|   15:07:40
דלג
  אפרים הלפרין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

קורעים את לפיד בחקירה הנגדית

לדעתי ללפיד יש הרבה יותר ממה לחשוש בתיק מילצ'ן מאשר לנתניהו אנו מודעים לרגישות. יאיר לפיד הוא דמות פוליטית מובילה. הבמה הזו איננה קלפי, אך לנו יש לקוח, וחובת הנאמנות שלנו ללקוח שלנו היא לאתר ולזהות עדים אשר מהימנותם היא בערבון מוגבל
18/03/2018  |   אפרים הלפרין   |   מאמרים   |   תגובות

בית המשפט הנכבד: אנו מבקשים לפתוח בזאת בחקירתו הנגדית של מר יאיר לפיד. אנו מבקשים להפנות את סעיף 53 לפקודת הראיות, מהימנות עד ולארבעת המבחנים מספרו של יעקב קדמי מבחן ההתרשמות, מבחן ההשוואה החיצונית, מבחן ההשוואה הפנימית ומבחן האישיות.

אנו מודעים לרגישות. יאיר לפיד הוא דמות פוליטית מובילה. הבמה הזו איננה קלפי, אך לנו יש לקוח, וחובת הנאמנות שלנו ללקוח שלנו היא לאתר ולזהות עדים אשר מהימנותם היא בערבון מוגבל, בייחוד בערבון מוגבל ומטה, ואנו מאמינים שזה בדיוק המצב עם מר לפיד. בכל מקרה שבית המשפט יחשוש שאנו חורגים מהמסגרת אנא יעיר לנו וננסה להתכנס, יש לנו די והותר גם בלי לחרוג.

שלום מר לפיד ובוקר טוב.

סמים

האם עישנת סמים מימיך? בראיון טלוויזיה המצורף בנספח אתה טוען שלא, מעולם לא!! אתה מכיר את תומש? תומר שרון? הוא היה חבר בלהקת הנח"ל. זו שהתפרקה בגלל סמים, משהו ב-1990. היית בערך בן 27, חיילי הלהקה היו ילדים, בערך בני 20, זו אותה להקה שאתה כתבת לה הרבה שירים והדרכת אותה אישית כאדם בוגר לאחר שחרורך מצה"ל. אתה זוכר ודאי: ביום אחרי השלום, הרמטכ"ל הרוסי הראשון, יוצאת אל האור, מרתון שרון, נח"ל 90 אחלה שירים, חייבים הרבה מוזה בשביל כל כך הרבה חומר איכותי. תומש טוען בנספח שעישנת יחד עם חיילי הלהקה סמים. כלומר, אתה, האדם הבוגר היחידי בקבוצה, לוקח את הילדים שלנו שמשרתים בצבא ומעשן איתם סמים? ואחר כך אתה מכחיש? זו לדעתך האמת שאתה רוצה להנחיל לציבור?

ויש לנו בנספח את עדותה של דפנה רכטר על באנגים, שאפילו טוענת שסיפקת לה פרחים או משהו כזה. יש לך מושג מה זה? אתה עדיין מכחיש? וסופיה טרוטוש-ארגמן שאומרת שעישנה אתך בבית כאשר כבר היה לך ילד באותו בית, לא זוכר? אולי שכחת בגלל המינון? או שגם שתית במקביל? הרי אתה מודה שאהבת פעם לשתות, לא? רק הסמים משום מה נשתכחו מזיכרונך.

בוא נמשיך הלאה.

בגרות

האם גמרת תיכון עם תעודת בגרות? אנא ענה בכן או לא. האם קיבלת תואר ראשון? כן או לא? האם קיבלת תואר שני? כן או לא? האם קיבלת תואר דוקטור? כן או לא? מדוע נמנע ממך תואר הדוקטור? אנא הסבר בקצרה את השתלשלות העניינים, ואנא דייק שלא אצטרך לתקן אותך כי האמת פרוסה בפני בית המשפט בנספח במסמכים פורמליים.

אמור לי מר לפיד אם היה עומד מולך עורך דין וחוקר אותך, עורך דין שלא עשה בגרות ואשר כל הכשרתו המשפטית הייתה שנת לימודים לתואר ראשון במשפטים, ובכל זאת הוא קיבל באיזה קומבינה תואר עורך דין, כיצד היית מכנה זאת?

ואתה לא הרגשת שום דבר מסריח עם התואר דוקטור הזה? שום דבר מסריח?

