|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
לסרי. מאשים את גלילי בניסיונות סחיטה [צילום: לימור אדרי] גלילי. הכפשות וניסיונות סחיטה

תצהיר של ראש העיר יחיאל לסרי חושף:

משפחת גלילי מפעילה טרור באשדוד: <br>איומים סחיטה ודרישות לטובות הנאה

תצהיר שהגיש ראש העיר אשדוד לבית המשפט השלום בקריית גת מגלה: מנחם גלילי ובנו עו"ד שרון גלילי משתמשים בעיתונם "השבוע באשדוד" כדי להטיל אימה על בכירים בעיר אשדוד הם דרשו לעצמם תפקידים בכירים וטובות הנאה בהיקף של מאות אלפי דולרים לשנה לאחר שנדחו, פצחו במסע טרור והכפשות שכלל פרסומים שקריים ופגיעה בפרטיות של ראש העיר ובכירים נוספים בתצהירים שהגישו מכחישים מנחם גלילי ושרון גלילי את כל הטענות והחשדות נגדם
27/02/2016  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת גלילי   |   תגובות
החשד: מנחם גלילי הטריד מינית בחורה מאשדוד והציע פרסומים אוהדים בעיתונו
יואב יצחק
חשיפה ב-News1: מנחם גלילי הטריד את אותה בחורה מספר פעמים * הציע לה בין היתר פרסומים אוהדים ורמז על כוונתו לקבל אתנן מיני * גלילי הוא הבעלים והעורך הראשי של המגזין "השבוע באשדוד" * גלילי הפעיל אמצעי סחיטה באיומים נגד אנשי עסקים ואישי ציבור, לחץ עליהם להפנות תקציבים כספיים לפרסום מודעות בעיתונו ועל כמה מהם לחץ למנות את בניו לתפקידים שונים באשדוד
לרשימה המלאה

מנחם גלילי ניסה לסחוט את סגן ראש העיר במטרה לאלצו להכשיר עבורו עבירות בנייה
יואב יצחק
החקירה נגד מנחם גלילי ובניו בחשד לסחיטה באיומים נגד ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הולכת ומסתעפת * המשטרה תיאלץ לחקור גם חשד לאיומים ולהפעלת אמצעי סחיטה נגד סגן ראש העירייה בוריס גיטרמן, במטרה לאלצו להכשיר עבירות בנייה חמורות שביצע מנחם גלילי בביתו באשדוד * המשטרה תיאלץ לחקור גם חברים בוועדת התכנון והבנייה באשדוד ששיתפו פעולה עם גלילי ובניו בניסיון "לסדר" עבירות היתרים שלא כדין
לרשימה המלאה

משפחת גלילי, ובעיקר מנחם גלילי (האב) ובנו עו"ד שרון גלילי, מפעילים באשדוד טרור תקשורתי נגד שורה של בכירים בעיריית אשדוד, ובראשם נגד ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, ונגד סגנו בוריס גיטרמן, תוך אמצעים של סחיטה באיומים ושימוש בעיתונם "השבוע באשדוד" המופץ ביום חמישי. בני משפחת גלילי פעלו ככנופיית פשע, וניצלו לרעה את עיתונם במטרה לסחוט טובות הנאה בהיקף כספי של מאות אלפי דולרים לפחות. תצהיר שהגיש ראש העיר יחיאל לסרי, בפברואר 2015, לבית משפט השלום בקריית גת, מעיד על אמצעי הסחיטה שהפעילו ועל הסכנה המוחשית הקיימת מהמשך פעילותם העבריינית.

התצהיר החריג בתוכנו, המצורף לרשימה זו (ראו קישור), הוגש לבקשתו של בוריס גיטרמן, במסגרת תביעות הדדיות שהגישו גיטרמן ומנחם גלילי זה נגד זה. מן התצהיר המחזיק שבעה (7) עמודים, עולה: מנחם גלילי ובנו שרון גלילי ביצעו עבירות פליליות חמורות, באופן סדרתי משל אין דין ואין דיין. למרות זאת לא מוצה הדין הפלילי עימם.

