|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

לחצים לדחות פרסום הממצאים המפלילים של המבקר

הגירסה המפוקפקת של אלומות-אולמרט

אלומות טוענת כי בידיה עדות דרמטית: הדירה שנמכרה לאולמרט ב- 1.2 מיליון דולר הוצעה קודם לכן לגורם פרטי ב- 1.1 מיליון דולר בדיקת Nfc: לא רלוונטי - הדירה הוצעה באפריל 2004 (?) עוד בטרם רכשה אלומות את המבנה... ולפני עליית המחירים הגדולה מי מנסה לשבש את החקירה
27/09/2006  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   פרשת אולמרט   |   תגובות

במאמץ של הרגע האחרון לעכב את פרסום ממצאיו המפלילים של מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, מציגה חברת אלומות - בפנייה חדשה אל המבקר - גירסה חדשה ומוזרה. לטענתה, בטרם הוצעה ונמכרה דירת הגן בפרויקט כרמיה בירושלים לראש הממשלה, אהוד אולמרט, תמורת 1.2 מיליון דולר, הוצעה אותה דירה לגורם פרטי אחר תמורת 1.1 מיליון דולר, וזה דחה את ההצעה. לטענת אלומות ובעליה - איש העסקים גיל מסטיי, העובדה, לכאורה, שהדירה הוצעה קודם לכן במחיר הנמוך ב- 100 אלף דולר, מעידה כי אולמרט לא קיבל הנחה ולא שוחד.


המדובר ב"גירסה כבושה", המועלית עתה לראשונה. אמיתותה מוטלת בספק - כפי שנבהיר בהמשך. גיל מסטיי, בעל השליטה באלומות, נחקר לפני חודשים רבים על-ידי צוות החקירה במשרד המבקר, אך הוא לא מסר מידע זה, שהיה, כביכול, ברשותו. גירסה זו הופצה עתה על-ידי אלומות וגרמה להטעיית כמה כלי תקשורת [על כך ראו בהמשך], שנפלו בפח ושימשו כלי לביצוע ספין מצד אולמרט-אלומות.

כמה כלי תקשורת הוטעו גם באשר למועד ההצעה לאותו גורם פרטי, כביכול. בהודעתם ניסו אלומות ואנשיה לייצור מצג, משל ההצעה לאותו גורם הועברה זמן קצר לפני המכירה לאולמרט, ולכן יש לה השלכה משמעותית ודרמטית והיא מטהרת כביכול את אולמרט-אלומות מהחשדות נגדם. בהודעתה לעיתונות מסרה אלומות, כי ההצעה לאותו גורם הועלתה בפניו כחודש לפני המכירה לאולמרט. היינו - בחודש ספטמבר 2004 (חוזה מכירת הדירה לאולמרט הינו מאוקטובר 2004, י.י.).

אך לא כך הם פני הדברים. המצג הנ"ל הינו כוזב. לראיה: אפילו במכתב למבקר המדינה שהובא ל- Nfc כותב בא-כוחה של אלומות, עו"ד נבות תל-צור [סעיף 1 במכתב]: "עומד עו"ד גרנות על עדות מרשו בקשר להצעה שקיבל ממר גיל מסטיי באפריל 2004, לרכוש את דירת הקרקע בפרויקט ברחוב כרמיה 8, תמורת 1.1 מיליון דולר". משמעות הדבר: פער של שישה חודשים, ולא חודש, כפי המצג הכוזב של אלומות. הנה כי כן: גם בשלב זה מסתבכת אלומות בפרסום כזבים ובניסיון לייצור אליבי לאנשיה.

וזה לא הכל. בידי Nfc מידע ומסמכים, המעידים על ניסיונות של כמה גורמים לשיבוש מהלכי חקירת מבקר המדינה, וזאת במטרה: למנוע מיצוי הדין עם אולמרט ואנשיו, ועם אלומות ובעליה, בשל מעורבותם האישית והישירה בפרשת השוחד החמורה. פנייה זו אל המבקר, והכזבים שהופצו, הינם שלב נוסף במהלכי השיבוש.

