|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
נתניהו, חשוף לכתב אישום [צילום: רונן זבולון] מנדלבליט, יכריע [צילום: פלאש 90]

מי יחקור תעתועי החוקרים

חוקרי המשטרה ניפחו את הממצאים בתיקים 1000 ו-2000 ההפתעה: שרה נתניהו נעלמה מסיכום החקירה בפרשת המתנות הפרקליטות והיועמ"ש ייאלצו לבדוק היטב את הממצאים שנטענו ולנפות רבות מקביעות המשטרה, בגלל העדר ראיות חותכות כמו-כן ייאלצו לדרוש השלמות בחשדות הברורים נגד יאיר לפיד החלטת היועמ"ש לגבי כתב אישום נגד נתניהו, אם בכלל, צפויה להתקבל לא לפני פברואר-מרס 2019 עד אז ייאלץ נתניהו לבחון היטב האם להעמיד עצמו לבחירה בבחירות הצפויות במאי 2019 או לאחר מכן
17/02/2018  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
אלשיך, ראיון אומלל [צילום: פלאש 90]

הגרסה המפוקפקת של מילצ'ן
יואב יצחק
ארנון מילצ'ן טען בעדותו במשטרה וגם באמצעות מקורביו: לא ביקשתי ולא ציפיתי לתמורה כל-שהיא בגין המתנות שנתתי לבני הזוג נתניהו, לבקשתם (סיגרים, משקאות, תכשיט) * דא-עקא: מילצ'ן נהנה מתמורה משמעותית - בעצם המעמד שהשיג לעצמו וההון האישי שצבר מכוח קרבתו לראש הממשלה נתניהו כמו גם מחברותו לאישים נוספים בישראל * יחסי החברות החומריים עלולים לעלות כדי שוחד * השווי הכספי הכולל של המתנות הוא שיכריע
לרשימה המלאה

מנדלבליט: "ביבי לא עבריין"
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט התבטא בפני כמה גורמים ואמר כי נתניהו אומנם נהנתן, אך הוא אינו עבריין * הנטייה בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: לייצור הבחנה ברורה בין המתנות שקיבל נתניהו (סיגרים) למתנות שקיבלה רעייתו (שמפניה, תכשיט) * התובנה המתגבשת: ההסבר לבקשות מצד שרה נתניהו לבקבוקי שמפניה ממילצ'ן נעוץ במצבה הנפשי ולא בכוונה פלילית
לרשימה המלאה

אישום או כופר בגין הסיגרים לנתניהו
יואב יצחק
ככל שנערמים חומרי החקירה מתברר: היועמ"ש יוכל להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין קבלת סיגרים בלא רישום ודיווח * מנדלבליט יוכל להתבסס על עדותו של נתניהו שאישר קבלת סיגרים ממילצ'ן אם כי בכמויות מוגבלות * מנדלבליט יצטרך להכריע: האם ראוי להגיש כתב אישום בגין עבירה פעוטה שכזו, ביחס לחקירות שנערכו נגד נתניהו, או להסתפק בהטלת כופר כספי * ארנון מילצ'ן נמנע מלהגיע לישראל למרות שהוא דרוש במשטרה להשלמות חקירה
לרשימה המלאה

המשטרה פרסמה את סיכומי החקירה בתיקים 1000 (מתנות) ו-2000 (נתניהו-מוזס). כצפוי, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא הניזוק הראשי. הצרות נולדו בצרורות, במיוחד בגלל חמדנותו למתנות, ופחדיו משיתוף פעולה מוקדם יותר עם המשטרה (בתיק מוזס). אליבא דצוות החקירה, שלא נמנע מניפוח הממצאים ומסידור הקלות לאחרים: נמצאה תשתית ראייתית נגד נתניהו לעבירות מרמה ושוחד, בשני התיקים. שניים שהופתעו: ארנון מילצ'ן, שסיפסר וזיגזג בפרשת המתנות, מוצא עצמו באותה צרה עם נתניהו כשהוא חשוד בשוחד. לא פחות; ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון מוזס, שליבה את האש נגד נתניהו באמצעות עיתונאיו, נתון עתה לסיכון לשבת לצידו על ספסל הנאשמים בגין חלקו בתיק 2000. גם מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, ניזוק מהפרשה. הראיון לתוכנית "עובדה" הוכיח כי הוא פעל בידיים לא נקיות, והדליף מידע באופן בלתי חוקי.