יודגש: מנחם גלילי ובנו שרון גלילי מכחישים, באופן גורף, את כל הטענות והחשדות נגדם. בתצהירים שהגישו לבית המשפט הם מציגים עצמם דווקא כלוחמים נגד השחיתות, וכמי שמותקפים בשל זאת. הכחשותיהם מופרכות בסדרה של תצהירים מצד בכירים בעיריית אשדוד, המעידים על מעשי שחיתות מצד בני משפחת גלילי בסדרה של עניינים.

ל-News1 נודע, כי מנחם ושרון גלילי מפעילים אמצעי סחיטה נגד קבלנים גדולים באשדוד. חלק מהם נכנעו פעם אחר פעם לאיומים ולאמצעי הסחיטה, ונאלצו להעביר תקציבי פרסום לעיתונם (השבוע באשדוד) וכן להעמיד לרשותם נקודות הפצה לעיתונם, באתרים שבבעלותם.

ל-News1 נודע עוד, כי עיתונם "השבוע באשדוד" משמש ככלי סחיטה להשגת מטרות כלכליות: צבירת נדל"ן וכספים, לרבות רכישת נכסים במחירי הנחה ו/או ניצול הזדמנויות על-חשבון הציבור הרחב. יודגש: "השבוע באשדוד" הינו אורגן כלכלי מוגבל ביכולותיו וברווחיו, אך הוא מוחזק מנוהל ומשמש, כאמור, ככלי סחיטה לצבירת רכוש לטובת בני משפחת גלילי. אם אכן תבוצע חקירה, כמתחייב בנסיבות הפרשה, יופתעו גם חוקרי המשטרה מהמידע שייחשף בפניהם.

תצהיר: יחיאל לסרי נ' מנחם גלילי
בתצהירו מגלה ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, כיצד ניסו מנחם גלילי, שרון גלילי, נאור גלילי, וטלי גלילי, לכפות עליו ליתן טובות הנאה, ולאחר שלא נענה, פצחו מנחם ושרון גלילי במסע הכפשות נגדו ונגד בכירים נוספים בעיריית אשדוד.

התצהיר המדאיג של יחיאל לסרי

ברשימה זו נתמקד בהצגת טיעוניו הפרטניים של לסרי, המדברים בעדם. מהתצהיר עולה תמונה קשה: משפחת גלילי פועלת ככנופיית פשע. מנחם גלילי ובנו שרון גלילי כופים עצמם על אישים פוליטיים באשדוד, ובאמצעותם מנסים לסחוט טובות הנאה: תפקידים בכירים, זכויות בניה, הזרמת עבודות למשרד עורכי הדין של שרון גלילי ועוד ועוד ועוד.

1.1 התמיכה בלסרי בבחירות לראשות העיר אשדוד


בתצהירו מגלה יחיאל לסרי, כי במהלך הבחירות שהתקיימו באוקטובר 2008 לראשות העיר, ובשל עויינות מצד משפחת גלילי כלפי המועמד האחר אינג' צבי צילקר, הוא, לסרי, זכה מן ההפקר - לתמיכתה של משפחת גלילי. נוכח האינטרסים הזרים שלהם, בני משפחת גלילי פעלו להשחרת שמו של צילקר, ולהאדרת שמו של לסרי:


  • "לי לא הייתה שליטה, כמובן, מה יכתבו במקומון השבוע באשדוד לא עליי ולא על אינג' צילקר, והדבר לא נעשה מתוך תיאום איתי. אני לא ביקשתי לעצמי את הסיקור הזה ולמותר לציין כי לא הבטחתי בגינו דבר. סיקור זה גם אם הועיל לי, לא היה על דעתי או לבקשתי. בליל הבחירות הוזמנתי לביתו של עו"ד שרון גלילי ונעניתי להזמנתו. בתקופה זו יחסיי עם משפחת גלילי היו יחסים טובים ואפילו חבריים".