חברת אלומות מבקשת עתה מהמבקר לזמן אליו את אותו גורם פרטי כדי שיעיד בנושא זה. ממידע שהובא לידיעתי עולה, כי אלומות מכוונת לאזרח שהינו יהודי-ישראלי, המתגורר בירושלים. לטענתה, אותו גורם מיוצג על-ידי עו"ד שי גרנות. בשלב זה לא ברור מדוע לא טענה זאת אלומות כבר בתחילת הפרשה - אם אכן אמת הדבר.

פניית אלומות נעשתה עתה באמצעות עו"ד נבות תל-צור, וזאת בניסיון ברור: לעכב את פרסום ממצאי מבקר המדינה, המפלילים הן את אולמרט ומקורביו והן את אלומות ובעליה. כפי שחשפנו כאן, אולמרט קיבל שוחד בהיקף של מאות אלפי דולרים, ובתמורה סייעו הוא ואנשיו, לחברת אלומות, בהשגת ההיתרים הבלתי-חוקיים לקידום הפרויקט בו חשקו.

במכתבו מציין תל-צור, כי מדובר "בעדות דרמטית, המתייחסת לדירה שנרכשה, בסופו של דבר, על-ידי בני הזוג אולמרט... העובדה מפריכה את הטענה כי בני הזוג אולמרט זכו למחיר מיוחד בשל מעמדם ובשל תרומתם כביכול להשגת היתר הבנייה, ועל-כן יש בה כדי לשלול כל חשד בפרשה זו". כמו-כן מבקש תל-צור, בשמה של אלומות, לזמן את העד האמור כדי לגבות את עדותו. בנוסף מבקשת אלומות להעביר לידי מבקר המדינה, בימים הקרובים, "חוות דעת של שמאי בכיר, המתייחסת אף היא לסוגיית המחיר בו נמכרה הדירה לבני הזוג אולמרט".

אלומות ואולמרט מנסים להטעות את התקשורת

פניית אלומות נעשית עתה בעיתוי המעורר תהיות, תוכנה מעורר אף הוא שאלות קשות; ובכלל - גם אם הוצעה, נראה כי היא אינה רלוונטית לעסקת השוחד עם אולמרט, כפי שיובהר להלן:

  • ההצעה הועלתה לפני עליית המחירים הגדולה - לטענת אלומות, במכתבה אל המבקר, ההצעה לרכוש את אותו נכס ב- 1.1 מיליון דולר ניתנה לאותו גורם פרטי בחודש אפריל 2004 [בידי Nfc מידע, לפיו גירסתו האחרת של גיל מסטיי היא שהפנייה אל אותו גורם היתה בפברואר-מרס 2004, י.י.]. ואולם, סוד גלוי הוא, כי מחודש אפריל ועד אוקטובר 2004 (המועד שבו נרכשה הדירה על-ידי אולמרט) חלה עלייה תלולה במחירי הנכסים בירושלים, וזאת הן נוכח ההתאוששות במשק, ובמיוחד נוכח הפסקת פיגועי ההתאבדות בירושלים מצד ארגוני הטרור. נוכח זאת חלה התעוררות גדולה בביקושים, במיוחד מצד משקיעי חוץ [כך טען גם אולמרט עצמו, כשניסה להסביר שאת ביתו בכ"ט בנובמבר מכר בזול יחסית (לאיל ההון דניאל אברמס, במחיר 2.7 מיליון דולר) מכיוון שלפחות בדיעבד המחירים עלו במרוצת 2004 - כך הסביר, באופן תלול תוך כמה חודשים)];