ברשימה שלהלן נעסוק בכמה סוגיות שטרם לובנו כדבעי. נאיר כמה עניינים שעוד יטופלו בעתיד הלא רחוק, וגם בסיכונים העומדים בפני הצדדים בפרשות אלה. נצביע על כמה מהכשלים ו/או הפיברוקים מצד חוקרי המשטרה.

נקדים ונאמר: נתניהו ורעייתו נהגו באופן מגעיל ודוחה בפרשת המתנות, המטיל דופי בנקיונו של נתניהו לכהן כראש ממשלה. עמדנו על-כך בעבר לא אחת. הם נהגו באופן גס ובעייתי כאילו לא למדו מאומה מהחקירה שהתנהלה נגדם בפרשה דומה בשנים 2000-1999. נכון, כלי התקשורת פועלים באופן מגמתי, מתעמרים בהם ומפרסמים שקרים לרוב, וגם המשטרה והפרקליטות נוהגות בהם באופן אכזרי ומפלים אותם לרעה לעומת אישי ציבור אחרים (את פרשת העטים הנובעים והסיגרים שקיבל אולמרט, שלא כדין, סירבו הפרקליטות והיועמ"ש והמשטרה לחקור, למרות שקיבל מתנות בהיקף של יותר ממיליון ש"ח שאת חלקן קיבל כשוחד ברור). אולם לפחות בנושא המתנות, נושאים בני הזוג נתניהו ב"אשם תורם": שניהם נהגו באופן שמשך אש, שעלולה בקרוב לכלותם ולהביא לסילוקו של נתניהו מראשות הממשלה.

והערה מקדימה: מי שסבור שנתניהו פעל למען מילצ'ן וסידר עבורו טובות הנאה בהיקף של מאות מיליונים תוך ניגוד עניינים בכמה וכמה פרשות (חוק מילצ'ן, ערוץ 10, אזור סחר חופשי, סידור ויזה), וכל זאת בתמורה לכך שקיבל מתנות בשווי של כמיליון ש"ח, וגם זאת במשך כשבע-עשר שנים, שוגה. בהחלט. הדעת נותנת, כי נתניהו "יגזור" קופן גדול בהרבה בהיקף של מיליוני דולרים אם לא עשרות מיליונים - לו ביקש לעצמו שוחד, מ"סידור" הטבות ו/או עסקות גדולות כל-כך למען מילצ'ן או פאקר. משלא נמצאו ראיות למידע כזה - יש כאלה המצקצקים שחלקו של נתניהו לא ייפקד בשנים הבאות או שכבר שוריין מזמן באיזה חשבון זר בחו"ל - הרי שקשה יהיה לטעון ברצינות, בבית משפט, שנתניהו יסכן עצמו בעבירות מרמה ושוחד, רק כדי לקבל סיגרים ובקבוקי שמפניה.

אישית, אני לא מאמין שכך נהג (מי שסבור אחרת שיתכבד להוכיח זאת). אני משוכנע שגם היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, שכבר התבטא ברוח זו, כפי שחשפנו ביום 04.03.17 (אישום או כופר בגין הסיגרים לנתניהו); ואף אמר למי שאמר: "ביבי לא עבריין", ינהג בסופו של דבר באופן דומה, ויסתפק בהגשת כתב אישום בגין עבירה על חוק המתנות בלבד, או לכל היותר גם בעבירה של הפרת אמונים. לא שוחד.