שירות צבאי

היכן שירתת בצבא? אתה יודע, אחרי שיעקב פרי נתפס בקלקלתו בעניין השירות הלכתי לשירות שלך ולגמרי התבלבלתי. במקום אחד אתה אומר שהאסטמה שלך פרצה בנ"מ ובמקום אחר היא פרצה בשריון ובמקום אחר כתוב ששירתת בעיתון במחנה, אז אם לא אכפת לך שים לנו תמונה של שלוש שנות שירות, איפה שרתת, איפה האסטמה הפריעה לך ואנחנו נשווה את זה למקורות.

שר אוצר

הלאה. היית שר אוצר. האם במהלך כהונתך נפגשת עם מר מילצ'ן? האם פרסמת את יומן הפגישות שלך? האם הפגישות שלך עם מר מילצ'ן נכללו ביומן הפגישות שפרסמת? כי על-פי נספח הן לא כלולות שם. האם שמעת פעם על המונח יסוד נפשי? האם אתה מבין שהעלמה מהציבור של פרט בעל משמעות שהוא כל הסיבה לפרסום אותם פגישות, מהווה הוכחה מבהקת ליסוד נפשי, והוא מבסס חשד להפרת אמונים קשה?

הלאה.

שלומי לחיאני

מתי התחלת עם ההתארגנות הפוליטית? שלך אנא פרט חודש ושנה. כלומר, ב-2008-2009 אתה כבר בעניינים.

מי היה אתך? מאיר כהן מדימונה, יעל גרמן מהרצליה, נכון, שי פירון, יעקב פרי, נכון, כרמי גילון, אחלה, ומי עוד, היה עוד מישהו - שלומי לחיאני. אבל שלומי לחיאני הנהיג את הקבוצה הזו לפניך? כך לפחות טוען כרמי גילון. מה דעתך?

כלומר הייתה קבוצה ששלומי לחיאני היה בראשה, שמקורה במרכז הבין תחומי של אוריאל רייכמן בהרצליה, ואז אתה הופעת והקבוצה הזו הפכה לקבוצה דו ראשית לא כן?

ואיך הפכה לקבוצה עם ראש אחד? אה המעצר של לחיאני. אתה זוכר מה היה שם עם המעצר הזה? המצלמות של ערוץ 2, הערוץ שאתה עבדת בו באותו זמן, ליוו את המעצר תוך שלילה ענקית של זכויות החשוד, תוך מעבר בוטה של החוק על-ידי המשטרה והערוץ השני.

יש לך מושג מי הדליף לערוץ השני על המעצר הצפוי? יש לך מושג מי היה אז ראש אח"מ במשטרה? יש לך מושג מה אותו ראש אח"מ עושה היום? האם שאלת את ראש אח"מ דאז מי נענש על המעצר המתוקשר הזה וכיצד, או שלא דיברתם על העניין הזה על-אף שאתם חולקים ודאי אותם משרדים?

ועוד בעניין לחיאני - כאשר לחיאני נעצר אתה ודאי היית כבר עמוק בפוליטיקה ובמקביל תפסת את הקובייה המאד נצפית בטלוויזיה כחצי מיליון איש שבוע שבוע.

תגיד התעניינת בגורלו של לחיאני לאחר שנעצר? האם נתת לו עדות אופי כמו יעל גרמן ומאיר כהן? למה לחיאני וכרמי גילון אומרים שאתה מחקת אותו? אז למה באמת מחקת את לחיאני? היה קשה לך להסתכל לו בעיניים? ממש כפי שקשה לך עכשיו להסתכל לי או לבית המשפט בעיניים?

קישור ישיר בין העיתונאי לפוליטיקאי

האם לדעתך היית בניגוד עניינים בין העיתונאי לפיד עיתונאי והפוליטיקאי לפיד בו זמנית? איך עשיתם את זה? שבוע שבוע? דקה דקה? איך חילקתם את העבודה ביניכם? כלומר הפוליטיקאי עם העיתונאי? שלוש שנים היית במצב הזה, שלוש שנים!!!

זה לא כמו בוואלה שיש פוליטיקאי שמדבר עם אשתו שלוחצת על אשתו של הבעלים שלוחצת על הבעלים שלוחץ לכאורה על העיתונאים. אצלך הכל היה בתוך אותו בן אדם, לא צריך בכלל ללחוץ על-אף אחד, הסירחון יוצא אוטומט. זה נראה לך תקין? לא נראה מסריח עד הגג?

