|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
רוזן-זינגר. גייסה עדי שקר פרופ' גונן. מסר עדות שקר [צילום: רינת רטנר]

חשיפת News1 / המסמך המפליל

רוזן-זינגר כיזבה לשופט ויצמן כדי <br>לסכל חשיפת תצהירי שקר שגייסה

עו"ד דפנה רוזן-זינגר (ממשרד ויסגלס אלמגור ושות') המייצגת את בית החולים הדסה עשתה מאמץ למנוע בירור מעלליה הכוללים גיוס עדי שקר והסתרת מסמכים שזויפו לא נמנעה מהפרחת כזבים בפני השופט ויצמן ומהטלת דופי ב-News1 דרשה חיסיון עורך-דין-לקוח וכל זאת בניסיון למנוע מקטין חסר ישע פיצוי כספי הוגן כדי לעשות צדק עם הקטין שנפגע קשות בלידתו אנו חושפים כאן ב-News1 את המסמך המפליל שורה של אישים ובהם רוזן-זינגר ופרופ' אוהל גונן
10/06/2017  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   תגובות
יואב יצחק
ביה"ח הדסה ומשרד ויסגלס אלמגור שיבשו משפט לגזול פיצוי מחסר ישע

הוגשה בקשה להציג בביהמ"ש מסמכי הזיוף ב'הדסה' ולחקור עדים ששיקרו
איתמר לוין
News1 חשף: באי-כוחו של בית החולים ממשרד ויסגלס-אלמגור, יחד עם צוות רפואי בבית החולים הדסה, פעלו לשבש הליכי חקירה ומשפט * הסתירו מסמכים שזויפו ומסרו עדויות שקר במטרה להביא לדחיית תביעה שהוגשה נגד בית החולים מצד קטין והוריו * בתביעה נטען כי מחמת התרשלות חמורה של הצוות הרפואי סבל הילוד מתשניק שגרם לו לשיתוק מוחין * בא-כוח התובעים ביקש לזמן את יואב יצחק למסור עדות ואת המסמכים שחשף
לרשימה המלאה

"עלילת שווא זדונית, חוסר הבנה מוחלט"
איתמר לוין
דורשת חיסיון עו"ד-לקוח על המסמך המלמד לכאורה שיולדת נותקה מהמוניטור בצורה שגרמה לנזק בלתי הפיך ליילוד * טוענת שהפרסום היה חלקי ושהתובעים מנסים להציל תביעה אבודה
לרשימה המלאה

"עדות שקר, זיוף, תרמית ושיבוש מצד בי"ח הדסה ועורכי דינו"
איתמר לוין
פרשת המסמך שנחשף ב-News1: התובעים טוענים שהחיסיון אינו חל כאשר הלקוח ועורך דינו מבצעים עבירות פליליות * תוהים מדוע הדסה ומשרד ויסגלס-אלמגור שכופרים בחשדות נגדם אינם רוצים לפרסם את המסמך כדי לנקות כביכול את שמם
לרשימה המלאה

"עדות שקר, זיוף, תרמית ושיבוש מצד בי"ח הדסה ועורכי דינו"
איתמר לוין
פרשת המסמך שנחשף ב-News1: התובעים טוענים שהחיסיון אינו חל כאשר הלקוח ועורך דינו מבצעים עבירות פליליות * תוהים מדוע הדסה ומשרד ויסגלס-אלמגור שכופרים בחשדות נגדם אינם רוצים לפרסם את המסמך כדי לנקות כביכול את שמם
לרשימה המלאה

ביהמ"ש: לחקור רופא ומיילדת על חשיפת News1
איתמר לוין
השופט צבי ויצמן הציע לזמן לחקירה נגדית נוספת את המיילדת שניתקה את המשגוח מיולדת ואת הרופא שמסר חוות דעת עבור הדסה - כדי שייחקרו על הנושאים שעלו בכתבה של יואב יצחק
לרשימה המלאה

ביום 09.05.17 חשפנו ב-News1, כי עו"ד דפנה רוזן-זינגר (שותפה בכירה במשרד ויסגלס אלמגור ושות') ובכירים בבית החולים הדסה הסתירו, ועודם מסתירים - בזדון, מידע רפואי קריטי, במטרה מכוונת לשבש הליכי חקירה ומשפט ולהביא לדחיית תביעת נזיקין בסך שבעה (7) מיליוני ש"ח שהוגשה בשמו של קטין חסר ישע (יחד עם הוריו), שנפגע בלידתו בגלל רשלנות רפואית חמורה שלה אחראי בית החולים, שתוצאתה: 100% נכות, פיגור שכלי קשה, שיתוק מוחין. בגלל הנזק העצום נגזר דינם של הילד והוריו לסבל נוראי, למשך חייו.