ליאת בן-ארי, הדרך ארוכה
בן-ארי, יידרשו השלמות

הדרך ארוכה, עד ההכרעה. פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), בראשה עומדת עו"ד ליאת בן-ארי, היא התחנה הראשונה. היא גם הראשונה לדרוש מהמשטרה השלמות, קרי: חקירת מעורבות אישים נוספים ו/או נטילת עדויות נוספות מצד מי מהחשודים/המעורבים שכבר נחקרו. התיק יועבר ממנה, עם המלצות, בחלוף חודשיים-שלושה לפחות, לפרקליטות המדינה, בראשה עומד שי ניצן. וגם הוא, יחד עם צוותו, ולאחר שיבקש בתורו השלמות חקירה, יידרש לחודשיים לפחות בטרם יקבע סופית את עמדתו; התחנה השלישית, הסופית, היא היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. היועמ"ש יידרש גם הוא לחודשיים לפחות בטרם יתן את הכרעתו. וגם זו תהא כפופה לשימוע, שייקבע למועד מאוחר יותר, ויכול שיתמשך לכמה פגישות שגם ביניהן יהיה פער של ימים או שבועות.

עסקינן, אפוא, בתהליך ממושך של תשעה חודשים לפחות, שיגיע להכרעה בסביבות נובמבר-דצמבר. וגם אז, עומדת לחשודים/לנאשמים הזכות לשימוע, שיתנהל קרוב לוודאי לא לפני תחילת 2019. החלטת היועמ"ש צפויה להיות לא לפני פברואר-מרס 2019. נזכור נא: הבחירות לכנסת צפויות להתקיים לכל המוקדם במאי 2019. בסמוך למועד זה יצטרך נתניהו, בכפוף להכרעות היועמ"ש, להחליט האם הוא מעמיד עצמו לבחירה.

שרה נתניהו, להיכן נעלמה
נתניהו, נעלמה מתיק 1000 [יונתן זינדל/פלאש 90]

במוקד חקירת פרשת המתנות עמדו שני בני הזוג: סיגרים לבנימין נתניהו, בקבוקי שמפניה ותכשיטים לשרה נתניהו. שניהם נדרשו ומסרו עדויות ממושכות על מתנות שקיבלו ממילצ'ן ומפאקר.

והנה, הפתעה: ההודעה שמסרה המשטרה לכלי התקשורת בדבר סיכום החקירה, אינה כוללת ולו מילה אחת על שרה נתניהו. האם לא נמצאו ראיות לעבירות שביצעה בפרשת המתנות? האם המשטרה בחרה לשתוק, בשלב זה, ולגלגל את הכדור למגרשם של הפרקליטות והיועמ"ש? מה פשר השתיקה? האין זו חובתה של המשטרה לדווח, ולא למצער, על-כך שאולי, למרות החקירה הסנסציונית, לא נמצאה תשתית ראייתית להעמדת שרה נתניהו לדין? פרט זה חמק, משום מה, מהתקשורת. נראה שעוד נשוב ונעסוק בכך רבות.

אין ראיות לסכומי המתנות
יצחקי, הסיכומים נופחו [צילום: פלאש 90]

הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה יידרשו, קרוב לוודאי, לבחון היטב: האם נכונים ממצאי החקירה של המשטרה, שסוכמו בחלקם הגדול במיוחד על-ידי ראש אגף החקירות היוצא, ניצב מני יצחקי, לפיהם נתניהו ורעייתו אכן קיבלו מתנות (סיגרים, שמפניה ותכשיטים) ממילצ'ן ומפאקר בסכום של כמיליון ש"ח. הם לא יוכלו להסתפק בהערכות או בעדויות על עצם רכישת המוצרים, וגם לא בחשבוניות שנאספו בחקירה, אלא ייאלצו לוודא: האם נתניהו ורעייתו אכן קיבלו את המתנות בהיקפים בהם דובר (כמיליון ש"ח).

וכאן המלאכה עדיין מרובה. דוגמה אחת: נרכשו על-ידי אנשי מילצ'ן במשך השנים סיגרים בכ-300 אלף ש"ח, משתי חנויות. החשבוניות נאספו. עוזרתו של מילצ'ן טענה בעדותה: כל הסיגרים שנרכשו משתי חנויות אלה הועברו במתנה לנתניהו. טענה בעייתית, בלשון המעטה, במיוחד כשעסקינן במילצ'ן, שנהג לארח ו/או להסתופף בחווילתו עם אישים פוליטיים נוספים ואנשי עסקים רבים, שתחביבם עישון סיגרים. נדגיש: אין בידי החוקרים הוכחות חותכות שהסיגרים אכן נמסרו ו/או הגיעו לידיו של נתניהו, ובנושא זה עוד ידובר רבות. כך גם לגבי כל כמות בקבוקי השמפניה הוורודה. נזכור נא: כמעט בכל התקופה האמורה, נתניהו מכהן כראש ממשלה. כמעט כל ביקור במשרד ראש הממשלה ו/או בבית בבלפור-ירושלים ו/או בבית בקיסריה, נרשם ומתועד ולעיתים גם מצולם, מסיבות ביטחוניות.

