|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מזל אריה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים <br>

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
28/07/2019  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
כדאי להזהר? [צילום: דורון הורוביץ/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

טיפ לילידי מזל השבוע

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת.

ילידי השבוע נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בגלל ריבוי כוכבים במזל שלכם זוהי תקופה שבה יש התרחשויות רבות בחייכם ואתם נמצאים בתנועה מתמדת
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מרקורי שמביא איתו נושאי תקשורת בלתי פתורים נמצא בבית המשפחה שלכם ובנסיגה, כך שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עמוסה באירועים משפחתיים שייתכן שגורמת לכם לראות את הדברים היומיומיים בצורה אחרת. הצורך שלכם בחופש אישי מנווט אתכם לסגנון התנהגות חדש, שלעיתים מקומם כלפיכם את הקרובים לכם ביותר.

שור

חשוב מאוד שבפרק זמן זה של חייכם לא תתנו לכל כך הרבה אנשים בסביבה הקרובה שלכם ובעיקר במעגל הראשון של חייכם לנהל אתכם ותרשו לעצמכם לפעול כמו שאתם באמת מבינים בהתאם למה שצריך לעשות על-פי הנתונים בשטח. ייתכן שיופעל עליכם לחץ לפעול בדרכים שסותרות את תפיסת עולמכם האישית ולכן מומלץ לכם לפעול מתוך חופש הבחירה ולא מתוך לחץ סביבתי.

תאומים

הסביבה הקרובה דורשת מכם מגוון סגנונות התנהגות שלא בטוח שמוצאות חן בעיניכם כיוון שהן נוגדות את תפיסת עולמכם האישית שפיתחתם לאחרונה. נראה שיש לכם הזדמנות לשפר את מצבכם הכלכלי לאחר סיום נסיגת הכוכב שלכם מרקורי שנמצא כרגע בבית הכספים שלכם. במידה וגם לאחר סיום הנסיגה עדיין תחשבו שהשינויים כדאיים לכם – יהיה זה הזמן הנכון.

סרטן

הכוכב מארס שמביא עשייה, נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לפעול בצורה חדשה בגלל אירועים בחייכם שגורמים לכם לשנות את תוכניותיכם. מבחינה כלכלית אתם עומדים בפני תוכניות חדשות שאתם יכולים להתמודד איתן, אך ייתכן שתיכנעו לתכתיבים חדשים בגלל אילוצים שיגרמו לכם להתפשר על דברים שבתקופות אחרות לא הייתם מסכימים לכך.

אריה

אתם עוברים ימים מאוד עמוסים בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים כמו עשייה ומערכות יחסים נמצאים במזל שלכם ולמרות שאתם פועלים בתחושה של התחלות חדשות, אתם מונעים עכשיו דרך כוכב התקשורת שנמצא אצלכם בבית תת-ההכרה וגורם לחששות שלכם לצוף החוצה מעל פני השטח. יש לכם יכולת להצליח בכל מטרותיכם במידה ותקשיבו לאינטואיציה שלכם.

בתולה

אתם מרגישים במהלך החודש האחרון צורך פנימי להתכנס בתוך עצמכם ולא לשתף אף אחד בתחושות העמוקות ביותר שלכם כיוון שאתם מרגישים שאתם זקוקים לפרטיות שבדרך כלל אתם מוכנים לוותר עליה למען מטרות אחרות שלעיתים קרובות הן טובת הכלל ופחות הטובה האישית שלכם. הפעם הרשו לעצמכם את מנת הרגש הפנימית שאתם זקוקים לה.

מאזניים

מבחינה מקצועית וחברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם. יש לכם יכולת לבנות לעצמכם תדמית חברתית מצוינת דרך התכונות האישיות שלכם ודרך העובדה שאתם בונים את עצמכם באופן איטי אך מאוד שיטתי. מבחינה מקצועית אתם נמצאים בדילמה, כיוון שהצורך שלכם לבלוט גובה מחיר ומראה גם צדדים שאינם יפים באישיותכם.

עקרב

אתם נמצאים בתקופה מאתגרת מבחינה מקצועית כיוון שנראה שסוף-סוף אנשים שקרובים אליכם במישור המקצועי, מעריכים את יכולותיכם ובמיוחד את התכונות המקצועיות שיוצאות עכשיו החוצה במלוא תפארתם. נראה שאתם נמצאים במקום שבו יש לכם יכולת להחצין ולשווק את היכולות שלכם, על-מנת שגם אלה הרחוקים מכם, ידעו מה מעשיכם ומה כישוריכם.