1.2 הדרישות הועלו מיד אחרי הניצחון בבחירות


בתצהירו מגלה יחיאל לסרי, כי מיד לאחר נצחונו בבחירות וכניסתו לתפקיד ראש העיר, הוא נדרש "לפרוע את החשבון". בני משפחת גלילי פנו אליו פעם אחר פעם בדרישות שונות ומשונות, שתכליתן: לקבל טובות הנאה חריגות, שלא כדין, על-חשבון ציבור התושבים באשדוד:


  • "מיד אחרי הבחירות עוד בשנת 2009 החלה משפחת גלילי - גם מנחם גלילי וגם בניו: עו"ד שרון גלילי ונאור גלילי, מעלים בפני בקשות מסוגים שונים שלא יכולתי להיענות להן ולא נעניתי להן. בבקשות אלה, היה לא אחת, יותר מרמז כאילו אני חייב להם את נצחוני בבחירות". כך למשל, טוען לסרי, "החל עו"ד גלילי מזמן עצמו למשרדי בעירייה לא אחת. באותן הזדמנויות, ובעוד הזדמנויות בהן פגשתי בו באירועים חברתיים, לחץ עו"ד גלילי עליי לפעול לכך כי יתמנה ליועץ המשפטי של חברות עירוניות שונות כגון החברה לפיתוח אשדוד, החברה לתיירות של אשדוד והחברה לתרבות של אשדוד. מדובר בחברות עירוניות שהיקף הפעילות הנעשה בהן הוא רחב מאוד, והיקף הפעילות המשפטית שנעשית בהן היא בהתאם. אני לא הבעתי עמדה בעד או נגד, והפנייתי אותו לאנשים הנוגעים בדבר, בכל חברה. כבר אז אמרתי לשרון שאני לא אעשה בעבורו משהו יוצא דופן, בגלל שהוא ואביו חברים שלי. אני אכן לא ביקשתי בעבורו דבר ולא מנעתי ממנו דבר. אני כאמור הפניתי אותו לגורמים הנוגעים בדבר, והשארתי את העניינים לשיקול דעתם המקצועי והמנהלי".


1.3 שרון גלילי נדחה והחל ללחוץ


בתצהירו מגלה לסרי, כי שרון גלילי נדחה על-ידי בכירי העירייה. מסיבות מקצועיות, כמובן. אך שרון גלילי, שהתרגל כמו אביו לקבל את מבוקשו באשדוד מגורמים שונים, לא הפנים את מצבו, והחל ללחוץ:


  • "לימים, הדבר היה בתחילת שנת 2009, כאשר פנה אל הגורמים הנוגעים בדבר ולא קיבל את מבוקשו, פנה אליי פעם נוספת וביקש ממני כי אדבר עם היועץ המשפטי לעירייה שזה עתה החל את תפקידו, כדי שיפנה אליי תיקים שהעירייה צד להם. אני לא עשיתי כן מאותן סיבות שציינתי קודם, והדבר, גם באותו מועד, נאמר לעו"ד גלילי. לימים פנה אליי עמיר ושאל אותי האם זה נכון שאמרתי לעו"ד שרון גלילי שאני התחייבתי לו כי יקבל באמצעותו תיקים מן העירייה. אני כמובן עניתי לו שלא כך אמרתי".


1.4 מנחם גלילי כועס ומאיים


משפחת גלילי אינה רגילה לקבל סירוב. במיוחד כאשר מדובר בדרישות לטובות הנאה באופן מפלה ובלתי חוקי. לכן נכנס האב-מנחם גלילי, עורכו של "השבוע באשדוד", לפעולה מהירה ומאיימת, באותן שיטות הנהוגות בכנופיית פשע:


  • "יום אחד מסר לי העוזר שלי שמואל דוד, שמנחם גלילי רוצה לפגוש אותי בבוקר ברכב שלו. הדבר היה ללא שנעשה תיאום עימי. מנחם גלילי אכן חיכה לי ליד ביתי במכוניתו וביקש כי אצטרף אליו לנסיעה. באותה נסיעה אף הוא ביקש ממני שאפנה ליועץ המשפטי החדש של העירייה ואבקש כי יעביר לשרון גלילי תיקים. גם לו אמרתי כי למרות שאני עקרונית בעד שעורכי דין תושבי העיר אשדוד יעמדו בקשר עם העירייה ויספקו לה שירותים, הרי שעל עו"ד שרון גלילי לגשת לגורמים הנוגעים בדבר, כמו כל יתר עורכי הדין שהיו מעוניינים להציע שירותים לעיריה, ולהציע את שירותיו, ואף הוספתי כי אני מניח שאם יפעל כך וימצא מתאים, יקבל עבודה מהעירייה".