נכון לעכשיו, ולפי מידע שהובא ל-News1: תיק החקירה אינו כולל ראיות שיוכיחו את הכמויות האמורות. מקסימום כמה מאות אלפי ש"ח, בצד הנמוך. ובמילים פשוטות? המשטרה פימפמה וניפחה בטענה שמדובר במתנות בשווי כולל של כמיליון ש"ח. בעוד שבידיה הוכחות/ראיות חותכות לסכומים קטנים בהרבה.

יאיר לפיד, שותף לדבר עבירה
לפיד, גירסה בעייתית [מרים אלסטר/פלאש 90]

יאיר לפיד מסר עדות בפרשת תיק 1000, ושתק. זאת בניגוד להתנהלותו בתיק 3000 - שבו מיד לאחר שמסר עדות במשטרה הוא אץ-רץ לספר לכלי התקשורת על עצם עדותו נגד נתניהו, תוך שהוא מייחס לו בגידה בביטחון המדינה, לא פחות. אבל בתיק 1000 לפיד החריש כאמור. הוא לא מסר מאומה לכלי התקשורת על חקירתו בתיק 1000, וגם עיתונאים חרוצים, הזוכים להדלפות באופן שוטף, לא ידעו מאומה, ואם ידעו, נמנעו מדיווח.

לא בכדי שתק לפיד, וברי כי לא נוכח הקפדתו לשמור על חשאיות החקירה. מעורבותו של לפיד במה שמכונה: "חוק מילצ'ן", מסריחה אם לא פלילית. פשוטו כמשמעו: לפיד נפגש עם מילצ'ן, חברו הוותיק, לפי בקשתו של האחרון - במטרה להאריך ל-20 שנים את החוק הקיים (10 שנים) המאפשר ל"תושב חוזר" פטור מדיווח על הכנסות/רווחים וכן מתשלום מיסים בישראל. לפיד בדק נושא זה מול בכירים במשרד האוצר וגם מול רשות המיסים. למרות זאת, המשטרה נמנעה מחקירתו באזהרה. כחשוד בפלילים. ואילו לגבי נתניהו קובעת המשטרה, לאחר שהוצגו בפניו מספר שאלות בלבד, כי נמצאה תשתית ראייתית לעבירת שוחד, רק בשל זאת ששאל את לפיד: האם הוא (לפיד) נפגש עם מילצ'ן בנושא האמור.

הנימוק שהועלה, לפיו נתניהו חשוד בעבירה נוכח זאת שקיבל מתנות (סיגרים) ממילצ'ן, ואילו לפיד לא קיבל מתנות, אינו משקף את הנסיבות המיוחדות של פרשה זו. והאמת היא: לפיד נחשב לחברו ומקורבו של מילצ'ן, והוא אף עסק בקידום עסקיו התקשורתיים בישראל, כולל בידיעות אחרונות ו/או בזכיינית ערוץ 2. היחסים ביניהם חמים ביותר, ובעבר אף נהגו לבלות יחד. היחסים החמים נותרו בעינם גם בתקופה שלפיד כיהן כשר אוצר בממשלתו של נתניהו. לראיה: לפיד נפגש עם מילצ'ן, לפי בקשתו של מילצ'ן, בעניין הקרוב ביותר למילצ'ן: רצונו לחסוך לעצמו תשלומי מס - כסף, כסף, כסף. לפיד פעל לשרתו, בעצם זאת שבחן מחדש סוגיית המיסוי, ולו למראית עין; וגם אם מהר מאוד יישר-קו עם בכירי רשות המיסים ועם בכירי האוצר, שהתנגדו להארכת תוקף הפטור ל-20 שנים. חלקו של לפיד בפרשה זו, במיוחד נוכח מעמדו כשר האוצר, גדול בהרבה מזה המיוחס לנתניהו. מדוע ניתן לו הפטר???