האם בדקת בכמה כתבות השמצת באולפן שישי את ראש הממשלה ורעייתו ובכמה נתת להם שאפו על משהו טוב? האם שמרת לדעתך על איזון והגינות? אני מבקש לצרף סטטיסטיקה בנספח - האם נמנעת מתעמולה פוליטית? האם שמרת על חוק הרשות השנייה או דרכת על החוק בשתי רגליך? האם אתה שומר חוק, או שהחוק מעניין אותך כשלג דאשתקד?

אתיקה בשידור

ותגיד, תגיד, בערב שבו פרסמתם את המסמך המזויף של בועז הרפז, הייתה גם כתבה על המעצר של שלמה לחיאני. האם מילאת את חובתך האתית ודיווחת לצופים שעד שנעצר התחריתם על ראשותה של אותה מפלגה? אז לא דיווחת לצופים אה? נראה לך תקין? וזה בן אדם ישר לדעתך?

הון שלטון מאות מיליון

מי הבעלים העיקריים של שידורי קשת? נכון משפחת ורטהיים. ומי הבעלים של ידיעות אחרונות? נכון משפח מוזס. אתה עבדת אצל המשפחות האלה ובמקביל כ-3 שנים השתמשת בבמה שהם נתנו לך על-מנת לקדם את האינטרסים הפוליטיים תוך כדי הקמת מפלגתך, לא כן? שלוש שנים תמימות הקמת מפלגה ובמקביל קיבלת שטח עיתון ו-45 דקות שידור שבועיות בשיא צפייה, לא כן? כמה כסף זה שווה? מאות מיליונים? יותר? כמה מנדטים קיבלת בגלל הדחיפה הטייקונית הזו? 19 מנדטים? כמה כסף זה במשכורות הוצאות ומימון מפלגות, זה מסתכם? מאות מיליונים? בשקלים? דולרים? יורו? יותר? מקופת הציבור? אז מה אתה מקשקש כל היום של קיבלת גרוש, אתה השודד המרכזי של הקופה, מכל הכיוונים שדדת אותה, גם שקרן כרוני וגם השודד הראשי.

שימוש במסמך מזויף

הלאה - ב-6.8.2010 בתוכנית שלך נחשף מסמך מזויף. האם ברור לך שעשית שימוש במסמך מזויף? האם אתה יודע ששימוש במסמך מזויף הוא עבירה פלילית? ודין המשתמש כדין המזייף?

יש איזה אבל קטן שאומר שנדרשת מודעות של המשתמש לזיוף. האם ידועה לך הפרשנות של בית המשפט למודעות הזו? אני בטוח שבהכנות לחשיפה אמרו לכם היועצים המשפטיים שעצימת עיניים די בה על-מנת לקיים את הדרישה למודעות. האם עצמת עיניים יאיר מהאפשרות שהמסמך מזויף? כי במהלך התוכנית הקראתם את תגובתו של אייל ארד אשר הכחיש כל קשר למסמך והוא הודיע לכם במפורש שמדובר בתעלול או זיוף, ולכן היית מודע לאפשרות המאד ברורה שהמסמך מזויף לא כן?

האם ייתכן שהפוליטיקאי לפיד ניסה לשים רגל לראש הממשלה, כי הוא חמד את תפקידו, ואז כל החסמים נעלמו כלא היו? האם במשך 3 שנים גבר הפוליטיקאי לפיד על העיתונאי לפיד, 3 שנים של שקר מוחלט, מבוקר עד ערב, שקר שלאחר ששקועים בו כל כך עמוק, לא ניתן כלל לצאת ממנו?

אגב, האם המשטרה חקרה אותך על השימוש במסמך מזויף? הרי בטוח השתמשת, והמשטרה משוכנעת בזיוף, וודאי היית מודע בפירוש לאפשרות הזיוף, ולא חקרו? מי היה אז ראש אח"מ במשטרה? ומה הוא עושה היום? מוזר.

שקרן שקרן

בית המשפט הנכבד, נראה שעד מותש, אולי כדאי להביא רופא. באמת עדות קשה, אני מציע שנצא להפסקה, אני מציע גם שכאשר בית המשפט יבין את הפרינציפ הוא יסמס מהאופניים לי ולהגנה ביחד, פשוט רחמים על הבן אדם, שקרן שקרן, אבל אין כל צורך שייצא מכאן על אלונקה.

