותיות והצטיינות, לטובת בינוניות ממוסדת, ללא הערכה עצמית. שכן נשים טובות מגברים בהכל, כך לומדו בממסד החינוכי שכמעט כולו בשלטון הפמיניסטי. השילוש הקדוש של מנהיגות, הגנה, ופרנסה, שהיה פעם נחלתם של הגברים וחובתם, חוסל כדבר אין חפץ בו. הבנים לומדים שהיגיון הוא שקר ורגש הוא אמת. הבנות לומדות שאין להן צורך בגברים, וכי הביטוי הנשי האולטימטיבי, לידה וגידול ילדים, הוא סוג של דיכוי.

אחרי שלושה דורות של פמיניזם, החברה והפוליטיקה המערבית מורכבות מנשים ומגברים מסורסים. לגברים המסורסים אין הרצון ואין המוכנות לעשות את הדבר הקשה מכל - להכפיף את היצר להיגיון, לקיים את התא המשפחתי, לזון, לפרנס ולהגן על האישה והילדים. התוצאה היא העמקת השבר במבנה החברה, כשגברים מעדיפים להישאר אצל אימא עד לגיל העמידה, ולנשים אין ילדים. גרמניה של מריה מקלן היא מדינה של 0.9 ילדים לאשה, בעוד שהמינימום הדרוש לקיום האוכלוסייה הוא 2.1 ילדים לאשה. ללא ילדים, ללא גברים עובדים, התוצר החקלאי והתעשייתי מתחיל לקרוס. האם מישהו היה מעלה על דעתו לפני דור שחברה גרמנית לא תוכל לתכנן וליצר מוצר טכנולוגי? זה מה שקרה לחברת "טסלה" האמריקנית כשהזמינה דלתות רכב מיוחדות מחברה גרמנית. משם מתחילה התביעה לייבא גברים מאותם אזורים בעולם המשופעים בגברים גבריים למילוי השורות המתדלדלות של הגברים שהיו ואינם. מישהו צריך לעבוד כדי לקיים את חזון מדינת-הרווחה הפמיניסטית.

אלא שהמפגש בין חברה המורכבת ממסורסים ונשים לבין שפעת גברים הבאים מחברה שבה דיכוי האישה עד כדי הסרת איבר המין הנשי בסכין גילוח חלודה היא הנורמה - מובילה לאסון. העובדות מדברות בעד עצמן. שוודיה סובלת מזינוק מטורף בפשיעה, הסיכון של אישה לחוות אונס במהלך חייה הוא 1 ל-4, ואוצר המדינה התדלדל עד כדי קריסה. משטרת שוודיה צוותה שלא לדווח פרטים אתניים של הפושעים והאנסים. צרפת הגדולה מסוגלת לגייס לא יותר מ-40 אלף שוטרים כדי להתמודד עם גל הטרור השוטף אותה, וגם חלקם של אלה, אם לא רובם, מגויסים מבין המהגרים. שוטרים חמושים עומדים בכניסה למועדון שבו מתנהל טבח וחוששים להיכנס. הזניית הנשים של רות'רהאם אינה אלא קצה הקרחון של תופעת הסחר בנשים, שכן בכל ערי בריטניה רוחשות רשתות מסועפת של כנופיות מוסלמים הצדות בנות אנגליות לצורך ניצול מיני ומכירת סמים. שוטרים אנגליים נסוגים, שלא לומר בורחים, מן ההמון המוסלמי המיידה בהם את אבני המרצפת. 90 אחוז מאירועי האונס האלים של נורווגיה מבצעים מוסלמים, נשים נורווגיות צובעות שערן לשחור כדי להיות פחות מושכות בעיני האנסים בכוח, ואין גברים בסביבה כדי להגן עליהן.

ולמה שיעשו זאת? שלושה דורות של חינוך לרגישות אך לא למעש, לשוויוניות ולא להצטיינות, לבטיחות אך לא להסתכנות, לשנאה עצמית, תיעוב עצמי וזלזול בכל הערכים של הגבריות, השאירו את הגברים האירופיים ללא כל רצון להסתכן למען נשותיהם. למעשה, הנשים אינן שלהם. הן עם אחר שעצם הרצון לזכות בחברתן מוגדר כסוג של חייתיות בזוייה. לכן מריה מוצאת את עצמה נגררת לתוך הרכבת התחתית בידי חיות-אדם, אל תהום ההשפלה, עד שתרצה להרוג את עצמה, ואם תעז להתלונן, תתויג כאיסלאמופובית וקסנופובית ופשיסטית וכולי וכולי.