במסמכים פנימיים שנחשפים עתה ב-News1 (ראו מסמכים 12-10 המובאים בהמשך) קבעו מומחים מטעמו של בית החולים הדסה כי נגרם נזק עצום לקטין, בגלל רשלנות רפואית חמורה מצד הצוות הרפואי בבית החולים, במהלך הלידה; וכי הקטין זכאי לפיצוי בסך 5.4 מיליון ש"ח. אולם מידע זה הוסתר מבית המשפט, בכוונת מכוון, במקביל לכזבים ולתצהירי השקר שהוגשו לבית המשפט.

מידע שחשפנו מתוך המסמך המפליל, כולל תיעוד חמור על גיוס עדי שקר, ובהם פרופ' אוהל גונן, ומידע על מסמך שזויף כדי להסתיר מתי בדיוק נותקה האם-היולדת מהמוניטור (משגוח) ומתי בדיוק הופסק המעקב אחר התינוק שהיה עדיין ברחם אמו; וכן - אישור לכך שההחלטה לביצוע ניתוח קיסרי התקבלה באיחור טראגי. כמו-כן כולל המסמך מידע המפליל את עו"ד רוזן-זינגר, כמי שניצחה על המערכה, ופעלה אישית ואף הדריכה את אנשי בית החולים הדסה: כיצד להסתיר מהתובע ומבא-כוחו עו"ד עמוס גבעון מסמך המתעד רשלנות רפואית חמורה ואף זיופים שנערכו. רוזן-זינגר פעלה כפי שפעלה, ביודעין, לביצוע עבירות פליליות, תוך ניצול לרעה של המטרייה המקובלת של חיסיון ביחסי עורך דין לקוח.

תעשיה של שקרים ושיבושים


המדובר בשיבוש מהלכי חקירה ומשפט חמורים, המחייבים חקירה משטרתית מקיפה. קל וחומר כאשר התחוור לנו, כי אין מדובר במקרה פלילי בודד שבו כרוכים זה בזה הדסה ורוזן-זינגר, אלא בתעשיה של שקרים וזיופים ותצהירים מפוברקים ועדויות שקר שנועדו כולם להביא לדחיית תביעות מצד מי שנפגעו מרשלנות רפואית חמורה מצד בכירי ורופאי בית החולים הדסה. בדרך זו מצליח בית החולים להדוף לא מעט תביעות נזיקין; ואילו משרד ויסגלס אלמגור ושות' בכלל ועו"ד רוזן-זינגר בפרט, נהנים משכר טירחה שמנמן ומבונוסים נאים בגין הדיפת התביעות שבחלקן הגדול מוצדקות.

השאלה האם עו"ד רוזן-זינגר תיעדה את העבירות הפליליות מתוך מטרה להרשים את לקוחותיה - בדבר מסירותה, כביכול, בלא גבולות; או האם מדובר בעורכת דין שאינה חכמה במיוחד, שלא הבינה כי היא מפלילה את מקורביה-המעורבים, מותרת כאן להכרעת הקוראים.


בעקבות החשיפה ב-News1 ביום 09.05.17 אירעו ההתפתחויות שלהלן:


  • א) עו"ד עמוס גבעון פנה לבית המשפט ביום 10.05.17 בבקשה לזמן את הח"מ כדי למסור את המסמך המפליל. כמו-כן ביקש לזמן לעדות את המיילדת יגוטקין, שלפי המסמך היא שניתקה את המוניטור וזייפה את הדיווח; את פרופ' אוהל גונ, שנתן את חוות הדעת הכוזבת; את עורכות הדין רוזן-זינגר, וכן את עורכות הדין נעמה עוזיאל (כלל חברה לביטוח) ועו"ד ביאטריס שטנברג (בית החולים הדסה) - שקיבלו ממנה את המסמך-המכתב המפליל; ואת הרופאים שטיפלו ביולדת, פרופ' אשר שושן וד"ר אסתר מאור-שגיא. עו"ד גבעון טען, כי "אם מדובר במסמך אוטנטי, הרי שמדובר ברעידת אדמה שספק אם הייתה כזו בתיק אזרחי כלשהו עת מוסד רפואי מכובד וצוות פרקליטים משבשים הליכי משפט במטרה להכשיל תביעת רשלנות רפואית של קטין עם נכות של 100% וסבל יומיומי עד תום תוחלת חייו שלו ומשפחתו".