  • בעת ההצעה כביכול לא היתה אלומות בעלת המבנה - בעת שהוצעה כביכול אותה דירה לאותו גורם פרטי, לא היתה חברת אלומות הבעלים של אותו מבנה. מכאן, שגם אם היתה הצעה כזו, לא היה בה ממש ולא היתה לה כל נפקות. כפי שחשפנו כאן, אלומות רכשה את המבנה (הכולל חמש דירות) מידי חמישה גורמים שונים. הדירה הראשונה נרכשה באוגוסט 2004 (מידי משפחת נחום בן-צבי). השלמת רכישת המבנה כולו נעשתה עם רכישת הדירה החמישית במרס 2005 (מידי משפחת איה דויטש). נדגיש, כי רק עם השלמת רכישת חלקי המבנה יכולים היו בעלי אלומות לדעת בוודאות את עלויות הרכש לחברה ולנקוב בהתאם במחיר המכירה לדירת הגן, שנמכרה בסופו של דבר לאולמרט;

  • ההצעה ניתנה בשלב היזמות - ההצעה, אם אכן הועלתה באפריל 2004, ניתנה בשלב היזמות - בטרם היו בידי אלומות (היא-היא היזם) תוכניות מגובשות, בטרם רכשה אלומות את המבנה, בטרם הושג אישור עקרוני מעיריית ירושלים, אמצעי מימון וכו'. בשלב כזה אכן מקובל ונכון להציע מחיר נמוך יותר מהמחיר הריאלי. העובדה שאותו גורם פרטי נמנע מקבלת הצעת גיל מסטיי ורכישת הדירה, על-אף היכרותו המוקדמת עם מסטיי, מעידה כי גם אותו גרם לא האמין שניתן - בדרך חוקית וכשרה - לקבל אישורי בנייה להקמת הפרויקט, במבנה שהיה נתון בחובת שימור;

  • קשרים עסקיים בין אלומות לגורם הפרטי - בגירסתם החדשה של אלומות-אולמרט הם מטשטשים עובדה חשובה ביותר: לחברת אלומות וגיל מסטיי קשרים עסקיים קודמים עם אותו גורם פרטי, כביכול. דבר זה מעלה חשד כי מדובר לכאורה בלקוח-שותף לעסקים, שאין זה מן הנמנע שיסכים עכשיו לסייע בפיברוק גירסה חדשה;

  • בעת ההצעה לא היה בידי אלומות אישור עקרוני להקמת הפרויקט - בעת שהוצעה הדירה לאותו גורם פרטי - אם אכן הוצעה - לא היו בידי חברת אלומות אישורים תקפים, עקרוניים או אחרים, מעיריית ירושלים, המתירים את ביצוע פרויקט כרמיה. במילים פשוטות: אותו קונה פוטנציאלי היה נתון לסיכון עצום, אם אכן היה מתחייב לרכוש את אותה דירה בנכס שלא היו לגביו אישורי בנייה עקרוניים, וכאמור לא היה כלל מצוי בבעלות אלומות. עובדה היא שהקונה לא רכש במחיר שהוצע לו, אם אכן הוצע;

  • הגורם הפרטי נמנע מרכישה - גם אם נכון הדבר, והדירה אכן הוצעה לאותו גורם פרטי ב- 1.1 מיליון דולר והלה נמנע מביצוע רכישה, מעיד העניין דווקא על היפוכו של דבר. נבהיר זאת להלן;

  • רק שילוב אולמרט הבטיח השגת אישורי והיתרי בנייה - כפי שחשפנו כאן, בלא שילוב אולמרט בפרויקט והשימוש הפסול במעמדו ובקשריו, לא היה מלכתחילה סיכוי סביר לקבל את ההיתרים, שיאפשרו פירוק והרכבת המבנה (עליו חלה חובת שימור), וכן שיאפשרו קבלת זכויות בנייה נוספות לפרויקט כולו. רק עם שילובו של אולמרט, ולאחר שהוא ואנשיו פעלו בעיריית ירושלים (בוועדת השימור ובוועדה המקומית לתכנון ובניה), שלא כדין, והדיחו את בכירי העיריה ליתן אישור עקרוני, השיגה אלומות, באמצעות אנשי אולמרט, את ההיתרים הבלתי חוקיים. יודגש עוד, כי רק באוקטובר 2004, לאחר שאלומות השיגה מהנהלת עיריית ירושלים - באמצעות אולמרט ואנשיו, אישור עקרונית להקמת הפרויקט, חתמו הצדדים על החוזה לרכישת הדירה מאלומות.