היחסים בין לסרי לבין משפחת גלילי, התערערו בגין סירובו של לסרי להעניק להם טובות הנאה. בני משפחת גלילי לא הסתירו את רצונם/דרישתם לקבל תמורה בגין תמיכתם בלסרי בתקופת הבחירות:

  • "לימים שמעתי כי גם לעוזרי פנה עו"ד גלילי. קרא לו למשרדו ואמר לו שאבא שלו מנחם גלילי "כועס" כי הוא - עו"ד גלילי, לא "מקבל כלום". גם מנכ"ל העירייה סיפר לי כי עו"ד גלילי פנה אליו בנוגע לקבלת תפקידים בחברות העירוניות וקבלת תיקים של העירייה, וכי גם הוא הפנה אותו לגורמים הנוגעים בדבר, כמתחייב. מנכ"ל העירייה סיפר לי כי עו"ד גלילי בא אליו ואמר לו: "ניצחנו, מה אפשר לקבל?".


1.5 מחיר הסירוב


לסרי מציין כי בעקבות סירובו להיענות לדרישות, שינו בני משפחת גלילי את יחסם כלפיו: מחיובי לשלילי; מתמיכה ופרגון, לאיומים והכפשות:


  • "אני מבקש לציין כי לא ראיתי אז ואינני רואה היום כל פסול בבקשות לקבל תפקידים ו/או עבודה מהעירייה. ברם, בהפעלת לחץ ובהפעלת ניסיונות סחיטה עקב אי-היענות לבקשות, יש ויש פסול. מנחם גלילי ועו"ד גלילי המשמש כבא-כוח העיתון, לא פרסמו עליי עד אותה תקופה כתבות שליליות, ואלה שפורסמו, גם אם לא נעמו לי, נראו בעיני לגיטימיות ובמתחם הסבירות. ברם, החל מאותה תקופה החלו מתפרסמות עליי כתבות שליליות והדבר הלך והחמיר לקראת סוף שנת 2010, עת סירבתי להתערב ולקדם את בנו השני של מנחם גלילי - נאור גלילי, לתפקיד מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח אשדוד".


1.6 ביקור בבית החולים ודרישה למינוי מנכ"ל


בני משפחת גלילי לא בחלו באמצעים כדי לכפות רצונם על לסרי. הם ניצלו את בעלותם על "השבוע באשדוד", ואת חששו של לסרי מהכפשות, והציגו בפניו דרישות גם בבית החולים, בשעה שסעד את רעייתו שעמדה בפני מחלה סופנית:


  • "בשנת 2010 התפרסם מכרז לתפקיד מנכ"ל החברה לפיתוח אשדוד (להלן: חפ"א). אז, פנה אליי נאור גלילי ואמר לי שהוא חושב שהוא מתאים להיות מנכ"ל חפ"א. אני אמרתי לו את דעתי ולפיה הוא אינו מתאים לתפקיד. נאור גלילי לא שמע לעצתי, ופנה אליי, פעם נוספת בעניין זה, גם לאחר שהעמיד את עצמו למכרז לתפקיד מנכ"ל חפ"א, אז כבר ביקש ממני מפורשות להפעיל את השפעתי במסגרת תפקידי הציבורי, כדי שהוא יזכה במכרז. המדובר בהשפעה פסולה שלא עלה בדעתי להפעיל".

    "גם הוא וגם אביו מנחם גלילי לא בחלו באותה תקופה באמצעים, וראו לנכון להגיע אליי באותם ימים לבית חולים הדסה בגבעת רם, שם סעדתי את אשתי ז"ל, שהייתה חולה אז במחלה קשה. גם אז לא סירבתי להיפגש עימם וגם אז בשיחתי עימם הבהרתי להם שעל נאור גלילי להתמודד כמו יתר המועמדים במכרז. הסברתי להם באותה פגישה כי בתהליך בחירת מנכ"ל לחברה עירונית לוקחים חלק נציגים ממשרד הפנים וגם מאיגוד החברות העירוניות ושאין לי כל יכולת, גם לו רציתי, להשפיע על עמדתם ועל תוצאות המכרז".