    ב) עו"ד רוזן-זינגר קיימה שיחות עם כמה גורמים והפנתה אצבע מאשימה כלפי הח"מ. היא טענה כי נעשה לה עוול גדול, הצהירה כי המידע הנכלל במסמך "הערכת סיכון" הינו סודי ואין לפרסמו, וטענה עוד כי אין במסמך מידע המצביע על עבירות פליליות. רוזן-זינגר טענה להפרת חיסיון עורך-דין לקוח, איימה בהגשת תביעת לשון הרע, ואף בהגשת תלונה למשטרה - כדי שזו תחקור כיצד הגיעו המסמכים ל-News1. על טענות והאשמות מגוחכות אלה חזרה גם בתשובתה לבית המשפט ("עלילת שווא זדונית, חוסר הבנה מוחלט", 17.05.17), וגם במהלך הדיון שהתנהל בפני השופט צבי ויצמן. רוזן-זינגר הודתה אומנם כי המסמך אוטנטי, אך כמו פושעים רבים אחרים, היא התכחשה לאמור בו וטענה כי הוצאו דברים מהקשרם.

    ג) בתשובה שהגיש עו"ד עמוס גבעון, בשמו של התובע ואמו (19.05.17), האשים עו"ד גבעון את בית החולים הדסה ואת עורכות הדין במסירת עדויות שקר, זיוף, תרמית ושיבוש הליכי חקירה ומשפט. גבעון עמד על בקשתו: לזמן את הח"מ ולהביא לחשיפת המסמך המלא בפני בית המשפט, על-אף התואנה מצד רוזן-זינגר כי אין להרשות הפרת החיסיון. גבעון עמד על טענתו העיקרית: אין חיסיון לעבירות פליליות, במיוחד לא לעורכי דין המנצלים את החיסיון כדי לשבש הליכי חקירה ומשפט, ובכלל, אמר, אין להגביל הצגת המסמך על-ידי גורם אחר (יואב יצחק) שאינו מחויב בחיסיון עורך דין לקוח.

הדיון - הצעת בית המשפט

הדיון בבקשת התובעים לחשוף את המסמכים ולזמן מחדש את העדים שכיזבו התקיים כאמור ביום 08.06.17. השופט צבי ויצמן הוביל את הדיון בבטחה. הוא הבין היטב את ההכרח לגונן על קטין חסר ישע מפני רופאים רמאים בחלוקים לבנים ומפני פרקליטים בגלימות שחורות, גם בשלב זה של ההליכים: שלב ההוכחות הסתיים, הסיכומים הוגשו מצד הצדדים, ובפועל הוא כבר נדרש ליתן פסק דין. כבודו הבין היטב את הנסיבות המיוחדות, ונתן לכך ביטוי בדיון עצמו גם בהערות כלפי עו"ד רוזן-זינגר. במקביל התייחס השופט בביטול להשמצות הנלוזות של עו"ד רוזן-זינגר, שטענה כי אין ליתן משקל לחשיפה ב-News1 ואין לאפשר זימונו של הח"מ לעדות מחמת זאת ש"אמינותו מפוקפקת". חלק מהדיון התנהלת בתזזתיות בלתי נסתרת מצד עו"ד רוזן-זינגר, שהתנהלה בלחץ גדול ושידרה פאניקה.

במהלך הדיון הציע השופט - במטרה לעקוף את מכשלת החיסיון הנטען - לזמן בשלב זה לחקירה נגדית נוספת של שני עדי מפתח: המיילדת ורה יגוטקין (שניתקה את המשגוח) ופרופ' אוהל גונן, שהגיש חוות דעת כוזבת מטעם הדסה. השופט הציע בדיון שחקירתם "תתמקד ותצומצם אך ורק לעניינים שעלו בכתבה" (08.06.17). לאחר מכן יקבע האם ימצא כורח לזמן מחדש עדים נוספים.