סיכומו של דבר:

חברת אלומות ואולמרט מנסים לבצע הקבלה בלתי רלוונטית, במקרה הטוב, וכוזבת, במקרה החמור יותר, שכן:

  • ההצעה לאותו גורם פרטי לפי 1.1 מיליון דולר ניתנה על-פי גירסת אלומות באפריל 2004, אם הועלתה בכלל, כאשר אלומות לא היתה הבעלים של המבנה, ובתקופה שהמחירים היו נמוכים יחסית ובטרם היה בידי אלומות אישור עקרוני להקמת הפרויקט;

  • ואילו אולמרט חתם על ההסכם באוקטובר 2004 לרכישת הדירה לפי 1.2 מיליון דולר, וזאת לאחר שהמחירים עלו כאמור לעיל בעשרות אחוזים, ולאחר שאלומות, באמצעות אנשי אולמרט, כבר השיגה מעיריית ירושלים אישור עקרוני ומושחת להקמת הפרויקט.

המכתב המלא שנשלח למשרד המבקר (26.09.06)

לכבוד
ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי
ראש צוות הבדיקה
משרד מבקר המדינה

בהמשך למסמך המפורט שהעברנו לך ביום 6.6.06, בהמשך לפניותינו הנוספות בנושא, ובהמשך לחומר שהמצאנו לך ביום 6.9.06, אנו שבים ופונים אליך כדלקמן:

1. על-רקע הפרסומים שהופיעו בימים האחרונים, לפיהם עומד מבקר המדינה להמליץ על פתיחת חקירה פלילית בנושא שבנדון - פרסומים תמוהים כשלעצמם - אנו מעבירים לעיונך את מכתבו של עו"ד שי גרנות.

במכתב הנזכר עומד עו"ד גרנות על עדות מרשו בקשר להצעה שקיבל ממר גיל מסטיי באפריל 2004, לרכוש את דירת הקרקע בפרויקט ברחוב כרמיה 8, תמורת 1.1 מיליון דולר.

2. המדובר בעדות דרמטית, המתיחסת לדירה שנרכשה, בסופו של דבר, על-ידי בני הזוג אולמרט.

3. העובדה שאותה דירה הוצעה קודם לכן לקונה אחר, שהוא אזרח פרטי מן השורה, במחיר נמוך יותר מהמחיר בו נרכשה דירה זו סמוך לאחר מכן על-ידי בני הזוג אולמרט, מוכיחה בעליל כי אין יסוד לטענה כאילו ניתנה לבני הזוג אולמרט הנחה, קל וחומר הנחה מפליגה.

4. העדות מפריכה את הטענה כי בני הזוג אולמרט זכו למחיר מיוחד בשל מעמדם ובשל "תרומתם" כביכול להשגת היתר הבנייה, ועל כן יש בה כדי לשלל כל חשד בפרשה זו.

5. בשל חשיבות העדות, אנו מצפים כי העד האמור יוזמן לאלתר (באמצעות עו"ד שי גרנות) למסור את גרסתו בפני מבקר המדינה.

6. כמו כן, נודה לך אם תרשום בפניך, כי בימים הקרובים נעביר למבקר המדינה חוות דעת מקצועית של שמאי בכיר, המתייחסת אף היא לסוגיית המחיר בה נמכרה הדירה לבני הזוג אולמרט.

7. אנו רואים חשיבות רבה בקיום הבדיקה "בלב פתוח ובנפש חפצה", תוך בחינה מדוקדקת של כל עדות ו/או חוות דעת רלוונטית, לפני קבלת כל החלטה בעניין.

8. בנסיבות אלה, כל עוד לא נגבו העדויות החדשות וכל עוד לא נפרשה בפני מבקר המדינה התמונה המלאה, כעולה מפניותינו השונות, אין לפרסם כל ממצא בעניין ומן הראוי להמעיט גם בהודעות לתקשורת.