1.7 שאילתות זדוניות


סירובו של ראש העיר יחיאל לסרי להיענות לדרישות הסחטניות עלה לו ביוקר רב. מנחם גלילי ושרון גלילי פצחו במסע הכפשות חסר תקדים בחומרתו, תוך פגיעה בילדיו, כולל בבנו המאומץ, ורמיזות מופקרות ושיקריות על חייו הפרטיים של לסרי, לאחר שהתאלמן:


  • "אם עד סירובי לסייע לנאור גלילי היו מגיעות ללשכתי שאילתות מהמקומון פעם בחודש או חודשיים, הרי שממועד זה החלו מגיעות ללשכתי מדי שבוע ארבע או חמש פניות ובהן שאלות אישיות, ברובן בעלות תוכן אגרסיבי ובוטה, ולמותר לציין שהנשאל במסגרתן היה חסר שחר".

    "כך לדוגמה: אחת מגולות הכותרת של פועלי בעיר אשדוד מיום היבחרי לתפקידי כראש עיר, ואף טרם מועד זה, הייתה הקמת בית החולים הציבורי בעיר. שנים סיקר המקומון את פועלי בתחום חשוב זה ושיבח אותו. מאותו מועד והלאה, כאשר סוקר בית החולים במקומון, הוזכר קודמי בתפקיד כמי שהביא להקמתו".

    "באחת הכתבות שפורסמה במקומון נכתב כאילו המדובר בבית חולים שישרת רק את תושביה העשירים של אשדוד. במסגרת הכתבה הושמה תמונה של אימא שלי, ונכתב בה כי אותה, כתושבת אשדוד, בית החולים לא ישרת. זאת, למרות שידוע לכל כי המדובר בבית חולים ציבורי שאמור היה לשרת את כלל תושבי העיר והסביבה, ולמרות שאימי אינה "איש ציבור", ולא היה מקום להפר את פרטיותיה ולפגוע בה".

    "כך לדוגמה העז מנחם גלילי שהוא בעליו עורכו וכתבו של המקומון "השבוע באשדוד", לפרסם כתבה בה הלין על מיקום חלקת הקבר של אשתי ז"ל שנפטרה לימים".

    "כך למשל פורסמה במקומון כתבה על-כך שהכתובה שנחתמה בטקס נישואי בני, פסולה" [מנחם גלילי התארח בחתונת הבן, אך מעת שלא קיבל את מבוקשו בחר להכפיש את לסרי ובנו בלא עכבות מוסריות, י.י.].

    "גם למסיבת החינה של הבת שלי, שהייתה אירוע פרטי לחלוטין, שלח מנחם גלילי צלם, על דעת עצמו. עוזרי - שמואל דוד, ראה את הצלם וביקש שיעזוב את המקום, ובמקום התפתחה תגרה. הצלם טען מאוחר יותר שהעוזר שלי תקף אותו והגיש כנגדו תלונה במשטרה, שנסגרה לימים אך גרמה לו ולכולנו עוגמת נפש רבה".

    "אז גם החלו מתפרסמות כתבות על ילדיי ומקומות עבודתם והועלו טענות כאילו לא התקבלו למקומות אלה בזכות עצמם אלא בזכותי, דבר שלא היה ולא נברא. גם על בן מאומץ שלי הופיעו כתבות מרושעות באותו זמן".

    "זאת, ועוד. באותה עת החלו מתפרסמות כתבות ובהן רמזים מכוערים על חיי האישיים, לאחר שהתאלמנתי, חדשים לבקרים. מכתבות אלה עלה כי אני נראה לכאורה עם נשים כאלה ואחרות ו/או עובדות עירייה כאלה ואחרות, יושב במקומות ציבוריים בהם נשמעת מוזיקה (הדבר היה במהלך שנת האבל שלי על מות אשתי ז"ל), כאילו נראיתי יושב במסעדות לא כשרות בעיר (אני אדם דתי ושומר מסורת) או רוכש בגדים בקניון מחוץ לעיר אשדוד. תוארי כדוקטור לרפואה, הושמט בפרסומי המקומון מאותה תקופה ולא הוזכר עוד. במקומון החלו מתפרסמות כתבות כי אני ראש עירייה כושל, כאשר אני נחשב לראש עיר מצטיין כמעט בכל תחום מוניציפלי: פרס ארצי בתחום החינוך, פרס העיר היפה ביותר פעם שלישית ברציפות, לעיר המצטיינת בטיפול בבעלי מוגבלות ועוד ועוד. על כל אלה לא טרח מנחם גלילי לדווח ולו פעם אחת".