תאריך:  18/03/2018   |   עודכן:  18/03/2018
אפרים הלפרין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קורעים את לפיד בחקירה הנגדית
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יונה כהו
19/03/18 17:23
 
הורדת המסכה
19/03/18 21:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שר התחבורה ישראל כ"ץ, הוא אחד מהשרים המקצועיים ביותר, ואולי המקצועי ביותר מבחינת התיק שבידיו. שלוש קדנציות הוא כבר אוחז בתיק התחבורה, שבעבר היה תיק אפור שכל חשיבותו הייתה עבור השר המכהן כמקפצה פוליטית ותו לא, ו"על הדרך" השר המכהן היה משתמש בתיק למינויים פוליטיים אישיים. שרי התחבורה לא היו מנהלים פעילות מקצועית ממש דרך התיק הזה אלא משאירים זאת לפקידי המשרד הבכירים. כך עשו כל שרי התחבורה עד שישראל כ"ץ הגיע לתפקיד. הוא החליט להפוך את התיק האפור לנוצץ, ולמרות היותו שר בכיר בליכוד הוא לא ביקש להתנתק מהתיק הזה לתיק יותר "יוקרתי".
18/03/2018  |  אליהו קאופמן  |   מאמרים
שלא יהיה לאף אחד ספק. שי ניצן איננו תמים-דרך. יש לו אג'נדה משלו. אין לה כל קשר למה שמצופה מפרקליט המדינה ובדרכו להשגתה, הוא מוכן לדרוס כל אחד שעומד בדרכו. על שיטותיו הנלוזות יכולה לספר בפירוט רב השופטת(בדימ.) הילה גרסטל, מי שהייתה, בזמנו, נציבת הביקורת על הפרקליטות. שם, לא אהבו את ביקורתה - ופתחו נגדה במסע השמצות שכמוהו מקובל לראות רק במדינות מסוג מאוד מסוים. מי שעמד אז בראש הלוחמים נגדה היה שי ניצן. גרסטל לא נותרה חייבת - אבל בסופו של דבר היא נאלצה לפרוש מתפקידה החשוב. כוחה לא עמד לה מול גלי הדיסאינפורמציה שזרמו לעברה. מי שבא במקומה, השופט דוד רוזן, כבר היה הרבה יותר מקובל על פרנסי הפרקליטות. הוא הרי היה זה שרקד לצלילי החליל של הפרקליטות ב"פרשת הולילנד".
17/03/2018  |  חיים משגב  |   מאמרים
תנועת חמאס ממשיכה בניסיונותיה ליצור מציאות ביטחונית חדשה לאורך הגבול של רצועת עזה עם ישראל כדי לחמם בהדרגה את הגבול ולהרגיל את ישראל למציאות הזו.
16/03/2018  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
פרשת השבוע היא הראשונה בחומש האמצעי מבין החמישה, חומש ויקרא, והיא פותחת בפסוק: [א] וַיִּקְרָא, אֶל-מֹשֶׁה; וַיְדַבֵּר ה' אֵלָיו, מֵאֹהֶל מוֹעֵד לֵאמֹר. פשוט שזה המשך לסיום חומש שמות, שם מסופר על מה שקרה אחרי שמשה הקים את המשכן (שמות מ): [לה] וְלֹא-יָכֹל מֹשֶׁה, לָבוֹא אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד--כִּי-שָׁכַן עָלָיו, הֶעָנָן; וּכְבוֹד ה', מָלֵא אֶת-הַמִּשְׁכָּן. לכאורה זה מוזר; משה עלה אל הר סיני (שם לד): [כח] וַיְהִי-שָׁם עִם-ה', אַרְבָּעִים יוֹם וְאַרְבָּעִים לַיְלָה--לֶחֶם לֹא אָכַל, וּמַיִם לֹא שָׁתָה; את זה הוא עבר בשלום ובלי כל סימן להתפעלות מסוג כלשהו, וכעת הוא לא יכול לָבוֹא אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד שהוא עצמו הקים? הסברים שונים נאמרו לישוב תמיהה זו, אבל מהו המסר עבורנו? כפי שנראה בע"ה, המסר הוא ענווה.
16/03/2018  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
מחדרי בביתי אני חש כי כלל ישראל מצטרפים בלב שלם לפסק דינם של שופטי פרס ישראל, שראו במרים פרץ ובדוד לוי את הזכאים בשנת השבעים לייסודה של ישראל. איש ראוי ואישה ראויה כאחד. שובל של עשייה ברוכת שנים מאיר מאורו על ישראל הנבנית על עשייה ברוכה. זה גם היום בו המדינה בערב חגה זוכה להשיק את מה שיהיה מעתה לבשורה כי ארצות הגלויות הקרובות והנידחות עושות אותה לאחת, כי בניה ובנותיה שבאו אליה - הביאו אותה עמהם, כי היו לנקלטים קולטים, לעולים מעלים, לחדשים ותיקים. ברוכים יהיו.
16/03/2018  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il