ההנחה הגדולה שניתנה ללפיד, ואי-חקירתו באזהרה כחשוד, מהווים שיבוש הליכי חקירה ומשפט מצד צוות החקירה. הצגתו בתקשורת כעד תביעה אמין ורציני נגד נתניהו, במקום כחשוד ו/או עד מדינה, חוטאת לאמת. המדובר, למצער, בשותף לעבירה פלילית, גם בשל זאת שלא דיווח למשטרה על בקשת/דרישת נתניהו, אם אכן פנה אליו בעניין זה. פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), ליאת בן-ארי, תיאלץ, קרוב לוודאי, להורות למשטרה על השלמת חקירה בעניין זה. נכון יהא להעמיד לדין פלילי בגין עבירה זו את נתניהו ולפיד - יחד, או להימנע מהעמדת נתניהו לבדו.

מילצ'ן, "בור כרה ויחפרהו"
מילצ'ן, חשוף לכתב אישום [צילום: פלאש 90]

איש העסקים ארנון מילצ'ן מסר עדויות שסיבכו אותו בחשד חמור לעבירת שוחד. במקום לדבוק באמת - מתן מתנות לאורך שנים (סיגרים, בקבוקי שמפניה), בין היתר מתוך מטרה להתכבד ולהתבשם ממעמדו של נתניהו, כפי שנהג מול שורה של אישים: יאיר לפיד, שמעון פרס ואחרים, הוא התחיל לזגזג ולהסתבך.

בתחילת הדרך אישר מילצ'ן מתן מתנות לנתניהו-חברו. לאחר מכן, ובעצת פרקליטיו, ובניסיון לחלץ עצמו מאימת הדין, הוא מסר גירסה שקרית לפיה נסחט לתת מתנות. כך גם נהגו עוזרתו וכמה גורמים המקורבים אליו. עכשיו מספרים באי-כוחו, כי עדותו האחרונה הוצאה ממנו בעורמה ובתחבולה, תוך הפרת זכות ההיוועצות עם עורך דין, ובלי להזהירו שהוא חשוד בעבירת שוחד. באי-כוחו טוענים נגד קבילות עדותו, אך כדאי שיפנימו: הסיכוי שבית משפט בישראל יכריז על פסלות עדותו הוא אפסי.

כך או אחרת, מילצ'ן, שבגד בפועל בחברו-נתניהו, מסובך קשות. לו היה דבק באמת, היה סיכוי סביר ששניהם ייחלצו בשן ועין. מקסימום: עבירה מצד שניהם על חוק המתנות (דינה לנתניהו כופר כספי, והרשעה בלא קלון). עדותו החדשה של מילצ'ן מלמדת יותר ויותר על סחטנות כביכול מצד נתניהו. בנסיבות אלה יתקשו שניהם לטעון במקביל למתת בזכות חברות-אמת. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יצטרך להכריע: האם בכל זאת מדובר במתנות, בלא קשר לתפקידו ולמעמדו הפוליטי של נתניהו.

תאריך:  17/02/2018   |   עודכן:  17/02/2018
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי יחקור תעתועי החוקרים
תגובות  [ 50 ] מוצגות   [ 50 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לאורך כל הדרך
17/02/18 14:25
 
גוטה
18/02/18 09:03
 
קרניאל דחקי
19/02/18 16:14
2
ZOR
17/02/18 15:19
3
מתילדה
17/02/18 15:48
 
שף צעיר
17/02/18 16:46
 
מתילדה
17/02/18 17:45
 
שף צעיר
17/02/18 18:37
 
תגובה למתילדה
17/02/18 22:03
 
הזהרי מתילדה
18/02/18 04:59
 
לוקח שוחד קטן ?
17/02/18 18:00
4
באום
17/02/18 16:25
 
הירונימוס
17/02/18 19:17
 
באום
17/02/18 19:54
 
ישראלי שזוכר
18/02/18 08:21
5
פועה
17/02/18 16:29
6
יאנטה פרזי
17/02/18 16:42
 
משה מרמת גן
17/02/18 21:45
7
מיכל מירושלים
17/02/18 16:56
8
7_7_7.
17/02/18 16:59
9
משה דב
17/02/18 17:01
 
