לאחרונה, הוציא משרד התעשייה והמסחר תקנות חדשות, המחייבות כל יצרן ויבואן לצרף למוצריו תווית זיהוי ומידע על המוצר בעברית שתעיד על מקוריותו. חברת HP, המובילה את שוק המדפסות בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין הסברה בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ, שמטרתו לעודד את הצרכן לחפש את התווית "יש לך HP מקורי" על גבי המחסניות והטיונרים של החברה, המעידה על איכות המוצר ומקוריותו.
עלות הקמפיין, שהופק באמצעות חברת סופר פוש הוא 100 אלף שקל והוא כולל תקשור מלא בנקודות המכירה של מוצרי HP ברחבי הארץ.