רוזן-זינגר עמדה על דרישתה, בשם בית החולים הדסה, בתואנה לחיסיון, כאמור - למנוע הגשת המסמך לבית המשפט וזימון עדים נוספים. רוזן-זינגר הפנימה כנראה היטב, כי המסמך מסכן את רשיונה לעריכת דין ואף עלול לסבכה בחקירה משטרתית. על-כן בחרה לסכל שמיעת עדים ולדחות את הקץ. עו"ד גבעון, בשם התובעים, עמד על דרישתו: לזמן את הח"מ למסירת המסמך, ולזמן לחקירה נגדית נוספת את כל המעורבים שביקש, כולל עורכות הדין שרימו והסתירו מידע ונתנו ידן לתצהירים כוזבים.

בסופו של הדיון ובהעדר הסכמה קבע השופט צבי ויצמן, כי הוא יתן החלטתו במועד מאוחר יותר. החלטתו אמורה להינתן תוך מספר ימים. אם אכן יחליט כבודו לגונן על הקטין חסר הישע - כפי שאכן "אותת" בדיון וכפי שמחייב הצדק הטבעי, הוא ייאלץ להתיר הצגת המסמך בפניו וזימון כל הנוגעים בדבר לעדות ו/או לחקירה נגדית. תיבת פנדורה תיפתח, קרוב לוודאי, נגד כל המעורבים שהונו ושיקרו והסתירו, ונתנו ידם לתצהירים ועדויות שקר. אנו נעמוד על מיצוי הדין עימם ועל חשיפת הפרשה במלואה.

משמר המשפט בפעולה

באתרנו News1 אנו פועלים לא רק לחשיפת ליקויים ועבירות ובעיות, אלא חותרים במקביל להביא לתיקון ולמיצוי הדין עם הגורמים המעוולים. חובתנו לגונן על קטין חסר ישע מפני עוולות ועבירות, וכך אנו עושים להלן כ"ידיד בית המשפט".
▪ ▪ ▪


אנו ב-News1 הקמנו את "משמר המשפט", במטרה לחשוף ולפעול לעשיית צדק. לא נוכל לעמוד מנגד, כאשר רופאים ופרקליטים בכירים מסתירים מידע מבית המשפט, במטרה לגזול פיצוי כספי המגיע בדין לקטין חסר ישע - שנפגע אנושות בלידתו בגלל רשלנות הצוות הרפואי בבית החולים הדסה. כדי לאפשר לקטין ולמשפחתו האומללה (מחמת הנזק שנגרם לקטין לצמיתות) ולעורך דינם לדרוש עשיית צדק; וכדי לאפשר לבית המשפט בכלל ולשופט צבי ויצמן בפרט לקבל החלטה מושכלת, אנו בוחרים לחשוף להלן ב-News1 את המסמך המלא והמפליל. נציג להלן את הקטעים הרלוונטיים מתוך המסמך, ובהמשך כאמור אנו מביאים צילום נכון של המסמך המפליל.

המסמך המלא שוגר על-ידי עו"ד דפנה רוזן-זינגר, אל עו"ד נעמה עוזיאל, הממונה על תחום תביעות ונזקי גוף בחברת כלל חברה לביטוח (המבטחת של בית החולים הדסה), ואל עו"ד ביאטריס שטנברג, הלשכה המשפטית בבית החולים הדסה. המסמך מהווה: "ערכת סיכון מפורטת". הוא נועד במקור לדווח על המהלכים שננקטו כדי להגן על בית החולים מפני התביעה, וכן להצביע בפניהם על הסיכונים שקיימים. דא-עקא, המסמך כולל גם תיעוד למהלכים פליליים שבוצעו על-ידי עו"ד דפנה רוזן-זינגר, וכן על-ידי הרופא הבכיר פרופ' אוהל גונן, שנשכר ליתן חוות דעת, והסכים בסופו של דבר ליתן תצהיר כוזב ואף למסור עדות שקר. כמו-כן כולל המסמך מידע המצביע על פעולות שננקטו כדי להסתיר מידע ולשבש את הליכי המשפט:

1) חוות הדעת והעדות המפלילה מצד פרופ' אוהל גונן (ראו מסמך בהמשך: עמוד 3, סעיף 14):