בכבוד רב,
נבות תל-צור, עו"ד
כספי ושות'

ההודעה לעיתונות מצד אלומות הכוללת פרטים כוזבים

להלן ההודעה לעיתונות, כלשונה (ציטוט), כפי שהופצה על-ידי משרד יחסי הציבור גיתם (בשמה של אלומות):

יזמית הנדל"ן "אלומות" העבירה למבקר המדינה עדויות חדשות בעסקת הבית שרכש אולמרט ברח' כרמיה

העדויות החדשות מוכיחות כי אותה דירה בדיוק הוצעה באותה תקופה לקונים נוספים, במחיר נמוך מזה ששולם ע"י בני הזוג אולמרט

חברת אלומות העבירה בימים האחרונים למבקר המדינה, באמצעות בא כוחה, עו"ד נבות תל-צור ממשרד כספי ושות', עדויות חדשות וחד-משמעיות של קונים שקיבלו מאלומות הצעה לרכוש את אותה דירה ברחוב כרמיה 8, כחודש ימים לפני שהדירה נרכשה על-ידי בני הזוג אולמרט.

מחיר הדירה בהצעה זו עמד על סך 1,100,00$, קרי מחיר הנמוך מזה ששולם על-ידי בני הזוג אולמרט, אשר רכשו את הדירה בסכום של 1,200,000$.

בפניית עו"ד תל-צור למבקר המדינה נאמר, כי מדובר בעדויות דרמטיות אשר יש בהן כדי להפריך מן היסוד את טענת ה"שוחד" כביכול, שאין לה שחר.

אלומות דורשת ממבקר המדינה למצות את הבדיקה לפני פרסום מסקנותיו בעניין.

תאריך:  27/09/2006   |   עודכן:  28/09/2006
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הגירסה המפוקפקת של אלומות-אולמרט
תגובות  [ 104 ] מוצגות   [ 92 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
j.b
27/09/06 18:34
2
רפאל ד.
27/09/06 18:45
3
wisdom
27/09/06 18:56
4
חץ
27/09/06 19:03
5
widom
27/09/06 19:04
6
יחודי
27/09/06 19:07
7
הניה
27/09/06 19:12
8
דמוסתנס
27/09/06 19:16
 
אריסטוקרט
27/09/06 21:58
9
שמחה
27/09/06 19:17
10
א.ל. רמת-גן
27/09/06 19:46
11
מושחתים נמאסתם
27/09/06 19:56
12
אחד שכותב
27/09/06 20:06
13
Another suspected
27/09/06 20:08
14
אילתי1
27/09/06 20:37
15
יולה
27/09/06 20:43
16
הם לא נותנים
27/09/06 20:59
 
פשוט זבלים
27/09/06 22:01
17
עודד ב
27/09/06 21:00
 
לטמבל ?
27/09/06 22:00
18
שאול א.
27/09/06 21:02
19
ד. צדק
27/09/06 21:16
20
מידע חם ואמיתי
27/09/06 21:22
 
אורן ירושלים
27/09/06 21:38
 
מה עם ביבי
27/09/06 22:00
 
אולמרט הגדול מכולם
27/09/06 22:01
 
דליה3
27/09/06 22:11
21
אהוד אולמרט
27/09/06 21:33
22
sason21
27/09/06 21:43
23
מנחם הגלילי
27/09/06 21:50
24
ramizzz
27/09/06 21:54
25
משקרים ומסיתים
27/09/06 22:02
 