    "פעם נוספת שהגדישה את סאתי ועברה את גבול הטעם הטוב, הייתה כאשר פורסמה תמונה שלי בשער כשהיא חתוכה וכאשר ידי נראית בה כאשר היא מושטת קדימה כאילו בתנועה של מועל יד. הכותרת הייתה באותו גיליון "דוקטור או דיקטטור". גם אז הרגשתי שנחצה קו אדום כלפיי ושמנחם גלילי איבד כל רסן בשנאתו אותי".


1.8 איומים גם בבית המשפט


יחיאל לסרי מדגיש עוד בתצהירו, כי הכתבות הנ"ל באו-לעולם לאחר שסירב להיענות לבקשותיו של מנחם גלילי ולבקשותיהם של בניו - שרון גלילי ונאור גלילי. קודם לכן, הוא מציין, לא היו כתבות כאלה. "ככל שפורסמו כתבות טרם תקופה זאת, היו כתבות אוהדות וחיוביות, ולחלופין כתבות בהן הייתה אודותיו ביקורת ציבורית סבירה". לסרי מגלה עוד, כי רוב הכתבות נכתבו על-ידי מנחם גלילי עצמו. בנוסף, הוא מגלה, בידיו עדות לפיה עיתונאי שעבד בעבר ב"השבוע באשדוד", הודרך על-ידי מנחם גלילי, באותה עת, "לטפל בי כמו שצריך".

לסרי מגלה עוד בתצהירו, כי מסע הרדיפה, האיומים וניסיונות ההפחדה, נוהל נגדו גם בבית המשפט, כשהגיע להעיד נגד מנחם גלילי, בתביעה שהגיש נגדו עו"ד אבי הלוי. "באותו הליך שאל אותי עו"ד גלילי אם אני מוכן לחזור בי מעדותי, שאז הוא יחזור בו מהתביעה בעילת לשון הרע שתבע אותי, ואני השבתי לו בשלילה. במהלך הדיון הזה פנה עו"ד גלילי לאביו מנחם גלילי ואמר לו: "אמרתי לך, אני אכניס אותו לכלא". ואביו - מר מנחם גלילי, ענה לו: "אמרתי לך, תכניס אותו לכלא".

תצהירים נוספים מאמתים עדות לסרי
גיטרמן. דחה דרישות גלילי


במסגרת התביעות ההדדיות בבית המשפט הוגשו בימים אלה תצהירים נוספים לבית המשפט השלום בקריית גת, התומכים ואף מאמתים את טיעוניו של ראש העיר יחיאל לסרי:

2.1 בוריס גיטרמן, סגן ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה - העיד בתצהירו על לחצים ואיומים שהופעלו נגדו, שבחלקם הגדול מומשו, בדרישה שיפעל להכשיר עבירות בנייה חמורות בביתו של מנחם גלילי, ובדרישה שיפעל להסדיר טובות הנאה נוספות לבני משפחת גלילי, כולל עבודה פיקטיבית לטלי גלילי, רעייתו של עו"ד שרון גלילי.

2.2 אילן בן-עדי, מכהן בתפקיד מנכ"ל עיריית אשדוד - העיד כי עו"ד שרון גלילי פנה אליו ויזם פגישה עימו, שבה אמר לו: "אילן מה קורה. ניצחנו את הבחירות. אני שייך לקבוצה שניצחה את הבחירות. הגיע הזמן שאקבל משהו מהעירייה". בן-עדי מעיד בתצהירו, כי שרון גלילי לחץ לקבל ייצוג בתיקים מטעמן של החברות הכלכליות של עיריית אשדוד.

2.3 עו"ד רוני עמיר, מכהן כיועץ המשפטי של עיריית אשדוד - העיד בתצהירו על לחצים שהופעלו עליו מצד עו"ד שרון גלילי ליתן לו, שלא כדין, ייצוג בתיקים גדולים בהם ניתן למשוך שכר טירחה גבוה.