עו"ד רוזן זינגר מדווחת על המאמץ שנעשה כדי לגייס פרופ' אוהל גונן למתן תצהיר כוזב שיגונן על הדסה. מהדיווח עולה מפורשות, כי עמדתו המקצועית של פרופ' גונן היתה: התובעים צודקים - אכן, הקטין ניזוק בגלל רשלנות טרגית מצד הצוות הרפואי בבית החולים הדסה הן לפני הלידה והן במהלך הלידה. עורכת הדין מגלה כי פרופ' גונן נתן קודם לאותו מכתב חוות דעת מקצועית לחובת הדסה, וכי הוא שוכנע ליתן חוות דעת הפוכה מתן כוונה "שהתיק יגמר בפשרה" ומתוך ציפיה מצידו שהוא לא יידרש להעיד בבית המשפט (דבר הנוגד את תצהירו, שבו התחייב להעיד ככל שיידרש). הנה מה שנכתב בסעיף 14 (ציטוט):

  • אנו פנינו לפרופ' מאוהל גונן, בבקשה לערוך חוות דעת נגדית לחוות דעתו של פרופ' דוד. כזכור, בעידכון ששלחנו אליכם ביום 27.05.15 פרטנו כי לאחר שפרופ' אוהל עבר על התיעוד הרפואי (הכולל את המסמכים שזויפו והוסתרו מבית המשפט ומהתובעים, י.י.) הוא עדכן אותנו כי הוא סבור שהטיפול ביולדת היה רשלני, הן בהחלטה לנתק את היולדת מהמוניטור למשך שעה והן התנהלות הצוות הרפואי לאחר חיבור היולדת פעם נוספת למוניטור, אז ראו שהמוניטור פתולוגי והיה עליהם לקחת את היולדת דחוף לחדר ניתוח ולא לחדר לידה. לאור האמור, וכפי שעדכנו אתכם, פרופ' אוהל סייג את הסכמתו לערוך את חוות הדעת בכך שהתיק יגמר בפשרה שכן אינו מוכן להעיד בבית המשפט. רק לאחר שיחות ארוכות עימו, והעברת תצהיר של פרופ' שושן המתעד את התנגדות התובעים להתחיל בניתוח הקיסרי, הסכים פרופ' אוהל לערוך את חוות הדעת ואף להעיד ככל שידרש בבית המשפט.

    כמו-כן נציין, כי פרופ' אוהל סבור שהנזק אירע במהלך הלידה ולא במלך ההריון. ברם, אם היה קובע בחוות הדעת היינו מסירים, במו ידינו, את האחריות מקופת חולים ובכך לא רצינו. מאידך-גיסא, אם היה קובע כי הנזק נגרם במהלך ההריון ולא ביום הלידה - ההגנה שלנו "חלשה" יותר, שכן, יש סיכוי סביר שטענות התובעים לפיהן היה על הצוות הרפואי בבית החולים להסביר ליולדת הצעירה על חשיבות מעקב ההריון ולא להסתפק ברישום העובדה שהיא לא במעקב הריון. אם בית המשפט יקבע כי הנזקים של התובע נגרמו במהלך הלידה - נוותר ללא טיעוני הגנה. לאור האמור היה צריך פרופ' אוהל לערוך את חוות דעתו תוך הליכה "בין הטיפות".


2) העדות הכוזבת מצד פרופ' גונן (ראו מסמך בהמשך: עמוד 4, סעיפים א'-ב'):

לאחר מאמצי שכנוע מצד עו"ד רוזן-זינגר וגורמים נוספים בבית החולים הדסה, הסכים פרופ' גונן ליתן חוות דעת כוזבת, וביודעין, הנוגדת את עמדתו המקצועית כפי שהועלתה קודם לכן. בחוות דעתו המקצועית האמיתית הוא קבע כי הנזק ליילוד נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית חמורה. ואילו בחוות הדעת הכוזבת הוא מטיל את האחריות, שומו שמים וארץ, על הורי הקטין. המדובר בתצהיר כוזב, שנועד לגונן על הצוות הרפואי שהתרשל ולשלול מהקטין פיצוי כספי. חומרת מעשיו עולה, מכיוון שמדובר בפיצוי כספי שנועד לממן חלק מטיפול רפואי ומקצועי וסיעודי בקטין לכל ימי חייו, שגם אלה ננגסו (תוחלת חיים קצרה מהרגיל בגלל הנזק). להלן עיקרי חוות הדעת הכוזבת שהוגשה (ועליה העיד בבית המשפט), כפי שדווחה על-ידי רוזן-זינגר במסמך המפליל:

  • א) בניגוד לטענות התביעה המטילות את אשמת התוצאה הסופית על צוות המיילדים, הצוות אבחן את המצוקה העוברית, החליט על יילוד קיסרי ונתקל בסירובם המתמשך של היולדת ובן זוגה לעבור את הניתוח. רק לאחר התייעצות עם הרב ובזבוז זמן יקר, נתנה היולדת את הסכמתה. רק אז ניתן היה להעבירה לחדר הניתוח ולחלץ את העובר. לו הסכימה היולדת לביצוע הניתוח הקיסרי במועד בו הוחלט עליו, סביר שהתוצאה הסופית הייתה טובה יותר.