רינת חיפה
27/09/06 23:40
 
duducohn
28/09/06 02:18
 
יגאל זמיר שנדם בקומה
28/09/06 07:03
26
בנימין סלע
27/09/06 22:25
27
לא מאמין לאולמרט
27/09/06 22:29
28
מאיר2
27/09/06 22:33
29
סדומאי
27/09/06 22:37
30
יצחקוב
27/09/06 23:21
31
במקום להלחם בפשע
27/09/06 23:35
32
אמיעל
27/09/06 23:45
33
אלויס
27/09/06 23:57
34
אל תחת. המשך כך!
28/09/06 00:42
35
אי אה נ
28/09/06 01:18
36
מודאג
28/09/06 01:58
37
יצק מהצפון
28/09/06 02:28
38
החרטטנים
28/09/06 03:44
39
רוחני ורצח אופי
28/09/06 04:16
40
רשעים יענשו
28/09/06 04:28
41
עובדיה
28/09/06 06:34
42
יושרה
28/09/06 07:10
43
חושב עד הסוף
28/09/06 07:12
44
ומשקרים בלי גבול
28/09/06 07:16
45
כפיר
28/09/06 08:55
46
טליק
28/09/06 09:20
47
ינשוף
28/09/06 10:08
48
זמיר
28/09/06 10:09
49
זמיר
28/09/06 10:09
50
ש' אלידע
28/09/06 10:11
 
א.ל. רמת-גן
28/09/06 13:57
51
יעקב רוח
28/09/06 10:30
52
תומר 123
28/09/06 10:35
53
יהושוע יהודאי
28/09/06 10:52
54
יואלה
28/09/06 11:00
55
ירמיהו
28/09/06 11:18
56
ירמיהו
28/09/06 11:19
57
אחד שממש יודע
28/09/06 11:25
58
בן פנחס
28/09/06 11:26
59
אורח ממאדים
28/09/06 11:29
60
זרובבל מתפוח
28/09/06 11:31
61
יעקב רוח
28/09/06 11:44
62
עמיר לא זמיר
28/09/06 11:49
63
שמואל מירובסלבסקי
28/09/06 13:07
64
א.ל. רמת-גן
28/09/06 13:47
 
שלום שונמי
28/09/06 14:22
 
א.ל. רמת-גן
28/09/06 18:16
65
שמעון שריאל
28/09/06 14:17
66
אווורירי
28/09/06 14:28
67
שימשי
28/09/06 14:59
 
שימשי
29/09/06 11:00
68
רוני אטל
28/09/06 15:06
69
jo007
28/09/06 15:31
70
levijoe
28/09/06 15:58
 
מ.חיות
28/09/06 19:01
71
גדעון בריר
28/09/06 16:17
72
שלמה דרשון.
28/09/06 16:22
 
עליזה
28/09/06 17:57
 
שלמה דרשון-
28/09/06 18:49
73
מידלה
28/09/06 18:44
74
ישראל ירושלמי
28/09/06 18:54
75
יואב דלומי
28/09/06 19:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שורה של עיתונים המזוהים עם המחנה הרפורמיסטי נסגרו בזמן האחרון באירן. האחרון שבהם הוא היומון "שרק" שנסגר בעקבות קריקטורה שלעגה למשטר.
27/09/2006  |  ניר יהב   |   חדשות
יחידת משטרת הגבולות של משטרת ישראל, הפועלת בנמל התעופה בן-גוריון, עוברת למדים חדשים. החל מינואר 2007 שוטרי משטרת הגבולות ילבשו מקטורן בצבע כחול כהה על המדים הכחולים בהירים.
27/09/2006  |  שלומי דיאז  |   חדשות
מומחה לאומנות בצרפת טוען (יום ד', 27.9.06) כי מונה ליזה, אולי הגברת המפורסמת ביותר באומנות המצוירת, אשר צוירה על-ידי ליאונרדו דה-וינצ'י במאה ה-16, הייתה בהריון, או מיד לאחר לידה, כשדה-וינצ'י צייר אותה.
27/09/2006  |  אריאל שמידברג  |   חדשות
נוסעי הרכבת שיצאו מנהריה ב-14:08 לכיוון תל אביב ואליהם הצטרפו נוסעים רבים בדרך, סבלו מזיעה ומחום כבד. לטענת הנוסעים, המזגנים - החל מהקרון הראשון ועד לקרון הלפני אחרון - לא פעלו, והדבר גרם לחוסר נוחות גדולה.
27/09/2006  |  מערכת נטנט  |   חדשות
עובד בחברת עמילות מכס חשוד בהברחת מאות אלפי דולרים. הוא נחקר על-ידי חוקרי רשות המיסים, ושוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים.
27/09/2006  |  שלומי דיאז  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il