מיכל מירושלים
17/02/18 17:11
 
אין יוצאים מהכלל
18/02/18 05:14
 
מיכל מירושלים
18/02/18 11:59
 
שום דבר לא הומצא
18/02/18 14:59
10
מני.י
17/02/18 17:02
11
פלמוני
17/02/18 17:29
12
הירונימוס
17/02/18 18:28
 
תיק 13.5
17/02/18 18:51
 
הירונימוס
17/02/18 18:58
 
תיק 13.5
17/02/18 20:13
 
תורם מנדטים לביבי
17/02/18 23:37
13
אקטואלי
17/02/18 19:03
14
יוסי מ.
17/02/18 19:23
15
קיקו
17/02/18 19:50
 
רשיון העיתונאי
17/02/18 21:33
16
לפיד לוקח כסף סתם
17/02/18 20:21
17
יעקב יעקב
17/02/18 20:24
18
מבשרת
17/02/18 20:27
19
ישי ישי
17/02/18 20:35
20
בררנית
18/02/18 04:09
21
כרמל
18/02/18 04:14
22
לא ברור לו
18/02/18 05:12
23
קורןנאוה טבריה
18/02/18 06:17
24
ארי כספי
18/02/18 07:51
25
הירונימוס
18/02/18 10:19
26
הירונימוס
18/02/18 10:19
27
מגנוליה סגולה
18/02/18 11:33
28
רוני מירושלים
18/02/18 21:29
29
תל אביבי
18/02/18 21:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
ג'ורג' אורוול לימד שבאמצעות מונחים אפשר למכור כל שקר בג"ץ אמר שאין "המלצות משטרה" - ואת התקשורת זה לא מעניין ישראל אינה מגרשת "מבקשי מקלט" כיצד יוצרים דה-לגיטימציה למאות אלפי ישראלים "כפייה דתית" ו"חרדים" גם הם מונחים המשמשים לעיוות המציאות
16/02/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מבטיח (יום ה', 15.2.18) לקיים ללא עיכובים מיותרים את התהליך בסיומו יכריע בנוגע לתיקים 1000 ו-2000 נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הוא דיבר במפגש של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב והירחון "ליברל".
15/02/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
העיסוק בענייניו של מילצ'ן היה הפרת אמונים ברורה האם מילצ'ן העניק מתנות דומות לחברים אחרים שלו? יאיר לפיד הוא למעשה עד מדינה יש לחקור במהירות את הטענות של אלשיך מה למדנו על ידיעות אחרונות
15/02/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
שלושת ערוצי הטלוויזיה המרכזיים פרסמו סקרים כדי לבחון את השפעת פרסום סיכומי המשטרה בעניין חקירות פרשות 1000 ו-2000. בכל הסקרים נשאלו שאלות בנוגע לעמדות הציבורי - עמדות אותן ניתן יהיה לבחון אם יחזיקו לאורך זמן ובערוצים המסחריים גם סקרי מושבים בכנסת אילו היו הבחירות נערכות כיום.
14/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, פנה (יום ד', 14.2.18) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה לבדוק טענות בדבר ניסיון לאסוף מידע על חוקרים של המשטרה. הפניה נעשתה בעקבות ראיון שסיפק מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, לתוכנית "עובדה", בו טען כי חוקרים פרטיים עוקבים אחרי חוקרי המשטרה.
14/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת נתניהו-המתנות  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת נתניהו-מוזס  /  מי ומי  
כחלון על החקירות: "להמשיך לפעול - ללא לחצים"  /  עידן יוסף
המשטרה: יש ראיות לאישומי שוחד נגד נתניהו בתיקי המתנות ומוזס  /  איתמר לוין
נתניהו: מסקנות המשטרה - עולם הפוך  /  איתמר לוין
העד העיקרי פסול לעדות  /  עמוס שנער
העבירות, התגובות וההחלטות  /  איתמר לוין
לא לפוטש משטרתי  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il