    ב) קובע פרופ' אוהל כי צוות המיילדים ערך את הבדיקות הנדרשות במהלך ביקוריה של הגב' מאיר בבית החולים הדסה, הן במהלך 2 הביקורים בשלבים מוקדמים של ההריון והן בביקורים כשההריון התקדם. ביום הלידה, כאשר פנתה לביקורת, התגלה ניטור עוברי שהיה חשוד. הצוות היה ער לשינויים באופי הניטור, שבתחילה היו קלים מאוד ובהמשך החמירו. ההחמרה באופי הניטור הייתה בלתי צפויה והיא הובילה להחלטה על יילוד בניתוח קיסרי בהול. למרבה הצער, כאשר הוחלט על החור ביילוד קיסרי, היולדת ובן זוגה סרבו לביצועו והסכמתם ניתנה רק לאחר דחייה מתמשכת והתייעצות עם רב.

    בדרך התנהלותה, במהלך ההריון והלידה, ליולדת יש חלק מרכזי ואחריות למהלך הדברים אשר הוביל בסופו של דבר ללידתו של ילוד במצוקה. כך, החל מאי-פנייתה למעקב הריון, אי-ביצוע של הבדיקות המקובלות הבסיסיות ביותר ובהמשך דפוס התנהגות של אי-ביצוע המלצות המיילדים - המלצות אשר לו התקבלו, היו מקדימות את הלידה ועשויות להביא ללידתו של ילוד בריא.

    מכלול ההמלצות אשר לא התקבלו, כוללות אי-פנייה לרופא המטפל לצורך מעקב הריון, כפי שהתבקשה בעת שחרורה ממיון; סירובה להתאשפז ולעבור זירוז לידה בשבוע שקדם ללידה; אי-הגעה לביקורת אחרונה בתאריך שנקבע לה, אלא רק יומיים מאוחר יותר ובמעשה זה בעצם, סגרה היולדת סופית את "חלון ההזדמנויות" ללדת תינוק בריא. כשכבר הגיעה היולדת יומיים מאוחר יותר לבית החולים והניטור העוברי הצביע על הצורך בחילוץ מיידי של העובר בניתוח קיסרי, היולדת ובן זוגה הביעו את סירובם הנחרץ לביצועו, מה שגרם לאיבוד זמן יקר, במהלכו נמשך מצב המצוקה העוברי. הסכמה מיידית של היולדת לביצוע הניתוח הקיסרי, סביר שהייתה מביאה לתוצאה אחרת מזו שהייתה בפועל.


הנה-כי-כן, פרופ' אוהל גונן נתן חוות דעת כוזבת, ביודעין, ועיוול קשות נגד בני הזוג. בכך הוסיף לכאבם האישי על הנזק העצום שנגרם לבנם.


3) פרופ' אוהל גונן הזהיר במסמך "חסוי" גם לאחר שכיזב (ראו מסמך בהמשך: עמוד 4, סעיף 15):

פרופ' אוהל גונן הבין היטב, גם לאחר מכן, שחוות דעתו הינה כוזבת, וכי האשמה רובצת לחובתו של הצוות הרפואי בבית החולים. עו"ד רוזן-זינגר ידעה ואף דיווחה על-כך, אך למרות זאת, היא לא נמנעה מהעדתו של פרופ' גונן (ראו מסמך בהמשך: עמודים 5-4, סעיף 15):

  • המסמך "חסוי" עדכן אותנו פרופ' אוהל ב"חולשות" בהגנה על התיק וסבור שהתיק אינו מתאים להוכחות, שכן גם בנוסח התצהיר עליו חתום פרופ' שושן אין ציון מה המועד בו החליטו על הצורך בניתוח קיסרי ואי-לכך עדיין עומדת בעינה השאלה של משך הזמן שהניתוח נדחה עקב סירוב היולדת.