2.4 מרדכי (מוטי) מלכא, מנכ"ל המשכן לאומנויות הבמה הפיס אשדוד בע"מ, כיהן בתפקיד מנהל ההקמה של המשכן - העיד בתצהירו כי שרון גלילי לחץ להעסיק את רעייתו, טלי גלילי, באופן פיקטיבי. על-פי תצהירו, טלי גלילי פנתה אף היא פעם אחר-פעם וטענה לסיכום, כביכול, לפיו היא תעבוד כמה שעות בשבוע, בלבד, תמורת שכר חודשי כאילו עבדה חודש מלא;

התצהירים הנ"ל מעלים חשד, שמא בני משפחת גלילי מפעילים אמצעי תקשורת רב-עוצמה באשדוד, ככלי סחיטה והפחדה, ובחלק מהמקרים אף משיגים את מבוקשם.

הערת News1 - דרישה לחקירה


תצהירו של ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי, וכן תצהיריהם של בכירים נוספים המאמתים את המידע המפליל נגד בני משפחת גלילי - שפעלו ככנופיית פשע לכל דבר ועניין - מחייב פתיחת חקירת משטרה רצינית ומעמיקה נגד מנחם גלילי, שרון גלילי ונאור גלילי. ברי, כי מחויבותם של גורמי אכיפת החוק היא להגן על פקידי ציבור, ולהבטיח שיוכלו לבצע עבודתם הציבורית בלא מורא ובאופן ענייני.

מסמך - תצהירו המלא של ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי נגד מנחם גלילי ושרון גלילי
תאריך:  27/02/2016   |   עודכן:  01/03/2016
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משפחת גלילי מפעילה טרור באשדוד: איומים סחיטה ודרישות לטובות הנאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ליימך הגדול
27/02/16 19:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת גלילי
ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין הגישה קובלנה משמעתית נגד עו"ד שרון גלילי, בגין מעשיו ופעולותיו הפסולות נגד סגן ראש העיר אשדוד, בוריס גיטרמן. הקובלנה הוגשה לאחר מאבק ממושך שניהל גיטרמן למיצוי הדין עם עו"ד שרון גלילי.
20/02/2016  |  יואב יצחק  |   חדשות
מנחם גלילי, הבעלים והעורך של המקומון "השבוע באשדוד", תובע 350,000 שקל מחברת עיתונות זהב - מו"ל News1 - ומיואב יצחק, בטענה ללשון הרע.
05/02/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
עו"ד צחי אבו, חבר מועצת עיריית אשדוד, תובע (8.12.15) מיליון שקל מהמקומון "השבוע באשדוד" ומבעליו, מנחם גלילי, בטענה ללשון הרע.
18/12/2015  |  יצחק דנון  |   חדשות
מנחם גלילי, מו"ל מקומון המתפרסם באשדוד, ישלם לעירייה 15,000 שקל בשל לשון הרע, לאחר שבית המשפט המחוזי בבאר שבע דחה (7.6.15) את ערעורו של פסק דינו של בית משפט השלום בעיר.
21/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
ביום 22.05.15 חשפנו ב-News1 את חלקו של תנ"צ אפרים ברכה, בעת שכיהן בתפקיד ראש חטיבת חקירות באגף החקירות והמודיעין במשטרה, בשיבוש חמור של הליכי חקירה ומשפט בחקירת פרשת השחיתות בעיריית אשדוד. ברכה הדליף לכמה גורמים מידע מוקדם על החקירה הסמויה ועל התוכנית לעצור את החשודים, דבר שאיפשר לחלק מהם להשמיד ראיות. כמו-כן חשפנו כיצד ניסו עו"ד רונאל פישר ומו"ל "השבוע באשדוד", מנחם גלילי, לתפור תיק לראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, וכיצד סייעו ברכה ואנשיו לשמור על גלילי ולהדוף ואף לגנוז תלונות שהוגשו נגדו. עתה אנו חושפים גילויים חדשים בפרשה מתגלגלת זו, ובראשם: כיצד עצרו-עיכבו את המשך החקירה בפרשה האמורה נגד בכירים בעיריית אשדוד, בהתאם לאינטרסים של רונאל פישר ומנחם גלילי.
23/05/2015  |  יואב יצחק  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il