בחזרה לקשר האמיץ בין הפמיניזם לשנאת ישראל. מדוע לאה רבין זכתה לזריקות בוז ולחרם קולני בכנס של נשים? כיוון שישראל, ובמיוחד נשות ישראל, אינן מתיישרות עם הפמיניזם של שנאת הגברים. ישראל היא המדינה היחידה במערב החופשי שבה הפמיניזם נוהג הלכה למעשה, עם עלייה מתמדת בחלקן של הנשים בכלכלה, במדע ובמנהיגות, ללא הצורך לדכא את הגברים, ואולי להפך: הערכה לתפקידם ההכרחי של גברים בעולם שבו שנאת הנשים היא הכוח העולה. בהתאם, מרבית הנשים בישראל רוצות להינשא, להקים משפחה, לבטא את נשיותן בהבאת ילדים וחינוכם להיות בני אדם, ולשמר את ייחודן היהודי אל מול הגלובליזציה של חוסר ההיגיון, מול הכבוד הניתן לתרבות החורבן והרצח במסווה של תקינות פוליטית. ואכן, למורת רוחן של הפמיניסטיות הבינלאומיות, מספר הילדים לאשה בישראל עולה בעקביות, והתא המשפחתי בישראל הוא מן היציבים בעולם. בהתאם, הולך ועולה חלקה של ישראל בחדשנות ויצרנות, ועינה של אישה אינה צרה בבעלה או בבנה המגינים עליה מכל רע וממציאים עוד יישומון ועוד מל"ט.

ישראל היא המקום היחיד בעולם שבו הפמיניזם הוא הגיוני. ואומנם, מעבר לאוקינוס האטלנטי, הפמיניסטיות האמיתיות, שבנו את עצמן ללא צורך בשנאת גברים, כמו שרה פיילין, ומישל באכמן, הן ידידות אמיצות של ישראל. לו הייתה מריה חיה בישראל וזועקת לעזרה, סיכוי סביר שגברים רבים היו נחלצים לסייע לה להיחלץ מן הטורפים. באירוביה הפמיניסטית של הגברים המסורסים, תחדל מריה לצאת לכיכר העיר, אלא בניקאב ובקרון רכבת שבו הנשים יושבות מאחור, להגנתן בלבד. זה רק עניין של זמן.

לאתר מגזין 'מראה'
הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial" ו-"The Witches of West Bend ו- [קישור]
תאריך:  24/01/2016   |   עודכן:  24/01/2016
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שנאת נשים המהדורה הפמיניסטית
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מ פ ח י ד
24/01/16 14:31
2
אייאן חירסי עלי
25/01/16 16:43
3
חשדנית
25/01/16 21:51
 
שיטת הפמיניזם
26/01/16 09:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מי היה מאמין כי אך לפני זמן לא רב נחשבו הצוללות המשוכללות בצי המעמקים הישראלי כפתרון שהוא המילה האסטרטגית האחרונה בהתמודדות הישראלית נגד האיום העבר הרחוק שעבר זמנו, הצוללות הוזמנו לפני שנים כאשר מפת האיומים האסטרטגית הייתה שונה לחלוטין. כולנו זוכרים בוודאי את מסעות ההסברה המאיימים בעוצמתם שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבי הגלובוס לפני כשנתיים בלבד ובהם הבהיר חד וחלק, עד כמה אירן הגרעינית מהווה איום קיומי על ישראל. הוא הסביר והעולם האזין ברוב קשב. הצדק אז היה עם נתניהו. העולם הבין באותם ימים כי הצוללות מדגם דולפין יוכלו להיות מטה הקסם של מאזן האימה נגד אירן.
24/01/2016  |  עמי דור-און  |   מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - הפקרות מוחלטת, מונֵע, פלסתר, אכיפת החוק ופקידה זוטרה שבוע טוב וט"ו בשבט שמח
24/01/2016  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
ככל שחולפים הימים הולך ומתברר כי איומיו של יו"ר הרש"פ, מחמוד עבאס בדבר הפסקת התיאום הביטחוני עם ישראל היו איומי סרק וכי הוא תמרן את הרש"פ למצב שבו, למרות תמיכתה ב"אינתיפאדת הסכינים", היא חייבת לעמוד בהסכם התיאום הביטחוני עם ישראל אחרת היא תיעלם מהזירה ותירשם ככישלון בהיסטוריית המאבק הפלשתיני.
24/01/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בסיכומי שלטונו של הנשיא אובמה מודגשת העובדה שלא הצליח לרסן את אחזקת כלי הנשק בידיים פרטיות בארה"ב. יותר מכך, דווקא בימי הנשיא השחור הראשון בארה"ב רבו מקרי הרצח של שחורים צעירים בידי המשטרה. מהם שורשי הבעיה עליה מיצר הנשיא אובמה עצמו, כשהוא מוחה דמעה מעיניו?
העדה המוסלמית בארצות הברית תהיה בעוד שני עשורים קהילת המיעוט הדתית השנייה בגודלה בארה"ב, במקום הקהילה היהודית. זהו התרחיש של מכון "פיוּ" - מכון עצמאי רב מוניטין בסקרים ובתרחישים סטטיסטיים. דיווח זה התפרסם באתר של הקונגרס היהודי העולמי.
24/01/2016  |  צבי גיל  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il