    לאמור, גם לאחר שקיבל התצהיר סבור שנותרה בעינה בעיה קשה של עיכוב הניתוח שקשור לצוות -

    א) המיילדת במיון שחררה את היולדת למנועה של 3/4 שעה, למרות הניטור החשוד. סביר שיטענו שהייתה צריכה להתיעץ עם רופא בטרם השחרור למנוחה. לדבריו, עניין זה חשוב מאוד, שכן אין להתעלם מהעובדה שפרק זמן המנוחה היה קריטי מחינת מצב העובר - הניטור הראשון היה רק חשוד, אך לאחר המנוחה, כברכ בתחילת הניטור השני הוא היה פתולוגי.

    ב) לאור הניטור השני הפתולוגי, היה צריך להחליט על יילוד קיסרי דחוף כבר סביב השעה 20:00.


4) פרופ' קווינט לא הסכים לשקר (ראו מסמך בהמשך: עמוד 5, סעיף 16):

לא כולם ערלי לב. הנה, מדיווחה של עו"ד רוזן-זינגר עולה, כי פרופ' יעקב קווינט, שאליו פנתה, לא היה מוכן ליתן תצהיר שלא יעלה בקנה אחד עם עמדתו המקצועית. להלן הדיווח שמסרה:

  • נציין כי בנוסף, פנינו לפרופ' קווינט בבקשה לערוך חוות דעת בשאלת הקשר הסיבתי. אך לאחר עיון בחומר הרפואי, עדכן אותנו פרופ' קווינט כי הקשר הסיבתי ברור ונובע מהמצוקה בלידה (PH 6.8, עדות לפגיעה רב-מערכתית, עדות בהדמייה לנזק קאוטי, פרכוסים...) ולכן לא יוכל להגן בנקודה זו.

פרופ' קווינט נהג כפי שאמור לנהוג כל אדם המכבד עצמו, קל וחומר רופא-מומחה שמוזמן לעסוק בדיני נפשות - קטין חסר ישע, שנפגע בלידתו אנושות. הוא לא נתן ידו לבדותות ולגזל. למרבה הצער, עו"ד רוזן-זינגר ושולחיה לא הפנימו את חוות דעתו, ובחרו, משיקולים כספיים ומערכתיים, לגונן על הצוות הרפואי שהתרשל, ולכזב לבית המשפט בניסיון למנוע פיצוי מהקטין שניזוק לכל ימי חייו.

5) עו"ד רוזן-זינגר מנחה כיצד להסתיר מהתובעים ומבית המשפט מידע נפיץ (ראו מסמך בהמשך: עמוד 13, סעיפים 41-40):

עו"ד רוזן-זינגר לא הסתפקה בייצוג ובדיווח, כדי לגונן על לקוחותיה ולקבל מהם שכר טירחה שמנמן, היא תידרכה את לקוחותיה כיצד להסתיר מידע בעייתי על זיוף מסמך רפואי, זיוף שאותו הגדירה: "מעשה חמור ביותר":

  • 40) כפי שציינו בהערכת הסיכון הראשונית באופן תמוה התובעים שלחו שאלונים רק לחלק מהרופאים והמיילדות אשר טיפלו ביולדות (ביום הלידה). ובמיוחד תמוהה העובדה שלא נשלחו שאלונים לד"ר שושן, לד"ר שגיא ולמיילדת ורה יגוטקין אשר קיבלה את היולדת ביום הלידה, ניתקה אותה מהמוניטור למשך שעה ואף שינתה את שעת הדיווח שלה במחשב - שהינו מעשה חמור ביותר.

    41) כזכור, לאור העובדה שאם התובעת עובדת בבית החולים, חששנו שהמידע על-אודות השינוי ברישום במחשב יגיע לתובעים ועל-כן עדכנו את המחלקה המשפטית כי יש לשמור על סודיות של התיעוד הרפואי בנוגע לתיק של היולדת.


הדברים המובאים לעיל, והמסמכים המובאים להלן, מעידים, כאלף עדים, על העבריינות הנפשעת מצד עו"ד דפנה רוזן-זינגר ומצד בכירים בבית החולים הדסה, וכן מצד פרופ' אוהל גונן. במדינה מתוקנת, היו אישים אלה מובלים בלי כבוד לחדרי המעצר, וממודרים זה מזה - לא רק כדי לקבל את גירסתם בפרשה זו הנחשפת ב-News1, אלא גם כדי לחקור: באילו תיקים נוספים שיתפו פעולה כדי להטות משפט. כך-או-כך, נושא זה מצוי בפניו של השופט צבי ויצמן. חזקה עליו שיפעל במהירות כדי לעשות צדק ולגונן על קטין חסר ישע מפני אלה המנסים לגזול ממנו פיצוי כספי ולעוול נגדו בפעם השנייה.

מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 1)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 2)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 3)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 4)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 5)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 6)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 7)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 8)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 9)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 10)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 11)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 12)
מסמך: הערכת סיכון מפורטת (עמוד 13)
תאריך:  10/06/2017   |   עודכן:  11/06/2017
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רוזן-זינגר כיזבה לשופט ויצמן כדי לסכל חשיפת תצהירי שקר שגייסה
תגובות  [ 34 ] מוצגות   [ 34 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אתי יהודה
10/06/17 18:08
2
עוד סתם אזרח
10/06/17 18:17
3
א. וינשטיין
10/06/17 18:27
4
יישר כח ליואב
10/06/17 18:58
5
גולדבלט משה
10/06/17 19:57
 
ה.א
10/06/17 20:37
 
אהרון שחר
10/06/17 21:32
 
עורך פטנטים
11/06/17 00:28
 
תל צורס
11/06/17 02:43
 
גולדבלט משה
11/06/17 08:11
 
ה.א
11/06/17 09:58
 
אין לך מושג,
11/06/17 10:39
 
ה.א
11/06/17 12:07
 
שאלתך מעידה,
11/06/17 12:31
 
ה.א
11/06/17 14:18
 
אני מאד מקווה,
11/06/17 15:52
 
ה.א
11/06/17 16:43
 
גם לחסרי ישע ???
11/06/17 12:15
 
לא לשלם לו...
11/06/17 11:54
 
ש.גוטווין
11/06/17 15:00
 
עמוס גבעןן
11/06/17 08:34
 
אחד שמבין
21/06/17 07:30
6
ה.א
10/06/17 20:19
7
שקר וכזב
10/06/17 21:14
 
הפקרות מדבקת
11/06/17 03:03
8
Motard
10/06/17 23:27
9
מחליאה
11/06/17 02:04
 
מחלוקה
11/06/17 14:14
10
עוד אחד שסובל ביש
11/06/17 07:33
11
צורי
11/06/17 08:17
12
אנטי עיתונות
11/06/17 09:42
13
ה.א
11/06/17 12:51
14
NBA24353
11/06/17 14:49
15
נוימן משה
11/06/17 21:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הביוגרפיה של המג"ד, בן עמי פחטר, שנפל בקרב שיירת יחיעם, בו יד הערבים הייתה על העליונה; הקרב נמשך זמן רב ולא נשלחה ללוחמים עזרה, לא מקיבוצי הסביבה, לא מנהריה ולא מחיפה; אפשרות של פינוי יחיעם; הערבים ניצחו בשלב זה של המלחמה
09/06/2017  |  אורי מילשטיין  |   תחקירים
מחדלים בארגון שיירת האספקה לגליל המערבי; ידיעות שהערבים מתכוונים לתקוף את השיירה, ומג"ד 21 לא התחשב בהן; ערביי הגליל המערבי מתכננים לסלק את היישובים היהודיים משם
02/06/2017  |  אורי מילשטיין  |   תחקירים
פיצוץ ביתו של אחד ממנהיגי הערבים בגליל המערבי, שהיה בקשרים טובים עם יהודים, החריף מאוד את העימותים שם; חדירת "צבא ההצלה" לגליל המערבי הוסיפה שמן למדורה; סעיף שנוי במחלוקת בהסכם בין יהודים לערבים היה הרקע לאסון שיירת יחיעם
26/05/2017  |  אורי מילשטיין  |   תחקירים
בן-גוריון מורה לא לפנות יישובים; שיתוף פעולה בין יהודים לערבים בגליל המערבי, עד הכ"ט בנובמבר; שאננות בגליל המערבי והכנות לקויות למלחמה; פיגועים ופעולות גמול לאחר פרוץ המלחמה
19/05/2017  |  אורי מילשטיין  |   תחקירים
התנועה הציונית נטשה את הגליל המערבי; הקמת נהריה הייתה מפעל פרטי; בתוכנית החלוקה נכלל הגליל המערבי במדינה הפלשתינית; הצבעת הכ"ט בנובמבר התקבלה כאסון בגליל המערבי; האם יישובי הגליל המערבי ימשיכו להתקיים במדינה הפלשתינית? תובנה שהגבולות לא יקבעו על-ידי החלטת או"ם, אלא במלחמה
12/05/2017  |  אורי מילשטיין  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il