קשת

אתם נמצאים בתקופה מאוד לא מפרגנת עבורכם כיוון שאתם מרגישים חסרי אנרגיה לחלוטין ואפילו לא מצליחים להסביר לעצמכם ממה דברים אלה נובעים. זוהי תחילתה של תקופה חדשה שנותנת לכם ללמוד יותר על עצמכם, להבין דברים ולסגור מעגלים. ספיחי העבר עדיין מקננים בכם ולכן בכלל יש עיכובים במימוש תוכניותיכם העתידיות. בחודש ספטמבר יצא הכוכב שלכם מנסיגתו ואתם תתחילו בדרך חדשה.

גדי

מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו תקופה חדשה שבה יש לכם יכולת לשתף פעולה עם האנשים הקרובים לכם אישית ומקצועית ולהראות להם את התכונות היותר טובות שלכם. נראה שעם כל חשבונות הנפש שאתם עושים עם עצמכם זה בהחלט הזמן להסיק את המסקנות המתבקשות ביחס לחייכם ולבחון את הקרובים לכם האם הם בכל מצב עדיין יהיו בשבילכם.

דלי

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים עבורכם על-מנת לעשות סוג של ניקיון מבחינה אישית ומקצועית על-מנת להוציא מחייכם את אלה שלא מתאימים לכם יותר ולהכניס לחייכם רק את האנשים שמתאים לכם להמשיך לראות אותם בחייכם ולשתף איתם פעולה.

דגים

העבודה עדיין גובה מכם את מירב תשומת הלב ואתם משקיעים הרבה שעות של אנרגיה על-מנת שהדברים שאתם מאמינים בהם ייראו וייעשו בצורה הטובה והמושלמת ביותר כפי שאתם מבינים שצריכים להיות. נסו לגייס גם את הקרובים אליכם ביותר שיעזרו לכם כדי שמרבית העבודה לא תיפול רק עליכם. למדו לשתף אנשים נוספים בחייכם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  28/07/2019   |   עודכן:  28/07/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל אריה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעזות מצח וללא בושה הצהיר היום "ראש ממשלת ישראל ושר הביטחון (לשעבר)", כך חותם אהוד ברק על מכתביו, כי "חזרתי למשימה ציבורית אחרונה - להביא לסיום משטר נתניהו. המשטר הזה מאיים על החזון הציוני ועל מדינת ישראל". כך לא פחות ולא יותר.
28/07/2019  |  יעקב עמר  |   יומני בלוגרים
"המחנה הדמוקרטי" פירושו: לעזאזל הדמוקרטיה! אבל אין בכך כדי להפריע למפלגה החזקה באמת, מפלגת השמאל/תקשורת, מלהתגייס ולתת להם רוח גבית בקרוב נראה איך מחלקת מפלגת השמאל/תקשורת את מאמציה בין תמיכה בתמימים (יחסית) לבין הפראים מן המחנה האנטי-דמוקרטי הן לכולם יש מסר אחד בלבד: רק לא נתניהו!
הדמוקרטיה מטילה על השלטון את החובה לייצג את האזרח. לא לנהל אותו. לא השלטון מופקד על אורח חיי תושבי המדינה. לא הוא מכתיב להם את עיקרי הערכים המונחים בתשתית שאיפותיו כאדם, כחבר באגודת עירו, מדינתו. הוא לא ממונה על משנתו המוסרית, המדינית, החברתית. הדתית. על אלה ממונים האנשים והנשים ההולכים אל הקלפי לבחור להם נציגים שייטיבו לייצג אותם, שאם יגיעו לשלטון - ימלאו בו את שליחותם - ייצוג, ייצוג בשאיפות החברתיות, הכלכליות, הביטחוניות, החותרות לבידול מרבי משיתוף פעולה עם מדינות אחיות, או להפך, הדוגלות בפתיחות בינלאומית ולשילוב מרבי עם מדינות אזוריות או עם קהיליית העמים.
28/07/2019  |  יצחק מאיר  |   יומני בלוגרים
זוג יהודים נשוי זה לזה. הבעל ממיר את דתו לנצרות וברצון האישה להתגרש. מה הדין? שתי שאלות עומדות לדיון - למי ניתנה סמכות השיפוט בתביעה, ומה הדין שיחול עליה.
28/07/2019  |  יוסף פנדריך  |   יומני בלוגרים
מצער, שהרב אריה דרעי בתפקידו כשר פנים עלול להכשיל אותי במצווה הכתובה בספר "דברים", כ"ג, פס' ט"ז-י"ז - "לֹא תַּסְּגִיר עֶבֶד אֶל אֲדוֹנָיו, אֲשֶׁר יִנָּצֵל אֵלֶיךָ מֵעִם אֲדוֹנָיו, עִמְּךָ יֵשֵׁב בְּקִרְבֶּךָ... לֹא תּוֹנֶנּוּ" .
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il